“No sap el que se li aveïna” l’amenaça d’Antonio David a Rocío Carrasco

Anit es va tornar a emetre un nou episodi de la sèrie documental, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, abans de començar es mostren uns amenaces d’Antonio David Flores, que ha titllat a Rocío de “farsa” i li ha llançat un advertiment: “Ho passarà fatal, no sap la que se li aveïna”.

Des del plató de la seua sèrie documental, Carlota Corredera arrancava el programa alçant la veu: “Se li aveïna tornar a viure, tornar a tindre esperança i sentir orgull d’ajudar a moltes dones d’este país”.

Després de l’emissió de la sèrie documental ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, Antonio David Flores va trencar el seu silenci assegurant que les seues declaracions són “una farsa”: “Us ha estafat”.

Però a més, llançava un advertiment a la mare dels seus fills: “Ho passarà fatal perquè no sap la que se li aveïna, esta xica no sap on s’ha ficat, s’ha equivocat”.

Antonio David assegura que té “material” per a “desmuntar” tot el que Rocío Carrasco està comptant i el “guió” que diu portar fet des de cas “o la seu judicial de ‘Sálvame’”.

Carlota Corredera responia a Antonio David, “esta xica té nom, es diu Rocío Carrasco, no ho passarà fatal perquè com tu bé saps, ella ja ho ha passat pitjor que fatal”.

“I sí, sap molt bé la que se li aveïna”, continuava dient la presentadora: “Se li aveïna tornar a viure, tornar a tindre esperança i sentir orgull d’ajudar a moltes dones d’este país”, finalitza Carlota.

 

El missatge de Carlota Corredera als negacionistes

 

A més, la presentadora s’ha dirigit als qui han increpat a Rocío i és que creu que molesta que cada setmana siguen més les persones que escolten el seu testimoniatge: “Als negacionistes els ha de fer tanta ràbia que han passat del no et crec a ‘l’escrache’”.

Últimes notícies

El professorat vota si accepta l’oferta d’Educació i definix el futur de la vaga indefinida

Els sindicats docents consulten a la seua afiliació sobre l'última proposta de la Conselleria d'Educació per a frenar la vaga indefinida i decidir si es manté, es modifica o se substituïx per altres formes de protesta.

La exconcejal d’Urbanisme d’Alacant declara per l’adjudicació d’una vivenda pública a la Platja de Sant Joan

La exconcejal d'Urbanisme d'Alacant Rocío Gómez declara com investigada per l'adjudicació d'una vivenda pública a la Platja de Sant Joan, en una jornada clau del cas Els Naus que implica diversos càrrecs municipals i autonòmics.

La Hispanic Society mostra tres grans Sorollas en la seu de Sotheby’s a Nova York

La Hispanic Society Museum & Library exhibix fins a l'1 de juny tres grans llenços de Joaquín Sorolla en la seu de Sotheby's a Nova York, dins del programa In residence. La mostra s'emmarca en l'estratègia internacional del museu i en la celebració del centenari del mural Vision d'Espanya.

Les màximes se suavitzen en el litoral de València mentres pugen les mínimes

Cels poc nuvolosos i lleuger descens de les màximes en el litoral i prelitoral de València, amb mínimes a l'alça i vents fluixos variables en la Comunitat Valenciana.

Un accident en l’A-7 a la Cañada causa cues de fins a 8 quilòmetres a Paterna

Un accident entre almenys dos vehicles en l'A-7 a l'altura de La Cañada, a Paterna, manté des de primera hora del matí retencions de fins a 8 quilòmetres en sentit Alacant i cues en sentit Barcelona per l'efecte tafaner.

Un robatori de cable entre Pobla Llarga i Alzira provoca importants retards en la C2 de Rodalia

Un nou robatori de cable entre Pobla Llarga i Alzira ha provocat retards de fins més de mitja hora en la línia C2 de Rodalia València des de primera hora del matí.

Recuperen el cadàver d’un home en una zona rocosa al costat del castell de Sagunt

Bombers i el grup de rescat aeri GERA han recuperat el cadàver d'un home en una zona rocosa i de difícil accés prop del castell de Sagunt, després de l'avís d'una persona que el va albirar des de la distància.

El CSN recolza més de 100 inspeccions nuclears i radiològiques de la Generalitat per a 2026

El Consell de Seguretat Nuclear valguda la planificació de la Generalitat per a 2026, amb més d'un centenar d'inspeccions en instal·lacions radioactives, sanitàries i de transport de material radioactiu.