“No sap el que se li aveïna” l’amenaça d’Antonio David a Rocío Carrasco

Anit es va tornar a emetre un nou episodi de la sèrie documental, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, abans de començar es mostren uns amenaces d’Antonio David Flores, que ha titllat a Rocío de «farsa» i li ha llançat un advertiment: «Ho passarà fatal, no sap la que se li aveïna».

Des del plató de la seua sèrie documental, Carlota Corredera arrancava el programa alçant la veu: «Se li aveïna tornar a viure, tornar a tindre esperança i sentir orgull d’ajudar a moltes dones d’este país».

Després de l’emissió de la sèrie documental ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, Antonio David Flores va trencar el seu silenci assegurant que les seues declaracions són “una farsa”: “Us ha estafat”.

Però a més, llançava un advertiment a la mare dels seus fills: “Ho passarà fatal perquè no sap la que se li aveïna, esta xica no sap on s’ha ficat, s’ha equivocat”.

Antonio David assegura que té “material” per a “desmuntar” tot el que Rocío Carrasco està comptant i el “guió” que diu portar fet des de cas “o la seu judicial de ‘Sálvame’”.

Carlota Corredera responia a Antonio David, “esta xica té nom, es diu Rocío Carrasco, no ho passarà fatal perquè com tu bé saps, ella ja ho ha passat pitjor que fatal”.

“I sí, sap molt bé la que se li aveïna”, continuava dient la presentadora: “Se li aveïna tornar a viure, tornar a tindre esperança i sentir orgull d’ajudar a moltes dones d’este país”, finalitza Carlota.

 

El missatge de Carlota Corredera als negacionistes

 

A més, la presentadora s’ha dirigit als qui han increpat a Rocío i és que creu que molesta que cada setmana siguen més les persones que escolten el seu testimoniatge: “Als negacionistes els ha de fer tanta ràbia que han passat del no et crec a ‘l’escrache’”.

Últimes notícies

Les víctimes de la dana de València envien un missatge de suport a Veneçuela pel terratrémol

Les principals associacions de víctimes de la dana de València han mostrat la seua solidaritat amb Veneçuela després del terratrémol, amb un manifest en què compartixen el dolor de les famílies i reclamen més ajuda humanitària internacional.

Mor un jove motorista de 20 anys en un accident a la CV-400 a Paiporta

Un jove de 20 anys ha mort després que el ciclomotor que conduïa ha col·lisionat per abast amb un turisme a la CV-400, a l’altura de Paiporta. El sinistre, ocorregut cap a les 16.40 hores, està sota investigació de la Guàrdia Civil.

Torres defensa Zapatero i reclama no interferir en les investigacions judicials

El ministre Angel Victor Torres assegura en Algemesi que, des que fa politica, no es fica ni prejuzga les investigacions judicials i reclama respectar la separacio de poders arran de la causa sobre les joies de José Luis Rodriguez Zapatero.

La Generalitat critica que els nous fons per a la dependència arriben tard i malament

La consellera de Serveis Socials, Elena Albalat, assegura que els 535 milions d’euros addicionals per a la dependència que rebrà la Comunitat Valenciana entre 2026 i 2027 són insuficients, arriben tard i no garantixen el finançament al 50 % que marca la llei.

Així canviarà el Batxillerat valencià per a adaptar-se a les PAU i a la norma estatal

El Consell ha modificat el currículum de Batxillerat per a harmonitzar-lo amb la normativa estatal i garantir la igualtat en les PAU, amb nous continguts i matèries i una aplicació progressiva a partir del curs 2026-2027.

Pérez Llorca replica que és incongruent exigir-li negociar un model de finançament rebutjat per 16 autonomies

Juanfran Pérez Llorca critica en Algemesí que Arcadi España li exigisca negociar un model de finançament autonòmic que, segons assegura, rebutgen 16 de les 17 autonomies.

El Suprem ratifica els quasi huit anys de presó per a Marcos Benavent en el primer juí d’Imelsa

El Tribunal Suprem ha confirmat la sentència de l’Audiència de València que imposa set anys i 10 mesos de presó a Marcos Benavent, l’autodenominat ‘yonqui del dinero’, en el primer juí del cas Imelsa, amb una reducció parcial només de costes i d’una de les penes als condemnats.

Els ajuntaments valencians esperen agilitzar 1.100 milions en obres posdana

El Govern d’Espanya ha validat 1.100 milions d’euros en obres municipals posdana de 2024, però el Consell reclama canvis normatius per a poder executar-les més ràpidament als ajuntaments valencians.