“No sap el que se li aveïna” l’amenaça d’Antonio David a Rocío Carrasco

Anit es va tornar a emetre un nou episodi de la sèrie documental, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, abans de començar es mostren uns amenaces d’Antonio David Flores, que ha titllat a Rocío de “farsa” i li ha llançat un advertiment: “Ho passarà fatal, no sap la que se li aveïna”.

Des del plató de la seua sèrie documental, Carlota Corredera arrancava el programa alçant la veu: “Se li aveïna tornar a viure, tornar a tindre esperança i sentir orgull d’ajudar a moltes dones d’este país”.

Després de l’emissió de la sèrie documental ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, Antonio David Flores va trencar el seu silenci assegurant que les seues declaracions són “una farsa”: “Us ha estafat”.

Però a més, llançava un advertiment a la mare dels seus fills: “Ho passarà fatal perquè no sap la que se li aveïna, esta xica no sap on s’ha ficat, s’ha equivocat”.

Antonio David assegura que té “material” per a “desmuntar” tot el que Rocío Carrasco està comptant i el “guió” que diu portar fet des de cas “o la seu judicial de ‘Sálvame’”.

Carlota Corredera responia a Antonio David, “esta xica té nom, es diu Rocío Carrasco, no ho passarà fatal perquè com tu bé saps, ella ja ho ha passat pitjor que fatal”.

“I sí, sap molt bé la que se li aveïna”, continuava dient la presentadora: “Se li aveïna tornar a viure, tornar a tindre esperança i sentir orgull d’ajudar a moltes dones d’este país”, finalitza Carlota.

 

El missatge de Carlota Corredera als negacionistes

 

A més, la presentadora s’ha dirigit als qui han increpat a Rocío i és que creu que molesta que cada setmana siguen més les persones que escolten el seu testimoniatge: “Als negacionistes els ha de fer tanta ràbia que han passat del no et crec a ‘l’escrache’”.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

CGT recolza investigar a Mazón després de l’informe de la jutgessa que apunta a negligència greu

CGT es persona davant el TSJCV i secunda investigar a Carlos Mazón després de l'exposició raonada de la jutgessa de Catarroja. L'escrit detalla omissions amb connexió a 230 defuncions.

Activen l’avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores este dijous en la Comunitat Valenciana

L'avís s'aplicarà en zones d'Alacant, València i Castelló, amb acumulats de 20 l/m² en una hora i 60 l/m² en 12 hores i possibilitat de tempesta.

Gamarra acusa el PSOE d’usar la política d’igualtat amb finalitats partidistes

Bufona Gamarra ha acusat el PSOE de convertir la política d'igualtat en 'un instrument partidista al servici del sanchismo' i de debilitar les institucions. La dirigent del PP ha reclamat menys propaganda, més eficàcia i un feminisme inclusiu orientat a resultats.

Aemet preveu activar avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores el divendres en la Comunitat

Aemet preveu activar el divendres l'avís groc per pluges en diverses zones de la Comunitat Valenciana, amb 20 l/m² en una hora i 60 en 12. Els ruixats podran anar amb tempesta.

Semaf convoca aturs en FGV després d’esgotar la negociació: calendari en Metrovalencia i TRAM

El sindicat de maquinistes Semaf ha anomenat a aturs en les xarxes d'FGV entre el 13 i el 26 de març després d'haver esgotat la negociació. Reclamen millores de seguretat i un tracte just en la negociació col·lectiva.

Pérez Llorca fixa per a abans de l’estiu la modernització de la depuradora de Pinedo

La Generalitat ha confirmat que la millora de la depuradora de Pinedo conclourà abans de l'estiu. La inversió de 37 milions busca més eficiència, menys olors i millor control d'abocaments.

El cens faller aconseguix un màxim històric: 128.675 inscrits i majoria femenina

El cens faller de 2026 ascendix a 128.675 persones, més de 8.000 que l'any anterior. Les dones lideren el conjunt amb el 56,13% del total.

Pérez Llorca s’estrena com president al balcó de l’Ajuntament per a la mascletà

Juanfran Pérez Llorca s'ha estrenat al balcó de l'Ajuntament de València en una mascletà de Drac que ha sortejat la pluja i el vent. El pirotècnic José María Enríquez ha parlat de 'miracle' després d'un tret de 160 quilos en cinc minuts i mig.