“No sap el que se li aveïna” l’amenaça d’Antonio David a Rocío Carrasco

Anit es va tornar a emetre un nou episodi de la sèrie documental, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, abans de començar es mostren uns amenaces d’Antonio David Flores, que ha titllat a Rocío de «farsa» i li ha llançat un advertiment: «Ho passarà fatal, no sap la que se li aveïna».

Des del plató de la seua sèrie documental, Carlota Corredera arrancava el programa alçant la veu: «Se li aveïna tornar a viure, tornar a tindre esperança i sentir orgull d’ajudar a moltes dones d’este país».

Després de l’emissió de la sèrie documental ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, Antonio David Flores va trencar el seu silenci assegurant que les seues declaracions són “una farsa”: “Us ha estafat”.

Però a més, llançava un advertiment a la mare dels seus fills: “Ho passarà fatal perquè no sap la que se li aveïna, esta xica no sap on s’ha ficat, s’ha equivocat”.

Antonio David assegura que té “material” per a “desmuntar” tot el que Rocío Carrasco està comptant i el “guió” que diu portar fet des de cas “o la seu judicial de ‘Sálvame’”.

Carlota Corredera responia a Antonio David, “esta xica té nom, es diu Rocío Carrasco, no ho passarà fatal perquè com tu bé saps, ella ja ho ha passat pitjor que fatal”.

“I sí, sap molt bé la que se li aveïna”, continuava dient la presentadora: “Se li aveïna tornar a viure, tornar a tindre esperança i sentir orgull d’ajudar a moltes dones d’este país”, finalitza Carlota.

 

El missatge de Carlota Corredera als negacionistes

 

A més, la presentadora s’ha dirigit als qui han increpat a Rocío i és que creu que molesta que cada setmana siguen més les persones que escolten el seu testimoniatge: “Als negacionistes els ha de fer tanta ràbia que han passat del no et crec a ‘l’escrache’”.

Últimes notícies

Ortí dona per tancats els dubtes sobre la Llei de Llibertat Educativa després de l’aval del TSJCV

La consellera d’Educació, Carmen Ortí, considera que la sentència del TSJCV que avala la consulta a les famílies sobre la llengua base en el curs 2025/2026 tanca totes les qüestions que posaven en dubte la Llei de Llibertat Educativa.

Educació destaca els avanços en la negociació i els sindicats remarquen el to diferencial de la reunió

La consellera d'Educació, Carmen Ortí, assegura que l'onzena reunió per a desconvocar la vaga indefinida del professorat incorpora noves propostes i acords, mentres els sindicats atribueixen el canvi de to a la pressió al carrer i a la retransmissió en directe.

La Diputació de València modernitza la teleassistència amb IA amb una inversió de 26 milions

La Diputació de València renova fins a 2028 el seu servici de teleassistència domiciliària amb un nou model avançat que integra intel·ligència artificial, prevenció i programes contra la soledat, amb una inversió de quasi 26 milions.

Un gos mossega una dona a Elda i li arranca part duna orella i fereix tres familiars

Un gos duna raça potencialment perillosa ha arrancat part de lorella esquerra a una dona de 51 anys i ha causat lesions lleus a una àvia, la seua filla i el seu nét de 4 anys en un carrer dElda, a la província dAlacant.

El Consell destina enguany 57 milions a infraestructures hídriques a la Vega Baixa

El conseller Miguel Barrachina anuncia a Guardamar del Segura que el Consell invertix més de 57 milions d’euros enguany en infraestructures hídriques a la Vega Baixa, amb obres clau contra les inundacions del Segura.

El València Digital Summit deixa 26 milions d’impacte econòmic en 2025, un 29 % més que l’any anterior

L’edició de 2025 de València Digital Summit ha generat un impacte econòmic de 26 milions d’euros, un 29 % més que en 2024, i reforça València com a pol d’innovació i atracció de talent tecnològic.

Mor un conductor de 78 anys en eixir de la via a l’A-35 a la Font de la Figuera

Un home de 78 anys ha mort este dilluns després d’eixir-se de la via amb el cotxe que conduïa al quilòmetre 14 de l’A-35, al terme de la Font de la Figuera, malgrat els intents de reanimació dels serveis sanitaris.

L’operadora del SAIH declara que ningú va telefonar per la pujada sobtada del Poyo a les 18.43 hores

Una operadora del SAIH de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer assegura davant el jutjat de Catarroja que ningú va telefonar per demanar aclariments sobre la crescuda sobtada del barranc del Poyo, de la qual havien avisat per correu electrònic a les 18.43 hores durant la dana.