“No sap el que se li aveïna” l’amenaça d’Antonio David a Rocío Carrasco

Anit es va tornar a emetre un nou episodi de la sèrie documental, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, abans de començar es mostren uns amenaces d’Antonio David Flores, que ha titllat a Rocío de «farsa» i li ha llançat un advertiment: «Ho passarà fatal, no sap la que se li aveïna».

Des del plató de la seua sèrie documental, Carlota Corredera arrancava el programa alçant la veu: «Se li aveïna tornar a viure, tornar a tindre esperança i sentir orgull d’ajudar a moltes dones d’este país».

Després de l’emissió de la sèrie documental ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, Antonio David Flores va trencar el seu silenci assegurant que les seues declaracions són “una farsa”: “Us ha estafat”.

Però a més, llançava un advertiment a la mare dels seus fills: “Ho passarà fatal perquè no sap la que se li aveïna, esta xica no sap on s’ha ficat, s’ha equivocat”.

Antonio David assegura que té “material” per a “desmuntar” tot el que Rocío Carrasco està comptant i el “guió” que diu portar fet des de cas “o la seu judicial de ‘Sálvame’”.

Carlota Corredera responia a Antonio David, “esta xica té nom, es diu Rocío Carrasco, no ho passarà fatal perquè com tu bé saps, ella ja ho ha passat pitjor que fatal”.

“I sí, sap molt bé la que se li aveïna”, continuava dient la presentadora: “Se li aveïna tornar a viure, tornar a tindre esperança i sentir orgull d’ajudar a moltes dones d’este país”, finalitza Carlota.

 

El missatge de Carlota Corredera als negacionistes

 

A més, la presentadora s’ha dirigit als qui han increpat a Rocío i és que creu que molesta que cada setmana siguen més les persones que escolten el seu testimoniatge: “Als negacionistes els ha de fer tanta ràbia que han passat del no et crec a ‘l’escrache’”.

Últimes notícies

Dani Parejo s’acomiada del Vila-real després de sis anys que qualifica de meravellosos

Dani Parejo va disputar el seu últim partit amb el Vila-real, es va mostrar orgullós dels seus sis anys en el club i va confessar que vol continuar jugant mentres decidix el seu futur amb calma.

El Vila-real castiga l’Atlètic amb una primera part letal (4-1)

El Vila-real marxa al descans amb un contundent 4-1 davant l'Atlètic gràcies a la seua eficàcia al contraatac, amb gols de Parell, Ayoze, Mikautadze i Pape Gueye.

El Fertiberia Port de Sagunt ascendix a Asobal després d’un agònic 18-17 davant Agustins

El Fertiberia Port de Sagunt torna a la Lliga Asobal dos anys després en imposar-se per 18-17 a la Fundació Agustins Alacant en una final igualada marcada per les parades decisives de Dani Martínez.

Els sindicats ultimen un document per a desbloquejar la vaga del professorat

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT elaboren un document de proposta d'acord per a la Conselleria d'Educació i mantenen les concentracions convocades en plena vaga indefinida del professorat.

Diego López el seu lesiona el lligament creuat i s’acomiada de l’inici de la pròxima temporada

Diego López patix una lesió en el lligament creuat anterior del genoll dret i el València perdrà al seu davanter per a l'inici de la pròxima temporada.

Un tribunal d’Indonèsia dictarà el dilluns sentencia pel naufragi del KM Putri Sakinah

Un tribunal indonesi fixarà este dilluns la sentència contra el capità i el cap de màquines del KM Putri Sakinah, afonat en Komodo, on van morir quatre membres d'una família valenciana i només van sobreviure una mare i la seua filla.

Rescaten a dos persones després de caure el seu cotxe al riu Millars a Vila-real

Dos persones han sigut rescatades del llit del riu Millars a Vila-real després d'eixir-se de la via el seu vehicle en el Camí Vora Riu. Els dos van ser evacuats a l'Hospital de la Plana.

Compromís denuncia més de dos anys de retard en la restauració del tritó de Ponzanelli

Compromís acusa el govern municipal de València de mantindre bloquejada des de fa més de dos anys la restauració del tritó de Ponzanelli i les dos rèpliques previstes.