Anabel Pantoja celebra el seu aniversari amb els col·laboradors de Sálvame

Aquest dimecres, durant l'emissió de l'entrevista a Olga Moreno, l'equip de Sálvame ha celebrat l'aniversari d'Anabel Pantoja. Després de la jornada de treball del programa, Belén Esteban, Lydia Lozano, David Valldeperas i altres companys de darrere de les cambres no han volgut perdre's la celebració del 35é aniversari de la neboda d'Isabel Pantoja.

 

L'equip de 'Sálvame' es va traslladar a un popular local situat en plena Gran Via de Madrid per a celebrar l'aniversari d'Anabel. Si s'ha de jutjar per les imatges, poc o res semblava importar-los el testimoniatge d'Olga Moreno, ja que van gaudir al màxim d'aquesta quedada on no van faltar els riures, els menjars i els regals.

 

Els fans dels col·laboradors del programa de Telecinco van poder ser testimonis d'aquesta vetlada, ja que alguns dels assistents a l'aniversari d'Anabel Pantoja no van dubtar a compartir aquest bonic retrobament allunyats dels corredors de Telecinco. "De celebració amb la meua gordi. Gaudint de la vida", escrivia Belén Esteban al costat d'una imatge del grup, qui fa alguns dies esclatava en directe afirmant que estava esgotada de la polèmica familiar Flores/Carrasco.

 

Anabel Pantoja va reunir els seus companys de treball a la terrassa Picalagartos a Madrid, que és un dels llocs de moda de la capital espanyola. Per a començar amb la celebració, tot el grup es va demanar una copa. Després de gaudir d'un magnífic sopar, la cosina de Kiko Rivera va rebre un pastís, que no ha dubtat a bufar amb els seus amics de la televisió.

 

Posteriorment, la jove també ha rebut alguns regals pel seu aniversari. David Valldeperas li va regalar un bo per a fer-se sis tractaments en un centre de bellesa de Madrid. En canvi, la resta de companys van decidir regalar-li unes esportives per a complir amb les seues sessions d'entrenament personal.

Últimes notícies

La jutgessa rebutja el careo demanat per Argüeso amb l’alcaldessa de Torrent pel telèfon de la dana

La jutgessa que investiga la dana ha denegat el careo sol·licitat per Emilio Argüeso amb l’alcaldessa de Torrent, Amparo Folgado, sobre una telefonada clau la vesprada de la tragèdia, i ha confirmat la petició d’informació a Chiva i Utiel sobre els avisos d’Emergències.

El Valencia Basket manté preus dels abonos al Roig Arena i amplia el descompte del 10%

El Valencia Basket ha llançat la campanya d’abonos 2026-27 amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% que premia l’assistència de la passada temporada.

El Valencia Basket manté preus dels abonos al Roig Arena i amplia el descompte del 10%

El Valencia Basket ha llançat la campanya d’abonos 2026-27 amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% que es podrà mantindre en la temporada 2027-28 si es complixen determinats requisits d’assistència.

Els abonaments del Valencia Basket mantenen preus i afegixen un descompte del 10% al Roig Arena

El Valencia Basket ha llançat la nova campanya d'abonaments amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% com a premi a la fidelitat, a més de diversos descomptes acumulables per edat i col·lectius.

Condemnat a dos anys i mig de presó per patronejar una patera amb 18 immigrants a la deriva davant Calp

Un home ha sigut condemnat a dos anys i mig de presó per dirigir una patera amb 18 immigrants, quatre d’ells menors, entre Algèria i Alacant, que va quedar a la deriva davant la costa de Calp sense combustible.

La Comunitat Valenciana entra en risc màxim d’incendis fins al dijous

La Generalitat activa la preemergència 3 per les altes temperatures, el risc extrem i la possibilitat de tempestes seques a l’interior.

Els evacuats d’Azuébar passen la nit al Seminari de Sogorb amb monitors i projector per al Espanya‑Portugal

Quaranta-una persones d’Azuébar han passat la nit al Seminari de Sogorb per l’incendi de Soneja, amb aliments, llits, monitors per als xiquets i la previsió d’un projector per vore el partit Espanya‑Portugal si no poden tornar hui a casa.

Alicante obri els centres d’acollida davant l’episodi extrem de calor dilluns i dimarts

L’Ajuntament d’Alicante ha activat el Pla Territorial d’Emergència per l’ola de calor i habilita dilluns i dimarts els Centres d’Acollida i Urgències Socials, amb servei d’alimentació, hidratació i higiene per a persones sense llar.