Anabel Pantoja celebra el seu aniversari amb els col·laboradors de Sálvame

Aquest dimecres, durant l'emissió de l'entrevista a Olga Moreno, l'equip de Sálvame ha celebrat l'aniversari d'Anabel Pantoja. Després de la jornada de treball del programa, Belén Esteban, Lydia Lozano, David Valldeperas i altres companys de darrere de les cambres no han volgut perdre's la celebració del 35é aniversari de la neboda d'Isabel Pantoja.

 

L'equip de 'Sálvame' es va traslladar a un popular local situat en plena Gran Via de Madrid per a celebrar l'aniversari d'Anabel. Si s'ha de jutjar per les imatges, poc o res semblava importar-los el testimoniatge d'Olga Moreno, ja que van gaudir al màxim d'aquesta quedada on no van faltar els riures, els menjars i els regals.

 

Els fans dels col·laboradors del programa de Telecinco van poder ser testimonis d'aquesta vetlada, ja que alguns dels assistents a l'aniversari d'Anabel Pantoja no van dubtar a compartir aquest bonic retrobament allunyats dels corredors de Telecinco. "De celebració amb la meua gordi. Gaudint de la vida", escrivia Belén Esteban al costat d'una imatge del grup, qui fa alguns dies esclatava en directe afirmant que estava esgotada de la polèmica familiar Flores/Carrasco.

 

Anabel Pantoja va reunir els seus companys de treball a la terrassa Picalagartos a Madrid, que és un dels llocs de moda de la capital espanyola. Per a començar amb la celebració, tot el grup es va demanar una copa. Després de gaudir d'un magnífic sopar, la cosina de Kiko Rivera va rebre un pastís, que no ha dubtat a bufar amb els seus amics de la televisió.

 

Posteriorment, la jove també ha rebut alguns regals pel seu aniversari. David Valldeperas li va regalar un bo per a fer-se sis tractaments en un centre de bellesa de Madrid. En canvi, la resta de companys van decidir regalar-li unes esportives per a complir amb les seues sessions d'entrenament personal.

Últimes notícies

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la Confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia el veto a les dones en la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt i revisarà la seua inscripció com a entitat religiosa, en considerar que vulnera drets constitucionals.

Paunovic confia en el pla de Luis de la Font per a la porteria d’Espanya

El seleccionador de Sèrbia, Velljko Paunovic, assegura que Luis de la Font té un pla clar per a la porteria d'Espanya i considera a la Roja candidata al Mundial pel seu estil i continuïtat.

Álex Baena viu com un orgull el seu retorn a Vila-real amb la selecció espanyola

Álex Baena afronta com un partit molt especial l'amistós España-Sèrbia, el seu primer retorn a l'Estadi de la Ceràmica des de la seua eixida del Vila-real, i confia a consolidar-se per al Mundial malgrat els pocs minuts en l'Atlètic.

De la Font reivindica la seua porteria abans de l’Espanya-Sèrbia amistós

Luis de la Font assegura que Espanya compta amb quatre dels deu millors porters del món i afronta els amistosos davant Sèrbia i Egipte com si ja estiguera jugant el Mundial.

Ana Redondo reclama la dimissió de Susana Camarero després dels seus insults al Govern

La ministra d'Igualtat, Ana Redondo, reclama la dimissió de la vicepresidenta valenciana Susana Camarero en considerar insuficients les seues disculpes per dir prostitutes al Govern d'Espanya.

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, en considerar que vulnera drets fonamentals i manté una discriminació injustificada.

Camarero es disculpa per la seua frase sobre les prostitutes i l’atribuïx a un lapsus

Susana Camarero demana disculpes per afirmar en Les Corts que el Govern està 'ple de prostitutes', sosté que va ser un lapsus corregit al moment i acusa l'oposició de manipular les seues paraules.

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per dir prostitutes a les ministres

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per afirmar que el Govern d'Espanya estava ple de prostitutes i sosté que la vicepresidenta valenciana ha dit el que realment pensa.