12.9 C
València
Dissabte, 27 desembre, 2025

Anabel Pantoja celebra el seu aniversari amb els col·laboradors de Sálvame

Aquest dimecres, durant l'emissió de l'entrevista a Olga Moreno, l'equip de Sálvame ha celebrat l'aniversari d'Anabel Pantoja. Després de la jornada de treball del programa, Belén Esteban, Lydia Lozano, David Valldeperas i altres companys de darrere de les cambres no han volgut perdre's la celebració del 35é aniversari de la neboda d'Isabel Pantoja.

 

L'equip de 'Sálvame' es va traslladar a un popular local situat en plena Gran Via de Madrid per a celebrar l'aniversari d'Anabel. Si s'ha de jutjar per les imatges, poc o res semblava importar-los el testimoniatge d'Olga Moreno, ja que van gaudir al màxim d'aquesta quedada on no van faltar els riures, els menjars i els regals.

 

Els fans dels col·laboradors del programa de Telecinco van poder ser testimonis d'aquesta vetlada, ja que alguns dels assistents a l'aniversari d'Anabel Pantoja no van dubtar a compartir aquest bonic retrobament allunyats dels corredors de Telecinco. "De celebració amb la meua gordi. Gaudint de la vida", escrivia Belén Esteban al costat d'una imatge del grup, qui fa alguns dies esclatava en directe afirmant que estava esgotada de la polèmica familiar Flores/Carrasco.

 

Anabel Pantoja va reunir els seus companys de treball a la terrassa Picalagartos a Madrid, que és un dels llocs de moda de la capital espanyola. Per a començar amb la celebració, tot el grup es va demanar una copa. Després de gaudir d'un magnífic sopar, la cosina de Kiko Rivera va rebre un pastís, que no ha dubtat a bufar amb els seus amics de la televisió.

 

Posteriorment, la jove també ha rebut alguns regals pel seu aniversari. David Valldeperas li va regalar un bo per a fer-se sis tractaments en un centre de bellesa de Madrid. En canvi, la resta de companys van decidir regalar-li unes esportives per a complir amb les seues sessions d'entrenament personal.

Últimes notícies

Pérez Llorca valora la compensació al taulell però advertix que és insuficient

Pérez Llorca ha celebrat que la UE incloga al taulell en la compensació de costos indirectes de CO₂ des de 2026, però ha avisat que és insuficient. Ha exigit fons, suspendre l'MTS i evitar retallades a la cogeneració.

Un familiar admet baixa probabilitat de trobar vius al seu gendre i tres nets després d’un naufragi a Indonèsia

L'avi i sogre de les víctimes ha explicat que la seua filla i una neta han sigut rescatades després d'eixir comiats, mentres que tres menors i el seu pare seguixen desapareguts. Ha admés que les opcions de trobar-los amb vida són baixes perquè el vaixell es va partir i es va afonar ràpidament

La pluja obliga a ajornar la manifestació per la dana prevista esta vesprada a València

Entitats socials, cíviques, sindicals i associacions de víctimes del 29 d'octubre de 2024 van ajornar la marxa a València per previsió de pluja. Anunciaran noves dates en les pròximes setmanes.

El Vila-real només podrà incorporar en el mercat d’hivern si abans es produïx alguna eixida

El club arriba a gener amb totes les fitxes i les places d'extracomunitari ocupades, per la qual cosa només hi haurà incorporacions si es produïxen eixides. Thiago Fernández haurà d'esperar.

Josep Puerto advertix del bon moment de l’Andorra i demana màxima atenció

El capità del València Basket va reconéixer la dificultat del dol del diumenge davant Morabanc Andorra en el Roig Arena i va elogiar la seua ratxa. També va subratllar la duresa dels equips de Joan Plaza i va demanar mantindre la concentració.

El València Basket rep a l’Andorra per a no perdre el deixant de Madrid i Múrcia

El València Basket rep a l'Andorra en la jornada 12 amb la vista posada a seguir el deixant de Reial Madrid i UCAM després de caure a Múrcia. Torna López-Arostegui i el rival arriba impulsat per Evans i Kuric

Desapareixen quatre membres d’una família valenciana en un naufragi a Indonèsia

Exteriors està en contacte amb les famílies i l'ambaixada s'ha desplaçat a la zona. El rescat a Indonèsia podria prolongar-se fins a quatre dies.

Cartonlab convertix el cartó en alternativa a la fusta per al mobiliari efímer

L'empresa impulsa mobles i estructures de cartó per a fires i esdeveniments, amb muntatge en pla, reutilitzables i reciclables, amb l'objectiu de reduir residus i costos.