Anabel Pantoja celebra el seu aniversari amb els col·laboradors de Sálvame

Aquest dimecres, durant l'emissió de l'entrevista a Olga Moreno, l'equip de Sálvame ha celebrat l'aniversari d'Anabel Pantoja. Després de la jornada de treball del programa, Belén Esteban, Lydia Lozano, David Valldeperas i altres companys de darrere de les cambres no han volgut perdre's la celebració del 35é aniversari de la neboda d'Isabel Pantoja.

 

L'equip de 'Sálvame' es va traslladar a un popular local situat en plena Gran Via de Madrid per a celebrar l'aniversari d'Anabel. Si s'ha de jutjar per les imatges, poc o res semblava importar-los el testimoniatge d'Olga Moreno, ja que van gaudir al màxim d'aquesta quedada on no van faltar els riures, els menjars i els regals.

 

Els fans dels col·laboradors del programa de Telecinco van poder ser testimonis d'aquesta vetlada, ja que alguns dels assistents a l'aniversari d'Anabel Pantoja no van dubtar a compartir aquest bonic retrobament allunyats dels corredors de Telecinco. "De celebració amb la meua gordi. Gaudint de la vida", escrivia Belén Esteban al costat d'una imatge del grup, qui fa alguns dies esclatava en directe afirmant que estava esgotada de la polèmica familiar Flores/Carrasco.

 

Anabel Pantoja va reunir els seus companys de treball a la terrassa Picalagartos a Madrid, que és un dels llocs de moda de la capital espanyola. Per a començar amb la celebració, tot el grup es va demanar una copa. Després de gaudir d'un magnífic sopar, la cosina de Kiko Rivera va rebre un pastís, que no ha dubtat a bufar amb els seus amics de la televisió.

 

Posteriorment, la jove també ha rebut alguns regals pel seu aniversari. David Valldeperas li va regalar un bo per a fer-se sis tractaments en un centre de bellesa de Madrid. En canvi, la resta de companys van decidir regalar-li unes esportives per a complir amb les seues sessions d'entrenament personal.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

CGT recolza investigar a Mazón després de l’informe de la jutgessa que apunta a negligència greu

CGT es persona davant el TSJCV i secunda investigar a Carlos Mazón després de l'exposició raonada de la jutgessa de Catarroja. L'escrit detalla omissions amb connexió a 230 defuncions.

Activen l’avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores este dijous en la Comunitat Valenciana

L'avís s'aplicarà en zones d'Alacant, València i Castelló, amb acumulats de 20 l/m² en una hora i 60 l/m² en 12 hores i possibilitat de tempesta.

Gamarra acusa el PSOE d’usar la política d’igualtat amb finalitats partidistes

Bufona Gamarra ha acusat el PSOE de convertir la política d'igualtat en 'un instrument partidista al servici del sanchismo' i de debilitar les institucions. La dirigent del PP ha reclamat menys propaganda, més eficàcia i un feminisme inclusiu orientat a resultats.

Aemet preveu activar avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores el divendres en la Comunitat

Aemet preveu activar el divendres l'avís groc per pluges en diverses zones de la Comunitat Valenciana, amb 20 l/m² en una hora i 60 en 12. Els ruixats podran anar amb tempesta.

Semaf convoca aturs en FGV després d’esgotar la negociació: calendari en Metrovalencia i TRAM

El sindicat de maquinistes Semaf ha anomenat a aturs en les xarxes d'FGV entre el 13 i el 26 de març després d'haver esgotat la negociació. Reclamen millores de seguretat i un tracte just en la negociació col·lectiva.

Pérez Llorca fixa per a abans de l’estiu la modernització de la depuradora de Pinedo

La Generalitat ha confirmat que la millora de la depuradora de Pinedo conclourà abans de l'estiu. La inversió de 37 milions busca més eficiència, menys olors i millor control d'abocaments.

El cens faller aconseguix un màxim històric: 128.675 inscrits i majoria femenina

El cens faller de 2026 ascendix a 128.675 persones, més de 8.000 que l'any anterior. Les dones lideren el conjunt amb el 56,13% del total.

Pérez Llorca s’estrena com president al balcó de l’Ajuntament per a la mascletà

Juanfran Pérez Llorca s'ha estrenat al balcó de l'Ajuntament de València en una mascletà de Drac que ha sortejat la pluja i el vent. El pirotècnic José María Enríquez ha parlat de 'miracle' després d'un tret de 160 quilos en cinc minuts i mig.