José Antonio Avilés: M’ha posat preu, he sigut un xec

La participació d’Antonio Vega, exnóvio de José Antonio Avilés, en ‘Sálvame’, no ha deixat indiferent a ningú. Dos setmanes després de trencar amb el col·laborador més mentider de Mediaset, el ben plantat estilista malagueny apareixia en el programa de les vesprades de Telecinco per a deixar al descobert totes les mentides que este li havia comptat.

Així mateix, l’aposte perruquer havia facilitat uns àudios íntims de la parella. Este dissabte, 24 hores després que ‘Sálvame’ emetera les converses privades, Avilés ha tornat al seu lloc de treball, amb el cor trencat i compungit per tot el que havia succeït.

Confessions

 

La de confessions, incredulitat i veritats que es va viure fa dies en ‘Sálvame’ ha tornat a passar factura a un col·laborador de ‘Viva la Vida’. Antonio Vega, exnóvio de José Antonio Avilés ha confessat que la seua exparella li va comptar una serie falsedats per a presumir de la seua presència en Telecinco.

La més sonada és que el feia gala de ser el creat del documental de Rocío Carrasco, que ha acumulat una audiència milionària en Telecinco i que, a més, ha calat en la societat del país.

A més, tal i com compten des de ‘Sálvame’ Chelo García Cortés ha sigut una de les confidents de José Antonio Avilés durant este temps, per això no va pensar que el col·laborador de ‘Viva la vida’ poguera trair-la segons ha comptat Antonio Vega, exnóvio d’Avilés.

El de Màlaga s’ha enfrontat a Kopérnica revelant les mentides que li va dir Avilés. Però a més va revelar que el col·laborador li hauria contat que Chelo García Cortés li va demanar 2.500 euros. Alguna cosa que la col·laboradora nega- «Avilés diu que no però com és Chelo ho dubtarem, no? Estic fins als nassos! Si haguera de demanar… He demanat, ho he retornat i no he hagut de demanar de nou en la vida. Ja està bé. Cal tindre dignitat per a demanar i retornar. Faig la meua vida com puc», va exclamar de sobte.

Una relació basada en interessos

 

José Antonio començava el programa visiblement afectat i amb les llàgrimes en els ulls, al·legant que no volia veure les imatges del seu ex en ‘Sálvame’: “Jo no m’ho crec, hui dia”, deia, tremolant. I és que, pel que sembla, fins fa molt poques hores, el cordovés encara mantenia l’esperança de tornar amb la seua Sugar Daddy. Encara que, ni una cosa ni l’altra.

Ni Vega volia tornar amb ell, ni la seua situació econòmica era tot el pròsper que ha de ser la d’un Sugar Daddy. De fet, va ser el propi malagueny de 37 anys qui va revelar que era el col·laborador qui li pagava els viatges, li va comprar l’aire condicionat i fins i tot li va costejar les caretes dentals.

Últimes notícies

Diego López el seu lesiona el lligament creuat i s’acomiada de l’inici de la pròxima temporada

Diego López patix una lesió en el lligament creuat anterior del genoll dret i el València perdrà al seu davanter per a l'inici de la pròxima temporada.

Un tribunal d’Indonèsia dictarà el dilluns sentencia pel naufragi del KM Putri Sakinah

Un tribunal indonesi fixarà este dilluns la sentència contra el capità i el cap de màquines del KM Putri Sakinah, afonat en Komodo, on van morir quatre membres d'una família valenciana i només van sobreviure una mare i la seua filla.

Rescaten a dos persones després de caure el seu cotxe al riu Millars a Vila-real

Dos persones han sigut rescatades del llit del riu Millars a Vila-real després d'eixir-se de la via el seu vehicle en el Camí Vora Riu. Els dos van ser evacuats a l'Hospital de la Plana.

Compromís denuncia més de dos anys de retard en la restauració del tritó de Ponzanelli

Compromís acusa el govern municipal de València de mantindre bloquejada des de fa més de dos anys la restauració del tritó de Ponzanelli i les dos rèpliques previstes.

La biotecnologia obri una nova via per a controlar el cotonet de Sud-àfrica en cítrics

Un estudi de l'IVIA i el IBMCP-CSIC demostra que la tecnologia RNAi pot silenciar gens essencials del cotonet de Sud-àfrica i reduir de manera notable la seua supervivència en cítrics.

La UMH impulsa a Uganda nous ingressos agrícoles amb residus de platanera

La Universitat Miguel Hernández i l'ONG Rafiki Àfrica transformen troncs de platanera en fibra per a artesania, creant una font d'ingressos extra per a més de cent famílies ugandeses.

L’Elx firma la seua millor puntuació històrica en Primera Divisió amb 43 punts

L'Elx ha tancat la temporada amb 43 punts després d'empatar davant el Girona, el seu millor registre històric en Primera Divisió, que li assegura una permanència folgada.

Luís Castro i Carlos Espí, els pilars de la salvació del Llevant

Luís Castro i Carlos Espí passen de quasi desconeguts a grans referents del Llevant després de firmar una remuntada històrica que assegura la permanència en Primera Divisió.