José Antonio Avilés: M’ha posat preu, he sigut un xec

La participació d’Antonio Vega, exnóvio de José Antonio Avilés, en ‘Sálvame’, no ha deixat indiferent a ningú. Dos setmanes després de trencar amb el col·laborador més mentider de Mediaset, el ben plantat estilista malagueny apareixia en el programa de les vesprades de Telecinco per a deixar al descobert totes les mentides que este li havia comptat.

Així mateix, l’aposte perruquer havia facilitat uns àudios íntims de la parella. Este dissabte, 24 hores després que ‘Sálvame’ emetera les converses privades, Avilés ha tornat al seu lloc de treball, amb el cor trencat i compungit per tot el que havia succeït.

Confessions

 

La de confessions, incredulitat i veritats que es va viure fa dies en ‘Sálvame’ ha tornat a passar factura a un col·laborador de ‘Viva la Vida’. Antonio Vega, exnóvio de José Antonio Avilés ha confessat que la seua exparella li va comptar una serie falsedats per a presumir de la seua presència en Telecinco.

La més sonada és que el feia gala de ser el creat del documental de Rocío Carrasco, que ha acumulat una audiència milionària en Telecinco i que, a més, ha calat en la societat del país.

A més, tal i com compten des de ‘Sálvame’ Chelo García Cortés ha sigut una de les confidents de José Antonio Avilés durant este temps, per això no va pensar que el col·laborador de ‘Viva la vida’ poguera trair-la segons ha comptat Antonio Vega, exnóvio d’Avilés.

El de Màlaga s’ha enfrontat a Kopérnica revelant les mentides que li va dir Avilés. Però a més va revelar que el col·laborador li hauria contat que Chelo García Cortés li va demanar 2.500 euros. Alguna cosa que la col·laboradora nega- «Avilés diu que no però com és Chelo ho dubtarem, no? Estic fins als nassos! Si haguera de demanar… He demanat, ho he retornat i no he hagut de demanar de nou en la vida. Ja està bé. Cal tindre dignitat per a demanar i retornar. Faig la meua vida com puc», va exclamar de sobte.

Una relació basada en interessos

 

José Antonio començava el programa visiblement afectat i amb les llàgrimes en els ulls, al·legant que no volia veure les imatges del seu ex en ‘Sálvame’: “Jo no m’ho crec, hui dia”, deia, tremolant. I és que, pel que sembla, fins fa molt poques hores, el cordovés encara mantenia l’esperança de tornar amb la seua Sugar Daddy. Encara que, ni una cosa ni l’altra.

Ni Vega volia tornar amb ell, ni la seua situació econòmica era tot el pròsper que ha de ser la d’un Sugar Daddy. De fet, va ser el propi malagueny de 37 anys qui va revelar que era el col·laborador qui li pagava els viatges, li va comprar l’aire condicionat i fins i tot li va costejar les caretes dentals.

Últimes notícies

Educació enviarà el dilluns la seua nova proposta per a intentar frenar la vaga indefinida del professorat

Educació remetrà el dilluns un nou document als sindicats docents per a tractar de desconvocar la vaga indefinida i negociar el detall de les reivindicacions en taules sectorials temàtiques.

València es prepara per a ser capital del circ contemporani amb el festival Contorsions

València acollirà del 18 al 21 de juny la novena edició del festival Contorsions, que omplirà la ciutat de circ contemporani amb propostes gratuïtes i a l'aire lliure. El certamen reunirà companyies nacionals i internacionals i combinarà espectacles, tallers i mediació cultural.

Camarero planteja 120.000 noves vivendes si s’activa la mitat del sòl dotacional

La Generalitat calcula que desenrotllant el 50% del sòl dotacional de la Comunitat Valenciana podrien alçar-se 120.000 vivendes, vinculades al Pla Viu i a la col·laboració amb els ajuntaments per a guanyar sòl residencial i frenar l'emergència residencial.

Pérez Llorca i la reina Sofía reforcen a Castelló el compromís del Consell contra la pobresa

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, reafirma al costat de la reina Sofía el compromís del Consell amb les polítiques socials i la lluita contra la pobresa durant el congrés de la Federació Espanyola del Banc d'Aliments a Castelló.

La jutgessa de la DANA reclama al Congrés les declaracions de Camarero, Cuenca i Mompó

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 sol·licita les transcripcions de les compareixences en el Congrés de Camarero, Cuenca i Mompó i ordena revisar missatges i vídeos aportats per un testimoni.

Educació advertix de sancions si s’incomplixen els servicis mínims de la PAU davant la vaga docent

La Conselleria d'Educació manté servicis mínims del 100% a la PAU malgrat la vaga indefinida del professorat i avisa de sancions, inclosa la suspensió d'ocupació i sou, als qui els vulneren.

PP i Vox tomben a Alacant el suport a la regularització de migrants i marquen perfil en immigració

El ple de l'Ajuntament d'Alacant aprova, amb els vots de PP i Vox, una declaració institucional contra la regularització de migrants impulsada pel Govern central, en una sessió en la qual també s'aborden servicis socials, el sector del taxi i el funcionament intern del consistori.

El ADDA presenta la temporada 25/26 inspirada en naturalesa, vida i amor

L'Auditori de la Diputació d'Alacant presenta una temporada simfònica 25/26 amb 20 concerts que connecten naturalesa, vida i amor, amb destacats artistes i grans obres del repertori clàssic i contemporani.