José Antonio Avilés: M’ha posat preu, he sigut un xec

La participació d’Antonio Vega, exnóvio de José Antonio Avilés, en ‘Sálvame’, no ha deixat indiferent a ningú. Dos setmanes després de trencar amb el col·laborador més mentider de Mediaset, el ben plantat estilista malagueny apareixia en el programa de les vesprades de Telecinco per a deixar al descobert totes les mentides que este li havia comptat.

Així mateix, l’aposte perruquer havia facilitat uns àudios íntims de la parella. Este dissabte, 24 hores després que ‘Sálvame’ emetera les converses privades, Avilés ha tornat al seu lloc de treball, amb el cor trencat i compungit per tot el que havia succeït.

Confessions

 

La de confessions, incredulitat i veritats que es va viure fa dies en ‘Sálvame’ ha tornat a passar factura a un col·laborador de ‘Viva la Vida’. Antonio Vega, exnóvio de José Antonio Avilés ha confessat que la seua exparella li va comptar una serie falsedats per a presumir de la seua presència en Telecinco.

La més sonada és que el feia gala de ser el creat del documental de Rocío Carrasco, que ha acumulat una audiència milionària en Telecinco i que, a més, ha calat en la societat del país.

A més, tal i com compten des de ‘Sálvame’ Chelo García Cortés ha sigut una de les confidents de José Antonio Avilés durant este temps, per això no va pensar que el col·laborador de ‘Viva la vida’ poguera trair-la segons ha comptat Antonio Vega, exnóvio d’Avilés.

El de Màlaga s’ha enfrontat a Kopérnica revelant les mentides que li va dir Avilés. Però a més va revelar que el col·laborador li hauria contat que Chelo García Cortés li va demanar 2.500 euros. Alguna cosa que la col·laboradora nega- “Avilés diu que no però com és Chelo ho dubtarem, no? Estic fins als nassos! Si haguera de demanar… He demanat, ho he retornat i no he hagut de demanar de nou en la vida. Ja està bé. Cal tindre dignitat per a demanar i retornar. Faig la meua vida com puc”, va exclamar de sobte.

Una relació basada en interessos

 

José Antonio començava el programa visiblement afectat i amb les llàgrimes en els ulls, al·legant que no volia veure les imatges del seu ex en ‘Sálvame’: “Jo no m’ho crec, hui dia”, deia, tremolant. I és que, pel que sembla, fins fa molt poques hores, el cordovés encara mantenia l’esperança de tornar amb la seua Sugar Daddy. Encara que, ni una cosa ni l’altra.

Ni Vega volia tornar amb ell, ni la seua situació econòmica era tot el pròsper que ha de ser la d’un Sugar Daddy. De fet, va ser el propi malagueny de 37 anys qui va revelar que era el col·laborador qui li pagava els viatges, li va comprar l’aire condicionat i fins i tot li va costejar les caretes dentals.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Descens de les temperatures i núvols dispersos a l’inici de setmana en la Comunitat Valenciana

La setmana comença en la Comunitat Valenciana amb més núvols, un descens de les temperatures màximes en la major part del territori i possibilitat de pluges febles i disperses.

El València Basket s’imposa al Granada gràcies al ritme i al domini del rebot

El València Basket derrota amb claredat al Coviran Granada (107-91) recolzat en un alt ritme de joc i un domini aclaparador del rebot, que li permet tallar la seua ratxa de tres derrotes.

Una menor resulta ferida a Oropesa en accidentar-se amb un patinet que aconseguia 85 km/h

Una menor va resultar ferida i va ser traslladada a l'hospital després de patir un accident amb un patinet elèctric modificat que arribava als 85 km/h a Orpesa.

Torrevieja es reunix en silenci després de l’assassinat d’una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare

Torrevieja ha guardat un minut de silenci per l'assassinat d'una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare, que després es va suïcidar, en un municipi encara commocionat i en dol oficial.

Torrevieja es bolca en un minut de silenci per l’assassinat d’una xiqueta de 3 anys

Torrevieja ha celebrat un minut de silenci i viu el primer dels dies de dol oficial per l'assassinat d'una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare, que després es va suïcidar.

Carlos Espí firma un mes històric amb el Llevant amb 6 gols en 4 partits

Carlos Espí, renovat fins a 2028, encadena 6 gols en 4 partits amb el Llevant, un registre històric per al club que li porta a viure un dels millors mesos de la seua vida.

L’Elx trenca una ratxa de 66 partits sense remuntar en Primera davant el Mallorca

L'Elx es va imposar al Mallorca per 2-1 després de donar-li la volta al marcador i va posar fi a una sèrie de 66 partits en Primera Divisió sense aconseguir una remuntada.

Corberán iguala els 69 punts de Baralla en els seus primers 50 partits de Lliga amb el València

Carlos Corberán aconseguix els 50 partits de Lliga amb el València amb 69 punts, el mateix balanç que va firmar Rubén Baraja en el seu primer mig centenar de partits al capdavant de l'equip.