Anuncios

José Antonio Avilés: M’ha posat preu, he sigut un xec

La participació d’Antonio Vega, exnóvio de José Antonio Avilés, en ‘Sálvame’, no ha deixat indiferent a ningú. Dos setmanes després de trencar amb el col·laborador més mentider de Mediaset, el ben plantat estilista malagueny apareixia en el programa de les vesprades de Telecinco per a deixar al descobert totes les mentides que este li havia comptat.

Així mateix, l’aposte perruquer havia facilitat uns àudios íntims de la parella. Este dissabte, 24 hores després que ‘Sálvame’ emetera les converses privades, Avilés ha tornat al seu lloc de treball, amb el cor trencat i compungit per tot el que havia succeït.

Anuncios

Confessions

 

La de confessions, incredulitat i veritats que es va viure fa dies en ‘Sálvame’ ha tornat a passar factura a un col·laborador de ‘Viva la Vida’. Antonio Vega, exnóvio de José Antonio Avilés ha confessat que la seua exparella li va comptar una serie falsedats per a presumir de la seua presència en Telecinco.

La més sonada és que el feia gala de ser el creat del documental de Rocío Carrasco, que ha acumulat una audiència milionària en Telecinco i que, a més, ha calat en la societat del país.

A més, tal i com compten des de ‘Sálvame’ Chelo García Cortés ha sigut una de les confidents de José Antonio Avilés durant este temps, per això no va pensar que el col·laborador de ‘Viva la vida’ poguera trair-la segons ha comptat Antonio Vega, exnóvio d’Avilés.

El de Màlaga s’ha enfrontat a Kopérnica revelant les mentides que li va dir Avilés. Però a més va revelar que el col·laborador li hauria contat que Chelo García Cortés li va demanar 2.500 euros. Alguna cosa que la col·laboradora nega- “Avilés diu que no però com és Chelo ho dubtarem, no? Estic fins als nassos! Si haguera de demanar… He demanat, ho he retornat i no he hagut de demanar de nou en la vida. Ja està bé. Cal tindre dignitat per a demanar i retornar. Faig la meua vida com puc”, va exclamar de sobte.

Una relació basada en interessos

 

José Antonio començava el programa visiblement afectat i amb les llàgrimes en els ulls, al·legant que no volia veure les imatges del seu ex en ‘Sálvame’: “Jo no m’ho crec, hui dia”, deia, tremolant. I és que, pel que sembla, fins fa molt poques hores, el cordovés encara mantenia l’esperança de tornar amb la seua Sugar Daddy. Encara que, ni una cosa ni l’altra.

Ni Vega volia tornar amb ell, ni la seua situació econòmica era tot el pròsper que ha de ser la d’un Sugar Daddy. De fet, va ser el propi malagueny de 37 anys qui va revelar que era el col·laborador qui li pagava els viatges, li va comprar l’aire condicionat i fins i tot li va costejar les caretes dentals.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

La dona ingressada a Alacant per possible hantavirus dona negatiu en la primera PCR

La primera PCR realitzada a la dona ingressada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat resultat negatiu, encara que es manté el protocol amb una segona prova i l'aïllament preventiu.

La Policia Nacional investiga la violació d’una jove de 18 anys en la Marina de València

La Unitat de Família i Dona de la Policia Nacional investiga la violació amb penetració patida per una jove de 18 anys de matinada en la zona de l'aparcament de la Marina de València.

Elx i Alabés firmen un empat patit que deixa el descens encara obert

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit tibant marcat per la pluja i la por de fallar, un resultat que a penes millora la seua situació en la lluita per la permanència.

Elx i Alabés firmen un empat tibant que no buida el fantasma del descens

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit marcat per la tensió i la necessitat de punts, un resultat que manté als dos equips molt prop del descens.

Corberán apel·la a la necessitat del València per a aconseguir el seu millor rendiment en la lluita per la salvació

Carlos Corberán insistix que el València ha de transformar la pressió per la permanència en motivació, defén la seua planificació d'entrenaments i analitza el repte davant l'Athletic.

Athletic i València es juguen Europa i la salvació en San Mamés

Athletic i València es mesuren en San Mamés en un dol clau: els bilbaïns apuren les seues opcions europees i els valencianistes busquen allunyar-se del descens.

Esquerra Unida recolza per unanimitat la vaga educativa indefinida en la Comunitat Valenciana

El Consell Polític Nacional d'Esquerra Unida del País Valencià aprova per unanimitat una resolució de suport a la vaga educativa indefinida de l'11 de maig i al professorat valencià, i responsabilitza al govern del PP i Vox de la deterioració del sistema.

Les pluges deixen més de 35 litres per metre quadrat a Navarrés i obliguen a 21 intervencions de bombers en la Comunitat

Les pluges d'este dissabte en la Comunitat Valenciana han deixat fins a 35,3 litres per metre quadrat a Navarrés i han obligat a 21 intervencions de bombers a València i Alacant.
Anuncios