11.9 C
València
Dimecres, 25 febrer, 2026

José Antonio Avilés: M’ha posat preu, he sigut un xec

La participació d’Antonio Vega, exnóvio de José Antonio Avilés, en ‘Sálvame’, no ha deixat indiferent a ningú. Dos setmanes després de trencar amb el col·laborador més mentider de Mediaset, el ben plantat estilista malagueny apareixia en el programa de les vesprades de Telecinco per a deixar al descobert totes les mentides que este li havia comptat.

Així mateix, l’aposte perruquer havia facilitat uns àudios íntims de la parella. Este dissabte, 24 hores després que ‘Sálvame’ emetera les converses privades, Avilés ha tornat al seu lloc de treball, amb el cor trencat i compungit per tot el que havia succeït.

Confessions

 

La de confessions, incredulitat i veritats que es va viure fa dies en ‘Sálvame’ ha tornat a passar factura a un col·laborador de ‘Viva la Vida’. Antonio Vega, exnóvio de José Antonio Avilés ha confessat que la seua exparella li va comptar una serie falsedats per a presumir de la seua presència en Telecinco.

La més sonada és que el feia gala de ser el creat del documental de Rocío Carrasco, que ha acumulat una audiència milionària en Telecinco i que, a més, ha calat en la societat del país.

A més, tal i com compten des de ‘Sálvame’ Chelo García Cortés ha sigut una de les confidents de José Antonio Avilés durant este temps, per això no va pensar que el col·laborador de ‘Viva la vida’ poguera trair-la segons ha comptat Antonio Vega, exnóvio d’Avilés.

El de Màlaga s’ha enfrontat a Kopérnica revelant les mentides que li va dir Avilés. Però a més va revelar que el col·laborador li hauria contat que Chelo García Cortés li va demanar 2.500 euros. Alguna cosa que la col·laboradora nega- “Avilés diu que no però com és Chelo ho dubtarem, no? Estic fins als nassos! Si haguera de demanar… He demanat, ho he retornat i no he hagut de demanar de nou en la vida. Ja està bé. Cal tindre dignitat per a demanar i retornar. Faig la meua vida com puc”, va exclamar de sobte.

Una relació basada en interessos

 

José Antonio començava el programa visiblement afectat i amb les llàgrimes en els ulls, al·legant que no volia veure les imatges del seu ex en ‘Sálvame’: “Jo no m’ho crec, hui dia”, deia, tremolant. I és que, pel que sembla, fins fa molt poques hores, el cordovés encara mantenia l’esperança de tornar amb la seua Sugar Daddy. Encara que, ni una cosa ni l’altra.

Ni Vega volia tornar amb ell, ni la seua situació econòmica era tot el pròsper que ha de ser la d’un Sugar Daddy. De fet, va ser el propi malagueny de 37 anys qui va revelar que era el col·laborador qui li pagava els viatges, li va comprar l’aire condicionat i fins i tot li va costejar les caretes dentals.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Tres menors de 14 i 15 anys han sigut detinguts per la violació d’una altra menor a València

Tres adolescents de 14 i 15 anys han sigut detinguts a València per la presumpta violació d'una menor de 16 anys. També han sigut investigats per difondre imatges de l'atac, i en els fets figura un altre menor de 13 anys, inimputable.

Cel buidat i descens de les màximes este dimecres en la Comunitat Valenciana

Este dimecres s'espera cel buidat o amb pocs núvols en la Comunitat Valenciana, amb mínimes quasi sense canvis i màximes en descens. El vent rolará a este al migdia i el dijous es mantindrà l'estabilitat, amb boira i maror en trams del litoral.

Els bombers de València superen 1.100 servicis per vent en menys de dos mesos

El Consorci ha atés 1.110 actuacions per ratxes i objectes desplaçats en un període molt curt, quasi el triple de la mitjana anual. La cadena de huit borrasques ha forçat reforços operatius.

Rescatats quinze migrants d’una pastera a cinc quilòmetres de la costa alacantina

Salvament Marítim ha rescatat a quinze hòmens que viatjaven en una pastera a uns cinc quilòmetres d'Arenals del Sol. Van arribar al port d'Alacant i van ser atesos per Creu Roja.

Una bandera ucraïnesa de 100 metres recorre Alacant en el quart aniversari de la guerra

Una bandera d'Ucraïna de 100 metres ha encapçalat una marxa pacífica a Alacant, amb lectura de manifest i lemes contra l'oblit. La província concentra el 17% de la diàspora a Espanya.

La Generalitat amplia al 20% l’aval de vivenda i eleva a 30 milions el programa de l’IVF

El Consell reforça el programa de l'IVF fins a 30 milions i eleva l'aval al 20% perquè jóvens de 18 a 45 anys accedisquen a finançament del 100% en la seua primera vivenda. La nova convocatòria amplia el preu màxim a 311.000 € i flexibilitza l'edat en municipis afectats per la dana.

La jutgessa de la DANA centra en les víctimes 60 de les 109 pàgines del seu escrit contra Mazón

La instructora remet al TSJCV una exposició raonada sobre la gestió de la DANA i dedica 60 de 109 pàgines a relatar pel seu nom a 230 víctimes. Enlletgix les 'informacions falses' que van sumar morts inexistents i assenyala que un altre cas en estudi podria elevar el balanç a 231.

Pérez Llorca considera que PPCV i Mazón ja van assumir responsabilitats per la DANA

El president ha expressat un profund respecte per les víctimes i ha defés que el PPCV i Carlos Mazón ja van assumir la seua responsabilitat política. També ha evitat valorar les investigacions judicials i ha recordat les mesures adoptades després del temporal.