28 C
València
Dimecres, 2 juliol, 2025

Fran Rivera confessa que va ser víctima d’assetjament sexual amb 16 anys

 

- Advertisement -Telegram València Diari

Sofía Cristo ha posat sobre la palestra el cas de l’abús sexual infantil. La DJ va confessar en ‘Secret Story’ que ella va ser víctima quan a penes tenia cinc anys. I ha fet que altres famosos s’atrevisquen a confessar casos similars.

Famós des del bressol i una de les persones que més s’ha parlat al nostre país en les últimes dècades, Francisco Rivera continua sent una caixa de sorpreses.

I és que malgrat haver protagonitzat infinitat d’entrevistes parlant de la seua vida i de ser col·laborador de ‘Espejo Público’ des de fa diversos anys, l’ex torero acaba de comptar alguna cosa que va patir d’adolescent i del que mai havia parlat fins ara.

Francisco revelava que una senyora li havia assetjat sexualment quan tenia 16 anys.

Proposició

 

Com i cada vegada més relaxat davant de les càmeres, el col·laborador de Susanna Griso relata que una senyora es va excedir amb ell en l’aeroport de Marràqueix quan tornava de visitar a la seua mare, Carmina Ordóñez.
El destre relata que la seua assetjadora se li va acostar i, proposant-li exercir de model, va acabar per dir-li que podia “guanyar molts diners fent altres coses”. Ell no va accedir. La seua resposta va ser que ell volia “ser torero”.

Discreció

 

El marit de Lourdes Montes ha decidit fer-lo públic en el programa i l’ha contat com una trista anècdota que va deixar a la presentadora completament impactada, ja que la senyora “podria haver sigut una proxeneta“. El no va voler anar més enllà.

Tampoc ho ha fet posteriorment quan els periodistes ho han trobat al carrer. Parc en paraules, tampoc s’ha pronunciat ni sobre el seu possible acostament amb Julián Contreras —que fa uns dies confessava que la seua relació amb els seus germans Fran i Cayetano estava molt bé, que parlaven i que es volien molt- -ni sobre el delicat moment que travessa el seu un altre germà, Kiko Rivera, al qual acusen d’haver sigut deslleial a Irene Rosales i haver pogut recaure en les seues addiccions.

Últimes notícies

Descens de temperatures màximes en la Comunitat Valenciana, però Castelló aconseguix quasi 39 graus

Les temperatures màximes descendixen en la Comunitat Valenciana este dimarts, excepte en el litoral de Castelló on aconseguixen 38,8 graus, amb valors alts també en altres localitats valencianes i alacantines.

Detingut conductor de VTC a Alacant per robar 7.500 euros i joies a turista francés

Un conductor d'Uber a Alacant va ser arrestat per robar 5.000 euros en efectiu i 2.500 en joies a un turista francés, a més d'objectes personals.

El 80% dels valencians desitja un canvi en la presidència de la Generalitat segons enquesta del CIS

Una enquesta del CIS revela que més del 80% dels valencians voldria un canvi de president en la Generalitat, amb una valoració majoritàriament negativa de la gestió actual de Carlos Mazón.

El Castelló llança nou equipament amb homenatge a la llegenda Juan Bautista Planelles

El Castelló presenta el seu nou equipament amb memòria a Juan Bautista Planelles, llegenda del club i exfutbolista destacat, estrenant al proveïdor Erreà.

Juny registra 29 morts per altes temperatures en la Comunitat Valenciana en un mes rècord de calor

Juny de 2025 ha sigut el mes més càlid registrat a Espanya i ha causat 29 morts en la Comunitat Valenciana atribuïbles a les altes temperatures, en el context d'una onada de calor que continua activa.

Prop de 700 coralistas d’Europa, Amèrica i Àsia participen en el 71é Certamen Internacional d’Havaneres de Torrevieja

El 71é Certamen Internacional d'Havaneres i Polifonia de Torrevieja comptarà amb prop de 700 coralistas d'Europa, Amèrica i Àsia, que es reuniran del 20 al 26 de juliol a Alacant.

El Llevant confirma l’eixida d’Andrés Fernández, Algobia, Ignasi Miquel i Marcos Navarro

El Llevant anuncia oficialment l'eixida de quatre jugadors clau: Andrés Fernández, Ángel Algobia, Ignasi Miquel i Marcos Navarro, després de la finalització dels seus contractes.

Vint-i-set curtmetratges competixen pel Faro de Plata en el Festival de Cinema de l’Alfàs del Pi amb accés als Goya

El Festival de Cinema de l'Alfàs del Pi a Alacant selecciona 27 curtmetratges per a competir pel Faro de Plata, amb passada directa als premis Goya, i ret homenatge a figures del cinema espanyol.