Fran Rivera confessa que va ser víctima d’assetjament sexual amb 16 anys

 

Sofía Cristo ha posat sobre la palestra el cas de l’abús sexual infantil. La DJ va confessar en ‘Secret Story’ que ella va ser víctima quan a penes tenia cinc anys. I ha fet que altres famosos s’atrevisquen a confessar casos similars.

Famós des del bressol i una de les persones que més s’ha parlat al nostre país en les últimes dècades, Francisco Rivera continua sent una caixa de sorpreses.

I és que malgrat haver protagonitzat infinitat d’entrevistes parlant de la seua vida i de ser col·laborador de ‘Espejo Público’ des de fa diversos anys, l’ex torero acaba de comptar alguna cosa que va patir d’adolescent i del que mai havia parlat fins ara.

Francisco revelava que una senyora li havia assetjat sexualment quan tenia 16 anys.

Proposició

 

Com i cada vegada més relaxat davant de les càmeres, el col·laborador de Susanna Griso relata que una senyora es va excedir amb ell en l’aeroport de Marràqueix quan tornava de visitar a la seua mare, Carmina Ordóñez.
El destre relata que la seua assetjadora se li va acostar i, proposant-li exercir de model, va acabar per dir-li que podia «guanyar molts diners fent altres coses». Ell no va accedir. La seua resposta va ser que ell volia “ser torero”.

Discreció

 

El marit de Lourdes Montes ha decidit fer-lo públic en el programa i l’ha contat com una trista anècdota que va deixar a la presentadora completament impactada, ja que la senyora «podria haver sigut una proxeneta«. El no va voler anar més enllà.

Tampoc ho ha fet posteriorment quan els periodistes ho han trobat al carrer. Parc en paraules, tampoc s’ha pronunciat ni sobre el seu possible acostament amb Julián Contreras —que fa uns dies confessava que la seua relació amb els seus germans Fran i Cayetano estava molt bé, que parlaven i que es volien molt- -ni sobre el delicat moment que travessa el seu un altre germà, Kiko Rivera, al qual acusen d’haver sigut deslleial a Irene Rosales i haver pogut recaure en les seues addiccions.

Últimes notícies

Detinguda a Gavarda una parella que robava a majors amb el mètode de labraç a Càrcer

La Guàrdia Civil ha detingut a Gavarda un home i una dona, de 19 i 20 anys i nacionalitat romanesa, acusats de robar una joia a un veí dedad avançada de Càrcer amb el mètode de labraç i relacionats amb dos assalts més a Jaén i Almería.

Huit morts atribuïts a la calor extrema en la Comunitat Valenciana en només tres dies

La calor extrema ha deixat huit morts en tres dies a la Comunitat Valenciana, totes persones majors excepte una, enmig d’una onada amb valors pròxims o superiors als 40 graus.

Oratge estable este dijous a la Comunitat Valenciana amb temperatures sense canvis destacats

El dijous arribarà a la Comunitat Valenciana amb cels poc nuvolosos, vent fluix i temperatures molt semblants a les de les últimes hores, després d’una jornada calorosa a Castelló, València i Alacant.

La cremà de 180 fogueres tanca unes festes d’Alacant amb quasi dos milions de visitants

La cremà dels més de 180 monuments foguerers ha posat punt final unes Fogueres d’Alacant 2026 marcades per quasi dos milions de visitants i per una nit de Sant Joan multitudinària i sense incidències greus.

La festa del títol del València Basket pot acabar amb comiat de Montero, De Larrea i Key

El València Basket ha tancat una temporada històrica amb la Lliga Endesa, però la celebració pot suposar l’adéu de Jean Montero, Sergio De Larrea o Braxton Key, pretendits pels grans clubs europeus i per la NBA.

L’afició taronja viu ‘el naixement d’una estrella’ amb Jean Montero campió de Lliga

El Valencia Basket ha aconseguit la seua segona Lliga ACB i el base dominicà Jean Montero ha sigut elegit millor jugador de la final, en una temporada que Pedro Martínez descriu com ‘el naixement d’una estrella’. L’entrenador també ha ressaltat el treball col·lectiu i la constància del grup durant dos temporades.

L’explosió de Sergio De Larrea: triat al draft NBA i campió de l’ACB en només 20 hores

El base vallisoletà Sergio De Larrea, de 20 anys, ha sigut triat en la primera ronda del draft de l’NBA i ha celebrat el seu primer títol de la Lliga ACB amb el València Basket amb només 20 hores de diferència.

La nit més llarga de Sergio de Larrea: campió de Lliga Endesa després del seu somni NBA

Sergio de Larrea ha conquistat la Lliga Endesa amb el Valencia Basket hores després de ser elegit en el lloc 25 del draft de la NBA, i ha admés que ha arribat al quart partit contra el Barça pràcticament sense dormir.