Fran Rivera confessa que va ser víctima d’assetjament sexual amb 16 anys

 

Sofía Cristo ha posat sobre la palestra el cas de l’abús sexual infantil. La DJ va confessar en ‘Secret Story’ que ella va ser víctima quan a penes tenia cinc anys. I ha fet que altres famosos s’atrevisquen a confessar casos similars.

Famós des del bressol i una de les persones que més s’ha parlat al nostre país en les últimes dècades, Francisco Rivera continua sent una caixa de sorpreses.

I és que malgrat haver protagonitzat infinitat d’entrevistes parlant de la seua vida i de ser col·laborador de ‘Espejo Público’ des de fa diversos anys, l’ex torero acaba de comptar alguna cosa que va patir d’adolescent i del que mai havia parlat fins ara.

Francisco revelava que una senyora li havia assetjat sexualment quan tenia 16 anys.

Proposició

 

Com i cada vegada més relaxat davant de les càmeres, el col·laborador de Susanna Griso relata que una senyora es va excedir amb ell en l’aeroport de Marràqueix quan tornava de visitar a la seua mare, Carmina Ordóñez.
El destre relata que la seua assetjadora se li va acostar i, proposant-li exercir de model, va acabar per dir-li que podia «guanyar molts diners fent altres coses». Ell no va accedir. La seua resposta va ser que ell volia “ser torero”.

Discreció

 

El marit de Lourdes Montes ha decidit fer-lo públic en el programa i l’ha contat com una trista anècdota que va deixar a la presentadora completament impactada, ja que la senyora «podria haver sigut una proxeneta«. El no va voler anar més enllà.

Tampoc ho ha fet posteriorment quan els periodistes ho han trobat al carrer. Parc en paraules, tampoc s’ha pronunciat ni sobre el seu possible acostament amb Julián Contreras —que fa uns dies confessava que la seua relació amb els seus germans Fran i Cayetano estava molt bé, que parlaven i que es volien molt- -ni sobre el delicat moment que travessa el seu un altre germà, Kiko Rivera, al qual acusen d’haver sigut deslleial a Irene Rosales i haver pogut recaure en les seues addiccions.

Últimes notícies

La Delegación del Govern descarta requisaments d’estelades en l’Elx-Barça i obri investigació

La Delegación del Govern en la Comunitat Valenciana ha obert una investigació interna sobre l’actuació policial en l’Elx-Barça i ha negat que s’hi requisaren estelades, malgrat les denúncies de partits i del FC Barcelona.

El Govern desmenteix la confiscació d’estelades en el partit Elx-Barça i obri una investigació

La Delegación del Gobierno nega que la Policia Nacional confiscara estelades en el partit Elx-Barcelona i ha obert una investigació interna per aclarir l’actuació dels agents, criticada per partits independentistes i pel FC Barcelona.

Els apartaments turístics de Benicalap continuen avant: l’Ajuntament garantix que tenen llicència

L’Ajuntament de València assegura que les obres per a convertir baixos de Benicalap en apartaments turístics compten amb llicència després d’una modificació del projecte. Urbanisme defensa que s’aplica una normativa molt exigent i recorda la reducció d’apartaments turístics a la ciutat.

Un nou pla millorarà l’atenció al dolor crònic a la Comunitat Valenciana

Sanitat ha dissenyat un pla específic per a unificar i millorar l’atenció al dolor en totes les etapes de la vida, amb especial focus en el dolor crònic i la coordinació entre nivells assistencials.

La IA arriba als Espais Labora per a traduir en temps real 47 idiomes

Tres Espais Labora d’Alacant, València i Torrevieja han posat en marxa un projecte pilot pioner a Espanya que utilitza Intel·ligència Artificial per a oferir traducció i interpretació simultània en 47 idiomes a persones que no parlen ni castellà ni valencià.

Veïns de Benicalap denuncien noves obres per a apartaments turístics malgrat la prohibició

Compromís per València i el veïnat de Benicalap alerten de noves obres en baixos comercials per a usos turístics, tot i la denegació municipal de la llicència al juliol. Reclamen al consistori i a la Generalitat que actuen amb contundència i declaren la zona de mercat residencial tensionat.

El Levante ultima el traspàs de Tunde al West Brom per quasi tres milions

Levante i West Bromwich Albion han encarrilat el traspàs de l’extrem Kareem Tunde per uns tres milions d’euros, pendent només de tràmits finals i reconeixement mèdic. El jugador, format al club granota i amb contracte fins 2029, ja no ha viatjat a Pamplona per a jugar davant Osasuna.

Els veïns de Gàtova ja poden eixir de casa i reobri la CV-25 després de l’incendi

La Generalitat ha alçat el confinament domiciliari dels veïns de Gàtova decretat per l’incendi de Segorbe i ha reobert la CV-25, encara que les pistes forestals i senders continuen tancats.