15 C
València
Divendres, 13 febrer, 2026

Fran Rivera confessa que va ser víctima d’assetjament sexual amb 16 anys

 

Sofía Cristo ha posat sobre la palestra el cas de l’abús sexual infantil. La DJ va confessar en ‘Secret Story’ que ella va ser víctima quan a penes tenia cinc anys. I ha fet que altres famosos s’atrevisquen a confessar casos similars.

Famós des del bressol i una de les persones que més s’ha parlat al nostre país en les últimes dècades, Francisco Rivera continua sent una caixa de sorpreses.

I és que malgrat haver protagonitzat infinitat d’entrevistes parlant de la seua vida i de ser col·laborador de ‘Espejo Público’ des de fa diversos anys, l’ex torero acaba de comptar alguna cosa que va patir d’adolescent i del que mai havia parlat fins ara.

Francisco revelava que una senyora li havia assetjat sexualment quan tenia 16 anys.

Proposició

 

Com i cada vegada més relaxat davant de les càmeres, el col·laborador de Susanna Griso relata que una senyora es va excedir amb ell en l’aeroport de Marràqueix quan tornava de visitar a la seua mare, Carmina Ordóñez.
El destre relata que la seua assetjadora se li va acostar i, proposant-li exercir de model, va acabar per dir-li que podia “guanyar molts diners fent altres coses”. Ell no va accedir. La seua resposta va ser que ell volia “ser torero”.

Discreció

 

El marit de Lourdes Montes ha decidit fer-lo públic en el programa i l’ha contat com una trista anècdota que va deixar a la presentadora completament impactada, ja que la senyora “podria haver sigut una proxeneta“. El no va voler anar més enllà.

Tampoc ho ha fet posteriorment quan els periodistes ho han trobat al carrer. Parc en paraules, tampoc s’ha pronunciat ni sobre el seu possible acostament amb Julián Contreras —que fa uns dies confessava que la seua relació amb els seus germans Fran i Cayetano estava molt bé, que parlaven i que es volien molt- -ni sobre el delicat moment que travessa el seu un altre germà, Kiko Rivera, al qual acusen d’haver sigut deslleial a Irene Rosales i haver pogut recaure en les seues addiccions.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Alerta roja a Castelló: Emergències emet un nou avís per ratxes de més de 140 km/h

La Generalitat ha emés un nou avís especial i s'ha activat l'alerta roja per vent en tota la província de Castelló, amb risc extrem. Des de la mitjanit i durant el dissabte s'esperen ratxes que poden superar els 140 km/h i fenòmens costaners en el litoral.

Morant acusa a Pérez Llorca d’encobrir assetjadors i li retrau el cas de l’alcalde de Jérica

La líder del PSPV-PSOE ha sostingut que Pérez Llorca encobrix als assetjadors i no ha demanat l'acta ni reprovat a l'alcalde de Jérica. També ha estés les seues crítiques a Alacant i a Mazón.

L’alerta per vent tanca parcs i suspén mercats i Carnestoltes en la Comunitat Valenciana

Els avisos taronja i roig per ratxes fortes per al dissabte han provocat tancaments preventius i la cancel·lació de mercats i actes de Carnestoltes en diverses ciutats.

La FFCV suspén tots els partits del dissabte en la Comunitat per vent

La FFCV ha informat de la suspensió de tots els partits de futbol i futbol sala del dissabte 14 de febrer per les alertes d'AEMET per vent. La federació també revisarà possibles tancaments municipals que afecten la vesprada del divendres i al diumenge.

Dos detinguts a Castelló per adhesius racistes en comerços de magrebins

La Guàrdia Civil ha detingut a dos jóvens i investigat a un altre a Borriana per col·locar adhesius amb lemes racistes en comerços de magrebins. Després d'analitzar denúncies similars, els jutjats de Vila-real han decretat la llibertat amb càrrecs per als arrestats.

Alerta roja a Castelló per ratxes de més de 140 km/h i avís especial d’Emergències

Emergències ha emés un avís especial per temporal de vent amb alerta roja en tota la província de Castelló. El dissabte es preveuen ratxes que poden superar els 140 km/h i es demana extremar la precaució, també en actes de Carnestoltes.

Xàbia guarda un minut de silenci per les dos víctimes de l’incendi de l’Arenal

Autoritats i veïns han guardat un minut de silenci després de l'incendi en un bloc de l'Arenal que va deixar dos morts i desenes de desallotjats. L'ajuntament ha decretat dol oficial i ha activat suport als afectats.

Desarticulada una xarxa de trànsit internacional de gasos fluorats: 10 detinguts i 17 investigats

La Guàrdia Civil ha desarticulat una xarxa que traficava internacionalment amb gasos fluorats, amb 10 detinguts i 17 investigats en deu províncies. El grup introduïa material des de la Xina a través del Marroc i Turquia, va comercialitzar més de 15 tones i va evitar quotes i impostos per uns 500.000 euros.