13.3 C
València
Dimecres, 18 febrer, 2026

Ibai Llanos i Ramón García donaran junts les Campanades de Nit de cap d’any

 

No sabem si hi haurà capa, però el que hi haurà és una cosa inaudita: Ramón García tornarà a donar les Campanades de Nit de cap d’any i ho farà de la mà d’Ibai Llanos des de la Porta del Sol de Madrid.
L’anunci s’ha produït en el canal de Twitch de Llanos, amb el mateix García acudint a la casa del streamer a explicar com seran les campanades.

“Em fa molta il·lusió”, ha reconegut Llanos, qui ha dit que “estava fins als collons” de guardar-li-ho sense poder dir res.

Segons han explicat, la idea va ser de García, que va veure com Llanos va aconseguir reunir mig milió d’espectadors en les Campanades del passat any i li va proposar fer la retransmissió junts.

El presentador va acudir a casa del streamer i va estar amb ell en un dels seus directes, moment en el qual va parlar d’un altre dels seus mítics programes. “Això del Gran Premi el podem parlar”, va comentar Ramontxu, provocant un somriure en el creador de contingut: “Sí? Això és una calfada”.

Si tu i jo ho parlem, i ho fem junts“, va proposar García. “Hauríem de fer un The Last Danse del Gran Premi. Clar, seria més modern, cal entendre-ho”, va afegir Ibai Llanos.

“Em sembla fantàstic. I fer-ho per a la gent d’ací. Camina que la gent jove nova que no coneixia aqueix format no l’anava a passar bé. Modern i actualitzat. Amb jocs nous”, va comentar el presentador. “Quin millor locutor per a retransmetre això que tu? I jo de presentador allí, les coses com sempre”.

“Ho fem?”, li va preguntar Ibai, comprovant si era una proposta en ferma. “T’ho dic de debò”, li va respondre Ramón García. Per tant, si l’streamer ja va portar al seu canal First Dates, no seria d’estranyar que succeïra alguna cosa que els fans porten molt temps demanant: el retorn del Gran Premio, però en el canal de Twitch d’Ibai Llanos.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Evacuades 25 persones de quatre edificis després de la solsida d’una vivenda a Puçol

Bombers han evacuat a 25 persones de quatre edificacions després de la solsida d'una casa al carrer Sant Pere. No s'han registrat ferits i la gestió ha passat als tècnics municipals.

Xilxes decreta tres dies de dol per la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys

Xilxes decreta tres dies de dol després de la troballa d'una dona i la seua filla de 12 anys mortes de manera violenta en una vivenda. La investigació continua oberta i no hi ha detinguts.

Xilxes decreta tres dies de dol per la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys

L'Ajuntament decretarà tres dies de dol i celebrarà demà un minut de silenci després de la troballa dels cossos. La víctima estava en VioGén amb risc mitjà i hi havia una orde d'allunyament en vigor; no hi ha detinguts.

La Policia Local d’Alacant ha iniciat un operatiu per a aclarir qui viu en 140 VPP de la Platja de Sant Joan

La Policia Local va activar a la vesprada un dispositiu per a comprovar la residència real en 140 vivendes protegides de la Platja de Sant Joan. La mesura, sol·licitada per la Conselleria, busca assegurar l'ús conforme a les condicions d'adjudicació.

Investiguen la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes

La Guàrdia Civil investiga la troballa dels cossos d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. L'avís s'ha rebut esta vesprada per un possible doble crim.

Trobades mortes una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes; la Guàrdia Civil investiga

La Guàrdia Civil ha obert una investigació després de la troballa dels cossos d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. La víctima estava en el sistema VioGén amb risc mitjà i hi havia una orde d'allunyament vigent contra el marit, que no ha sigut detingut.

Investiguen la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. L'avís va arribar a última hora de la vesprada i van acudir patrulles.

La Generalitat provarà la xarxa pública 5G per a reforçar la gestió de catàstrofes

La Generalitat posarà a prova la xarxa pública 5G com a suport a la xarxa d'emergències de la Comunitat Valenciana, amb quatre pilots en entorns urbà, industrial i rural. El pla mesurarà prioritat de trànsit, ús de vídeo i cobertura en escenaris crítics sense substituir la xarxa TETRA actual.