8.8 C
València
Dimarts, 6 gener, 2026

Ibai Llanos i Ramón García donaran junts les Campanades de Nit de cap d’any

 

No sabem si hi haurà capa, però el que hi haurà és una cosa inaudita: Ramón García tornarà a donar les Campanades de Nit de cap d’any i ho farà de la mà d’Ibai Llanos des de la Porta del Sol de Madrid.
L’anunci s’ha produït en el canal de Twitch de Llanos, amb el mateix García acudint a la casa del streamer a explicar com seran les campanades.

“Em fa molta il·lusió”, ha reconegut Llanos, qui ha dit que “estava fins als collons” de guardar-li-ho sense poder dir res.

Segons han explicat, la idea va ser de García, que va veure com Llanos va aconseguir reunir mig milió d’espectadors en les Campanades del passat any i li va proposar fer la retransmissió junts.

El presentador va acudir a casa del streamer i va estar amb ell en un dels seus directes, moment en el qual va parlar d’un altre dels seus mítics programes. “Això del Gran Premi el podem parlar”, va comentar Ramontxu, provocant un somriure en el creador de contingut: “Sí? Això és una calfada”.

Si tu i jo ho parlem, i ho fem junts“, va proposar García. “Hauríem de fer un The Last Danse del Gran Premi. Clar, seria més modern, cal entendre-ho”, va afegir Ibai Llanos.

“Em sembla fantàstic. I fer-ho per a la gent d’ací. Camina que la gent jove nova que no coneixia aqueix format no l’anava a passar bé. Modern i actualitzat. Amb jocs nous”, va comentar el presentador. “Quin millor locutor per a retransmetre això que tu? I jo de presentador allí, les coses com sempre”.

“Ho fem?”, li va preguntar Ibai, comprovant si era una proposta en ferma. “T’ho dic de debò”, li va respondre Ramón García. Per tant, si l’streamer ja va portar al seu canal First Dates, no seria d’estranyar que succeïra alguna cosa que els fans porten molt temps demanant: el retorn del Gran Premio, però en el canal de Twitch d’Ibai Llanos.

Últimes notícies

La Aemet preveu gelades al costat de la costa i mínimes de fins a -6 a l’interior

La pròxima matinada portarà gelades fins i tot prop del litoral i descensos de fins a -6 en àrees de l'interior. Hi ha avisos grocs per fred i vent.

Set triomfs del Llevant davant l’Espanyol en el Ciutat, l’últim en 2016

El Llevant rep este diumenge a l'Espanyol amb un balanç a casa de set triomfs en quinze dols de Primera. No guanya en el Ciutat des de 2016.

El València només ha perdut una vegada amb l’Elx a Mestalla: 1-2 en la 65-66

El València rebrà este dissabte a l'Elx en la jornada 19 amb un balanç aclaparador a Mestalla: 16 victòries, 7 empats i 1 derrota. L'últim precedent, en 2022, va acabar en empat.

El Vila-real encadena quatre triomfs i un empat en les últimes cinc visites de l’Alabés

L'equip groc rep a l'Alabés en la jornada 19 amb una ratxa en La Ceràmica: quatre victòries i un empat des de 2019, quasi sempre amb marcadors inflats.

El 6.703 del Xiquet repartix el primer premi en 20 localitats de la Comunitat Valenciana

El número 6.703 ha resultat premiat amb el primer premi del sorteig del Xiquet, dotat amb 2 milions per sèrie i 200.000 euros al dècim, amb fort repartiment en la Comunitat Valenciana. El segon i el tercer han quedat més concentrats.

Dos ferits per l’explosió d’un càmping gas en una autocaravana al Campello

Una dona de 66 i un home de 76 han patit cremades després de l'explosió d'un càmping gas en una autocaravana en un càmping del Campello. Van ser atesos en el lloc i traslladats als hospitals d'Alacant i Sant Joan.

Ademuz marca la mínima en la Comunitat Valenciana amb 7 graus sota zero

Ademuz ha registrat -7 graus, la mínima de la Comunitat Valenciana, seguida per Castellfort i Fredes. En el litoral, les capitals han quedat per damunt de zero.

Troben un tercer cos i el casc del vaixell del naufragi d’una família espanyola a Indonèsia

Els equips de rescat van trobar un tercer cos i el casc del KM Putri Sakinah, afonat el 26 de desembre en Komodo amb una família espanyola a bord. Dos menors seguixen desapareguts.