Ibai Llanos i Ramón García donaran junts les Campanades de Nit de cap d’any

 

No sabem si hi haurà capa, però el que hi haurà és una cosa inaudita: Ramón García tornarà a donar les Campanades de Nit de cap d’any i ho farà de la mà d’Ibai Llanos des de la Porta del Sol de Madrid.
L’anunci s’ha produït en el canal de Twitch de Llanos, amb el mateix García acudint a la casa del streamer a explicar com seran les campanades.

“Em fa molta il·lusió”, ha reconegut Llanos, qui ha dit que “estava fins als collons” de guardar-li-ho sense poder dir res.

Segons han explicat, la idea va ser de García, que va veure com Llanos va aconseguir reunir mig milió d’espectadors en les Campanades del passat any i li va proposar fer la retransmissió junts.

El presentador va acudir a casa del streamer i va estar amb ell en un dels seus directes, moment en el qual va parlar d’un altre dels seus mítics programes. “Això del Gran Premi el podem parlar”, va comentar Ramontxu, provocant un somriure en el creador de contingut: “Sí? Això és una calfada”.

Si tu i jo ho parlem, i ho fem junts“, va proposar García. “Hauríem de fer un The Last Danse del Gran Premi. Clar, seria més modern, cal entendre-ho”, va afegir Ibai Llanos.

“Em sembla fantàstic. I fer-ho per a la gent d’ací. Camina que la gent jove nova que no coneixia aqueix format no l’anava a passar bé. Modern i actualitzat. Amb jocs nous”, va comentar el presentador. “Quin millor locutor per a retransmetre això que tu? I jo de presentador allí, les coses com sempre”.

“Ho fem?”, li va preguntar Ibai, comprovant si era una proposta en ferma. “T’ho dic de debò”, li va respondre Ramón García. Per tant, si l’streamer ja va portar al seu canal First Dates, no seria d’estranyar que succeïra alguna cosa que els fans porten molt temps demanant: el retorn del Gran Premio, però en el canal de Twitch d’Ibai Llanos.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca anuncia ajudes per a consolidar les empreses valencianes als Estats Units

La Generalitat ha llançat una nova línia d'ajudes perquè pimes i grans companyies valencianes consoliden la seua presència als Estats Units, cobrint tràmits, fires, màrqueting, personal i consultoria. L'anunci s'ha realitzat en la Nit de les Finances, avantsala de Forinvest.

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.

Vicente Lafuente deixa la presidència de Femeval per a centrar-se en la CEV

Vicente Lafuente ha dimitit com a president de Femeval per a centrar-se en la CEV per la càrrega de treball. La federació activa una elecció parcial amb calendari i presidència en funcions.

Ferit un acompanyant per un tret dissuasiu durant una persecució a Alzira

Un acompanyant ha resultat ferit a la cama per un tret dissuasiu durant una persecució policial a Alzira. Els dos ocupants del cotxe han sigut detinguts.

El Museu de Belles Arts de València exhibix el seu art contemporani dels 40 als 70

El MuBAV reunix 48 obres de 32 artistes en Temps Moderns, un recorregut per la modernització artística entre els 40 i els 70. La mostra es visita fins al 31 de maig.

El MACA incorpora serigrafies de Soledad Sevilla i documents sobre Eusebio Sempere

L'Ajuntament d'Alacant ha acceptat per al MACA dos sèries de serigrafies de Soledad Sevilla i documentació sobre Eusebio Sempere, que reforcen la seua col·lecció i arxiu.