Ibai Llanos i Ramón García donaran junts les Campanades de Nit de cap d’any

 

No sabem si hi haurà capa, però el que hi haurà és una cosa inaudita: Ramón García tornarà a donar les Campanades de Nit de cap d’any i ho farà de la mà d’Ibai Llanos des de la Porta del Sol de Madrid.
L’anunci s’ha produït en el canal de Twitch de Llanos, amb el mateix García acudint a la casa del streamer a explicar com seran les campanades.

“Em fa molta il·lusió”, ha reconegut Llanos, qui ha dit que “estava fins als collons” de guardar-li-ho sense poder dir res.

Segons han explicat, la idea va ser de García, que va veure com Llanos va aconseguir reunir mig milió d’espectadors en les Campanades del passat any i li va proposar fer la retransmissió junts.

El presentador va acudir a casa del streamer i va estar amb ell en un dels seus directes, moment en el qual va parlar d’un altre dels seus mítics programes. «Això del Gran Premi el podem parlar», va comentar Ramontxu, provocant un somriure en el creador de contingut: «Sí? Això és una calfada».

«Si tu i jo ho parlem, i ho fem junts«, va proposar García. «Hauríem de fer un The Last Danse del Gran Premi. Clar, seria més modern, cal entendre-ho», va afegir Ibai Llanos.

«Em sembla fantàstic. I fer-ho per a la gent d’ací. Camina que la gent jove nova que no coneixia aqueix format no l’anava a passar bé. Modern i actualitzat. Amb jocs nous», va comentar el presentador. «Quin millor locutor per a retransmetre això que tu? I jo de presentador allí, les coses com sempre».

«Ho fem?», li va preguntar Ibai, comprovant si era una proposta en ferma. «T’ho dic de debò», li va respondre Ramón García. Per tant, si l’streamer ja va portar al seu canal First Dates, no seria d’estranyar que succeïra alguna cosa que els fans porten molt temps demanant: el retorn del Gran Premio, però en el canal de Twitch d’Ibai Llanos.

Últimes notícies

Una pedregada forta causa danys en cotxes i vivendes a Utiel

Una tempesta amb granís de gran tamany ha causat danys materials en vehicles, teulades i arbrat a Utiel, mentres Aemet preveu que continuen les tronades fortes a l’interior de la província de València.

Denunciat per portar una persona pujades damunt del cotxe a Xàbia

La Policia Local de Xàbia ha denunciat el conductor d’un turisme per conducció temerària després de circular amb una persona pujada al sostre del vehicle, una infracció molt greu que comporta sis punts menys i multa econòmica.

Fortes tempestes amb granís de fins a 3 cm al nord interior de València

El nord interior de la província de València ha registrat esta vesprada tempestes fortes amb granís de fins a 3 centímetres i avís taronja activat per Aemet, especialment a la zona d’Utiel i el Rincón de Ademuz.

L’Elx fitxa el migcampista Javier Morcillo fins a 2030

L’Elx ha tancat la incorporació del migcampista català Javier Morcillo, procedent de l’Atlético de Madrid, amb contracte fins a juny de 2030, ampliable una temporada més per objectius.

Detenen a Castelló una cuidadora per traure 24.000 € del compte d’una anciana que atenia

Una cuidadora ha sigut detinguda a Castelló per retirar durant mesos quasi 24.000 euros del compte d’una anciana i vendre una joia seua sense consentiment familiar, descobert tot després de la mort de la víctima.

Les platges valencianes estrenen sensors per controlar la qualitat de l’aigua en temps real

La Generalitat ha posat en marxa una prova pilot amb biosensors intel·ligents a Port Saplaya i Meliana per controlar en temps real la qualitat de l’aigua de les platges i reforçar la seguretat sanitària.

Guia per a vore l’eclipsi solar amb seguretat a la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi del 12 d’agost, amb nivell 3 de preemergència forestal, tancament de parcs naturals i un decàleg de consells per a una observació segura.

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera asseguren l’aigua potable amb una obra solar de 4,3 milions

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera ja tenen garantit l’abastiment d’aigua potable gràcies a una infraestructura de 4,3 milions d’euros alimentada amb energia solar, declarada d’emergència per la sequera extraordinària a la demarcació del Xúquer.
FILMOTECA D'ESTIU