Ibai Llanos i Ramón García donaran junts les Campanades de Nit de cap d’any

 

No sabem si hi haurà capa, però el que hi haurà és una cosa inaudita: Ramón García tornarà a donar les Campanades de Nit de cap d’any i ho farà de la mà d’Ibai Llanos des de la Porta del Sol de Madrid.
L’anunci s’ha produït en el canal de Twitch de Llanos, amb el mateix García acudint a la casa del streamer a explicar com seran les campanades.

“Em fa molta il·lusió”, ha reconegut Llanos, qui ha dit que “estava fins als collons” de guardar-li-ho sense poder dir res.

Segons han explicat, la idea va ser de García, que va veure com Llanos va aconseguir reunir mig milió d’espectadors en les Campanades del passat any i li va proposar fer la retransmissió junts.

El presentador va acudir a casa del streamer i va estar amb ell en un dels seus directes, moment en el qual va parlar d’un altre dels seus mítics programes. “Això del Gran Premi el podem parlar”, va comentar Ramontxu, provocant un somriure en el creador de contingut: “Sí? Això és una calfada”.

Si tu i jo ho parlem, i ho fem junts“, va proposar García. “Hauríem de fer un The Last Danse del Gran Premi. Clar, seria més modern, cal entendre-ho”, va afegir Ibai Llanos.

“Em sembla fantàstic. I fer-ho per a la gent d’ací. Camina que la gent jove nova que no coneixia aqueix format no l’anava a passar bé. Modern i actualitzat. Amb jocs nous”, va comentar el presentador. “Quin millor locutor per a retransmetre això que tu? I jo de presentador allí, les coses com sempre”.

“Ho fem?”, li va preguntar Ibai, comprovant si era una proposta en ferma. “T’ho dic de debò”, li va respondre Ramón García. Per tant, si l’streamer ja va portar al seu canal First Dates, no seria d’estranyar que succeïra alguna cosa que els fans porten molt temps demanant: el retorn del Gran Premio, però en el canal de Twitch d’Ibai Llanos.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

79-108. València va atropellar a un Baskonia en ressaca copera

València Basket va firmar una primera part devastadora i va véncer 79-108 a un Baskonia desbordat després de la ressaca de la Copa. Pedro Martínez va demanar calma i Galbiati va confirmar la baixa de Sedekerskis per al que resta de curs.

València Basket atropella al Baskonia amb un festival de triples: 79-108 en Eurolliga

València Basket es va imposar 79-108 en el Buesa Arena després d'una primera part quasi perfecta, amb 11 triples al descans i un 35-68 que va deixar el xoc vist per a sentència. Pedro Martínez va demanar cautela i va reconéixer que el títol coper va condicionar al rival.

79-108: València Basket atropella a un Baskonia sense resposta després de la Copa

València Basket va véncer 79-108 amb una primera part quasi perfecta, 11 triples al descans i un 35-68 que va sentenciar el xoc. Baskonia va acusar la ressaca copera i les baixes.

Acomiaden a Antonio Tejero en la intimitat abans del trasllat de les seues cendres a Màlaga

Familiars i afins han celebrat una missa a Xàtiva i han incinerat al exmilitar. Les cendres es traslladaran a Torre de la Mar, amb l'acte sense declaracions.

La Generalitat impulsa l’alvocat valencià amb una campanya de 20 milions i una marca pròpia

La Generalitat ha presentat la Marca Alvocat Valencià i ha anunciat una campanya de 20 milions per a reforçar qualitat, competitivitat i seguretat. El pla de l'IVIA abasta noves varietats, reg eficient i millores en postcollita.

Dos detinguts pel robatori de 100 quilos de coure en les vies d’alta velocitat a Algemesí

La Policia Local d'Algemesí ha detingut a dos veïns de Silla per sostraure 100 quilos de coure del cablejat d'alta velocitat. Van ser interceptats de matinada amb una maleta i cisalles i van guiar als agents fins al punt del robatori.

El Congrés insta el Govern a invertir 1.500 milions en la Rodalia de la Comunitat Valenciana

El Congrés ha aprovat sis de huit punts d'una moció per a reforçar la Rodalia en la Comunitat Valenciana, inclòs un pla 2026-2030 de 1.500 milions. La transferència del servici a la Generalitat no ha tirat avant.

Sindicats convoquen manifestacions i vaga educativa per falta de compromisos de la Conselleria

STEPV-Iv, CSIF, CCOO i UGT han cridat a manifestar-se este dissabte a València, Alacant i Castelló i han fixat una vaga educativa el 31 de març per la falta d'avanços.