‘L’Alqueria Blanca’ podria tindre una nova temporada amb 13 capítols nous a À Punt

L'Alqueria Blanca

L’Alqueria Blanca | Cedida

 

Després de dos setmanes d’emissió, L’Alqueria Blanca s’està posicionant com un dels continguts amb més èxit d’À Punt, la televisió pública valenciana. La sèrie de ficció acumula dades d’audiència superiors a 40.000-50.000 espectadors durant l’emissió, convertint-se en el contingut més vist del dia a la cadena en molts casos.

 

L’impacte és major en comparar les dades que ofereix la reemissió de la ficció en comparació amb les dades de la mateixa franja abans que es recuperara la sèrie.

 

Mentre continuen de dilluns a divendres les reemissions, de 16 a 17 hores, la productora de la ficció, Trivision SL, ha obert la porta a què l’Alqueria compte amb noves històries i trames, a través d’una nova temporada, tal com informava el Diari La Veu.

 

Els productors de la sèrie ja van proposar una nova temporada en la convocatòria de projectes feta per l’Alt Consell Consultiu de l’Audiovisual l’any 2016. El projecte, que competia amb altres vora 800, va ser descartat. El plantejament que va seguir l’organisme per declinar la proposta estava relacionat amb qüestions judicials relacionades amb la liquidació dels productes audiovisuals elaborats.

 

Aquestes qüestions han sigut resoltes, segons plantegen des de la productora, i a hores d’ara el projecte ha sigut recuperat per a ser presentat a la direcció de l’ens públic, À Punt.

 

Es tractaria, per tant, de desenvolupar 13 nous capítols de l’exitosa sèrie. Des de Trivision SL s’ha assegurat a La Veu que tot l’equip tècnic, així com els actors i actrius, estarien disposats a posar en marxa de seguida una nova temporada.

 

Un gran èxit a Canal 9

L’Alqueria Blanca va ser una ficció televisiva de Canal 9 que va emetre un total de 189 capítols. La sèrie s’ambientava en una zona rural del nord d’Alacant, en la zona d’Alcoi, en la dècada dels anys 60.

 

Així, les trames de la ficció tractaven temes com el treball de la terra, les diferències entre poble i ciutat, els canvis de l’època, les diferències entre classes socials, o l’amor, plasmat en diferents històries entre personatges de diferents edats o posicions socials, i tot això amb elements de l’imaginari col·lectiu i des d’una òptica valenciana.

 

L’elenc de personatges comptava amb diverses famílies, així com personatges carismàtics, com Tonet, interpretat per Ferran Gadea; l’alcalde de l’Alqueria, Don Miquel, interpretat per Joan Molina; o el Tio Pep, interpretat per Berna Llobell. Altres personatges, sempre presents en les trames de la ficció, eren Rafel (Juan Gea), Dora (Lola Moltó), Sento (Óscar Pastor), Don Joaquim (Joan Gadea), Empar (Elisa Lledó), Blanca (Carme Juan), Jaume (Miguel Barberá), Robert (Óskar Ramos) o Ferri (Paco Sarro), entre molts altres.

Últimes notícies

Avís groc per pluges intenses al litoral d’Alacant i sud de València este dissabte

Aemet ha activat per a este dissabte al matí l’avís groc al litoral d’Alacant i al sud de València per pluges que poden acumular 20 litres per metre quadrat en una hora.

Compromís porta a Antifrau el regal d’una entrada al Mundial a Pérez Llorca

Compromís ha denunciat davant l’Agència Valenciana Antifrau el regal d’una entrada per a la final del Mundial de Futbol a Nova York, valorada en 21.000 euros, que va rebre el president Juanfran Pérez Llorca de la RFEF. La formació veu indicis de conflicte d’interessos per la connexió amb 90.000 euros en partides nominatives a la federació en els pressupostos de la Generalitat.

Mirotic ja pot debutar amb el València Basket en la Supercopa Endesa

Nikola Mirotic ja té el transfer de l'AS Mónaco i podrà jugar diumenge la semifinal de la Supercopa Endesa amb el València Basket contra el Barça, tot i reconéixer que arriba amb menys ritme que els seus companys. L'ala-pívot destaca l'experiència que pot aportar a un vestuari que qualifica de gran grup humà i esportiu.

L’adrenalina de la Supercopa empeny Xavi Albert i el València Basket al màxim

Xavi Albert afronta la seua primera temporada completa al front del València Basket amb la Supercopa Endesa com a primer repte i confia que l’adrenalina de competir per un títol compense la curta pretemporada.

Mirotic es presenta amb gana de títols i ja pot debutar amb el Valencia Basket

Nikola Mirotic s’ha presentat com a nou jugador del Valencia Basket assegurant que manté intacta la seua ambició guanyadora. El club ja té el seu transfer i l’ala-pivot es veu preparat per a jugar la Supercopa, encara que amb menys ritme que els companys.

Barça, Valencia Basket, Joventut i Baskonia busquen la Supercopa Endesa a Badalona

El Palau Olímpic de Badalona acollirà este cap de setmana la 27a Supercopa Endesa, amb Barça, Valencia Basket, Asisa Joventut i Kosner Baskonia lluitant pel primer títol de la temporada ACB. La Penya vol trencar el malefici dels anfitrions i Barça i Valencia Basket arriben amb projectes profundament renovats.

El nou projecte d’ampliació de l’Aeroport de València alça el vol amb 19,7 milions

Aena ha licitat per 19,7 milions la gestió integral del projecte de remodelació i ampliació de la terminal de l’Aeroport de València, amb un termini d’execució de 60 mesos i una inversió prevista de 402,1 milions entre 2027 i 2031.

La DANA 29-O crea els reconeixements Memòria per mantindre viu el record de les víctimes

L’Associació Víctimes Mortals DANA 29-O celebrarà el 31 d’octubre al teatre Talía de València la primera edició dels reconeixements Memòria, amb tres guardons a professionals que han ajudat a preservar el record de la tragèdia de 2024. L’acte s’emmarca en l’esforç de les famílies per construir un espai de memòria i evitar que el que va passar caiga en l’oblit.