‘L’Alqueria Blanca’ podria tindre una nova temporada amb 13 capítols nous a À Punt

L'Alqueria Blanca

L’Alqueria Blanca | Cedida

 

Després de dos setmanes d’emissió, L’Alqueria Blanca s’està posicionant com un dels continguts amb més èxit d’À Punt, la televisió pública valenciana. La sèrie de ficció acumula dades d’audiència superiors a 40.000-50.000 espectadors durant l’emissió, convertint-se en el contingut més vist del dia a la cadena en molts casos.

 

L’impacte és major en comparar les dades que ofereix la reemissió de la ficció en comparació amb les dades de la mateixa franja abans que es recuperara la sèrie.

 

Mentre continuen de dilluns a divendres les reemissions, de 16 a 17 hores, la productora de la ficció, Trivision SL, ha obert la porta a què l’Alqueria compte amb noves històries i trames, a través d’una nova temporada, tal com informava el Diari La Veu.

 

Els productors de la sèrie ja van proposar una nova temporada en la convocatòria de projectes feta per l’Alt Consell Consultiu de l’Audiovisual l’any 2016. El projecte, que competia amb altres vora 800, va ser descartat. El plantejament que va seguir l’organisme per declinar la proposta estava relacionat amb qüestions judicials relacionades amb la liquidació dels productes audiovisuals elaborats.

 

Aquestes qüestions han sigut resoltes, segons plantegen des de la productora, i a hores d’ara el projecte ha sigut recuperat per a ser presentat a la direcció de l’ens públic, À Punt.

 

Es tractaria, per tant, de desenvolupar 13 nous capítols de l’exitosa sèrie. Des de Trivision SL s’ha assegurat a La Veu que tot l’equip tècnic, així com els actors i actrius, estarien disposats a posar en marxa de seguida una nova temporada.

 

Un gran èxit a Canal 9

L’Alqueria Blanca va ser una ficció televisiva de Canal 9 que va emetre un total de 189 capítols. La sèrie s’ambientava en una zona rural del nord d’Alacant, en la zona d’Alcoi, en la dècada dels anys 60.

 

Així, les trames de la ficció tractaven temes com el treball de la terra, les diferències entre poble i ciutat, els canvis de l’època, les diferències entre classes socials, o l’amor, plasmat en diferents històries entre personatges de diferents edats o posicions socials, i tot això amb elements de l’imaginari col·lectiu i des d’una òptica valenciana.

 

L’elenc de personatges comptava amb diverses famílies, així com personatges carismàtics, com Tonet, interpretat per Ferran Gadea; l’alcalde de l’Alqueria, Don Miquel, interpretat per Joan Molina; o el Tio Pep, interpretat per Berna Llobell. Altres personatges, sempre presents en les trames de la ficció, eren Rafel (Juan Gea), Dora (Lola Moltó), Sento (Óscar Pastor), Don Joaquim (Joan Gadea), Empar (Elisa Lledó), Blanca (Carme Juan), Jaume (Miguel Barberá), Robert (Óskar Ramos) o Ferri (Paco Sarro), entre molts altres.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un detingut i quatre investigats pel robatori de 63 tones de cítrics a Carcaixent

Un operatiu de l'Equip Roca de Sueca, amb suport de Policia Local i Guàrdies Rurals, ha destapat la sostracció de 63 tones de taronges a Carcaixent. Els autors formalitzaven vendes a través d'una empresa i van obtindre 14.613 euros, amb un detingut i quatre investigats.

En llibertat amb mesures cautelars el detingut per maltractament després de la caiguda de la seua parella

Un jutjat d'Alzira va acordar la llibertat amb ordes d'allunyament i prohibició de comunicació. No hi ha indicis que ho vinculen a la caiguda; se li investiga per maltractament habitual.

El bar de Paiporta que concilia: equip de mares i horari d’esmorzars

Després de la DANA, el bar Arosa va reobrir amb un model centrat en l'esmorzar i un equip de cinc mares. Obri de 8 a 14 i prioritza la vida familiar sense perdre viabilitat.

L’Audiència de València confirma la negativa a citar a Pedro Sánchez com a testimoni per la DANA

L'Audiència Provincial de València ha ratificat la decisió de la jutgessa de Catarroja i ha rebutjat citar a Pedro Sánchez com a testimoni en la causa per la DANA. Desestima el recurs de Fes-te Sentir per falta d'utilitat probatòria i pel caràcter prospectiu de la diligència.

Un bar de Paiporta aposta per conciliar: mares al capdavant i sol esmorzars

Després de la dana, el bar Arosa de Paiporta va reobrir amb un equip de mares i un horari de 8 a 14 només per a esmorzars. Menys ingressos i més vida familiar.

Detingut a Alacant un fugitiu condemnat a 20 anys a Itàlia per robatoris i lesions greus

Un home de 31 anys ha sigut detingut a Alacant en compliment d'una OEDE després de fugir d'Itàlia, on va ser condemnat a 20 anys per robatoris violents a ancians. L'Audiència Nacional tramita la seua extradició.

L’Audiència de València ha confirmat la negativa al fet que Pedro Sánchez declare per la gestió de la DANA

L'Audiència Provincial de València ha ratificat la decisió de la jutgessa de Catarroja i ha rebutjat la testifical del president per falta d'utilitat. El tribunal desestima el recurs de Fes-te Sentir en apreciar tints prospectius en la diligència sol·licitada.

Traslladen a l’hospital a una dona després de caure-li un arc d’il·luminació fallera a València

Una dona de 40 anys ha sigut traslladada a l'Hospital General de València després de rebre l'impacte d'un arc d'il·luminació fallera al carrer Marvà. Bombers i Policia Local han acudit i revisen la instal·lació.