‘L’Alqueria Blanca’ podria tindre una nova temporada amb 13 capítols nous a À Punt

L'Alqueria Blanca

L’Alqueria Blanca | Cedida

 

Després de dos setmanes d’emissió, L’Alqueria Blanca s’està posicionant com un dels continguts amb més èxit d’À Punt, la televisió pública valenciana. La sèrie de ficció acumula dades d’audiència superiors a 40.000-50.000 espectadors durant l’emissió, convertint-se en el contingut més vist del dia a la cadena en molts casos.

 

L’impacte és major en comparar les dades que ofereix la reemissió de la ficció en comparació amb les dades de la mateixa franja abans que es recuperara la sèrie.

 

Mentre continuen de dilluns a divendres les reemissions, de 16 a 17 hores, la productora de la ficció, Trivision SL, ha obert la porta a què l’Alqueria compte amb noves històries i trames, a través d’una nova temporada, tal com informava el Diari La Veu.

 

Els productors de la sèrie ja van proposar una nova temporada en la convocatòria de projectes feta per l’Alt Consell Consultiu de l’Audiovisual l’any 2016. El projecte, que competia amb altres vora 800, va ser descartat. El plantejament que va seguir l’organisme per declinar la proposta estava relacionat amb qüestions judicials relacionades amb la liquidació dels productes audiovisuals elaborats.

 

Aquestes qüestions han sigut resoltes, segons plantegen des de la productora, i a hores d’ara el projecte ha sigut recuperat per a ser presentat a la direcció de l’ens públic, À Punt.

 

Es tractaria, per tant, de desenvolupar 13 nous capítols de l’exitosa sèrie. Des de Trivision SL s’ha assegurat a La Veu que tot l’equip tècnic, així com els actors i actrius, estarien disposats a posar en marxa de seguida una nova temporada.

 

Un gran èxit a Canal 9

L’Alqueria Blanca va ser una ficció televisiva de Canal 9 que va emetre un total de 189 capítols. La sèrie s’ambientava en una zona rural del nord d’Alacant, en la zona d’Alcoi, en la dècada dels anys 60.

 

Així, les trames de la ficció tractaven temes com el treball de la terra, les diferències entre poble i ciutat, els canvis de l’època, les diferències entre classes socials, o l’amor, plasmat en diferents històries entre personatges de diferents edats o posicions socials, i tot això amb elements de l’imaginari col·lectiu i des d’una òptica valenciana.

 

L’elenc de personatges comptava amb diverses famílies, així com personatges carismàtics, com Tonet, interpretat per Ferran Gadea; l’alcalde de l’Alqueria, Don Miquel, interpretat per Joan Molina; o el Tio Pep, interpretat per Berna Llobell. Altres personatges, sempre presents en les trames de la ficció, eren Rafel (Juan Gea), Dora (Lola Moltó), Sento (Óscar Pastor), Don Joaquim (Joan Gadea), Empar (Elisa Lledó), Blanca (Carme Juan), Jaume (Miguel Barberá), Robert (Óskar Ramos) o Ferri (Paco Sarro), entre molts altres.

Últimes notícies

Detingut a Montserrat per apunyalar greument son germà i atrinxerar-se a casa

La Guàrdia Civil ha detingut a Montserrat un home de 50 anys acusat d’intentar matar son germà a ganivetades i atrinxerar-se durant hores amb diverses armes blanques.

Dissabte amb calor extrema i tempestes fortes a la vesprada a l’interior de València

Les màximes tornen a ser molt altes a l’interior de València i sud d’Alacant este dissabte, amb tempestes fortes de vesprada i pols en suspensió. Diumenge s’esperen ruixats i tronades fortes o molt fortes a la província de València.

El FIB aguanta la calor i es rendix a l’indie amb The Kooks i Kaiser Chiefs

La segona jornada del FIB 2026 ha omplit Benicàssim d’indie britànic amb The Kooks i Kaiser Chiefs, i ha confirmat l’empenta de les bandes estatals malgrat la forta calor.

El Misteri d’Elx emociona Londres amb un concert especial pel 25é aniversari de la Unesco

El Misteri d’Elx ha oferit a Londres un concert amb 40 veus en la St. Etheldreda’s Roman Catholic Church per a celebrar el 25é aniversari de la seua declaració com a Patrimoni Cultural Immaterial de la Humanitat per la Unesco i reforçar Elx com a destí turístic.

Dos talls de llum deixen sense subministrament 40.000 abonats a Alacant però es resolen en minuts

Alacant ha patit este divendres dos talls de llum que han deixat sense subministrament uns 40.000 abonats, encara que Iberdrola ha restablit el servici en menys de mitja hora en cada cas.

Mor un home de 78 anys a la platja de Varadero de Santa Pola després d’un desmai a l’aigua

Un home de 78 anys ha mort a la platja de Varadero, a Santa Pola, després de desmaiar-se dins de l’aigua. Altres banyistes han intentat reanimar-lo sense èxit i la Guàrdia Civil ha iniciat el protocol judicial.

Localitzen el cadàver d’un home de 70 anys en un socavó d’un descampat en obres a València

Han trobat el cos sense vida d’un home d’uns 70 anys en un socavó d’un descampat en obres entre l’Hospital La Fe i la rotonda dels Anzuelos, a València. La Policia Nacional investiga el cas i, de moment, no veu indicis de criminalitat a l’espera de l’autòpsia.

El Elche potencia la franja verda en la nova primera equipació per a la temporada 2026-2027

L’Elche ha presentat la nova primera equipació per a la temporada 2026-2027, amb la franja verda més protagonista sobre el fons blanc i detalls en negre en coll i mànigues.