32.3 C
València
Dissabte, 5 juliol, 2025

‘L’Alqueria Blanca’ podria tindre una nova temporada amb 13 capítols nous a À Punt

L'Alqueria Blanca

L’Alqueria Blanca | Cedida

 

Després de dos setmanes d’emissió, L’Alqueria Blanca s’està posicionant com un dels continguts amb més èxit d’À Punt, la televisió pública valenciana. La sèrie de ficció acumula dades d’audiència superiors a 40.000-50.000 espectadors durant l’emissió, convertint-se en el contingut més vist del dia a la cadena en molts casos.

- Advertisement -Telegram València Diari

 

L’impacte és major en comparar les dades que ofereix la reemissió de la ficció en comparació amb les dades de la mateixa franja abans que es recuperara la sèrie.

 

Mentre continuen de dilluns a divendres les reemissions, de 16 a 17 hores, la productora de la ficció, Trivision SL, ha obert la porta a què l’Alqueria compte amb noves històries i trames, a través d’una nova temporada, tal com informava el Diari La Veu.

 

Els productors de la sèrie ja van proposar una nova temporada en la convocatòria de projectes feta per l’Alt Consell Consultiu de l’Audiovisual l’any 2016. El projecte, que competia amb altres vora 800, va ser descartat. El plantejament que va seguir l’organisme per declinar la proposta estava relacionat amb qüestions judicials relacionades amb la liquidació dels productes audiovisuals elaborats.

 

Aquestes qüestions han sigut resoltes, segons plantegen des de la productora, i a hores d’ara el projecte ha sigut recuperat per a ser presentat a la direcció de l’ens públic, À Punt.

 

Es tractaria, per tant, de desenvolupar 13 nous capítols de l’exitosa sèrie. Des de Trivision SL s’ha assegurat a La Veu que tot l’equip tècnic, així com els actors i actrius, estarien disposats a posar en marxa de seguida una nova temporada.

 

Un gran èxit a Canal 9

L’Alqueria Blanca va ser una ficció televisiva de Canal 9 que va emetre un total de 189 capítols. La sèrie s’ambientava en una zona rural del nord d’Alacant, en la zona d’Alcoi, en la dècada dels anys 60.

 

Així, les trames de la ficció tractaven temes com el treball de la terra, les diferències entre poble i ciutat, els canvis de l’època, les diferències entre classes socials, o l’amor, plasmat en diferents històries entre personatges de diferents edats o posicions socials, i tot això amb elements de l’imaginari col·lectiu i des d’una òptica valenciana.

 

L’elenc de personatges comptava amb diverses famílies, així com personatges carismàtics, com Tonet, interpretat per Ferran Gadea; l’alcalde de l’Alqueria, Don Miquel, interpretat per Joan Molina; o el Tio Pep, interpretat per Berna Llobell. Altres personatges, sempre presents en les trames de la ficció, eren Rafel (Juan Gea), Dora (Lola Moltó), Sento (Óscar Pastor), Don Joaquim (Joan Gadea), Empar (Elisa Lledó), Blanca (Carme Juan), Jaume (Miguel Barberá), Robert (Óskar Ramos) o Ferri (Paco Sarro), entre molts altres.

Últimes notícies

Urbania i Selene lideren el XXVI Trofeu SM la Reina de Vela a València

Urbania, Selene i altres embarcacions destacades lideren el XXVI Trofeu SM la Reina a València, una regata internacional amb gran presència d'experts i països.

Feijóo reforça l’executiva nacional del PP amb Pérez Llorca i líders valencians clau

Juan Francisco Pérez Llorca s'unix al Comité Executiu Nacional del PP al costat de María José Catalá, Alberto Fabra i Luis Barcala, amb presència destacada valenciana.

Feijóo reforça l’executiva nacional del PP amb la incorporació de Pérez Llorca i altres líders valencians

Juan Francisco Pérez Llorca s'unix al Comité Executiu Nacional del PP en el congrés de 2025, amb representació destacada de dirigents valencians com María José Catalá, Alberto Fabra i Luis Barcala.

Diana Morant destaca el feminisme com a ferramenta crucial per a eliminar la corrupció i el masclisme a Espanya

La ministra Diana Morant ressalta en el Comité Federal del PSOE el feminisme com a clau per a erradicar la corrupció i superar desafiaments polítics amb veritat i unitat.

Avaria de camió amb àcid clorhídric curta l’A-7 i confina Alcàsser temporalment

Un camió que transportava àcid clorhídric patix avaria en l'A-7, tallant l'autovia i confinant Alcàsser per diverses hores. Continuen labors de control i retirada.

Jannik Sinner domina a Pedro Martínez a Wimbledon i avança ferm cap a octaus

L'italià Jannik Sinner va superar amb contundència a l'espanyol Pedro Martínez a Wimbledon, mostrant un joc sòlid i avançant a octaus de final sense perdre cap set.

Nico Fernández i Affengruber absents en la primera jornada de pretemporada de l’Elx

Nico Fernández i David Affengruber no van participar en la primera sessió de la pretemporada de l'Elx en l'estadi Martínez Valero. Fernández podria ser traspassat pròximament i Affengruber va tindre problemes burocràtics.

Yankuba Avenc s’acomiada de l’Unicaja i fitxa pel València Basket agraït i amb el cor ple

El pivot Yankuba Avenc deixa l'Unicaja després de pagar la seua clàusula i s'unix al València Basket. En el seu comiat, expressa gratitud per dos anys i mig plens d'èxits i carinyo.