María Gómez sorprén com a presentadora de Zapeando

El passat 6 d’agost, els fans de Zapeando es van quedar en xoc en no trobar a Dani Mateo al capdavant del programa. En el seu lloc, va anar María Gómez l’encarregada d’explicar el motiu de l’absència del seu habitual presentador, que va sorprendre els seus seguidors.

 

“La gent s’està acostant a la televisió preguntant-se si sóc Dani Mateo. Doncs no, no soc Dani Mateo”, començava fent broma la periodista. “No està el nostre guia, el nostre guru, perquè tenia un compromís important i no ha pogut vindre”. Encara que no va donar més detalls, la presentadora catalana aclaria així el seu rol de presentadora aqueixa vesprada.

 

Per part seua, els col·laboradors de Zapeando no dubtaven a fer broma sobre les possibilitats del “abandó” del seu presentador. “Tenia un compte que pagar en un quiosquet de Huelva”, deia María Gómez entre riures, mentre que un altre tertulià apuntava que el motiu pel qual no estava en plató no era altre que la marxa de Leo Messi, el seu ídol, del Barça.

 

María Gómez torna a presentar ‘Zapeando’ 

Aquest dimarts, María Gómez, una de les grans novetats de Zapeando d’aquest estiu, s’ha convertit de nou en la presentadora substituta, gràcies al seu bon fer i les seues taules enfront de la cambra. En aquesta ocasió, Gómez no ha comentat explicant per què no estava Dani Mateo.

En lloc d’això, l’excol·laboradora de ‘Televisió Espanyola’ va donar un enèrgic discurs assegurant que per a ella els dimarts ja són com a divendres, i directament va començar el ritme habitual del programa.

 

Qui és María Gómez?

María Gómez era una gran desconeguda per al públic en general, però la realitat és una altra molt diferent. La seua carrera com a periodista va començar en la Cadena Ser, a Madrid, on porta treballant des de 2010. No obstant això, fa cinc anys, va decidir fer el salt de la ràdio a la tele per a presentar amb Miki Nadal ’90 *minuti’ (Real Madrid TV).

 

Posteriorment, ha treballat en Televisió Espanyola com a col·laboradora de ‘A partir de hoy’, el magazine presentat per Màxim Huerta, que va ser cancel·lat per la cadena pública en plena pandèmia. Ara ha tornat a Zapeando, on ja ‘va estiuejar’ en 2016.

 

La periodista ha confessat en una entrevista per a la revista ‘Diez Minutos’ estar encantada amb el seu retorn al programa de la Sexta: “Genial, és com treballar entre amics. Ara hi ha improvisació i més còmics en la taula, així que m’exigeix pensar en clau de comèdia tota l’estona. No et pots relaxar perquè Dani Mateo no para de maquinar”. 

 

‘Odio en las manos’, el salt de María Gómez a l’escriptura

Entre els seus projectes per a tardor, María Gómez ha revelat que seguirà com a col·laboradora en Zapeando i escriurà el seu segon llibre. “Ja tinc el primer capítol. Jo no atur!”, ha explicat.

 

Cal recordar que el mes de maig passat Gómez va publicar la seua primera novel·la ‘Odio en las manos‘, que ella mateixa defineix com “un thriller que et posa en el dilema moral de la seua protagonista, una psicòloga: denunciar el crim que diu cometrà el seu pacient, una policia, o respectar el seu secret professional”.

 

El seu sorprenent vincle amb Ricardo Gómez

María Gómez intenta mantindre la seua vida íntima lluny dels mitjans de comunicació, per la qual cosa no se li coneixen parelles. Sí que és coneguda la relació familiar amb l’actor Ricardo Gómez, del qual és cosina.

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El tècnic que va adjudicar una vivenda pública a la seua parella admet l’error davant la jutgessa

El funcionari que va tramitar les VPP de la promoció Els Naus a la Platja de Sant Joan va reconéixer davant un superior que va adjudicar una vivenda a la seua parella i va assumir tota la responsabilitat, en un cas que ha desfermat una forta tempesta política a Alacant.

La Comunitat Valenciana tanca 2025 amb la llista d’espera quirúrgica més baixa d’Espanya

La Comunitat Valenciana va acabar 2025 amb 51.600 persones en llista d'espera quirúrgica, la taxa més baixa del país i una demora mitjana de 88 dies, per davall de la mitjana nacional.

Awa Fam, número 3 del draft WNBA, viu la seua elecció com un somni complit

Awa Fam, pivot de 19 anys del València Basket, va ser triada número 3 del draft WNBA per Seattle Storm i assegura que només assumirà el reeixit quan estiga en la pista a Seattle.

El Open Internacional de Taekwondo reunix a La Nucia a 1.600 competidors de 60 països

La Nucia alberga del 17 al 19 d'abril el XXIII Open Internacional d'Espanya de Taekwondo G1-E1, amb 1.600 esportistes de 60 països i punts en joc per al rànquing olímpic.

Juan Luis Gandia assumix el Rectorat de la UV i apel·la a una universitat d’oportunitats i pensament crític

Juan Luis Gandia pren possessió com a nou rector de la Universitat de València amb un equip que supera la paritat i un projecte centrat en la igualtat d'oportunitats i el pensament crític.

El TSJCV demana prorrogar sis mesos el reforç del jutjat que investiga la dana de 2024

La Sala de Govern del TSJCV proposa al CGPJ estendre altres sis mesos el reforç judicial del jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la dana de 2024, amb l'objectiu de garantir una instrucció exclusiva i sense interrupcions.

Evita la presó després d’admetre que va agredir sexualment al seu fill per Nadal

Un home és condemnat a dos anys de presó per agredir sexualment al seu fill de 8 anys el dia de Nadal de 2022, però evita entrar en la presó en reconéixer-se els fets i aplicar-se l'eximent incompleta d'embriaguesa.

La Policia Local de Sagunt evita el robatori d’una furgoneta de repartiment carregada de paquets

La Policia Local de Sagunt va frustrar el robatori d'una furgoneta de repartiment amb desenes de paquets, va perseguir el vehicle sospitós i va identificar i va detindre al presumpte conductor implicat.