7.1 C
València
Diumenge, 11 gener, 2026

María Gómez sorprén com a presentadora de Zapeando

El passat 6 d’agost, els fans de Zapeando es van quedar en xoc en no trobar a Dani Mateo al capdavant del programa. En el seu lloc, va anar María Gómez l’encarregada d’explicar el motiu de l’absència del seu habitual presentador, que va sorprendre els seus seguidors.

 

“La gent s’està acostant a la televisió preguntant-se si sóc Dani Mateo. Doncs no, no soc Dani Mateo”, començava fent broma la periodista. “No està el nostre guia, el nostre guru, perquè tenia un compromís important i no ha pogut vindre”. Encara que no va donar més detalls, la presentadora catalana aclaria així el seu rol de presentadora aqueixa vesprada.

 

Per part seua, els col·laboradors de Zapeando no dubtaven a fer broma sobre les possibilitats del “abandó” del seu presentador. “Tenia un compte que pagar en un quiosquet de Huelva”, deia María Gómez entre riures, mentre que un altre tertulià apuntava que el motiu pel qual no estava en plató no era altre que la marxa de Leo Messi, el seu ídol, del Barça.

 

María Gómez torna a presentar ‘Zapeando’ 

Aquest dimarts, María Gómez, una de les grans novetats de Zapeando d’aquest estiu, s’ha convertit de nou en la presentadora substituta, gràcies al seu bon fer i les seues taules enfront de la cambra. En aquesta ocasió, Gómez no ha comentat explicant per què no estava Dani Mateo.

En lloc d’això, l’excol·laboradora de ‘Televisió Espanyola’ va donar un enèrgic discurs assegurant que per a ella els dimarts ja són com a divendres, i directament va començar el ritme habitual del programa.

 

Qui és María Gómez?

María Gómez era una gran desconeguda per al públic en general, però la realitat és una altra molt diferent. La seua carrera com a periodista va començar en la Cadena Ser, a Madrid, on porta treballant des de 2010. No obstant això, fa cinc anys, va decidir fer el salt de la ràdio a la tele per a presentar amb Miki Nadal ’90 *minuti’ (Real Madrid TV).

 

Posteriorment, ha treballat en Televisió Espanyola com a col·laboradora de ‘A partir de hoy’, el magazine presentat per Màxim Huerta, que va ser cancel·lat per la cadena pública en plena pandèmia. Ara ha tornat a Zapeando, on ja ‘va estiuejar’ en 2016.

 

La periodista ha confessat en una entrevista per a la revista ‘Diez Minutos’ estar encantada amb el seu retorn al programa de la Sexta: “Genial, és com treballar entre amics. Ara hi ha improvisació i més còmics en la taula, així que m’exigeix pensar en clau de comèdia tota l’estona. No et pots relaxar perquè Dani Mateo no para de maquinar”. 

 

‘Odio en las manos’, el salt de María Gómez a l’escriptura

Entre els seus projectes per a tardor, María Gómez ha revelat que seguirà com a col·laboradora en Zapeando i escriurà el seu segon llibre. “Ja tinc el primer capítol. Jo no atur!”, ha explicat.

 

Cal recordar que el mes de maig passat Gómez va publicar la seua primera novel·la ‘Odio en las manos‘, que ella mateixa defineix com “un thriller que et posa en el dilema moral de la seua protagonista, una psicòloga: denunciar el crim que diu cometrà el seu pacient, una policia, o respectar el seu secret professional”.

 

El seu sorprenent vincle amb Ricardo Gómez

María Gómez intenta mantindre la seua vida íntima lluny dels mitjans de comunicació, per la qual cosa no se li coneixen parelles. Sí que és coneguda la relació familiar amb l’actor Ricardo Gómez, del qual és cosina.

 

 

Últimes notícies

1-1: Pepelu salva un punt per al València de penal en el 87 davant l’Elx

El València va dominar i va generar ocasions, però va empatar 1-1 gràcies a un penal transformat per Pepelu en el 87 després del 0-1 de Diang. L'equip seguirà en descens malgrat el punt.

Pepelu empata de penal en el 87 i el València rescata un punt davant l’Elx

Pepelu va empatar de penal en el 87 després del gol de Diang en el 75; el València va dominar però va fallar en la definició i dormirà en la zona roja.

El València perdona a l’Elx en una primera part marcada per les molèsties físiques (0-0)

El València va ser superior però va fallar en la definició i va marxar 0-0 al descans davant l'Elx a Mestalla. Thierry es va retirar amb molèsties i Dimitrievski va seguir després de ser atés.

Mestalla guarda un minut de silenci per Fernando Martín i la seua família

Mestalla va guardar un minut de silenci abans del València-Elx en record de Fernando Martín i la seua família, morts en un naufragi a Indonèsia. L'homenatge va incloure a Enrique Collar

Pedro Martínez demana calma després de dos derrotes seguides del València Basket

El tècnic del València Basket va demanar calma després de caure davant Unicaja pocs dies després de la derrota en Eurolliga davant el Mònaco i va defendre l'esforç de l'equip.

70-76: Unicaja trenca la imbatibilidad del Roig Arena amb un Audige decisiu

Unicaja es va imposar 70-76 a València Basket amb 20 punts de Chase Audige, que va jugar en una nit molt emotiva. L'equip malagueny va canviar el partit després del descans i va ser el primer a guanyar en el nou Roig Arena en la acb.

70-76: El València s’apaga i cedix l’invicte del Roig Arena davant un Unicaja guiat per Audige

Unicaja es va emportar un triomf de prestigi en el Roig Arena (70-76) amb un Audige determinant i un València penalitzat pel seu desencert exterior. Va ser la primera derrota local en el nou pavelló en la acb.

Moleiro i Gerard Moreno desmunten a l’Alabés amb un 3-1

El Vila-real es va imposar 3-1 a l'Alabés després d'una primera part embossada. Moleiro va obrir el marcador i va assistir a Mikautadze; Gerard Moreno va firmar el segon.