María Gómez sorprén com a presentadora de Zapeando

El passat 6 d’agost, els fans de Zapeando es van quedar en xoc en no trobar a Dani Mateo al capdavant del programa. En el seu lloc, va anar María Gómez l’encarregada d’explicar el motiu de l’absència del seu habitual presentador, que va sorprendre els seus seguidors.

 

«La gent s’està acostant a la televisió preguntant-se si sóc Dani Mateo. Doncs no, no soc Dani Mateo», començava fent broma la periodista. «No està el nostre guia, el nostre guru, perquè tenia un compromís important i no ha pogut vindre». Encara que no va donar més detalls, la presentadora catalana aclaria així el seu rol de presentadora aqueixa vesprada.

 

Per part seua, els col·laboradors de Zapeando no dubtaven a fer broma sobre les possibilitats del «abandó» del seu presentador. «Tenia un compte que pagar en un quiosquet de Huelva», deia María Gómez entre riures, mentre que un altre tertulià apuntava que el motiu pel qual no estava en plató no era altre que la marxa de Leo Messi, el seu ídol, del Barça.

 

María Gómez torna a presentar ‘Zapeando’ 

Aquest dimarts, María Gómez, una de les grans novetats de Zapeando d’aquest estiu, s’ha convertit de nou en la presentadora substituta, gràcies al seu bon fer i les seues taules enfront de la cambra. En aquesta ocasió, Gómez no ha comentat explicant per què no estava Dani Mateo.

En lloc d’això, l’excol·laboradora de ‘Televisió Espanyola’ va donar un enèrgic discurs assegurant que per a ella els dimarts ja són com a divendres, i directament va començar el ritme habitual del programa.

 

Qui és María Gómez?

María Gómez era una gran desconeguda per al públic en general, però la realitat és una altra molt diferent. La seua carrera com a periodista va començar en la Cadena Ser, a Madrid, on porta treballant des de 2010. No obstant això, fa cinc anys, va decidir fer el salt de la ràdio a la tele per a presentar amb Miki Nadal ’90 *minuti’ (Real Madrid TV).

 

Posteriorment, ha treballat en Televisió Espanyola com a col·laboradora de ‘A partir de hoy’, el magazine presentat per Màxim Huerta, que va ser cancel·lat per la cadena pública en plena pandèmia. Ara ha tornat a Zapeando, on ja ‘va estiuejar’ en 2016.

 

La periodista ha confessat en una entrevista per a la revista ‘Diez Minutos’ estar encantada amb el seu retorn al programa de la Sexta: «Genial, és com treballar entre amics. Ara hi ha improvisació i més còmics en la taula, així que m’exigeix pensar en clau de comèdia tota l’estona. No et pots relaxar perquè Dani Mateo no para de maquinar». 

 

‘Odio en las manos’, el salt de María Gómez a l’escriptura

Entre els seus projectes per a tardor, María Gómez ha revelat que seguirà com a col·laboradora en Zapeando i escriurà el seu segon llibre. «Ja tinc el primer capítol. Jo no atur!», ha explicat.

 

Cal recordar que el mes de maig passat Gómez va publicar la seua primera novel·la ‘Odio en las manos‘, que ella mateixa defineix com «un thriller que et posa en el dilema moral de la seua protagonista, una psicòloga: denunciar el crim que diu cometrà el seu pacient, una policia, o respectar el seu secret professional».

 

El seu sorprenent vincle amb Ricardo Gómez

María Gómez intenta mantindre la seua vida íntima lluny dels mitjans de comunicació, per la qual cosa no se li coneixen parelles. Sí que és coneguda la relació familiar amb l’actor Ricardo Gómez, del qual és cosina.

 

 

Últimes notícies

Centenars de persones ixen al carrer a València contra el negoci de la vivenda

Centenars de persones es manifesten este dissabte pel centre de València per a denunciar l especulació immobiliària, el model turístic descontrolat i la pèrdua d identitat dels barris, i per a reclamar vivenda digna i lloguers assequibles.

El Barça atropella el Nava a Alacant (27-38) i es planta en una nova final de Copa

El Barça guanya amb autoritat el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal de la Copa del Rei d’handbol a Alacant i es classifica per a una nova final, en un partit que va dominar sense necessitat d’exhibir la seua millor versió.

Es cancel·la el Festival de Les Arts de València després de les queixes pel so

El Festival de Les Arts no continua este dissabte a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València després de les nombroses queixes per falta de so i de la negativa de l'Ajuntament i la direcció del recinte a permetre l'obertura. L'organització anuncia devolucions i lamenta no haver pogut tindre una reunió amb l'Alcaldia per buscar alternatives.

El Nou Mestalla completa l’anell de compressió i els 50 pilars de la coberta

L’estadi Nou Mestalla ja ha instal·lat l’anell de compressió i els 50 pilars d’acer que sostindran la gran coberta, un pas clau de cara a la seua inauguració prevista per a l’estiu de 2027.

Iñigo Pérez reforça la tradició del Villarreal per la banqueta espanyola

L’arribada d’Iñigo Pérez al Villarreal allarga la històrica aposta del club per tècnics espanyols: en 26 temporades a Primera només Manuel Pellegrini ha sigut estranger. El basc signa per tres temporades i s’afegix a una nòmina d’entrenadors clau en l’evolució del club groguet.

Pérez Llorca acudix a la recepció dels reis per la visita del Papa León XIV

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, acudix al Palau Reial a la recepció oferida pels reis Felipe VI i Letizia amb motiu de la primera intervenció oficial del Papa León XIV a Espanya.

Buxadé presenta Vox en València com el nexe de les forces patriotes europees

L’eurodiputat de Vox Jorge Buxadé assegura en una cimera a València que el seu partit torna a ser el punt d’unió de les forces patriòtiques europees i carrega contra la immigració massiva i el Pacte Verd.

Educació defensa que la seua última oferta supera en 1.000 milions les demandes dels sindicats

La Conselleria d'Educació assegura que el seu pla de 3.386 milions en quatre anys per a l'ensenyament públic millora en 1.000 milions les exigències inicials dels sindicats i reclama posar fi a la vaga indefinida del professorat.