María Gómez sorprén com a presentadora de Zapeando

El passat 6 d’agost, els fans de Zapeando es van quedar en xoc en no trobar a Dani Mateo al capdavant del programa. En el seu lloc, va anar María Gómez l’encarregada d’explicar el motiu de l’absència del seu habitual presentador, que va sorprendre els seus seguidors.

 

“La gent s’està acostant a la televisió preguntant-se si sóc Dani Mateo. Doncs no, no soc Dani Mateo”, començava fent broma la periodista. “No està el nostre guia, el nostre guru, perquè tenia un compromís important i no ha pogut vindre”. Encara que no va donar més detalls, la presentadora catalana aclaria així el seu rol de presentadora aqueixa vesprada.

 

Per part seua, els col·laboradors de Zapeando no dubtaven a fer broma sobre les possibilitats del “abandó” del seu presentador. “Tenia un compte que pagar en un quiosquet de Huelva”, deia María Gómez entre riures, mentre que un altre tertulià apuntava que el motiu pel qual no estava en plató no era altre que la marxa de Leo Messi, el seu ídol, del Barça.

 

María Gómez torna a presentar ‘Zapeando’ 

Aquest dimarts, María Gómez, una de les grans novetats de Zapeando d’aquest estiu, s’ha convertit de nou en la presentadora substituta, gràcies al seu bon fer i les seues taules enfront de la cambra. En aquesta ocasió, Gómez no ha comentat explicant per què no estava Dani Mateo.

En lloc d’això, l’excol·laboradora de ‘Televisió Espanyola’ va donar un enèrgic discurs assegurant que per a ella els dimarts ja són com a divendres, i directament va començar el ritme habitual del programa.

 

Qui és María Gómez?

María Gómez era una gran desconeguda per al públic en general, però la realitat és una altra molt diferent. La seua carrera com a periodista va començar en la Cadena Ser, a Madrid, on porta treballant des de 2010. No obstant això, fa cinc anys, va decidir fer el salt de la ràdio a la tele per a presentar amb Miki Nadal ’90 *minuti’ (Real Madrid TV).

 

Posteriorment, ha treballat en Televisió Espanyola com a col·laboradora de ‘A partir de hoy’, el magazine presentat per Màxim Huerta, que va ser cancel·lat per la cadena pública en plena pandèmia. Ara ha tornat a Zapeando, on ja ‘va estiuejar’ en 2016.

 

La periodista ha confessat en una entrevista per a la revista ‘Diez Minutos’ estar encantada amb el seu retorn al programa de la Sexta: “Genial, és com treballar entre amics. Ara hi ha improvisació i més còmics en la taula, així que m’exigeix pensar en clau de comèdia tota l’estona. No et pots relaxar perquè Dani Mateo no para de maquinar”. 

 

‘Odio en las manos’, el salt de María Gómez a l’escriptura

Entre els seus projectes per a tardor, María Gómez ha revelat que seguirà com a col·laboradora en Zapeando i escriurà el seu segon llibre. “Ja tinc el primer capítol. Jo no atur!”, ha explicat.

 

Cal recordar que el mes de maig passat Gómez va publicar la seua primera novel·la ‘Odio en las manos‘, que ella mateixa defineix com “un thriller que et posa en el dilema moral de la seua protagonista, una psicòloga: denunciar el crim que diu cometrà el seu pacient, una policia, o respectar el seu secret professional”.

 

El seu sorprenent vincle amb Ricardo Gómez

María Gómez intenta mantindre la seua vida íntima lluny dels mitjans de comunicació, per la qual cosa no se li coneixen parelles. Sí que és coneguda la relació familiar amb l’actor Ricardo Gómez, del qual és cosina.

 

 

Anuncios

Últimes notícies

Les matriculacions de turismes cauen un 15,7% a l’abril en la Comunitat Valenciana enfront de l’avanç nacional

Les matriculacions de turismes i tot terrenys baixen un 15,7% a l'abril en la Comunitat Valenciana, mentres el mercat espanyol creix un 7,8%, impulsat pels vehicles electrificats.

La Comunitat Valenciana duplica les morts en carretera a l’abril fins a deu conductors morts

Deu conductors van morir en les carreteres de la Comunitat Valenciana a l'abril, sis més que en 2025, la qual cosa la situa com la regió amb major increment de sinistres mortals a Espanya.

La Generalitat accelera 117 vivendes protegides a Benidorm amb lloguer per davall del mercat

La Generalitat construïx 117 vivendes protegides a Benidorm dins del Pla Viu, destinades a lloguer assequible sobre sòl públic i amb prioritat per a jóvens i persones amb discapacitat.

Pérez Llorca reforça la integració de les arts a les aules com a via d’inclusió de l’alumnat

Juanfran Pérez Llorca destaca el programa Innov@arts i el seu projecte Innova@cant com a exemple de com la música i les arts impulsen creativitat, inclusió i desenrotllament integral de l'alumnat.

Óscar Puente visita la nova passarel·la de Picanya reconstruïda després de la dana amb 2,1 milions

La nova passarel·la de María Cambrils a Picanya ha entrat en servici després de ser arrasada per la dana, amb una inversió de 2,1 milions i un disseny més resilient davant futurs temporals.

Sumar es desmarca del PSOE pel cas Ábalos i presumix de no tindre corrupció

Ernest Urtasun reclama que la Justícia investigue fins al final el cas Ábalos, es distancia del PSOE i reivindica que l'espai de Sumar no ha estat afectat per casos greus de corrupció.

El PP vincula el juí del cas Koldo amb la suposada implicació de Pedro Sánchez

El PP sosté que les declaracions en el juí del cas Koldo en el Suprem reforcen la idea d'una implicació de Pedro Sánchez i apunten a un presumpte finançament il·legal del PSOE.

Ábalos nega que els folis anaren bitllets i acusa un juí mediàtic pel cas Koldo

Ábalos es defén en el Suprem pel cas Koldo negant que els folis al·ludiren a diners, rebutjant haver intervingut en contractes públics i denunciant un juí ja condemnat mediàticament.