María Gómez sorprén com a presentadora de Zapeando

El passat 6 d’agost, els fans de Zapeando es van quedar en xoc en no trobar a Dani Mateo al capdavant del programa. En el seu lloc, va anar María Gómez l’encarregada d’explicar el motiu de l’absència del seu habitual presentador, que va sorprendre els seus seguidors.

 

«La gent s’està acostant a la televisió preguntant-se si sóc Dani Mateo. Doncs no, no soc Dani Mateo», començava fent broma la periodista. «No està el nostre guia, el nostre guru, perquè tenia un compromís important i no ha pogut vindre». Encara que no va donar més detalls, la presentadora catalana aclaria així el seu rol de presentadora aqueixa vesprada.

 

Per part seua, els col·laboradors de Zapeando no dubtaven a fer broma sobre les possibilitats del «abandó» del seu presentador. «Tenia un compte que pagar en un quiosquet de Huelva», deia María Gómez entre riures, mentre que un altre tertulià apuntava que el motiu pel qual no estava en plató no era altre que la marxa de Leo Messi, el seu ídol, del Barça.

 

María Gómez torna a presentar ‘Zapeando’ 

Aquest dimarts, María Gómez, una de les grans novetats de Zapeando d’aquest estiu, s’ha convertit de nou en la presentadora substituta, gràcies al seu bon fer i les seues taules enfront de la cambra. En aquesta ocasió, Gómez no ha comentat explicant per què no estava Dani Mateo.

En lloc d’això, l’excol·laboradora de ‘Televisió Espanyola’ va donar un enèrgic discurs assegurant que per a ella els dimarts ja són com a divendres, i directament va començar el ritme habitual del programa.

 

Qui és María Gómez?

María Gómez era una gran desconeguda per al públic en general, però la realitat és una altra molt diferent. La seua carrera com a periodista va començar en la Cadena Ser, a Madrid, on porta treballant des de 2010. No obstant això, fa cinc anys, va decidir fer el salt de la ràdio a la tele per a presentar amb Miki Nadal ’90 *minuti’ (Real Madrid TV).

 

Posteriorment, ha treballat en Televisió Espanyola com a col·laboradora de ‘A partir de hoy’, el magazine presentat per Màxim Huerta, que va ser cancel·lat per la cadena pública en plena pandèmia. Ara ha tornat a Zapeando, on ja ‘va estiuejar’ en 2016.

 

La periodista ha confessat en una entrevista per a la revista ‘Diez Minutos’ estar encantada amb el seu retorn al programa de la Sexta: «Genial, és com treballar entre amics. Ara hi ha improvisació i més còmics en la taula, així que m’exigeix pensar en clau de comèdia tota l’estona. No et pots relaxar perquè Dani Mateo no para de maquinar». 

 

‘Odio en las manos’, el salt de María Gómez a l’escriptura

Entre els seus projectes per a tardor, María Gómez ha revelat que seguirà com a col·laboradora en Zapeando i escriurà el seu segon llibre. «Ja tinc el primer capítol. Jo no atur!», ha explicat.

 

Cal recordar que el mes de maig passat Gómez va publicar la seua primera novel·la ‘Odio en las manos‘, que ella mateixa defineix com «un thriller que et posa en el dilema moral de la seua protagonista, una psicòloga: denunciar el crim que diu cometrà el seu pacient, una policia, o respectar el seu secret professional».

 

El seu sorprenent vincle amb Ricardo Gómez

María Gómez intenta mantindre la seua vida íntima lluny dels mitjans de comunicació, per la qual cosa no se li coneixen parelles. Sí que és coneguda la relació familiar amb l’actor Ricardo Gómez, del qual és cosina.

 

 

Últimes notícies

Xubascos molt forts amb pedra gran en l’interior de Castelló i València este dilluns

La Aemet ha activat un avís per ruixats i tempestes molt fortes o torrencials en l’interior de Castelló i València, amb pedra gran i ratxes de vent molt intenses, i perill també al litoral sud valencià.

L’incendi de Tírig continua actiu però la nit es preveu favorable

L’incendi forestal de Tírig seguix actiu i ha obligat a evacuar Catí, però la previsió per a esta nit és bona i 250 efectius terrestres continuaran treballant per frenar el foc i protegir vivendes i més de 60 granges.

El vent afluixa en l’incendi de Tírig i dona un respir a l’extinció

Aemet preveu que el vent vaja perdent força esta nit en la zona de l’incendi de Tírig, fet que pot facilitar els treballs d’extinció, centrats sobretot en la protecció de Catí i de les explotacions ramaderes pròximes.

Ordre d’evacuació a Catí per l’incendi forestal de Tírig via Es-Alert

Emergències ha ordenat evacuar Catí per l’avanç de l’incendi forestal de Tírig i ha avisat la població amb un Es-Alert. Els veïns han de eixir per la CV-128 o la N-232 en direcció a Xert i seguir les indicacions de la Guàrdia Civil.

224 vivendes públiques per a famílies vulnerables en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha adjudicat en l’últim any 224 vivendes del parc públic a famílies vulnerables, la majoria a la província de València, amb un servici d’acompanyament social per a garantir una integració estable.

Castelló ultima els preparatius per a viure l’eclipsi solar com un esdeveniment històric

Castelló ha posat en marxa dos grans escenaris a les platges del Gurugú i del Pinar per a seguir l’eclipsi total de sol del 12 d’agost, amb divulgadors científics de primer nivell. L’Ajuntament ha treballat més de dos anys per convertir la cita en un esdeveniment històric.

La belga Skywings obrirà un nou centre de formació al aeroport de Castelló

L’escola de pilotatge belga Skywings ha acordat amb l’aeroport de Castelló obrir un nou centre de formació que reforçarà l’activitat operativa i generarà ocupació al territori. La companyia ja té quatre aeronaus basades a Castelló i uns 60 alumnes belgues hi fan pràctiques cada any.

Els bombers forestals alerten d’una situació crítica en Sgise en plena campanya d’incendis

La Secció Sindical SPPLB Bombers Forestals GVA ha denunciat una situació operativa crítica en Sgise en plena campanya estival d’incendis, amb unitats sota mínims i negociacions laborals bloquejades. El sindicat adverteix de conseqüències greus si la Conselleria no aplica millores i no reforça el dispositiu.