Nega que li donara una “pallissa” a la seua mare, segons Belén Estebán

Des que Telecinco va començar a emetre la docu-sèrie ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, la polèmica ha estat servida i no ha parat de generar controvèrsies en tots els programes de televisió.

Tot ha començat quan Jorge Javier Vázquez i Kiko Matamoros han començat una disputa pel jutge de menors, Emilio Calatayud – Matamoros deia que este jutge defensa el dret a la intimitat de Rocío Flores, mentre que el presentador no li dona cap crèdit com a professional pels seus polèmics veredictes – Miguel Frigenti i Belén Esteban han donat una important relació.

En la seua intervenció en ‘Viernes Deluxe’, María Teresa Campos va donar més detalls del que, com a amiga de Rocío Carrasco, sabia sobre la presumpta agressió que Rocío Flores va exercir contra la seua mare al juliol de l’any 2012. La matriarca de les Campos assegurava que aquell episodi «no va ser una espenta» i, no obstant això, sembla que la mateixa Rocío Flores està cridant als col·laboradors de la cadena per a negar esta versió.

Belén: «Jo mai havia parlat malament de Rocío Flores»

 

Frigenti ha sigut el primer a comunicar-ho: «Jo tinc informació que Rocío Flores està cridant a col·laboradors de la televisió plorant per a negar que li donara una pallissa a la seua mare», ha dit. Alguna cosa que ha corroborat Belén Esteban que, com ha recordat, «mai ha parlat malament de la xiqueta».

«Això de les crides que està fent i on diu que no va pegar a la seua mare és veritat i jo ja li ho he comptat a una persona molt pròxima a Rocío Flores. No hauria de fer eixes crides«, ha conclòs l'»atlètica» col·laboradora.

Últimes notícies

Investiguen l’assassinat de mare i filla a Alacant i hospitalitzen el pare i una altra filla

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d’una dona i una de les seues filles a la partida de El Fenollar, a Alacant. El pare i una altra filla han sigut traslladats a l’hospital amb ferides d’arma blanca.

Veïns de Novelda frenen les macroplantes solars i la promotora renuncia als projectes

La promotora dels projectes solars La Balsa i La Cascada en la zona de La Horna ha renunciat a desenvolupar-los després de l’ampli rebuig veïnal i la negativa majoritària dels propietaris a vendre els seus terrenys a Novelda.

Bendodo reclama el cessament de la presidenta de la SEPI imputada en el cas Leire

El vicesecretari del PP Elías Bendodo ha reclamat a Castelló el cessament immediat de la presidenta de la SEPI, Belén Gualda, després de la seua imputació en el cas Leire, i ha exigit al Govern que reforme la finançació autonòmica i local.

Un incendi en baixos okupats desallotja 80 veïns a Benicalap i pot deixar-ne part sense casa esta nit

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum. No hi ha ferits, però part dels residents podrien no tornar hui a casa per la toxicitat del fum.

Desallotgen 80 veïns per l’incendi de dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap, ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense causar ferits.

Un incendi en uns baixos obliga a desallotjar 80 veïns de dos blocs a València

Un incendi en dos plantes baixes okupades al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per l’intens fum, sense causar ferits, mentres s’investiga si el foc ha sigut intencionat.

Un incendi en baixos okupats obliga a desallotjar 80 veïns a Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar preventivament 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense registrar ferits, i els investigadors analitzen si el foc ha sigut intencionat.

Desallotgen 80 veïns per un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap de València, ha obligat a desallotjar 80 veïns de dos blocs per la gran quantitat de fum, sense causar ferits. La Policia investiga si el foc ha sigut intencionat, coincidint amb un desnonament judicial previst per a este dijous al matí.