Nega que li donara una “pallissa” a la seua mare, segons Belén Estebán

Des que Telecinco va començar a emetre la docu-sèrie ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, la polèmica ha estat servida i no ha parat de generar controvèrsies en tots els programes de televisió.

Tot ha començat quan Jorge Javier Vázquez i Kiko Matamoros han començat una disputa pel jutge de menors, Emilio Calatayud – Matamoros deia que este jutge defensa el dret a la intimitat de Rocío Flores, mentre que el presentador no li dona cap crèdit com a professional pels seus polèmics veredictes – Miguel Frigenti i Belén Esteban han donat una important relació.

En la seua intervenció en ‘Viernes Deluxe’, María Teresa Campos va donar més detalls del que, com a amiga de Rocío Carrasco, sabia sobre la presumpta agressió que Rocío Flores va exercir contra la seua mare al juliol de l’any 2012. La matriarca de les Campos assegurava que aquell episodi «no va ser una espenta» i, no obstant això, sembla que la mateixa Rocío Flores està cridant als col·laboradors de la cadena per a negar esta versió.

Belén: «Jo mai havia parlat malament de Rocío Flores»

 

Frigenti ha sigut el primer a comunicar-ho: «Jo tinc informació que Rocío Flores està cridant a col·laboradors de la televisió plorant per a negar que li donara una pallissa a la seua mare», ha dit. Alguna cosa que ha corroborat Belén Esteban que, com ha recordat, «mai ha parlat malament de la xiqueta».

«Això de les crides que està fent i on diu que no va pegar a la seua mare és veritat i jo ja li ho he comptat a una persona molt pròxima a Rocío Flores. No hauria de fer eixes crides«, ha conclòs l'»atlètica» col·laboradora.

Últimes notícies

Avamet assegura que el perill extrem de la DANA del 29 d’octubre era previsible

El president d’Avamet, Adrià Revert, ha explicat al jutjat de Catarroja que la DANA del 29 d’octubre de 2024 no era imprevisible, tot i que la quantitat exacta de pluja sí que ho era. Revert sosté que els models ja apuntaven a un episodi de perill extrem semblant a la pantanada de Tous i a la riuada de València.

El president d’Avamet defensa que el perill extrem de la DANA sí que es podia preveure

Adrià Revert, president d’Avamet, ha explicat al jutjat de Catarroja que la DANA del 29 d’octubre de 2024 no era imprevisible i que els mapes ja apuntaven a un episodi de perill extrem a la costa valenciana.

Avamet adverteix que el perill extrem en la DANA del 29 d’octubre era previsible

El president d’Avamet, Adrià Revert, ha declarat al jutjat de Catarroja que, tot i que la quantitat exacta de pluja era impossible de calcular, el perill extrem a la costa valenciana el 29 d’octubre de 2024 sí que es podia vore als mapes.

Més de 7.500 passatgers utilitzen ja l’OPE al port d’Alacant, per damunt de 2025

L’Operació Pas de l’Estret al port d’Alacant ha superat ja les 7.500 persones embarcades i els 3.000 vehicles rumb a Algèria i Orà, amb més freqüència de vaixells i un nou sistema automatitzat d’entrada i eixida.

Comiat emocionant de Roberto Bautista, heroi de la Davis 2019, després d’una carrera brillant

El castellonenc Roberto Bautista ha jugat a Huelva el seu últim torneig professional, tancant més de dues dècades d’èxits, amb la Copa Davis de 2019 com a moment més icònic.

Comiat emocionant de Roberto Bautista, heroi de la Davis 2019, després d’una carrera brillant

El castellonenc Roberto Bautista ha disputat a la Copa del Rei de Huelva el seu últim torneig professional, tancant més de vint anys de carrera amb 12 títols ATP i el record inesborrable de la Copa Davis de 2019.

Juny de 2026 marca un rècord de calor extrem i sequera a la Comunitat Valenciana

Juny de 2026 ha sigut el tercer més càlid i un dels més secs del segle XXI a la Comunitat Valenciana, amb 2,6 graus per damunt de la mitjana i un dèficit de pluja del 77 %. Les dades d’Aemet confirmen una primera mitat d’any extremadament càlida i molt seca, sobretot a Castelló i a l’interior.

PortCastelló creix un 7,4% en trànsit de mercaderies i acarona els 10 milions de tones

PortCastelló ha tancat el primer semestre de 2026 amb 9,88 milions de tones mogudes, un 7,4% més que un any abans, impulsat pel fort augment de la mercaderia general i els granel·les sòlids.