Nega que li donara una “pallissa” a la seua mare, segons Belén Estebán

Des que Telecinco va començar a emetre la docu-sèrie ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, la polèmica ha estat servida i no ha parat de generar controvèrsies en tots els programes de televisió.

Tot ha començat quan Jorge Javier Vázquez i Kiko Matamoros han començat una disputa pel jutge de menors, Emilio Calatayud – Matamoros deia que este jutge defensa el dret a la intimitat de Rocío Flores, mentre que el presentador no li dona cap crèdit com a professional pels seus polèmics veredictes – Miguel Frigenti i Belén Esteban han donat una important relació.

En la seua intervenció en ‘Viernes Deluxe’, María Teresa Campos va donar més detalls del que, com a amiga de Rocío Carrasco, sabia sobre la presumpta agressió que Rocío Flores va exercir contra la seua mare al juliol de l’any 2012. La matriarca de les Campos assegurava que aquell episodi “no va ser una espenta” i, no obstant això, sembla que la mateixa Rocío Flores està cridant als col·laboradors de la cadena per a negar esta versió.

Belén: “Jo mai havia parlat malament de Rocío Flores”

 

Frigenti ha sigut el primer a comunicar-ho: “Jo tinc informació que Rocío Flores està cridant a col·laboradors de la televisió plorant per a negar que li donara una pallissa a la seua mare”, ha dit. Alguna cosa que ha corroborat Belén Esteban que, com ha recordat, “mai ha parlat malament de la xiqueta”.

“Això de les crides que està fent i on diu que no va pegar a la seua mare és veritat i jo ja li ho he comptat a una persona molt pròxima a Rocío Flores. No hauria de fer eixes crides“, ha conclòs l'”atlètica” col·laboradora.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Hayes-Davis fulmina al València Basket en la pròrroga i posa el 0-2 per a Panathinaikos

El València Basket cau 105-107 en una pròrroga cruel davant Panathinaikos, decidit per un canastón final de Nigel Hayes-Davis que deixa la sèrie 0-2 abans de viatjar a Atenes.

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.

El PP exigix al PSPV una rectificació per al·lusions al nazisme en Les Corts

El PPCV reclama al síndic del PSPV en Les Corts que es disculpe per unes al·lusions al nazisme durant el debat sobre la prioritat nacional, que els populars consideren un insult al seu partit i als seus votants.

Presó provisional per a tres detinguts pel crim de l’empresari Jesús Tavira

La jutgessa envia a presó provisional sense fiança a tres dels quatre detinguts pel crim de l'empresari alacantí Jesús Tavira, el cadàver del qual va aparéixer enterrat en un pou en Bacarot. La investigació continua en un jutjat distint per al quart investigat, ja implicat en la causa per la desaparició.