Nega que li donara una “pallissa” a la seua mare, segons Belén Estebán

Des que Telecinco va començar a emetre la docu-sèrie ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, la polèmica ha estat servida i no ha parat de generar controvèrsies en tots els programes de televisió.

Tot ha començat quan Jorge Javier Vázquez i Kiko Matamoros han començat una disputa pel jutge de menors, Emilio Calatayud – Matamoros deia que este jutge defensa el dret a la intimitat de Rocío Flores, mentre que el presentador no li dona cap crèdit com a professional pels seus polèmics veredictes – Miguel Frigenti i Belén Esteban han donat una important relació.

En la seua intervenció en ‘Viernes Deluxe’, María Teresa Campos va donar més detalls del que, com a amiga de Rocío Carrasco, sabia sobre la presumpta agressió que Rocío Flores va exercir contra la seua mare al juliol de l’any 2012. La matriarca de les Campos assegurava que aquell episodi «no va ser una espenta» i, no obstant això, sembla que la mateixa Rocío Flores està cridant als col·laboradors de la cadena per a negar esta versió.

Belén: «Jo mai havia parlat malament de Rocío Flores»

 

Frigenti ha sigut el primer a comunicar-ho: «Jo tinc informació que Rocío Flores està cridant a col·laboradors de la televisió plorant per a negar que li donara una pallissa a la seua mare», ha dit. Alguna cosa que ha corroborat Belén Esteban que, com ha recordat, «mai ha parlat malament de la xiqueta».

«Això de les crides que està fent i on diu que no va pegar a la seua mare és veritat i jo ja li ho he comptat a una persona molt pròxima a Rocío Flores. No hauria de fer eixes crides«, ha conclòs l'»atlètica» col·laboradora.

Últimes notícies

Mes de maig rècord en hotels valencians amb més de 3 milions de pernoctacions

La Comunitat Valenciana ha superat els 3 milions de pernoctacions hoteleres en maig, amb el pes principal del turisme estranger i una estada mitjana de 3,14 dies. La província d'Alacant lidera les xifres, seguida de València i Castelló.

L’ocupació turística puja un 3,9 % al maig a la Comunitat Valenciana, el major avanç autonòmic

La Comunitat Valenciana ha encapçalat al maig l’augment d’afiliació turística a Espanya amb un 3,9 %, fins als 232.761 treballadors, en un context de creixement general del sector.

Dimarts de calor extrema: nivell taronja en tres comarques de Castelló

Sanitat ha mantingut per a dimarts el nivell de risc mitjà per calor en una vintena de municipis de les comarques del Baix Maestrat, Els Ports i l’Alt Maestrat.

Quatre ferits, dos menors, en l’incendi d’una vivenda a Aldaia

Quatre persones han resultat ferides en l’incendi d’un dúplex a Aldaia, entre elles un bebé d’11 mesos i una xiqueta de 3 anys, atesos per inhalació de fum i cremades.

Nit tòrrida a Benidorm amb mínimes de fins a 28,6 graus

La passada matinada s’han registrat nits tòrrides en molts municipis de la Comunitat Valenciana, sobretot d’Alacant, amb una mínima de 28,6 graus a Benidorm, mentre que a València i Castelló les mínimes han sigut tropicals, entre 20 i 25 graus.

Enganya diversos clients amb plaques solars i els estafa més de 7.500 euros

Un comercial duna empresa dinstal·lacions fotovoltaiques ha sigut detingut per estafar més de 7.500 euros a diversos clients, després de cobrar avançaments i derivar els pagaments al seu compte bancari sense fer els treballs.

Sis treballadors, detinguts per furtar paquets tecnològics i revendre’ls en una botiga de València

La Guàrdia Civil ha detingut sis treballadors d’una empresa logística i d’un comerç de València per un presumpte furt continuat de paqueteria amb mòbils i tauletes de gamma alta que, suposadament, es revenien a baixa preu en una botiga.

Temperatures molt altes hui en l’interior i el prelitoral de València i el sud d’Alacant

Hui dimarts l’oratge a la Comunitat Valenciana serà estable, amb cel poc nuvolós o ras i pols en suspensió, però amb temperatures molt altes sobretot en l’interior i prelitoral de València i el sud d’Alacant.