Nega que li donara una “pallissa” a la seua mare, segons Belén Estebán

Des que Telecinco va començar a emetre la docu-sèrie ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, la polèmica ha estat servida i no ha parat de generar controvèrsies en tots els programes de televisió.

Tot ha començat quan Jorge Javier Vázquez i Kiko Matamoros han començat una disputa pel jutge de menors, Emilio Calatayud – Matamoros deia que este jutge defensa el dret a la intimitat de Rocío Flores, mentre que el presentador no li dona cap crèdit com a professional pels seus polèmics veredictes – Miguel Frigenti i Belén Esteban han donat una important relació.

En la seua intervenció en ‘Viernes Deluxe’, María Teresa Campos va donar més detalls del que, com a amiga de Rocío Carrasco, sabia sobre la presumpta agressió que Rocío Flores va exercir contra la seua mare al juliol de l’any 2012. La matriarca de les Campos assegurava que aquell episodi «no va ser una espenta» i, no obstant això, sembla que la mateixa Rocío Flores està cridant als col·laboradors de la cadena per a negar esta versió.

Belén: «Jo mai havia parlat malament de Rocío Flores»

 

Frigenti ha sigut el primer a comunicar-ho: «Jo tinc informació que Rocío Flores està cridant a col·laboradors de la televisió plorant per a negar que li donara una pallissa a la seua mare», ha dit. Alguna cosa que ha corroborat Belén Esteban que, com ha recordat, «mai ha parlat malament de la xiqueta».

«Això de les crides que està fent i on diu que no va pegar a la seua mare és veritat i jo ja li ho he comptat a una persona molt pròxima a Rocío Flores. No hauria de fer eixes crides«, ha conclòs l'»atlètica» col·laboradora.

Últimes notícies

El Levante començarà LaLiga amb dos desplaçaments i Betis i Barça com a primers rivals a Orriols

El Levante iniciarà LaLiga EA Sports 26-27 fora de casa contra l’Espanyol, encadenarà dos partits a domicili i estrenarà el Ciutat davant Betis i Barça. El derbi amb el València arribarà en gener a Orriols i es tancarà la Lliga contra el Celta.

L’Elx començarà la Lliga al camp del Deportivo, on va celebrar l’ascens fa un any

L’Elx iniciarà la Lliga 2026-27 al camp del Deportivo de La Coruña, escenari del seu ascens, i la tancarà al Martínez Valero davant el Racing de Santander.

El Valencia arrancarà la Lliga contra el Betis a Mestalla i s’acomiadarà de l’estadi davant l’Elx

El Valencia començarà la Lliga 2026-2027 a Mestalla contra el Betis el 15 o 16 d’agost i jugarà l’últim partit oficial a l’actual estadi davant l’Elx en la penúltima jornada, abans de tancar la competició a El Sadar.

El Villarreal començarà la Lliga 2026/27 a Santander i la tancarà a Sant Sebastià

El Villarreal ha conegut el seu calendari de Lliga 2026/27, amb un inici marcat per tres jornades seguides com a visitant per les obres a l’estadi de la Ceràmica i un tram inicial carregat de derbis i duels davant els grans.

Un incendi en una nau d’Aspe arrasa la instal·lació i crema una zona de muntanya pròxima

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant treballen per a apagar un incendi en una nau industrial d’Aspe que s’ha estès a una zona de muntanya pròxima i ha deixat la instal·lació molt afectada.

Mig milió d’euros valencians per a ajuda d’emergència a Veneçuela després dels terratrémols

La Generalitat ha posat en marxa un paquet extraordinari de 500.000 euros per a assistència bàsica a Veneçuela, a més de reforçar l’enviament d’equips de rescat i personal especialitzat des de la Comunitat Valenciana.

147 anys i mig de presó per als 14 acusats d’introduir cocaïna pel Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 persones a 147 anys i mig de presó i multes de 784,6 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020, després que el TSJCV anul·lara una absolució prèvia i ordenara valorar els missatges de Sky ECC.

147 anys de presó per als 14 condemnats per introduir cocaïna al Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 acusats a 147 anys i mig de presó i a multes que superen els 784 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020.