El retoc estètic sense cirurgia de Toñi Moreno

Toñi Moreno en el comiat del programa 'Viva la vida'

Toñi Moreno s’ha sotmès a un retoc estètic, però sense cap cirurgia | TELECINCO

 

El caràcter espontani i l’expressivitat de Toñi Moreno l’han convertida en una de les personalitats més irresistibles de Telecinco. La seua manera de ser tan propera i sincera fa que sempre expresse el que pense, i més d’una vegada s’ha mostrat horroritzada parlant dels retocs estètics i de les cirurgies plàstiques. No obstant això, ha ademès que de vegades «cal tenir cura d’un mateix».

 

La millora física de Toñi Moreno

Mitjançant el seu compte d’Instagram, Toñi ha volgut mostrar als seus seguidors quina és la seua rutina estètica, sense perdre cap detall. A més, ha confessat: «Com m’ha pillat per banda Carmen Sarmiento, doncs comencem. He arribat inflada i em faran un drenatge».

 

El tractament, que es du a terme amb un aparell emprat per fer massatges limfàtics, ha estat indolor i gens molest, tal com ha relatat el portal ‘Diez Minutos’. La seguretat i eficàcia d’aquesta tècnica, coneguda baix el nom de ‘coolsculpting’, han estat explicades per l’especialista Carmen Sarmiento a les històries d’Instagram de Toñi Moreno.

 

Gràcies al fet que Toñi ha compartit l’experiència a les xarxes socials, hem pogut veure com la presentadora s’ha mostrat alegre i riallera, fet que dóna confiança a l’hora d’afirmar que aquest procediment sense cirurgia és indolor.

 

Toñi Moreno durant el seu tractament estètic

Toñi Moreno durant el seu tractament estètic | INSTAGRAM

 

Els consells que dóna als seus seguidors

A més a més de mostrar el procés de la liposucció, Toñi Moreno també ha volgut motivar els seus seguidors a portar un estil de vida saludable i dinàmic declarant: «Van a ajudar-me traure’m el greix que em sobra, però també cal fer esport i menjar bé, eh? Que no és tan fàcil». Amb aquestes paraules ha destacat factors molt importants per tenir una bona salut, com ara una bona alimentació i fer esport amb regularitat, trets que es troben per sobre de l’estètica de cadascú.

 

És evident que Toñi Moreno molt prompte tornarà a escena amb una immillorable forma física i figura seguides d’uns bons hàbits saludables. Els col·laboradors, tronistes i pretendents de ‘Mujeres y Hombres y Viceversa’ l’esperen amb ganes i estan encantats de compartir plató amb ella. Caldrà que recupere totes les forces per intervenir cada dia en els incidents i anècdotes insòlites que succeïxen en el programa.

 

Últimes notícies

Un València Basket en alerta busca el pas a semifinals per la via ràpida a Bilbao

El València Basket visita divendres Miribilla amb un 1-0 a favor davant el Surne Bilbao Basket i l’opció de tancar l’eliminatòria, però conscient de la capacitat dels bascos per controlar el seu joc.

Carles Esteve assegura que Compromís se sent còmode amb la candidatura de Mónica Oltra a l’alcaldia

El diputat de Compromís i portaveu d’Iniciativa Carles Esteve defensa que tota la coalició està còmoda amb què Mónica Oltra encapçale la candidatura a l’alcaldia de València i critica el ‘lawfare’ contra l’exvicepresidenta del Consell.

El Barça vol allargar el seu domini a la Copa del Rei a Alacant amb plaça europea en joc

El Centre de Tecnificació d Alacant acull des de divendres fins diumenge la fase final de la Copa del Rei d handbol, amb un Barça hegemònic, debut del Horneo en l elit i una plaça europea en joc.

El valencià Roberto Bou s’estrena en la Gigante de Piedra amb opcions màximes de triomf

La 14a edició de la Gigante de Piedra, este dissabte a l’Alcora, reunirà 300 ciclistes en un traçat extrem de 200 km, amb el debut en la prova reina de Roberto Bou i Anna Bello com a gran favorita femenina.

El Barça vol mantindre la seua supremacia en una Copa del Rei d’Alacant amb bitllet europeu

El Centre de Tecnificació d’Alacant acull des de divendres fins diumenge la fase final de la Copa del Rei d’handbol, amb un Barça dominador i una plaça europea en joc per als finalistes.

El Valencia CF assegura Dimitrievski fins 2028 amb l’ampliació del seu contracte

El Valencia CF ha exercit la clàusula d’ampliació del contracte de Stole Dimitrievski per dos anys més, i el porter macedoni continuarà al club fins juny de 2028 després d’una temporada clau en la permanència.

Dijous amb màximes molt altes al prelitoral de València i ruixats possibles al nord

La Comunitat Valenciana viurà este dijous un dia de sol i calor amb màximes molt altes al prelitoral de València i possibilitat de ruixats i tronades al nord, segons Aemet. Divendres arribarà un descens notable de les temperatures màximes, sobretot a la província de València, i augmentaran els núvols i les precipitacions al sud de València i nord d'Alacant.

Els hotels valencians tanquen maig fregant el 87% d’ocupació, quatre punts més que fa un any

Els hotels de la Comunitat Valenciana han tancat el mes de maig amb una ocupació pròxima al 87%, quatre punts per damunt de 2025, amb València i Benidorm liderant i un fort impuls del turisme internacional.