El retoc estètic sense cirurgia de Toñi Moreno

Toñi Moreno en el comiat del programa 'Viva la vida'

Toñi Moreno s’ha sotmès a un retoc estètic, però sense cap cirurgia | TELECINCO

 

El caràcter espontani i l’expressivitat de Toñi Moreno l’han convertida en una de les personalitats més irresistibles de Telecinco. La seua manera de ser tan propera i sincera fa que sempre expresse el que pense, i més d’una vegada s’ha mostrat horroritzada parlant dels retocs estètics i de les cirurgies plàstiques. No obstant això, ha ademès que de vegades «cal tenir cura d’un mateix».

 

La millora física de Toñi Moreno

Mitjançant el seu compte d’Instagram, Toñi ha volgut mostrar als seus seguidors quina és la seua rutina estètica, sense perdre cap detall. A més, ha confessat: «Com m’ha pillat per banda Carmen Sarmiento, doncs comencem. He arribat inflada i em faran un drenatge».

 

El tractament, que es du a terme amb un aparell emprat per fer massatges limfàtics, ha estat indolor i gens molest, tal com ha relatat el portal ‘Diez Minutos’. La seguretat i eficàcia d’aquesta tècnica, coneguda baix el nom de ‘coolsculpting’, han estat explicades per l’especialista Carmen Sarmiento a les històries d’Instagram de Toñi Moreno.

 

Gràcies al fet que Toñi ha compartit l’experiència a les xarxes socials, hem pogut veure com la presentadora s’ha mostrat alegre i riallera, fet que dóna confiança a l’hora d’afirmar que aquest procediment sense cirurgia és indolor.

 

Toñi Moreno durant el seu tractament estètic

Toñi Moreno durant el seu tractament estètic | INSTAGRAM

 

Els consells que dóna als seus seguidors

A més a més de mostrar el procés de la liposucció, Toñi Moreno també ha volgut motivar els seus seguidors a portar un estil de vida saludable i dinàmic declarant: «Van a ajudar-me traure’m el greix que em sobra, però també cal fer esport i menjar bé, eh? Que no és tan fàcil». Amb aquestes paraules ha destacat factors molt importants per tenir una bona salut, com ara una bona alimentació i fer esport amb regularitat, trets que es troben per sobre de l’estètica de cadascú.

 

És evident que Toñi Moreno molt prompte tornarà a escena amb una immillorable forma física i figura seguides d’uns bons hàbits saludables. Els col·laboradors, tronistes i pretendents de ‘Mujeres y Hombres y Viceversa’ l’esperen amb ganes i estan encantats de compartir plató amb ella. Caldrà que recupere totes les forces per intervenir cada dia en els incidents i anècdotes insòlites que succeïxen en el programa.

 

Últimes notícies

Recuperen el cadàver d’un home en una zona rocosa al costat del castell de Sagunt

Bombers i el grup de rescat aeri GERA han recuperat el cadàver d'un home en una zona rocosa i de difícil accés prop del castell de Sagunt, després de l'avís d'una persona que el va albirar des de la distància.

El CSN recolza més de 100 inspeccions nuclears i radiològiques de la Generalitat per a 2026

El Consell de Seguretat Nuclear valguda la planificació de la Generalitat per a 2026, amb més d'un centenar d'inspeccions en instal·lacions radioactives, sanitàries i de transport de material radioactiu.

Pugen les temperatures i s’imposa el temps estable en quasi tota Espanya

Un anticicló sobre Europa manté el temps estable en la major part d'Espanya, amb cels buidats i un ascens generalitzat de les temperatures, notable en el sud-oest i el sud de Galícia.

Troben un dofí mular mort i molt descompost a la platja de Almardá a Sagunt

Un dofí mular, l'espècie de dofí més comú al Mediterrani, apareix mort en avançat estat de descomposició a la platja de Almardá de Sagunt després de l'avís d'un vianant.

Educació fixa fins demà el termini perquè els sindicats docents firmen l’acord

Educació dona de termini fins a este dimecres a les 17.00 hores perquè els sindicats docents accepten l'última oferta, que manté la pujada salarial de 200 euros fins a 2028 i retira canvis sobre valencià i substitucions.

El Gómez Ulla prepara visites segures per als 13 aïllats per hantavirus després de donar de nou negatiu

L'Hospital Gómez Ulla organitza visites escalonades i controlades per als 13 contactes de hantavirus, que han tornat a donar negatiu, mentres l'únic cas positiu evoluciona de manera favorable.

Aagesen veu fonamental que l’ex alt càrrec investigat per l’àudio de Aemet rendisca comptes

Sara Aagesen considera fonamental que el exsubsecretario de Justícia valencià rendisca comptes per la filtració de l'àudio manipulat de Aemet durant la dana de 2024 a València.

Diana Morant reivindica el seu doble paper de ministra i candidata a la Generalitat Valenciana

Diana Morant defén que el seu càrrec de ministra reforça, i no resta, la seua candidatura a la Generalitat Valenciana i reivindica que la seua prioritat és presidir el govern autonòmic.