El retoc estètic sense cirurgia de Toñi Moreno

Toñi Moreno en el comiat del programa 'Viva la vida'

Toñi Moreno s’ha sotmès a un retoc estètic, però sense cap cirurgia | TELECINCO

 

El caràcter espontani i l’expressivitat de Toñi Moreno l’han convertida en una de les personalitats més irresistibles de Telecinco. La seua manera de ser tan propera i sincera fa que sempre expresse el que pense, i més d’una vegada s’ha mostrat horroritzada parlant dels retocs estètics i de les cirurgies plàstiques. No obstant això, ha ademès que de vegades «cal tenir cura d’un mateix».

 

La millora física de Toñi Moreno

Mitjançant el seu compte d’Instagram, Toñi ha volgut mostrar als seus seguidors quina és la seua rutina estètica, sense perdre cap detall. A més, ha confessat: «Com m’ha pillat per banda Carmen Sarmiento, doncs comencem. He arribat inflada i em faran un drenatge».

 

El tractament, que es du a terme amb un aparell emprat per fer massatges limfàtics, ha estat indolor i gens molest, tal com ha relatat el portal ‘Diez Minutos’. La seguretat i eficàcia d’aquesta tècnica, coneguda baix el nom de ‘coolsculpting’, han estat explicades per l’especialista Carmen Sarmiento a les històries d’Instagram de Toñi Moreno.

 

Gràcies al fet que Toñi ha compartit l’experiència a les xarxes socials, hem pogut veure com la presentadora s’ha mostrat alegre i riallera, fet que dóna confiança a l’hora d’afirmar que aquest procediment sense cirurgia és indolor.

 

Toñi Moreno durant el seu tractament estètic

Toñi Moreno durant el seu tractament estètic | INSTAGRAM

 

Els consells que dóna als seus seguidors

A més a més de mostrar el procés de la liposucció, Toñi Moreno també ha volgut motivar els seus seguidors a portar un estil de vida saludable i dinàmic declarant: «Van a ajudar-me traure’m el greix que em sobra, però també cal fer esport i menjar bé, eh? Que no és tan fàcil». Amb aquestes paraules ha destacat factors molt importants per tenir una bona salut, com ara una bona alimentació i fer esport amb regularitat, trets que es troben per sobre de l’estètica de cadascú.

 

És evident que Toñi Moreno molt prompte tornarà a escena amb una immillorable forma física i figura seguides d’uns bons hàbits saludables. Els col·laboradors, tronistes i pretendents de ‘Mujeres y Hombres y Viceversa’ l’esperen amb ganes i estan encantats de compartir plató amb ella. Caldrà que recupere totes les forces per intervenir cada dia en els incidents i anècdotes insòlites que succeïxen en el programa.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Dani Fernández és operat amb èxit del muscle després de la seua caiguda en el Roig Arena

Dani Fernández ha sigut intervingut amb èxit d'una luxació acromioclavicular severa en el muscle després de caure's de l'escenari durant el seu concert en el Roig Arena de València.

Aleix Febas avisa d’un mes final molt intens per a l’Elx

Aleix Febas advertix que a l'Elx li espera un mes de competició molt intens i demana màxima preparació, confiança en la fortalesa en el Martínez Valero i suport total de l'afició.

El PP vincula els feixos de bitllets del cas Assut amb la seu del PSPV

El síndic del PP en Les Corts, Nando Pastor, reclama explicacions al PSPV per l'informe de l'UCO del cas Assut i qüestiona el paper de Ximo Puig i Diana Morant.

Dela fregarà els 100 partits amb el Llevant si juga davant el Sevilla

El defensa Adrián de la Font Dela arribarà als cent partits oficials amb el Llevant si participa davant el Sevilla en el Ciutat de València, una fita que arriba en plena baralla per la permanència i amb el seu futur condicionat a la salvació.

Nova York Liberty fa oficial el fitxatge de Raquel Carrera i destaca el seu futur brillant

Nova York Liberty oficialitza la incorporació de Raquel Carrera, pivot del València Basket, i confia que tinga un futur brillant en la WNBA després de completar la temporada a Espanya.

València planteja celebrar el XXV Festival de Milotxes el diumenge 3 de maig a la platja del Cabanyal

La Fundació Esportiva Municipal proposa celebrar el XXV Festival de Cometes de València el diumenge 3 de maig a la platja del Cabanyal, pendent encara del vistiplau de Costas. La cita manté el seu programa d'exhibicions, tallers i vol lliure al llarg de tota la jornada.

Carrasco exigix al Govern que pose fi a les retallades en la vigilància de les illes Columbretes

L'alcaldessa de Castelló reclama al Ministeri d'Agricultura, Pesca i Alimentació que revertisca les retallades de personal en la reserva marina de les illes Columbretes i advertix que la falta de vigilància afavorix l'activitat furtiva i posa en risc la biodiversitat.

El PSPV porta al TSJ al conseller de Sanitat per ocultar pagaments a la sanitat privada

El PSPV ha presentat un recurs davant el TSJ contra el conseller de Sanitat per negar-se a detallar en Les Corts els pagaments a empreses de la sanitat privada en 2024 i 2025.