9.6 C
València
Divendres, 26 desembre, 2025

El retoc estètic sense cirurgia de Toñi Moreno

Toñi Moreno en el comiat del programa 'Viva la vida'

Toñi Moreno s’ha sotmès a un retoc estètic, però sense cap cirurgia | TELECINCO

 

El caràcter espontani i l’expressivitat de Toñi Moreno l’han convertida en una de les personalitats més irresistibles de Telecinco. La seua manera de ser tan propera i sincera fa que sempre expresse el que pense, i més d’una vegada s’ha mostrat horroritzada parlant dels retocs estètics i de les cirurgies plàstiques. No obstant això, ha ademès que de vegades «cal tenir cura d’un mateix».

 

La millora física de Toñi Moreno

Mitjançant el seu compte d’Instagram, Toñi ha volgut mostrar als seus seguidors quina és la seua rutina estètica, sense perdre cap detall. A més, ha confessat: «Com m’ha pillat per banda Carmen Sarmiento, doncs comencem. He arribat inflada i em faran un drenatge».

 

El tractament, que es du a terme amb un aparell emprat per fer massatges limfàtics, ha estat indolor i gens molest, tal com ha relatat el portal ‘Diez Minutos’. La seguretat i eficàcia d’aquesta tècnica, coneguda baix el nom de ‘coolsculpting’, han estat explicades per l’especialista Carmen Sarmiento a les històries d’Instagram de Toñi Moreno.

 

Gràcies al fet que Toñi ha compartit l’experiència a les xarxes socials, hem pogut veure com la presentadora s’ha mostrat alegre i riallera, fet que dóna confiança a l’hora d’afirmar que aquest procediment sense cirurgia és indolor.

 

Toñi Moreno durant el seu tractament estètic

Toñi Moreno durant el seu tractament estètic | INSTAGRAM

 

Els consells que dóna als seus seguidors

A més a més de mostrar el procés de la liposucció, Toñi Moreno també ha volgut motivar els seus seguidors a portar un estil de vida saludable i dinàmic declarant: «Van a ajudar-me traure’m el greix que em sobra, però també cal fer esport i menjar bé, eh? Que no és tan fàcil». Amb aquestes paraules ha destacat factors molt importants per tenir una bona salut, com ara una bona alimentació i fer esport amb regularitat, trets que es troben per sobre de l’estètica de cadascú.

 

És evident que Toñi Moreno molt prompte tornarà a escena amb una immillorable forma física i figura seguides d’uns bons hàbits saludables. Els col·laboradors, tronistes i pretendents de ‘Mujeres y Hombres y Viceversa’ l’esperen amb ganes i estan encantats de compartir plató amb ella. Caldrà que recupere totes les forces per intervenir cada dia en els incidents i anècdotes insòlites que succeïxen en el programa.

 

Últimes notícies

Les pluges deixen més de 100 l/m² en diverses zones de la Comunitat Valenciana, amb quasi 170 en Atzubia i Beniflà

Les pluges de les últimes hores han deixat més de 100 l/m² en nombrosos punts de la Comunitat Valenciana, amb màxims de 167,8 en Atzubia i 164,4 a Beniflà. Aemet va activar l'avís taronja per pluja i va mantindre el groc per onatge en la costa.

A presó per dos robatoris amb navaixa a Benicarló: dos ferits i més de 660 euros sostrets

La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 32 anys per dos assalts amb arma blanca en la mateixa zona de Benicarló. El jutge ha ordenat el seu ingrés a la presó.

17 persones ateses per fum després de l’incendi d’una vivenda a Alaquàs

El foc s'ha declarat passades les 7.00 en una vivenda del carrer del Cid i ja ha sigut extingit. Només un afectat, de 40 anys, ha sigut traslladat a l'Hospital General.

El Govern demana la dimissió de Feijóo i l’acusa d’un any de mentides sobre la DANA

Elma Saiz ha reclamat la dimissió d'Alberto Núñez Feijóo per mentir durant un any sobre la DANA i per usar, al seu juí, el dolor de les víctimes.

Avís groc per nevades a l’interior nord de Castelló per damunt de 1.000 metres

Aemet ha activat l'avís groc per nevades a l'interior nord de Castelló, amb fins a 5 cm en 24 hores i probabilitat del 40-70%, vigent des de les 09.00 fins a mitjanit.

Pluges i fred marcaran l’últim cap de setmana de l’any en la Comunitat Valenciana

El divendres deixa núvols i ruixats febles, amb ascens tèrmic contingut. El dissabte baixen els termòmetres i el diumenge comença una lleugera recuperació, amb gelades a l'interior.

Alacant viu el seu Nadal més plujós en quasi un segle amb fins a 30 l/m²

La ciutat ha viscut el seu dia de Nadal més plujós en quasi un segle. La pluja feble i persistent ha deixat 28 l/m² en l'observatori i més de 30 a la Vega Baixa.

Els bombers demanen activar la Situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Els bombers del consorci provincial han sol·licitat activar la Situació 0 per la neu a l'interior nord. Emergències manté alerta groga amb acumulacions de fins a 8 cm a partir de 700 metres fins a les 20 hores.