El retoc estètic sense cirurgia de Toñi Moreno

Toñi Moreno en el comiat del programa 'Viva la vida'

Toñi Moreno s’ha sotmès a un retoc estètic, però sense cap cirurgia | TELECINCO

 

El caràcter espontani i l’expressivitat de Toñi Moreno l’han convertida en una de les personalitats més irresistibles de Telecinco. La seua manera de ser tan propera i sincera fa que sempre expresse el que pense, i més d’una vegada s’ha mostrat horroritzada parlant dels retocs estètics i de les cirurgies plàstiques. No obstant això, ha ademès que de vegades «cal tenir cura d’un mateix».

 

La millora física de Toñi Moreno

Mitjançant el seu compte d’Instagram, Toñi ha volgut mostrar als seus seguidors quina és la seua rutina estètica, sense perdre cap detall. A més, ha confessat: «Com m’ha pillat per banda Carmen Sarmiento, doncs comencem. He arribat inflada i em faran un drenatge».

 

El tractament, que es du a terme amb un aparell emprat per fer massatges limfàtics, ha estat indolor i gens molest, tal com ha relatat el portal ‘Diez Minutos’. La seguretat i eficàcia d’aquesta tècnica, coneguda baix el nom de ‘coolsculpting’, han estat explicades per l’especialista Carmen Sarmiento a les històries d’Instagram de Toñi Moreno.

 

Gràcies al fet que Toñi ha compartit l’experiència a les xarxes socials, hem pogut veure com la presentadora s’ha mostrat alegre i riallera, fet que dóna confiança a l’hora d’afirmar que aquest procediment sense cirurgia és indolor.

 

Toñi Moreno durant el seu tractament estètic

Toñi Moreno durant el seu tractament estètic | INSTAGRAM

 

Els consells que dóna als seus seguidors

A més a més de mostrar el procés de la liposucció, Toñi Moreno també ha volgut motivar els seus seguidors a portar un estil de vida saludable i dinàmic declarant: «Van a ajudar-me traure’m el greix que em sobra, però també cal fer esport i menjar bé, eh? Que no és tan fàcil». Amb aquestes paraules ha destacat factors molt importants per tenir una bona salut, com ara una bona alimentació i fer esport amb regularitat, trets que es troben per sobre de l’estètica de cadascú.

 

És evident que Toñi Moreno molt prompte tornarà a escena amb una immillorable forma física i figura seguides d’uns bons hàbits saludables. Els col·laboradors, tronistes i pretendents de ‘Mujeres y Hombres y Viceversa’ l’esperen amb ganes i estan encantats de compartir plató amb ella. Caldrà que recupere totes les forces per intervenir cada dia en els incidents i anècdotes insòlites que succeïxen en el programa.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La cap de premsa de Mazón ha declarat que va informar per suposicions la vesprada del 29-O

La cap de premsa del llavors president Carlos Mazón ha declarat que les comunicacions a mitjans sobre la seua activitat la vesprada del 29-O es van basar en suposicions. La jutgessa ho va considerar poc creïble en una jornada amb 230 morts.

Iniciativa-Compromís demana una mobilització de suport a Mónica Oltra després de l’obertura de juí oral

Iniciativa-Compromís ha aprovat per unanimitat una resolució de suport a Mónica Oltra i ha anomenat a una mobilització política, ciutadana i social. L'Audiència Provincial de València ha ordenat l'obertura de juí oral i, d'altra banda, la formació ha renovat la seua Executiva a València amb més del 90% de suport.

Compromís calcula que la taxa turística a València aportaria quasi 3 milions en Falles

Compromís estima que l'absència de taxa turística priva a València de prop de 3 milions d'euros durant les Falles. Demana destinar eixos ingressos a servicis clau.

Marcelino refreda la idea d’un Barça distret per la Copa i exigix ambició al Vila-real

El tècnic del Vila-real va considerar poc probable que el Barça es desconcentre per la Copa i va reclamar màxima ambició per a competir al Camp Nou. Va confirmar la baixa de Gerard Moreno.

Arrestat en l’aeroport d’Alacant un fugitiu britànic per tràfic de cocaïna

L'home, de 43 anys, ha sigut localitzat quan acudia a arreplegar a un familiar. Estava ocult a la província i s'enfronta a cadena perpètua al Regne Unit.

Presó per a tres detinguts per un cultiu de marihuana amb 1.200 plantes a Crevillent

Tres hòmens de 22, 25 i 27 anys han ingressat a la presó provisional després de l'operació 'Lomac' que va desmantellar un cultiu amb 1.200 plantes a Crevillent. En la nau es va constatar un frau elèctric superior a 50.000 euros i el cas l'instruïx un jutjat d'Elx.

La Generalitat adquirix ‘El matador Pepillo’ de Zuloaga per al Museu de Belles Arts

La Generalitat ha adquirit en subhasta pública 'El matador Pepillo' d'Ignacio Zuloaga per al MuBAV. L'obra reforça la col·lecció dels segles XIX i XX i dialoga amb autors valencians.

Les obres de la CHJ triplicaran la capacitat de desguàs del barranc de Poio a Chiva

Les obres d'emergència en el barranc de Poio triplicaran la seua capacitat de desguàs fins a 600 m³/s a Chiva. Són cinc actuacions amb prop de 3 milions i finalització prevista al juny.