9.5 C
València
Dimecres, 25 febrer, 2026

Sandra Pica s’enfronta a una gran multa: Telecinco té proves que la incriminen

‘Supervivientes’ a diferència d’altres ‘realitys’ de Telecinco, no sempre s’està gravant. Perquè l’illa hondurenya en la qual es realitza el programa no està robotitzada i, per tant, no hi ha càmeres automàtiques que graven.

Això fa que en algunes hores els concursants no estiguen vigilats pel programa i es puguen succeir converses que no acaben constant.

No obstant això, sí que hi ha alguns micròfons i que serveixen per a comprovar que ningú s’està saltant les normes. Segurament a través d’estos, el programa va descobrir que hi havia hagut una visitant a l’illa que s’havia anat de la llengua i hauria revelat dades importants.

Els familiars que acudeixen a l’illa per a visitar als supervivents ho fan a tot luxe. La productora es fa càrrec del transport i de l’estada prèvia a l’hotel fins que arriba el moment el retrobament. A canvi, solament els demanen una cosa per contracte i que han de complir.

Esta condició és no relatar informacions de l’exterior als concursants per a així no desestabilitzar-los i carregar-se la bambolla de supervivència que s’ha creat.

Quan Sandra Pica va visitar a Tom Brusse per a explicar-li que tenia dubtes i que ja no volia seguir amb ell. Sembla que va fer de tot menys això i de matinada va soltar diverses dades de l’exterior.

 

Tanmateix, ella ho ha negat cada vegada que li han preguntat per l’assumpte. El programa li va recordar que d’haver-lo fet, s’hauria saltat el contracte que va signar, però no obstant això, li van dir que creurien en la seua paraula. Una paraula que ara es torna a posar entredit gràcies a la confessió de dos supervivents.

De moment tots han negat que la catalana els facilitara informació de l’exterior, però hui Olga Moreno i Lara Sajen han tirat de la manta per complet. Les dos han assegurat que quan Pica va ser a l’illa va facilitar unes certes informacions i que estes han anat circulant descaradament.

La primera a confirmar-ho ha sigut la dona d’Antonio David Flores, quan ha explicat que, “Sandra li ha explicat tot a Tom i ens ho ha comptat a nosaltres també”, va soltar.

Però quan Jorge Javier Vázquez li va preguntar què havia comptat, ella es va negar a donar més informació. “Han parlat de tot. No comptaré absolutament res. No diré res. Sandra no està concursant. De mi no eixirà de la meua boca res”, li sentim dir.

Mentrestant els concursants estaven capcots i tirant-se miraditas còmplices. 

Al final, va ser Lara Sajen l’única que es va atrevir a fer el pas i no ha tingut problema a detallar les informacions que van arribar a l’illa, possiblement per boca de la jove.

 Estes no són una altra que la revelació que existien una segona oportunitat en una illa anomenada desterrament.

La supervivent ha explicat que, “Sandra ha dit això del palafit, que està Lola amb Palito, que amb qui s’havia d’ajuntar Tom que fora li beneficiara a ell… Però ella no m’ha dit res a mi. L’única cosa que m’ha dit Sandra és que coneixia al meu germà i que era un amor. Jo em vaig assabentar pel grup”, va dir.

Tom va intentar defensar que Sandra no li havia dit. Per part seua, Lara i Melyssa també van assegurar que els seus familiars no els van dir res de l’exterior i que tan sols els van parlar de la família.

Pel que sembla, Sandra també li va dir a Tom a qui s’havia d’acostar per a poder continuar avançant en el concurs. Unes informacions que ell també va negar haver rebut, però que ara, els seus propis companys estarien destapant

No obstant això, entre el reguitzell d’informacions que va donar Sandra, se li va oblidar dir-li a Tom que tenia nova parella.

És clar que les ments són molt selectives i si no que li ho diguen a la de la catalana. Sense lloc a dubte, ara mateix hi ha un gran interés pel que ocorrerà quan el francés isca del ‘reality’ i descobrisca que la seua xica està amb un altre.

Sandra es defensa

 

Arran d’esta confessió, Sandra Pica ha volgut eixir al pas i defensar-se del que s’estava dient. Per a això ha utilitzat el seu perfil d’Instagram en el qual ha volgut recordar que no solament ella va ser a l’illa i que també han sigut allí familiars d’altres supervivents.

Ara Sandra demana viure tranquil·la i que la deixen en pau. Alguna cosa que no quadra amb el seu afany de protagonisme continuat en els mitjans.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers de València superen 1.100 servicis per vent en menys de dos mesos

El Consorci ha atés 1.110 actuacions per ratxes i objectes desplaçats en un període molt curt, quasi el triple de la mitjana anual. La cadena de huit borrasques ha forçat reforços operatius.

Rescatats quinze migrants d’una pastera a cinc quilòmetres de la costa alacantina

Salvament Marítim ha rescatat a quinze hòmens que viatjaven en una pastera a uns cinc quilòmetres d'Arenals del Sol. Van arribar al port d'Alacant i van ser atesos per Creu Roja.

Una bandera ucraïnesa de 100 metres recorre Alacant en el quart aniversari de la guerra

Una bandera d'Ucraïna de 100 metres ha encapçalat una marxa pacífica a Alacant, amb lectura de manifest i lemes contra l'oblit. La província concentra el 17% de la diàspora a Espanya.

La Generalitat amplia al 20% l’aval de vivenda i eleva a 30 milions el programa de l’IVF

El Consell reforça el programa de l'IVF fins a 30 milions i eleva l'aval al 20% perquè jóvens de 18 a 45 anys accedisquen a finançament del 100% en la seua primera vivenda. La nova convocatòria amplia el preu màxim a 311.000 € i flexibilitza l'edat en municipis afectats per la dana.

La jutgessa de la DANA centra en les víctimes 60 de les 109 pàgines del seu escrit contra Mazón

La instructora remet al TSJCV una exposició raonada sobre la gestió de la DANA i dedica 60 de 109 pàgines a relatar pel seu nom a 230 víctimes. Enlletgix les 'informacions falses' que van sumar morts inexistents i assenyala que un altre cas en estudi podria elevar el balanç a 231.

Pérez Llorca considera que PPCV i Mazón ja van assumir responsabilitats per la DANA

El president ha expressat un profund respecte per les víctimes i ha defés que el PPCV i Carlos Mazón ja van assumir la seua responsabilitat política. També ha evitat valorar les investigacions judicials i ha recordat les mesures adoptades després del temporal.

El PP evita pronunciar-se sobre la petició al TSJCV per a investigar a Carlos Mazón

El síndic popular Fernando Pastor ha reiterat que el partit no comenta decisions judicials. Ha evitat parlar de demanar l'acta a Carlos Mazón fins que es pronuncie el TSJCV.

Dimarts amb sol i lleuger ascens tèrmic en la Comunitat Valenciana

Dimarts amb cels poc nuvolosos o buidats i temperatures en lleuger ascens o sense canvis en la Comunitat Valenciana. Hi haurà boires i bancs de boira en el litoral.