16 C
València
Dimarts, 27 gener, 2026

Sandra Pica s’enfronta a una gran multa: Telecinco té proves que la incriminen

‘Supervivientes’ a diferència d’altres ‘realitys’ de Telecinco, no sempre s’està gravant. Perquè l’illa hondurenya en la qual es realitza el programa no està robotitzada i, per tant, no hi ha càmeres automàtiques que graven.

Això fa que en algunes hores els concursants no estiguen vigilats pel programa i es puguen succeir converses que no acaben constant.

No obstant això, sí que hi ha alguns micròfons i que serveixen per a comprovar que ningú s’està saltant les normes. Segurament a través d’estos, el programa va descobrir que hi havia hagut una visitant a l’illa que s’havia anat de la llengua i hauria revelat dades importants.

Els familiars que acudeixen a l’illa per a visitar als supervivents ho fan a tot luxe. La productora es fa càrrec del transport i de l’estada prèvia a l’hotel fins que arriba el moment el retrobament. A canvi, solament els demanen una cosa per contracte i que han de complir.

Esta condició és no relatar informacions de l’exterior als concursants per a així no desestabilitzar-los i carregar-se la bambolla de supervivència que s’ha creat.

Quan Sandra Pica va visitar a Tom Brusse per a explicar-li que tenia dubtes i que ja no volia seguir amb ell. Sembla que va fer de tot menys això i de matinada va soltar diverses dades de l’exterior.

 

Tanmateix, ella ho ha negat cada vegada que li han preguntat per l’assumpte. El programa li va recordar que d’haver-lo fet, s’hauria saltat el contracte que va signar, però no obstant això, li van dir que creurien en la seua paraula. Una paraula que ara es torna a posar entredit gràcies a la confessió de dos supervivents.

De moment tots han negat que la catalana els facilitara informació de l’exterior, però hui Olga Moreno i Lara Sajen han tirat de la manta per complet. Les dos han assegurat que quan Pica va ser a l’illa va facilitar unes certes informacions i que estes han anat circulant descaradament.

La primera a confirmar-ho ha sigut la dona d’Antonio David Flores, quan ha explicat que, “Sandra li ha explicat tot a Tom i ens ho ha comptat a nosaltres també”, va soltar.

Però quan Jorge Javier Vázquez li va preguntar què havia comptat, ella es va negar a donar més informació. “Han parlat de tot. No comptaré absolutament res. No diré res. Sandra no està concursant. De mi no eixirà de la meua boca res”, li sentim dir.

Mentrestant els concursants estaven capcots i tirant-se miraditas còmplices. 

Al final, va ser Lara Sajen l’única que es va atrevir a fer el pas i no ha tingut problema a detallar les informacions que van arribar a l’illa, possiblement per boca de la jove.

 Estes no són una altra que la revelació que existien una segona oportunitat en una illa anomenada desterrament.

La supervivent ha explicat que, “Sandra ha dit això del palafit, que està Lola amb Palito, que amb qui s’havia d’ajuntar Tom que fora li beneficiara a ell… Però ella no m’ha dit res a mi. L’única cosa que m’ha dit Sandra és que coneixia al meu germà i que era un amor. Jo em vaig assabentar pel grup”, va dir.

Tom va intentar defensar que Sandra no li havia dit. Per part seua, Lara i Melyssa també van assegurar que els seus familiars no els van dir res de l’exterior i que tan sols els van parlar de la família.

Pel que sembla, Sandra també li va dir a Tom a qui s’havia d’acostar per a poder continuar avançant en el concurs. Unes informacions que ell també va negar haver rebut, però que ara, els seus propis companys estarien destapant

No obstant això, entre el reguitzell d’informacions que va donar Sandra, se li va oblidar dir-li a Tom que tenia nova parella.

És clar que les ments són molt selectives i si no que li ho diguen a la de la catalana. Sense lloc a dubte, ara mateix hi ha un gran interés pel que ocorrerà quan el francés isca del ‘reality’ i descobrisca que la seua xica està amb un altre.

Sandra es defensa

 

Arran d’esta confessió, Sandra Pica ha volgut eixir al pas i defensar-se del que s’estava dient. Per a això ha utilitzat el seu perfil d’Instagram en el qual ha volgut recordar que no solament ella va ser a l’illa i que també han sigut allí familiars d’altres supervivents.

Ara Sandra demana viure tranquil·la i que la deixen en pau. Alguna cosa que no quadra amb el seu afany de protagonisme continuat en els mitjans.

 

Últimes notícies

La música en directe es va consolidar en 2024 en la Comunitat Valenciana malgrat el fre de la dana

La música en directe es va consolidar en 2024 en la Comunitat Valenciana amb 6.081 concerts, més de tres milions d'assistents i 108,5 milions de recaptació. La dana de finals d'octubre va restar dinamisme en els dos últims mesos de l'any.

La Generalitat impulsa un grup de treball per a reforçar la seguretat dels unflables

Emergències i Interior ha acordat amb el sector crear un grup de treball per a actualitzar la normativa d'unflables. La proposta inclou un operador qualificat amb formació per a supervisar muntatge, ús i desmuntatge.

Més de 30 mitjans d’AMDComVal acudeixen a FITUR per a difondre l’oferta turística de la Comunitat Valenciana

Enguany, el pavelló de la Comunitat Valenciana a FITUR ha tancat amb un total de més de 206.000 visites, de les quals més de 100.000 es van registrar durant el cap de setmana.

La jutgessa de la DANA cita a tres escortes de Mazón com a testimonis el 9 de febrer

La jutgessa del cas sobre la gestió de la DANA ha anomenat a tres escortes de Carlos Mazón per a declarar el 9 de febrer i encadena noves testificals al març. L'objectiu és aclarir crides i decisions durant la vesprada del 29 d'octubre de 2024.

El porter de l’edifici del canonge assassinat declara que l’entrada de xics era freqüent

Arranca el juí amb jurat per l'assassinat del canonge emèrit a València amb la declaració del porter de l'edifici. La Fiscalia apunta a coautoria i la defensa ho nega.

Pérez Llorca ha defés que protegir les senyes d’identitat no exclou i ha anomenat al diàleg

El president ha sostingut que reforçar les senyes d'identitat valencianes no implica excloure a ningú i ha reclamat acords per a aprovar la futura llei. Després de reunir-se amb les diputacions, ha detallat mesures en cultura, llengua, sanitat, aigua i atenció mental.

L’argentí Guido Rodríguez fitxa pel València

Guido Rodríguez arriba al València procedent del West Ham després d'un acord entre clubs. El club no precisa la duració del vincle i el jugador torna a LaLiga.

Els gestors de l’asil d’Aspe neguen apropiació indeguda i admeten que no va haver-hi comptabilitat

Dos responsables de l'asil d'Aspe han negat haver-se apropiat de fons i han assegurat que la residència mai va tindre comptabilitat formal. La Fiscalia els atribuïx administració deslleial, apropiació indeguda i estafa per un forat de 2,15 milions i demana 13 i 8 anys de presó.