14.7 C
València
Dissabte, 13 desembre, 2025

Sandra Pica s’enfronta a una gran multa: Telecinco té proves que la incriminen

‘Supervivientes’ a diferència d’altres ‘realitys’ de Telecinco, no sempre s’està gravant. Perquè l’illa hondurenya en la qual es realitza el programa no està robotitzada i, per tant, no hi ha càmeres automàtiques que graven.

Això fa que en algunes hores els concursants no estiguen vigilats pel programa i es puguen succeir converses que no acaben constant.

No obstant això, sí que hi ha alguns micròfons i que serveixen per a comprovar que ningú s’està saltant les normes. Segurament a través d’estos, el programa va descobrir que hi havia hagut una visitant a l’illa que s’havia anat de la llengua i hauria revelat dades importants.

Els familiars que acudeixen a l’illa per a visitar als supervivents ho fan a tot luxe. La productora es fa càrrec del transport i de l’estada prèvia a l’hotel fins que arriba el moment el retrobament. A canvi, solament els demanen una cosa per contracte i que han de complir.

Esta condició és no relatar informacions de l’exterior als concursants per a així no desestabilitzar-los i carregar-se la bambolla de supervivència que s’ha creat.

Quan Sandra Pica va visitar a Tom Brusse per a explicar-li que tenia dubtes i que ja no volia seguir amb ell. Sembla que va fer de tot menys això i de matinada va soltar diverses dades de l’exterior.

 

Tanmateix, ella ho ha negat cada vegada que li han preguntat per l’assumpte. El programa li va recordar que d’haver-lo fet, s’hauria saltat el contracte que va signar, però no obstant això, li van dir que creurien en la seua paraula. Una paraula que ara es torna a posar entredit gràcies a la confessió de dos supervivents.

De moment tots han negat que la catalana els facilitara informació de l’exterior, però hui Olga Moreno i Lara Sajen han tirat de la manta per complet. Les dos han assegurat que quan Pica va ser a l’illa va facilitar unes certes informacions i que estes han anat circulant descaradament.

La primera a confirmar-ho ha sigut la dona d’Antonio David Flores, quan ha explicat que, “Sandra li ha explicat tot a Tom i ens ho ha comptat a nosaltres també”, va soltar.

Però quan Jorge Javier Vázquez li va preguntar què havia comptat, ella es va negar a donar més informació. “Han parlat de tot. No comptaré absolutament res. No diré res. Sandra no està concursant. De mi no eixirà de la meua boca res”, li sentim dir.

Mentrestant els concursants estaven capcots i tirant-se miraditas còmplices. 

Al final, va ser Lara Sajen l’única que es va atrevir a fer el pas i no ha tingut problema a detallar les informacions que van arribar a l’illa, possiblement per boca de la jove.

 Estes no són una altra que la revelació que existien una segona oportunitat en una illa anomenada desterrament.

La supervivent ha explicat que, “Sandra ha dit això del palafit, que està Lola amb Palito, que amb qui s’havia d’ajuntar Tom que fora li beneficiara a ell… Però ella no m’ha dit res a mi. L’única cosa que m’ha dit Sandra és que coneixia al meu germà i que era un amor. Jo em vaig assabentar pel grup”, va dir.

Tom va intentar defensar que Sandra no li havia dit. Per part seua, Lara i Melyssa també van assegurar que els seus familiars no els van dir res de l’exterior i que tan sols els van parlar de la família.

Pel que sembla, Sandra també li va dir a Tom a qui s’havia d’acostar per a poder continuar avançant en el concurs. Unes informacions que ell també va negar haver rebut, però que ara, els seus propis companys estarien destapant

No obstant això, entre el reguitzell d’informacions que va donar Sandra, se li va oblidar dir-li a Tom que tenia nova parella.

És clar que les ments són molt selectives i si no que li ho diguen a la de la catalana. Sense lloc a dubte, ara mateix hi ha un gran interés pel que ocorrerà quan el francés isca del ‘reality’ i descobrisca que la seua xica està amb un altre.

Sandra es defensa

 

Arran d’esta confessió, Sandra Pica ha volgut eixir al pas i defensar-se del que s’estava dient. Per a això ha utilitzat el seu perfil d’Instagram en el qual ha volgut recordar que no solament ella va ser a l’illa i que també han sigut allí familiars d’altres supervivents.

Ara Sandra demana viure tranquil·la i que la deixen en pau. Alguna cosa que no quadra amb el seu afany de protagonisme continuat en els mitjans.

 

Últimes notícies

Morant demana a Pérez Llorca acceptar la condonació del deute en la seua cita amb Sánchez

Morant ha instat a Pérez Llorca a acceptar la condonació de 11.000 milions en la seua reunió amb Sánchez. També ha reclamat suport al pla de vivenda i al pacte climàtic.

Feijóo, després de ser citat per la dana, ha defés que el seu paper va ser exigir l’emergència nacional

El líder del PP ha afirmat que el 29 d'octubre de 2024 va exigir al Govern l'emergència nacional i ha assegurat que mantindrà eixa posició després de la seua citació com a testimoni.

Cuenca assegura que denunciarà insults i amenaces després de declarar per la DANA

L'excap de gabinet de Carlos Mazón ha afirmat després de declarar com a testimoni per la gestió de la DANA que ha patit insults i amenaces i que presentarà denúncies. També ha demanat respecte i protecció per a la seua família després d'una 'setmana difícil'.

El PSPV demana suspendre a José Vicente Berlanga i la seua dimissió de càrrecs per la trama de Leire Díaz

El PSPV-PSOE ha sol·licitat la suspensió immediata de militància i la dimissió de tots els càrrecs orgànics de José Vicente Berlanga, investigat per la Guàrdia Civil en la trama vinculada a Leire Díaz. També ha demanat l'obertura d'un expedient disciplinari.

Morant insta a Feijóo a aclarir davant la jutgessa si Mazón el va informar en la DANA o va ser mentida

Diana Morant ha instat a Alberto Núñez Feijóo a precisar davant la jutgessa de la DANA si Carlos Mazón li va mantindre informat o si tot va ser mentida. La dirigent socialista ha qualificat de greu mentir en una crisi i ha retret al PP el seu historial de falsedats.

El Govern valencià exigix la destitució immediata de Pilar Bernabé pel cas Salazar

El Consell ha demanat el cessament immediat de la secretària d'Igualtat del PSOE pel cas Salazar. La direcció socialista ha qualificat els fets com falta molt greu i ha oferit suport a les denunciants.

L’Atlètic reinicia la seua Lliga en el Metropolità davant un València amb dubtes

L'Atlètic, a nou punts del lideratge després de dos derrotes, s'agarra a la seua fortalesa a casa per a frenar a un València invicte en quatre jornades però amb baixes i dubtes.

Martínez Mus confia en un canvi del Govern després de la reunió Pérez Llorca-Sánchez

El conseller Vicente Martínez Mus espera que la trobada entre Pérez Llorca i Sánchez impulse la col·laboració del Govern central en la recuperació després de la DANA i desbloquege projectes clau.