Sandra Pica s’enfronta a una gran multa: Telecinco té proves que la incriminen

‘Supervivientes’ a diferència d’altres ‘realitys’ de Telecinco, no sempre s’està gravant. Perquè l’illa hondurenya en la qual es realitza el programa no està robotitzada i, per tant, no hi ha càmeres automàtiques que graven.

Això fa que en algunes hores els concursants no estiguen vigilats pel programa i es puguen succeir converses que no acaben constant.

No obstant això, sí que hi ha alguns micròfons i que serveixen per a comprovar que ningú s’està saltant les normes. Segurament a través d’estos, el programa va descobrir que hi havia hagut una visitant a l’illa que s’havia anat de la llengua i hauria revelat dades importants.

Els familiars que acudeixen a l’illa per a visitar als supervivents ho fan a tot luxe. La productora es fa càrrec del transport i de l’estada prèvia a l’hotel fins que arriba el moment el retrobament. A canvi, solament els demanen una cosa per contracte i que han de complir.

Esta condició és no relatar informacions de l’exterior als concursants per a així no desestabilitzar-los i carregar-se la bambolla de supervivència que s’ha creat.

Quan Sandra Pica va visitar a Tom Brusse per a explicar-li que tenia dubtes i que ja no volia seguir amb ell. Sembla que va fer de tot menys això i de matinada va soltar diverses dades de l’exterior.

 

Tanmateix, ella ho ha negat cada vegada que li han preguntat per l’assumpte. El programa li va recordar que d’haver-lo fet, s’hauria saltat el contracte que va signar, però no obstant això, li van dir que creurien en la seua paraula. Una paraula que ara es torna a posar entredit gràcies a la confessió de dos supervivents.

De moment tots han negat que la catalana els facilitara informació de l’exterior, però hui Olga Moreno i Lara Sajen han tirat de la manta per complet. Les dos han assegurat que quan Pica va ser a l’illa va facilitar unes certes informacions i que estes han anat circulant descaradament.

La primera a confirmar-ho ha sigut la dona d’Antonio David Flores, quan ha explicat que, «Sandra li ha explicat tot a Tom i ens ho ha comptat a nosaltres també», va soltar.

Però quan Jorge Javier Vázquez li va preguntar què havia comptat, ella es va negar a donar més informació. «Han parlat de tot. No comptaré absolutament res. No diré res. Sandra no està concursant. De mi no eixirà de la meua boca res», li sentim dir.

Mentrestant els concursants estaven capcots i tirant-se miraditas còmplices. 

Al final, va ser Lara Sajen l’única que es va atrevir a fer el pas i no ha tingut problema a detallar les informacions que van arribar a l’illa, possiblement per boca de la jove.

 Estes no són una altra que la revelació que existien una segona oportunitat en una illa anomenada desterrament.

La supervivent ha explicat que, «Sandra ha dit això del palafit, que està Lola amb Palito, que amb qui s’havia d’ajuntar Tom que fora li beneficiara a ell… Però ella no m’ha dit res a mi. L’única cosa que m’ha dit Sandra és que coneixia al meu germà i que era un amor. Jo em vaig assabentar pel grup», va dir.

Tom va intentar defensar que Sandra no li havia dit. Per part seua, Lara i Melyssa també van assegurar que els seus familiars no els van dir res de l’exterior i que tan sols els van parlar de la família.

Pel que sembla, Sandra també li va dir a Tom a qui s’havia d’acostar per a poder continuar avançant en el concurs. Unes informacions que ell també va negar haver rebut, però que ara, els seus propis companys estarien destapant

No obstant això, entre el reguitzell d’informacions que va donar Sandra, se li va oblidar dir-li a Tom que tenia nova parella.

És clar que les ments són molt selectives i si no que li ho diguen a la de la catalana. Sense lloc a dubte, ara mateix hi ha un gran interés pel que ocorrerà quan el francés isca del ‘reality’ i descobrisca que la seua xica està amb un altre.

Sandra es defensa

 

Arran d’esta confessió, Sandra Pica ha volgut eixir al pas i defensar-se del que s’estava dient. Per a això ha utilitzat el seu perfil d’Instagram en el qual ha volgut recordar que no solament ella va ser a l’illa i que també han sigut allí familiars d’altres supervivents.

Ara Sandra demana viure tranquil·la i que la deixen en pau. Alguna cosa que no quadra amb el seu afany de protagonisme continuat en els mitjans.

 

Últimes notícies

El PSPV tanca files amb Vicent Mascarell davant el juí oral per presumptes calúmnies al PP

El PSPV-PSOE ha reafirmat el seu suport total a Vicent Mascarell i ha criticat l’obertura de juí oral per un presumpte delicte de calúmnies al PP arran d’un vídeo on atribuïa al partit un acte vandàlic contra la seu socialista de València.

La tercera ona de calor dispara els 41,8 °C a Beneixama i la tempesta deixa ratxes de 80 km/h

L’inici de la tercera ona de calor ha deixat fins a 41,8 graus a Beneixama i una tempesta molt intensa ha registrat ratxes de vent de més de 80 km/h en municipis de les comarques valencianes.

Els embassaments del Xúquer baixen al 60,8 % i els del Segura al 56,4 % en plena onada de calor

La reserva hidrica continua el descens estival: el Xuquer es troba al 60,8 % i el Segura al 56,4 %, encara per damunt de fa un any i de la mitjana de la darrera decada.

El Levante incorpora de nou Manu Sánchez cedit pel Celta per a la temporada 2026-27

El Celta ha tancat amb el Levante UD la cessió amb opció de compra del lateral Manu Sánchez per a la temporada 2026-27, en el que serà el seu segon any al Ciutat de Valencia.

Tres dones assassinades en 24 hores en possibles crims masclistes a Màlaga, Toledo i Alacant

La portaveu del Govern ha condemnat els tres presumptes assassinats masclistes registrats en 24 hores a Màlaga, Toledo i Almoradí (Alacant), que podrien elevar a 33 les víctimes mortals d'enguany. La Guàrdia Civil investiga els casos mentres es recorden els servicis d'atenció 24 hores a víctimes de violència masclista.

El nou complex administratiu de Jesús concentrarà servicis provincials a partir de 2029

La Diputació de València invertirà 22,75 milions d’euros en un nou complex administratiu al barri de Patraix que centralitzarà des de 2029 bona part dels servicis provincials. El projecte combinarà tres edificis nous amb immobles històrics i inclourà mesures de sostenibilitat i d’eficiència en la gestió.

La jutgessa de la DANA exigix saber qui va redactar l’informe 4 d’Emergències

La jutgessa que investiga la DANA ha ordenat a l’AVSRE identificar el tècnic que va elaborar l’informe número 4 del 29 d’octubre de 2024 i aclarir quan es va remetre a la llista de difusió oficial, davant les discrepàncies entre dos versions del mateix document.

Encauen 14 persones per presumptes sobrecostos en obres de casernes de la Guàrdia Civil a la Comunitat

Un jutjat de València ha encausat 14 persones, entre elles un tinent coronel de la Guàrdia Civil, per presumptes sobrecostos i una suposada xarxa de corrupció en obres de casernes entre 2018 i 2022.