11.6 C
València
Dilluns, 26 gener, 2026

El retrobament carregat d’atracció entre Sandra Pica i Julen: Jo seré ací

 

Sandra Pica i Julen s’han retrobat en el plató de ‘Supervivientes: Connexión Honduras’. A l’extronista de ‘Mujeres y Hombres i Viceversa’ se li havia assenyalat com el causant de la ruptura de Sandra Pica amb Tom Brusse. Ella havia negat per activa i per passiva que fora així perquè són altres motius els que li han portat a desil·lusionar-se en la seua relació. Però al mateix temps ha quedat clar que entre Sandra i Julen hi ha atracció.

El primer a entrar al plató era Julen, que es va mostrar inquiet amb Jordi González sabent que moments després anava a trobar-se cara a cara a Sandra. Quan finalment va passar, als dos els brillava la mirada.
El presentador no es va tallar a preguntar-li a Julen, davant de Sandra, si ella l’atreia.

Ell va respondre amb timidesa però amb una declaració en tota regla: “A mi Sandra per descomptat però… Jo et vull dir que no sé si en un futur tindrem alguna cosa o serem només amics. Però jo estic molt orgullós d’haver sigut el teu amic perquè has estat en una situació molt difícil, has sabut eixir i jo seré ací en les bones i en les dolentes”. Sandra li va agrair les seues paraules així com el suport que li ha brindat estos dies.

D’altra banda, Sandra va tornar d’Hondures dient que estava “soltera“. Però i Julen? L’extronista es va posar roig davant les preguntes de Jordi González sobre el seu estat sentimental i les seues fantasies amb Sandra! A ella li va entrar el riure nerviós en el moment, perquè a més ella també ha confessat que l’atrau físicament i personalment.

 

Julen li retrau a Sandra la seua ambigüitat en el comiat amb Tom

 

No obstant això, hi ha alguna cosa que a Julen li va grinyolar del viatge de Sandra a Hondures per a trencar amb Tom. En acomiadar-se, Sandra semblava haver deixat al francés una porta oberta a la reconciliació.

La visita de Sandra Pica a Tom Brusse a Hondures continua donant de què parlar. L’ex-xicota del supervivent va arribar des de l’illa deixant clar que tornava “soltera“, però el seu comiat amb el francés semblava indicar el contrari.

En ‘Supervivientes: Connexión Honduras’ Sandra va haver d’afrontar les crítiques i fins i tot que Vicky Larraz, exsuperviviente, li cridara “montajista” a la cara.

“Crec que és normal que quan tens a una persona amb la qual has compartit mesos, li veus malament i li tens afecte, sigues ací. Hi ha persones que m’han vist que em vaig passar el dia dient-li ‘Tom, no'”, es va justificar Sandra. Però Vicky Larraz va insistir: “Quan deixes a un home i li veus plorant, li dius que per voler-li t’allunyarà. No li soltes que has vist en ell coses que no havies vist abans i amb la qual cosa quan torneu… blanc i en botella ja sabem el que és”, va sentenciar.

 

Tom Brusse està disposat a lluitar per Sandra Pica

 

D’altra banda, a Lydia Lozano li va cridar l’atenció que Sandra diguera que havia vist un canvi en Tom amb la seua visita d’uns dies a Cap de Lleó. “Ha canviat a l’hora de ser capaç de reconéixer tots els seus errors, que ha fet mal a la meua família. Perquè ell és una persona molt orgullosa incapaç de reconéixer que ha fallat. En eixa part”, li va explicar Sandra encara que molts no li van comprar l’argument.

A més, Tom continua pensant que recuperarà a Sandra quan isca de l’illa. De fet, li va dedicar el collaret de líder que ha guanyat esta setmana:

Per a Sandra, que li ho dedicara denota que no ha acceptat la situació. “En l’últim moment quan Melyssa va contar que li havia dit de tornar, ell va entrar en brot i em va dir que es volia vindre amb mi i li vaig dir que si no venia ací almenys que ho fera per la família, per mi o per la família. Ell em va dir que anava a estar lluitant allí amb la intenció d’eixir i recuperar-me. Supose que ho diu per això”, opinava.

 

Julen creu que Sandra li ha donat esperances a Tom

 

Había algú en ‘Supervivientes: Connexió Hondures’ al qual particularment li interessava molt este tema:  Julen, amb qui Sandra sembla tindre una gran atracció.
 

Últimes notícies

El Tenerife tanca el cartell de la Copa i UCAM o Baskonia barallaran per ser cap de sèrie

La Llacuna Tenerife segellarà l'octau bitllet després de guanyar 82-89 a Barcelona. El sorteig de quarts serà el dilluns a les 12 h i queda un cap de sèrie per definir entre UCAM i Baskonia.

Guido Rodríguez arriba al València per a sumar després de la pressió de totes les parts

El migcampista argentí va aterrar a Manises per a tancar la seua incorporació fins a final de temporada i va remarcar que ve a sumar des del seu lloc.

Alacant aconseguix 20 graus en una altra jornada de vent amb ratxes de 132 km/h a La Pobla de Benifassà

Les màximes han pujat de forma generalitzada este diumenge en la Comunitat Valenciana. El dia ha estat marcat per ratxes molt fortes de vent que han arribat a 132 km/h a La Pobla de Benifassà.

El Fòrum Jaume I 2038 aplaudix la declaració de 2026 com a Any Jaume I

El Fòrum Jaume I 2038 valora l’Any Jaume I 2026 i s’oferix a col·laborar en els actes del 750 aniversari de la mort del fundador del Regne de València.

Rescaten a Alacant a un corredor lesionat en el Ponoig i a un senderista en Bernia

Els bombers han realitzat dos rescats de muntanya a la província: un corredor lesionat en el Ponoig i un senderista amb traumatisme cranioencefàlic en Bernia. Els dos han sigut evacuats en helicòpter.

El València Basket serà cap de sèrie en el sorteig de quarts

L'equip taronja serà cap de sèrie en el sorteig de quarts de la Copa del Rei després de tancar la primera volta entre els quatre primers. El seu triomf en Gran Canària i el 13-4 de balanç li garantixen evitar als altres favorits en l'estrena.

Presó per a l’amo dels gossos que van matar a un home per impagament de la indemnització

Un jutge d'Alacant revoca la suspensió de la pena a Juan de Dios P. m. per reduir unilateralment els pagaments i ordena el seu ingrés a la presó. L'acte és recurrible.

Les Corts interrompran el dijous les vacacions per a convalidar quatre decrets del Consell

La diputació permanent es reunirà a les 11 hores per a validar quatre decrets: Simplifica II, pujada salarial, control del senglar i tarifes de transport. L'oposició critica l'absència de compareixences i d'una sessió de control.