El retrobament carregat d’atracció entre Sandra Pica i Julen: Jo seré ací

 

Sandra Pica i Julen s’han retrobat en el plató de ‘Supervivientes: Connexión Honduras’. A l’extronista de ‘Mujeres y Hombres i Viceversa’ se li havia assenyalat com el causant de la ruptura de Sandra Pica amb Tom Brusse. Ella havia negat per activa i per passiva que fora així perquè són altres motius els que li han portat a desil·lusionar-se en la seua relació. Però al mateix temps ha quedat clar que entre Sandra i Julen hi ha atracció.

El primer a entrar al plató era Julen, que es va mostrar inquiet amb Jordi González sabent que moments després anava a trobar-se cara a cara a Sandra. Quan finalment va passar, als dos els brillava la mirada.
El presentador no es va tallar a preguntar-li a Julen, davant de Sandra, si ella l’atreia.

Ell va respondre amb timidesa però amb una declaració en tota regla: “A mi Sandra per descomptat però… Jo et vull dir que no sé si en un futur tindrem alguna cosa o serem només amics. Però jo estic molt orgullós d’haver sigut el teu amic perquè has estat en una situació molt difícil, has sabut eixir i jo seré ací en les bones i en les dolentes”. Sandra li va agrair les seues paraules així com el suport que li ha brindat estos dies.

D’altra banda, Sandra va tornar d’Hondures dient que estava “soltera“. Però i Julen? L’extronista es va posar roig davant les preguntes de Jordi González sobre el seu estat sentimental i les seues fantasies amb Sandra! A ella li va entrar el riure nerviós en el moment, perquè a més ella també ha confessat que l’atrau físicament i personalment.

 

Julen li retrau a Sandra la seua ambigüitat en el comiat amb Tom

 

No obstant això, hi ha alguna cosa que a Julen li va grinyolar del viatge de Sandra a Hondures per a trencar amb Tom. En acomiadar-se, Sandra semblava haver deixat al francés una porta oberta a la reconciliació.

La visita de Sandra Pica a Tom Brusse a Hondures continua donant de què parlar. L’ex-xicota del supervivent va arribar des de l’illa deixant clar que tornava “soltera“, però el seu comiat amb el francés semblava indicar el contrari.

En ‘Supervivientes: Connexión Honduras’ Sandra va haver d’afrontar les crítiques i fins i tot que Vicky Larraz, exsuperviviente, li cridara “montajista” a la cara.

“Crec que és normal que quan tens a una persona amb la qual has compartit mesos, li veus malament i li tens afecte, sigues ací. Hi ha persones que m’han vist que em vaig passar el dia dient-li ‘Tom, no'”, es va justificar Sandra. Però Vicky Larraz va insistir: “Quan deixes a un home i li veus plorant, li dius que per voler-li t’allunyarà. No li soltes que has vist en ell coses que no havies vist abans i amb la qual cosa quan torneu… blanc i en botella ja sabem el que és”, va sentenciar.

 

Tom Brusse està disposat a lluitar per Sandra Pica

 

D’altra banda, a Lydia Lozano li va cridar l’atenció que Sandra diguera que havia vist un canvi en Tom amb la seua visita d’uns dies a Cap de Lleó. “Ha canviat a l’hora de ser capaç de reconéixer tots els seus errors, que ha fet mal a la meua família. Perquè ell és una persona molt orgullosa incapaç de reconéixer que ha fallat. En eixa part”, li va explicar Sandra encara que molts no li van comprar l’argument.

A més, Tom continua pensant que recuperarà a Sandra quan isca de l’illa. De fet, li va dedicar el collaret de líder que ha guanyat esta setmana:

Per a Sandra, que li ho dedicara denota que no ha acceptat la situació. “En l’últim moment quan Melyssa va contar que li havia dit de tornar, ell va entrar en brot i em va dir que es volia vindre amb mi i li vaig dir que si no venia ací almenys que ho fera per la família, per mi o per la família. Ell em va dir que anava a estar lluitant allí amb la intenció d’eixir i recuperar-me. Supose que ho diu per això”, opinava.

 

Julen creu que Sandra li ha donat esperances a Tom

 

Había algú en ‘Supervivientes: Connexió Hondures’ al qual particularment li interessava molt este tema:  Julen, amb qui Sandra sembla tindre una gran atracció.
 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Bernabé critica la votació de la confraria de Sagunt per anar contra la igualtat de gènere

Pilar Bernabé considera que la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a permetre que les dones processionen per Setmana Santa és contrària a la igualtat i obri la porta a accions legals.

L’exdirectora de la residència de Paiporta afirma que no va rebre avisos de la DANA abans de la riuada

L'exdirectora de la residència Saba de Paiporta sosté davant la comissió del Congrés que no va haver-hi avisos directes de l'administració sobre la DANA i defén que tot l'equip va actuar per a salvar la vida dels majors.

Barcala descarta obrir ara el debat sobre la taxa turística en la Comunitat Valenciana

Luis Barcala insistix que no és el moment de parlar de la taxa turística en la Comunitat Valenciana, malgrat la pressió de PSPV i Compromís per a recuperar-la.

Barcala ultima amb el ministre Puente el projecte de soterrament del Parc Central

Luis Barcala afirma que ha tancat amb el ministre Óscar Puente la presentació imminent del projecte del Parc Central, que preveu soterrar les vies ferroviàries al seu pas per Alacant.

Barcala garantix transparència total en la comissió sobre les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

Luis Barcala defén que la comissió municipal aclarirà el paper de l'Ajuntament en l'adjudicació de 140 vivendes públiques a la Platja de Sant Joan i promet col·laboració màxima amb la Justícia.

La Generalitat impulsa un centenar d’activitats als parcs naturals per Pasqua

La Generalitat organitza més de cent activitats de 'Pasqua als parcs' en 22 parcs naturals i espais protegits, amb especial protagonisme per als municipis i els centres educatius.

Castelló prepara un ampli dispositiu de seguretat per a l’eclipsi solar del 12 d’agost

Castelló ha iniciat la planificació d'un dispositiu especial de seguretat i mobilitat per a l'eclipsi total de sol del 12 d'agost, que atraurà a milers de persones i comptarà amb una àmplia programació divulgativa.

L’Arquebisbat de València crearà coordinadors de menors en parròquies per a previndre abusos

L'Oficina de Protecció del Menor de l'Arquebisbat de València incorporarà coordinadors de menors en parròquies i reforçarà la formació i els protocols per a previndre abusos sexuals en l'àmbit pastoral.