El retrobament carregat d’atracció entre Sandra Pica i Julen: Jo seré ací

 

Sandra Pica i Julen s’han retrobat en el plató de ‘Supervivientes: Connexión Honduras’. A l’extronista de ‘Mujeres y Hombres i Viceversa’ se li havia assenyalat com el causant de la ruptura de Sandra Pica amb Tom Brusse. Ella havia negat per activa i per passiva que fora així perquè són altres motius els que li han portat a desil·lusionar-se en la seua relació. Però al mateix temps ha quedat clar que entre Sandra i Julen hi ha atracció.

El primer a entrar al plató era Julen, que es va mostrar inquiet amb Jordi González sabent que moments després anava a trobar-se cara a cara a Sandra. Quan finalment va passar, als dos els brillava la mirada.
El presentador no es va tallar a preguntar-li a Julen, davant de Sandra, si ella l’atreia.

Ell va respondre amb timidesa però amb una declaració en tota regla: “A mi Sandra per descomptat però… Jo et vull dir que no sé si en un futur tindrem alguna cosa o serem només amics. Però jo estic molt orgullós d’haver sigut el teu amic perquè has estat en una situació molt difícil, has sabut eixir i jo seré ací en les bones i en les dolentes”. Sandra li va agrair les seues paraules així com el suport que li ha brindat estos dies.

D’altra banda, Sandra va tornar d’Hondures dient que estava “soltera“. Però i Julen? L’extronista es va posar roig davant les preguntes de Jordi González sobre el seu estat sentimental i les seues fantasies amb Sandra! A ella li va entrar el riure nerviós en el moment, perquè a més ella també ha confessat que l’atrau físicament i personalment.

 

Julen li retrau a Sandra la seua ambigüitat en el comiat amb Tom

 

No obstant això, hi ha alguna cosa que a Julen li va grinyolar del viatge de Sandra a Hondures per a trencar amb Tom. En acomiadar-se, Sandra semblava haver deixat al francés una porta oberta a la reconciliació.

La visita de Sandra Pica a Tom Brusse a Hondures continua donant de què parlar. L’ex-xicota del supervivent va arribar des de l’illa deixant clar que tornava “soltera“, però el seu comiat amb el francés semblava indicar el contrari.

En ‘Supervivientes: Connexión Honduras’ Sandra va haver d’afrontar les crítiques i fins i tot que Vicky Larraz, exsuperviviente, li cridara “montajista” a la cara.

“Crec que és normal que quan tens a una persona amb la qual has compartit mesos, li veus malament i li tens afecte, sigues ací. Hi ha persones que m’han vist que em vaig passar el dia dient-li ‘Tom, no'”, es va justificar Sandra. Però Vicky Larraz va insistir: “Quan deixes a un home i li veus plorant, li dius que per voler-li t’allunyarà. No li soltes que has vist en ell coses que no havies vist abans i amb la qual cosa quan torneu… blanc i en botella ja sabem el que és”, va sentenciar.

 

Tom Brusse està disposat a lluitar per Sandra Pica

 

D’altra banda, a Lydia Lozano li va cridar l’atenció que Sandra diguera que havia vist un canvi en Tom amb la seua visita d’uns dies a Cap de Lleó. “Ha canviat a l’hora de ser capaç de reconéixer tots els seus errors, que ha fet mal a la meua família. Perquè ell és una persona molt orgullosa incapaç de reconéixer que ha fallat. En eixa part”, li va explicar Sandra encara que molts no li van comprar l’argument.

A més, Tom continua pensant que recuperarà a Sandra quan isca de l’illa. De fet, li va dedicar el collaret de líder que ha guanyat esta setmana:

Per a Sandra, que li ho dedicara denota que no ha acceptat la situació. “En l’últim moment quan Melyssa va contar que li havia dit de tornar, ell va entrar en brot i em va dir que es volia vindre amb mi i li vaig dir que si no venia ací almenys que ho fera per la família, per mi o per la família. Ell em va dir que anava a estar lluitant allí amb la intenció d’eixir i recuperar-me. Supose que ho diu per això”, opinava.

 

Julen creu que Sandra li ha donat esperances a Tom

 

Había algú en ‘Supervivientes: Connexió Hondures’ al qual particularment li interessava molt este tema:  Julen, amb qui Sandra sembla tindre una gran atracció.
 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després d'una denúncia d'una dona per presumpte assetjament sexual en la via pública.

La Policia investiga la desaparició d’una xiqueta de 12 anys a Sagunt

La Policia Nacional investiga la desaparició d'una xiqueta de 12 anys a Sagunt, mentres el Centre Nacional de Persones Desaparegudes ha emés una alerta per a recaptar la col·laboració ciutadana.

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia d’assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol després que una veïna presentara una denúncia per assetjament sexual davant la Policia Nacional.

Rescaten a tres banyistes atrapats pels corrents en els penya-segats de Peníscola

Tres hòmens que nadaven en la zona de penya-segats del castell de Peníscola han sigut rescatats després de quedar atrapats pels corrents. Van ser trets per terra i només presentaven arraps lleus.

L’alcalde d’Elx destituïx el pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx ha destituït de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després que una dona presentara una denúncia per assetjament sexual contra ell.

La Generalitat reclama al Govern comprar les parcel·les agrícoles afectades per la nova zona de domini hidràulic

La Generalitat exigix que el Ministeri per a la Transició Ecològica valore i adquirisca les parcel·les agrícoles afectades per una possible nova delimitació del domini públic hidràulic i complisca el seu compromís de reposar els terrenys danyats per la dana.

El Consell destina 1,9 milions a frenar la malaltia de Newcastle en granges avícoles

El Consell declara l'emergència sanitària i aprova actuacions per 1,9 milions d'euros per a previndre i controlar la malaltia de Newcastle en explotacions avícoles en un termini màxim de tres mesos.

El Consell obri la negociació per a implantar la jornada de 35 hores en 2027

La Generalitat inicia les negociacions en les taules sectorials per a aplicar la jornada setmanal de 35 hores a partir de l'1 de gener de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària i al compliment de les regles de gasto estatals i europees.