El retrobament carregat d’atracció entre Sandra Pica i Julen: Jo seré ací

 

Sandra Pica i Julen s’han retrobat en el plató de ‘Supervivientes: Connexión Honduras’. A l’extronista de ‘Mujeres y Hombres i Viceversa’ se li havia assenyalat com el causant de la ruptura de Sandra Pica amb Tom Brusse. Ella havia negat per activa i per passiva que fora així perquè són altres motius els que li han portat a desil·lusionar-se en la seua relació. Però al mateix temps ha quedat clar que entre Sandra i Julen hi ha atracció.

El primer a entrar al plató era Julen, que es va mostrar inquiet amb Jordi González sabent que moments després anava a trobar-se cara a cara a Sandra. Quan finalment va passar, als dos els brillava la mirada.
El presentador no es va tallar a preguntar-li a Julen, davant de Sandra, si ella l’atreia.

Ell va respondre amb timidesa però amb una declaració en tota regla: “A mi Sandra per descomptat però… Jo et vull dir que no sé si en un futur tindrem alguna cosa o serem només amics. Però jo estic molt orgullós d’haver sigut el teu amic perquè has estat en una situació molt difícil, has sabut eixir i jo seré ací en les bones i en les dolentes”. Sandra li va agrair les seues paraules així com el suport que li ha brindat estos dies.

D’altra banda, Sandra va tornar d’Hondures dient que estava “soltera“. Però i Julen? L’extronista es va posar roig davant les preguntes de Jordi González sobre el seu estat sentimental i les seues fantasies amb Sandra! A ella li va entrar el riure nerviós en el moment, perquè a més ella també ha confessat que l’atrau físicament i personalment.

 

Julen li retrau a Sandra la seua ambigüitat en el comiat amb Tom

 

No obstant això, hi ha alguna cosa que a Julen li va grinyolar del viatge de Sandra a Hondures per a trencar amb Tom. En acomiadar-se, Sandra semblava haver deixat al francés una porta oberta a la reconciliació.

La visita de Sandra Pica a Tom Brusse a Hondures continua donant de què parlar. L’ex-xicota del supervivent va arribar des de l’illa deixant clar que tornava “soltera“, però el seu comiat amb el francés semblava indicar el contrari.

En ‘Supervivientes: Connexión Honduras’ Sandra va haver d’afrontar les crítiques i fins i tot que Vicky Larraz, exsuperviviente, li cridara “montajista” a la cara.

“Crec que és normal que quan tens a una persona amb la qual has compartit mesos, li veus malament i li tens afecte, sigues ací. Hi ha persones que m’han vist que em vaig passar el dia dient-li ‘Tom, no'”, es va justificar Sandra. Però Vicky Larraz va insistir: “Quan deixes a un home i li veus plorant, li dius que per voler-li t’allunyarà. No li soltes que has vist en ell coses que no havies vist abans i amb la qual cosa quan torneu… blanc i en botella ja sabem el que és”, va sentenciar.

 

Tom Brusse està disposat a lluitar per Sandra Pica

 

D’altra banda, a Lydia Lozano li va cridar l’atenció que Sandra diguera que havia vist un canvi en Tom amb la seua visita d’uns dies a Cap de Lleó. “Ha canviat a l’hora de ser capaç de reconéixer tots els seus errors, que ha fet mal a la meua família. Perquè ell és una persona molt orgullosa incapaç de reconéixer que ha fallat. En eixa part”, li va explicar Sandra encara que molts no li van comprar l’argument.

A més, Tom continua pensant que recuperarà a Sandra quan isca de l’illa. De fet, li va dedicar el collaret de líder que ha guanyat esta setmana:

Per a Sandra, que li ho dedicara denota que no ha acceptat la situació. “En l’últim moment quan Melyssa va contar que li havia dit de tornar, ell va entrar en brot i em va dir que es volia vindre amb mi i li vaig dir que si no venia ací almenys que ho fera per la família, per mi o per la família. Ell em va dir que anava a estar lluitant allí amb la intenció d’eixir i recuperar-me. Supose que ho diu per això”, opinava.

 

Julen creu que Sandra li ha donat esperances a Tom

 

Había algú en ‘Supervivientes: Connexió Hondures’ al qual particularment li interessava molt este tema:  Julen, amb qui Sandra sembla tindre una gran atracció.
 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El pallasso alacantí David García Coll lidera Kurios, l’espectacle de Circ del Sol a Alacant

L'artista alacantí David García Coll encarna a un científic idealista del segle XIX en Kurios, el muntatge de Circ del Sol que arribarà a la Platja de Sant Joan del 16 de juliol al 23 d'agost.

L’Eurocambra alça la immunitat a Alvise Pérez perquè siga jutjat per assetjament a la fiscal Gisbert

El Parlament Europeu ha alçat la immunitat parlamentària de Luis Alvise Pérez, líder des Va acabar la Festa, perquè el Tribunal Suprem puga investigar-li per presumpte assetjament a la fiscal de delictes d'odi Susana Gisbert.

La jutgessa que investiga la DANA citarà a Carlos Mazón com a testimoni després de la decisió de l’Audiència

La jutgessa del Jutjat 3 de Catarroja posposa la citació com a testimoni del expresident de la Generalitat Carlos Mazón fins que l'Audiència de València resolga el seu recurs per a personar-se en la causa per la DANA.

La Comunitat Valenciana se situa com la tercera regió amb menor sinistralitat laboral

La Comunitat Valenciana es consolida com la tercera autonomia amb menor sinistralitat laboral, reduïx accidents i reforça la prevenció en la reincorporació després d'una baixa.

Sanitat fixa el 4 de maig per a negociar la implantació de la jornada de 35 hores

La Conselleria de Sanitat convoca la Taula Sectorial el 4 de maig per a arrancar la negociació de la jornada de 35 hores en la sanitat valenciana a partir de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària.

Borriana activa un cens genètic caní per a identificar als amos per ADN

Borriana posa en marxa un cens genètic caní que permetrà identificar als propietaris a partir de l'ADN dels seus gossos i sancionar els excrements abandonats en la via pública.

Immobilitzats 105 joguets a Borriol per incomplir la normativa de seguretat

La Guàrdia Civil ha immobilitzat 105 joguets en un comerç de Borriol en detectar greus irregularitats en matèria de seguretat i etiquetatge dirigides a productes per a menors.

La dieta mediterrània i la microbiota vaginal s’associen a major èxit en la inseminació artificial

Un estudi del CSIC relaciona una major adherència a la dieta mediterrània amb una microbiota vaginal dominada per Lactobacillus i millors taxes d'embaràs en inseminació artificial.