El retrobament carregat d’atracció entre Sandra Pica i Julen: Jo seré ací

 

Sandra Pica i Julen s’han retrobat en el plató de ‘Supervivientes: Connexión Honduras’. A l’extronista de ‘Mujeres y Hombres i Viceversa’ se li havia assenyalat com el causant de la ruptura de Sandra Pica amb Tom Brusse. Ella havia negat per activa i per passiva que fora així perquè són altres motius els que li han portat a desil·lusionar-se en la seua relació. Però al mateix temps ha quedat clar que entre Sandra i Julen hi ha atracció.

El primer a entrar al plató era Julen, que es va mostrar inquiet amb Jordi González sabent que moments després anava a trobar-se cara a cara a Sandra. Quan finalment va passar, als dos els brillava la mirada.
El presentador no es va tallar a preguntar-li a Julen, davant de Sandra, si ella l’atreia.

Ell va respondre amb timidesa però amb una declaració en tota regla: “A mi Sandra per descomptat però… Jo et vull dir que no sé si en un futur tindrem alguna cosa o serem només amics. Però jo estic molt orgullós d’haver sigut el teu amic perquè has estat en una situació molt difícil, has sabut eixir i jo seré ací en les bones i en les dolentes”. Sandra li va agrair les seues paraules així com el suport que li ha brindat estos dies.

D’altra banda, Sandra va tornar d’Hondures dient que estava “soltera“. Però i Julen? L’extronista es va posar roig davant les preguntes de Jordi González sobre el seu estat sentimental i les seues fantasies amb Sandra! A ella li va entrar el riure nerviós en el moment, perquè a més ella també ha confessat que l’atrau físicament i personalment.

 

Julen li retrau a Sandra la seua ambigüitat en el comiat amb Tom

 

No obstant això, hi ha alguna cosa que a Julen li va grinyolar del viatge de Sandra a Hondures per a trencar amb Tom. En acomiadar-se, Sandra semblava haver deixat al francés una porta oberta a la reconciliació.

La visita de Sandra Pica a Tom Brusse a Hondures continua donant de què parlar. L’ex-xicota del supervivent va arribar des de l’illa deixant clar que tornava “soltera“, però el seu comiat amb el francés semblava indicar el contrari.

En ‘Supervivientes: Connexión Honduras’ Sandra va haver d’afrontar les crítiques i fins i tot que Vicky Larraz, exsuperviviente, li cridara “montajista” a la cara.

“Crec que és normal que quan tens a una persona amb la qual has compartit mesos, li veus malament i li tens afecte, sigues ací. Hi ha persones que m’han vist que em vaig passar el dia dient-li ‘Tom, no'”, es va justificar Sandra. Però Vicky Larraz va insistir: “Quan deixes a un home i li veus plorant, li dius que per voler-li t’allunyarà. No li soltes que has vist en ell coses que no havies vist abans i amb la qual cosa quan torneu… blanc i en botella ja sabem el que és”, va sentenciar.

 

Tom Brusse està disposat a lluitar per Sandra Pica

 

D’altra banda, a Lydia Lozano li va cridar l’atenció que Sandra diguera que havia vist un canvi en Tom amb la seua visita d’uns dies a Cap de Lleó. “Ha canviat a l’hora de ser capaç de reconéixer tots els seus errors, que ha fet mal a la meua família. Perquè ell és una persona molt orgullosa incapaç de reconéixer que ha fallat. En eixa part”, li va explicar Sandra encara que molts no li van comprar l’argument.

A més, Tom continua pensant que recuperarà a Sandra quan isca de l’illa. De fet, li va dedicar el collaret de líder que ha guanyat esta setmana:

Per a Sandra, que li ho dedicara denota que no ha acceptat la situació. “En l’últim moment quan Melyssa va contar que li havia dit de tornar, ell va entrar en brot i em va dir que es volia vindre amb mi i li vaig dir que si no venia ací almenys que ho fera per la família, per mi o per la família. Ell em va dir que anava a estar lluitant allí amb la intenció d’eixir i recuperar-me. Supose que ho diu per això”, opinava.

 

Julen creu que Sandra li ha donat esperances a Tom

 

Había algú en ‘Supervivientes: Connexió Hondures’ al qual particularment li interessava molt este tema:  Julen, amb qui Sandra sembla tindre una gran atracció.
 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’alcaldessa de Castelló alerta d’un intent de suplantació de la seua identitat en Facebook

L'alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, ha denunciat la creació d'un perfil fals en Facebook amb el seu nom per a enviar missatges privats enganyosos i ha demanat a la ciutadania que el denuncie.

Dani Fernández és operat amb èxit del muscle després de la seua caiguda en el Roig Arena

Dani Fernández ha sigut intervingut amb èxit d'una luxació acromioclavicular severa en el muscle després de caure's de l'escenari durant el seu concert en el Roig Arena de València.

Aleix Febas avisa d’un mes final molt intens per a l’Elx

Aleix Febas advertix que a l'Elx li espera un mes de competició molt intens i demana màxima preparació, confiança en la fortalesa en el Martínez Valero i suport total de l'afició.

El PP vincula els feixos de bitllets del cas Assut amb la seu del PSPV

El síndic del PP en Les Corts, Nando Pastor, reclama explicacions al PSPV per l'informe de l'UCO del cas Assut i qüestiona el paper de Ximo Puig i Diana Morant.

Dela fregarà els 100 partits amb el Llevant si juga davant el Sevilla

El defensa Adrián de la Font Dela arribarà als cent partits oficials amb el Llevant si participa davant el Sevilla en el Ciutat de València, una fita que arriba en plena baralla per la permanència i amb el seu futur condicionat a la salvació.

Nova York Liberty fa oficial el fitxatge de Raquel Carrera i destaca el seu futur brillant

Nova York Liberty oficialitza la incorporació de Raquel Carrera, pivot del València Basket, i confia que tinga un futur brillant en la WNBA després de completar la temporada a Espanya.

València planteja celebrar el XXV Festival de Milotxes el diumenge 3 de maig a la platja del Cabanyal

La Fundació Esportiva Municipal proposa celebrar el XXV Festival de Cometes de València el diumenge 3 de maig a la platja del Cabanyal, pendent encara del vistiplau de Costas. La cita manté el seu programa d'exhibicions, tallers i vol lliure al llarg de tota la jornada.

Carrasco exigix al Govern que pose fi a les retallades en la vigilància de les illes Columbretes

L'alcaldessa de Castelló reclama al Ministeri d'Agricultura, Pesca i Alimentació que revertisca les retallades de personal en la reserva marina de les illes Columbretes i advertix que la falta de vigilància afavorix l'activitat furtiva i posa en risc la biodiversitat.