Sandra Sabatés es casa per sorpresa

 

La presentadora d’‘El intermedio’, Sandra Sabatés, s’ha casat per sorpresa amb la seua parella Daniel, l’últim dissabte 31 d’agost. Sabatés ho feia públic compartint una fotografia en què se la veu vestida de nóvia i amb les següents paraules: «Ha arribat el gran dia. Immensament feliç. Gràcies a tots els que heu fet possible este dia tan meravellós!».

 

 

Sandra ja té un fill d’una parella anterior

La periodista, que té un fill nascut el 2010 de la relació que va mantindre amb l’actor David Janer (protagonista d’’Águila Roja’), sempre ha destacat per la seua discreció, amb la que ha conseguit mantindre la seua vida privada en un segon pla. L’única vegada que va fer una menció pública al seu actual marti va ser en arreplegar un premi Ondas el 2018, quan li va dedicar unes afectuoses paraules: «Li’l dedique als meus pares, als meus germans, al gran amor de la meua vida: el meu fill Koldo i a tu, ‘carinyo’».

 

Sandra Sabatés, que s’ha casat en un idíl·lic enclavament anomenat ‘El Paratge’, en Barcelona, ha volgut compartir una altra imatge d’ella i el nóvio qualificant el moment de «Dia Perfecte», i fent evident la felicitat de què ha disfrutat durant este dia tan especial.

 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els sindicats convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats d'ensenyança STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida del professorat valencià a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria de docents després d'una consulta interna.

Els sindicats docents convoquen una vaga indefinida en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria del professorat.

Morant exigix al Consell que explique què farà amb els fons no usats per a la reconstrucció

Diana Morant reclama al Consell que aclarisca el destí de més de 1.500 milions d'euros no utilitzats en la reconstrucció i anuncia una nova etapa política des del PSPV-PSOE.

Les bates blanques es mobilitzen a València per a exigir millores laborals i un estatut propi

Milers de metges es manifesten a València per a reclamar una jornada de 35 hores, un estatut professional propi i condicions laborals dignes que frenen la saturació del sistema sanitari.

L’Institut de les Dones impulsa el quart Pla Estratègic d’Igualtat amb el moviment feminista

L'Institut de les Dones avança cap a l'IV Pla Estratègic d'Igualtat mitjançant un procés participatiu amb el moviment feminista i agents socials en tot el territori.

La urbanització de l’entorn de La Fe a València estarà llesta per Nadal i sumarà 244 vivendes protegides

L'Ajuntament preveu finalitzar per Nadal la urbanització del sector Sud PRR-7 de Malilla, al costat de l'hospital La Fe, amb 5 milions d'inversió i 244 vivendes de protecció pública.

Policia i sanitaris atenen un part al costat d’una carretera a Carlet

Agents de la Policia Local de Carlet, la Guàrdia Civil i una unitat del SAMU atenen un part extrahospitalari al costat d'una carretera i traslladen a mare i bebé a l'hospital en bon estat.

Emergències estudia amb el sector d’unflables noves mesures per a reforçar la seguretat

La Conselleria d'Emergències i Interior i el sector d'instal·lacions unflables estudien canvis normatius, cursos de formació i certificacions obligatòries per a millorar la seguretat en la Comunitat Valenciana.