Sandra Sabatés es casa per sorpresa

 

La presentadora d’‘El intermedio’, Sandra Sabatés, s’ha casat per sorpresa amb la seua parella Daniel, l’últim dissabte 31 d’agost. Sabatés ho feia públic compartint una fotografia en què se la veu vestida de nóvia i amb les següents paraules: «Ha arribat el gran dia. Immensament feliç. Gràcies a tots els que heu fet possible este dia tan meravellós!».

 

 

Sandra ja té un fill d’una parella anterior

La periodista, que té un fill nascut el 2010 de la relació que va mantindre amb l’actor David Janer (protagonista d’’Águila Roja’), sempre ha destacat per la seua discreció, amb la que ha conseguit mantindre la seua vida privada en un segon pla. L’única vegada que va fer una menció pública al seu actual marti va ser en arreplegar un premi Ondas el 2018, quan li va dedicar unes afectuoses paraules: «Li’l dedique als meus pares, als meus germans, al gran amor de la meua vida: el meu fill Koldo i a tu, ‘carinyo’».

 

Sandra Sabatés, que s’ha casat en un idíl·lic enclavament anomenat ‘El Paratge’, en Barcelona, ha volgut compartir una altra imatge d’ella i el nóvio qualificant el moment de «Dia Perfecte», i fent evident la felicitat de què ha disfrutat durant este dia tan especial.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

València activa el protocol per contaminació per pols sahariana i fum dels incendis

L'Ajuntament de València ha activat el protocol de contaminació tipus 1 per l'entrada de pols sahariana i fum dels incendis pròxims, i recomana limitar l'activitat física a l'aire lliure als col·lectius més vulnerables.

Morant reclama un pact d’Estat per frenar els grans incendis forestals

La ministra Diana Morant defensa a València un pacte d’Estat contra l’emergència climàtica arran dels grans incendis, entre ells el de la Vall d’Uixó, amb 6.500 hectàrees cremades i 16.000 persones evacuades.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 6.500 hectàrees però ja dona opcions d’estabilització

L’incendi declarat dissabte a la Vall d’Uixó ha cremat més de 6.500 hectàrees i té un perímetre de 48 quilòmetres, però la direcció de l’extinció veu factible estabilitzar-lo prompte. Les 16.000 persones desallotjades continuaran fora de casa, almenys, fins a la mitjanit de dilluns, i es manté el confinament de la Vall d’Uixó, Betxí i Onda.

Confinen Onda pel fum de l’incendi de la Vall d’Uixó

El Centre de Coordinació d’Emergències ha ordenat confinar Onda per l’afectació del fum de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que crema sense control i ja ha obligat a desallotjar més de 16.000 persones.

Pedro Sánchez visitarà dilluns la zona cremada per l’incendi de la Vall d’Uixó

Pedro Sánchez ha anunciat que viatjarà este dilluns a la Vall d’Uixó per vore sobre el terreny els danys de l’incendi, que ha cremat més de 4.300 hectàrees i ha forçat el desallotjament de més de 16.000 persones.

Evacuen Azuébar i Almedíjar per l’incendi descontrolat de la Vall d’Uixó

Emergències ha ordenat desallotjar Azuébar i Almedíjar, amb uns 600 habitants, per l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que continua sense control i ja ha obligat a evacuar més de 16.000 persones.

El València viatja a Regne Unit per a la segona concentració de pretemporada

El València CF viatjarà dilluns a Regne Unit per completar una segona concentració de pretemporada a St. George's Park, amb dos amistosos programats davant Derby County i Stoke City.

La pujada d’humitat dona una treva a l’incendi de la Vall d’Uixó però l’oratge empitjora

L’augment d’humitat ha millorat lleugerament les tasques d’extinció de l’incendi de la Vall d’Uixó, encara fora de control, però les previsions de vent de llevant i l’orografia compliquen el treball dels Bombers de Castelló.