Sandra Sabatés es casa per sorpresa

 

La presentadora d’‘El intermedio’, Sandra Sabatés, s’ha casat per sorpresa amb la seua parella Daniel, l’últim dissabte 31 d’agost. Sabatés ho feia públic compartint una fotografia en què se la veu vestida de nóvia i amb les següents paraules: «Ha arribat el gran dia. Immensament feliç. Gràcies a tots els que heu fet possible este dia tan meravellós!».

 

 

Sandra ja té un fill d’una parella anterior

La periodista, que té un fill nascut el 2010 de la relació que va mantindre amb l’actor David Janer (protagonista d’’Águila Roja’), sempre ha destacat per la seua discreció, amb la que ha conseguit mantindre la seua vida privada en un segon pla. L’única vegada que va fer una menció pública al seu actual marti va ser en arreplegar un premi Ondas el 2018, quan li va dedicar unes afectuoses paraules: «Li’l dedique als meus pares, als meus germans, al gran amor de la meua vida: el meu fill Koldo i a tu, ‘carinyo’».

 

Sandra Sabatés, que s’ha casat en un idíl·lic enclavament anomenat ‘El Paratge’, en Barcelona, ha volgut compartir una altra imatge d’ella i el nóvio qualificant el moment de «Dia Perfecte», i fent evident la felicitat de què ha disfrutat durant este dia tan especial.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Fortes tempestes al nord d’Alacant i pluja feble a la zona de l’incendi de Tírig

Les pluges de la vesprada han deixat més de 50 litres per metre quadrat en punts d’Alacant i tempestes ara al nord de Castelló, amb pluja feble sobre la zona de l’incendi forestal de Tírig, ja estabilitzat.

Controlat l’incendi de Jalance i estabilitzat el d’Enguera després d’una evolució favorable

L’incendi forestal declarat a Jalance ja està controlat i el d’Enguera es troba estabilitzat, després d’unes hores de treball intens dels bombers i amb el suport de mitjans aeris.

El fort temporal causa danys materials a l’Alcoià i altres comarques d’Alacant

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant han fet 37 intervencions per forts vents i tempestes, amb Alcoy com a municipi més afectat. El temporal ha causat danys materials en tendals, teulades, cablejats i arbrat, així com problemes de circulació.

Tempestes molt intenses amb pedra i ratxes violentes en l’interior d’Alacant i València

L’interior nord d’Alacant i el sud de València han registrat esta vesprada tempestes molt breus però intenses, amb pedra i ratxes de vent que han arribat als 116 km/h a Villena.

El foc de Tírig queda estabilitzat després de cremar 810 hectàrees

L’incendi forestal declarat divendres a Tírig ha quedat estabilitzat este dilluns de vesprada, després d’afectar 810 hectàrees entre Tírig i Catí. Les persones desallotjades ja poden tornar a casa i la UME comença el repliegue cap a Bétera.

El València CF afegix un amistós contra el Teruel per l’ajornament de LaLiga

El València CF ha programat un nou amistós davant el Teruel este dimecres 12 d’agost a Paterna, després que s’haja retardat una setmana el seu debut en LaLiga davant el Betis. L’equip de Carlos Corberán aprofitarà així per sumar minuts i arribar amb més ritme a l’estrena oficial contra el Celta a Mestalla.

Condemna per l’agressió homòfoba a Benialí i suport a les menors atacades

La vicepresidenta Susana Camarero ha condemnat l’agressió homòfoba patida per diverses menors a Benialí, a la Vall de Gallinera, i ha oferit suport institucional, atenció especialitzada i acompanyament a les joves i a les seues famílies.

Els veïns de Catí desallotjats per l’incendi ja poden tornar a casa

Els veïns de Catí evacuats per l’incendi forestal han pogut tornar hui a les seues vivendes després de la bona evolució de l’extinció. La Generalitat recomana el retorn abans de les 17.00 hores per l’arribada de tempestes fortes a l’interior de Castelló i València.