9.5 C
València
Divendres, 21 novembre, 2025

Sandra Sabatés es casa per sorpresa

 

La presentadora d’‘El intermedio’, Sandra Sabatés, s’ha casat per sorpresa amb la seua parella Daniel, l’últim dissabte 31 d’agost. Sabatés ho feia públic compartint una fotografia en què se la veu vestida de nóvia i amb les següents paraules: «Ha arribat el gran dia. Immensament feliç. Gràcies a tots els que heu fet possible este dia tan meravellós!».

 

 

Sandra ja té un fill d’una parella anterior

La periodista, que té un fill nascut el 2010 de la relació que va mantindre amb l’actor David Janer (protagonista d’’Águila Roja’), sempre ha destacat per la seua discreció, amb la que ha conseguit mantindre la seua vida privada en un segon pla. L’única vegada que va fer una menció pública al seu actual marti va ser en arreplegar un premi Ondas el 2018, quan li va dedicar unes afectuoses paraules: «Li’l dedique als meus pares, als meus germans, al gran amor de la meua vida: el meu fill Koldo i a tu, ‘carinyo’».

 

Sandra Sabatés, que s’ha casat en un idíl·lic enclavament anomenat ‘El Paratge’, en Barcelona, ha volgut compartir una altra imatge d’ella i el nóvio qualificant el moment de «Dia Perfecte», i fent evident la felicitat de què ha disfrutat durant este dia tan especial.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Un home ha resultat ferit en una deflagració de gas per una estufa a Benicarló

Una possible acumulació de gas derivat d'una estufa ha provocat una deflagració en una vivenda de Benicarló que ha deixat ferit a un home de 71 anys. Les finestres han col·lapsat i han caigut sobre vehicles, sense incendi.

El Jutjat d’Alzira investiga la mort d’una xiqueta després d’un tractament dental

El Jutjat d'Instrucció 5 d'Alzira ha obert diligències per la defunció d'una xiqueta de 6 anys després d'un tractament dental. Una altra menor atesa en la mateixa clínica seguix en UCI.

Pérez Llorca defén que va ser una coincidència parlar amb Pradas i Mazón en plena DANA

El dirigent del PP valencià ha declarat com a testimoni que l'encreuament de crides amb Pradas i Mazón el dia de la DANA va ser casual i sense intermediacions.

Mor una xiqueta de 6 anys després d’un tractament dental i una altra de 4 roman en l’UCI

Una menor de 6 anys ha mort hores després de ser atesa en una clínica d'Alzira; una altra de 4 va ser traslladada a l'UCI pediàtrica del Clínic de València. Sanitat ha obert un expedient i ha suspés cautelarment l'activitat del centre.

Ciutadans veu en el testimoniatge de Pérez Llorca la prova que Mazón sí que estava informat de la dana

Ciutadans sosté que la declaració de Juanfran Pérez Llorca davant el Jutjat de Catarroja demostra que Carlos Mazón coneixia la riuada del 29 d'octubre. La formació seguirà personada per a exigir transparència.

Vox avisa al PP: tibarà al màxim les negociacions i no tem repetir eleccions

Vox ha endurit la seua postura davant el PP i ha advertit que forçarà les negociacions per a imposar el seu programa, sense descartar repetir eleccions. Abascal ha confiat a tancar un acord a València que incloga infraestructures hidràuliques.

El millor octubre en hotels: pernoctacions pugen un 1,3% fins a 34,28 milions

Octubre va tancar amb 34,28 milions de pernoctacions en hotels, un 1,3% més i màxim històric. L'impuls va vindre del turisme estranger amb preus en pujada.

Illa crida a defendre la veritat com deure democràtic en l’homenatge a Ernest Lluch

El Govern ha homenatjat a Ernest Lluch en el Palau 25 anys després del seu assassinat. Salvador Illa ha cridat a defendre la veritat i s'ha reivindicat el seu llegat en la sanitat universal i el diàleg.