El secret que Pablo Motos guarda des de fa 13 anys en ‘El Hormiguero’

Pablo Motos posando en la previa de un acto en Madrid. 2 de abril de 2019

El presentador valencià no ha faltat mai a cap programa | València Diari

 

El valencià Pablo Motos és un dels presentadors més ben valorats del panorama espanyol, que fa 13 anys que, de forma ininterrompuda, conduïx un dels programes amb més èxit de la televisió: ‘El Hormiguero’. Tot va començar en 2006 quan va iniciar la trajectòria d’este format tan diferent que constava d’un presentador i dos formigues que l’acompanyaven i que també parlaven, cosa que per a aquella època era molt innovador.

 

Pablo motos acumula 2100 programes a l’esquena i el més curiós de tot és que no ha faltat mai en cap d’ells, una cosa pràcticament impossible en 13 anys de trajectòria, tenint en compte que es tracta d’un programa que es realitza diàriament en directe. El valencià mai ha estat de baixa ni ha hagut de faltar del seu programa per motius personals o familiars.

Un comportament inèdit i sense precedents

Comparant-ho amb altres presentadors de la mateixa cadena com Susanna Griso o Ana Rosa Quintana, estes sí que han hagut de faltar en diverses ocasions dels seus respectius programes, ja siga per motius personals durant dies puntuals o durant els períodes vacacionals.

 

En canvi, en el cas de Pablo Motos, en qualsevol de les pitjors circumstàncies ha seguit presentant el seu programa: malalt, lesionat, amb muletes després de ser operat del genoll, de baixa amb un aparatós cabestrell al braç… o en la seua circumstància més crítica, quan van morir els seus pares.

 

És difícil saber quin és el secret del presentador per a poder mantindre el tipus en qualsevol ocasió durant més d’una dècada anys. El cas és que, tal com va afirmar ell mateix en una entrevista en l’any 2016, si algun dia haguera de faltar pel motiu que fora, el seu substitut seria Jandro, que es coneix el format a la perfecció i és la seua mà dreta en el programa.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

València ompli el Ciutat en una inauguració multitudinària dels Gay Games 2026

Els Gay Games XII València 2026 han arrancat al Ciutat de València amb més de 10.200 esportistes de 81 països, una desfilada de delegacions i actuacions musicals i de folklore valencià davant 13.500 persones.

La sàtira social ‘Filipiñana’ triomfa com a millor llargmetratge en Cinema Jove

La pel·lícula 'Filipiñana', de Rafael Manuel, s'ha endut el Luna de València a millor llargmetratge de Cinema Jove i també el guardó del Jurat Jove, en una edició que ha repartit premis entre films i sèries internacionals i produccions amb presència valenciana.

Pluges intenses i tronades este diumenge en zones d’Alacant i València sota avís groc

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís groc per pluges de fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i tronades amb granís i ratxes molt fortes de vent en distintes zones d’Alacant i València.

Diana Morant anuncia que vol optar a la Presidència de la Generalitat

Diana Morant ha avançat davant del Comité Federal del PSOE que es presentarà a les primàries del PSPV per a ser candidata a la Presidència de la Generalitat Valenciana tan prompte com s'òbriga el procés intern.

Oltra anima a frenar l’extrema dreta: si la gent no vol, no arribaran al poder

Mónica Oltra assegura en un acte a València que l’arribada de l’extrema dreta al poder no és inevitable i defensa que la democràcia ha de tornar a posar el poble al centre.

Baldoví reclama eleccions anticipades i acusa el Consell de no estar a l’alçada del poble valencià

El president del Consell Nacional de Més-Compromís, Joan Baldoví, ha demanat eleccions autonòmiques anticipades en considerar que el poble valencià és digne i mereix un govern decent. L’òrgan ha aprovat una resolució que reclama la dimissió del Consell del PP, sustentat per Vox, i la convocatòria immediata d’eleccions.

Confiscat un tonyina roig de 250 quilos de pesca furtiva davant la costa de la Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha intervingut un tonyina roig d’uns 250 quilos capturat presumptament de manera furtiva davant de la Vila Joiosa, el primer dia de la temporada, i ha tramitat cinc denúncies contra el patró.

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.