16.7 C
València
Diumenge, 8 febrer, 2026

El secret que Pablo Motos guarda des de fa 13 anys en ‘El Hormiguero’

Pablo Motos posando en la previa de un acto en Madrid. 2 de abril de 2019

El presentador valencià no ha faltat mai a cap programa | València Diari

 

El valencià Pablo Motos és un dels presentadors més ben valorats del panorama espanyol, que fa 13 anys que, de forma ininterrompuda, conduïx un dels programes amb més èxit de la televisió: ‘El Hormiguero’. Tot va començar en 2006 quan va iniciar la trajectòria d’este format tan diferent que constava d’un presentador i dos formigues que l’acompanyaven i que també parlaven, cosa que per a aquella època era molt innovador.

 

Pablo motos acumula 2100 programes a l’esquena i el més curiós de tot és que no ha faltat mai en cap d’ells, una cosa pràcticament impossible en 13 anys de trajectòria, tenint en compte que es tracta d’un programa que es realitza diàriament en directe. El valencià mai ha estat de baixa ni ha hagut de faltar del seu programa per motius personals o familiars.

Un comportament inèdit i sense precedents

Comparant-ho amb altres presentadors de la mateixa cadena com Susanna Griso o Ana Rosa Quintana, estes sí que han hagut de faltar en diverses ocasions dels seus respectius programes, ja siga per motius personals durant dies puntuals o durant els períodes vacacionals.

 

En canvi, en el cas de Pablo Motos, en qualsevol de les pitjors circumstàncies ha seguit presentant el seu programa: malalt, lesionat, amb muletes després de ser operat del genoll, de baixa amb un aparatós cabestrell al braç… o en la seua circumstància més crítica, quan van morir els seus pares.

 

És difícil saber quin és el secret del presentador per a poder mantindre el tipus en qualsevol ocasió durant més d’una dècada anys. El cas és que, tal com va afirmar ell mateix en una entrevista en l’any 2016, si algun dia haguera de faltar pel motiu que fora, el seu substitut seria Jandro, que es coneix el format a la perfecció i és la seua mà dreta en el programa.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El València aposta per tres centrals i el Reial Madrid alinea a Dani Jiménez en el lateral dret

El València jugarà a Mestalla amb tres centrals davant el Reial Madrid, que eixirà amb el canterano Dani Jiménez com a lateral dret en la seua primera titularitat de lliga.

El Carnestoltes de Torrevieja malbarata fantasia i color en un any clau cap a l’interés turístic nacional

Torrevieja ha viscut el seu gran desfile-concurs amb més de 1.500 comparsistas en 31 agrupacions. El festeig reforça la candidatura a interés turístic nacional en 2027.

Elgezabal lamenta que al Llevant se li va ser el partit en buscar l’empat en San Mamés

Elgezabal va marcar per a acostar al Llevant en San Mamés i va admetre que el resultat es va escapar en anar per l'empat amb un menys. Va reivindicar l'ADN competitiu de l'equip i la connexió amb l'afició.

Investiguen explosions en clavegueres del centre de Castelló i desallotgen una finca

Diverses explosions en clavegueres del centre de Castelló han obligat a desallotjar una finca. No hi ha ferits i els danys són superficials, segons fonts oficials.

L’Athletic respira amb un 4-2 i deixa tocat al Llevant

L'Athletic es va imposar 4-2 al Llevant després de jugar els visitants amb deu per l'expulsió de Maturro. Guruzeta va firmar un doblet i el final va ser d'infart.

L’Athletic torna a guanyar dos mesos després amb un 4-2 que frena al Llevant

L'Athletic va véncer 4-2 al Llevant en San Mamés després de jugar amb superioritat des del 17 per l'expulsió de Maturro. Guruzeta va fer doblet i Serrano va decidir en l'afegit.

Raúl García Pierna guanya l’última etapa de la Volta a la Comunitat Valenciana

El corredor de Movistar es va imposar en la quinta i última jornada i va explicar que l'escamot va permetre la fugida. És el seu primer triomf amb l'equip i el primer de l'any per a Espanya.

Evenepoel es corona a València i Raúl García Pierna guanya l’última etapa

Remco Evenepoel amarra la Volta a la Comunitat Valenciana després d'una última jornada controlada pel seu equip. Raúl García Pierna venç a València a l'esprint.