El secret que Pablo Motos guarda des de fa 13 anys en ‘El Hormiguero’

Pablo Motos posando en la previa de un acto en Madrid. 2 de abril de 2019

El presentador valencià no ha faltat mai a cap programa | València Diari

 

El valencià Pablo Motos és un dels presentadors més ben valorats del panorama espanyol, que fa 13 anys que, de forma ininterrompuda, conduïx un dels programes amb més èxit de la televisió: ‘El Hormiguero’. Tot va començar en 2006 quan va iniciar la trajectòria d’este format tan diferent que constava d’un presentador i dos formigues que l’acompanyaven i que també parlaven, cosa que per a aquella època era molt innovador.

 

Pablo motos acumula 2100 programes a l’esquena i el més curiós de tot és que no ha faltat mai en cap d’ells, una cosa pràcticament impossible en 13 anys de trajectòria, tenint en compte que es tracta d’un programa que es realitza diàriament en directe. El valencià mai ha estat de baixa ni ha hagut de faltar del seu programa per motius personals o familiars.

Un comportament inèdit i sense precedents

Comparant-ho amb altres presentadors de la mateixa cadena com Susanna Griso o Ana Rosa Quintana, estes sí que han hagut de faltar en diverses ocasions dels seus respectius programes, ja siga per motius personals durant dies puntuals o durant els períodes vacacionals.

 

En canvi, en el cas de Pablo Motos, en qualsevol de les pitjors circumstàncies ha seguit presentant el seu programa: malalt, lesionat, amb muletes després de ser operat del genoll, de baixa amb un aparatós cabestrell al braç… o en la seua circumstància més crítica, quan van morir els seus pares.

 

És difícil saber quin és el secret del presentador per a poder mantindre el tipus en qualsevol ocasió durant més d’una dècada anys. El cas és que, tal com va afirmar ell mateix en una entrevista en l’any 2016, si algun dia haguera de faltar pel motiu que fora, el seu substitut seria Jandro, que es coneix el format a la perfecció i és la seua mà dreta en el programa.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Jesús Lancis arrasa i serà el nou rector de l’UJI amb el 86% del vot ponderat

Jesús Lancis s'imposa en les eleccions al Rectorat de la Universitat Jaume I amb el 86,32% del vot ponderat i un ampli suport de tots els col·lectius universitaris.

Pérez Llorca insta els docents valencians en vaga a pensar en l’alumnat

El president de la Generalitat reclama als docents valencians en vaga que prioritzen l'interés de l'alumnat i continuen negociant per a tancar el conflicte educatiu.

El guàrdia civil il·licità ferit a Huelva seguix ingressat i espera el seu trasllat a Alacant

El guàrdia civil il·licità de 37 anys ferit en una persecució a una narcolancha enfront de Huelva continua ingressat a Cadis a l'espera de ser traslladat a Alacant, mentres l'altre agent ferit greu continua recuperant-se.

L’alcalde d’Utiel defén que tancar els col·legis va evitar una tragèdia en la dana

L'alcalde d'Utiel sosté davant la jutgessa que el tancament dels centres educatius durant la dana va evitar una tragèdia major en un institut situat al costat del riu Magre, on van morir sis persones en el municipi.

Els contactes negatius per hantavirus podran rebre visites des de la proxima setmana

Els pacients espanyols amb resultat negatiu en hantavirus, inclosos els aïllats a l'Hospital Gomez Ulla i dos dones ingressades a Barcelona i Alacant, podran rebre visites des de la proxima setmana si una nova PCR confirma el negatiu.

La Diputació reforça amb més de 124.000 euros la prevenció d’incendis en les muntanyes d’Enguera

La Diputació de València destina este any més de 124.000 euros a la prevenció d'incendis i gestió forestal en les muntanyes d'Enguera, el municipi amb major superfície de muntanya pública de la província, i impulsa a més diversos projectes del Pla Obert d’Inversions.

La Diputació de València amplia l’abocador de Pedralba amb un nou àmbit d’abocament

La Diputació de València i l'empresa pública GIRSA han ampliat l'abocador de Pedralba amb un nou àmbit d'abocament d'uns 15.000 metres quadrats per a reforçar la seua capacitat i garantir la gestió segura de residus no perillosos.

Les associacions de VTC denuncien multes per servicis urbans malgrat l’aval del TSJCV

UNAUTO-VTC i MOVVA critiquen que ajuntaments mantinguen campanyes de multes contra els servicis urbans de VTC malgrat que el TSJCV ha validat esta activitat dins del marc autonòmic vigent.