El secret que Pablo Motos guarda des de fa 13 anys en ‘El Hormiguero’

Pablo Motos posando en la previa de un acto en Madrid. 2 de abril de 2019

El presentador valencià no ha faltat mai a cap programa | València Diari

 

El valencià Pablo Motos és un dels presentadors més ben valorats del panorama espanyol, que fa 13 anys que, de forma ininterrompuda, conduïx un dels programes amb més èxit de la televisió: ‘El Hormiguero’. Tot va començar en 2006 quan va iniciar la trajectòria d’este format tan diferent que constava d’un presentador i dos formigues que l’acompanyaven i que també parlaven, cosa que per a aquella època era molt innovador.

 

Pablo motos acumula 2100 programes a l’esquena i el més curiós de tot és que no ha faltat mai en cap d’ells, una cosa pràcticament impossible en 13 anys de trajectòria, tenint en compte que es tracta d’un programa que es realitza diàriament en directe. El valencià mai ha estat de baixa ni ha hagut de faltar del seu programa per motius personals o familiars.

Un comportament inèdit i sense precedents

Comparant-ho amb altres presentadors de la mateixa cadena com Susanna Griso o Ana Rosa Quintana, estes sí que han hagut de faltar en diverses ocasions dels seus respectius programes, ja siga per motius personals durant dies puntuals o durant els períodes vacacionals.

 

En canvi, en el cas de Pablo Motos, en qualsevol de les pitjors circumstàncies ha seguit presentant el seu programa: malalt, lesionat, amb muletes després de ser operat del genoll, de baixa amb un aparatós cabestrell al braç… o en la seua circumstància més crítica, quan van morir els seus pares.

 

És difícil saber quin és el secret del presentador per a poder mantindre el tipus en qualsevol ocasió durant més d’una dècada anys. El cas és que, tal com va afirmar ell mateix en una entrevista en l’any 2016, si algun dia haguera de faltar pel motiu que fora, el seu substitut seria Jandro, que es coneix el format a la perfecció i és la seua mà dreta en el programa.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Una persona mor i tres resulten ferides en eixir de la via un cotxe a Montesa

Una persona ha mort i tres han resultat ferides de diversa consideració en eixir de la carretera un cotxe a l’A-35, en el terme de Montesa, este dissabte de vesprada.

Les màximes baixen lleugerament a la Comunitat Valenciana però encara freguen els 40 graus a l’interior

Les temperatures màximes han descendit lleugerament a la Comunitat Valenciana este dissabte, però han continuat molt altes a l’interior, amb 39,2 graus a Ayora i ratxes de vent de fins a 100 km/h a Benissa.

Fugida d’un bou i diverses vaquetes durant els festejos taurins de Gátova

L’Ajuntament de Gátova ha informat que un bou s’ha escapat durant les festes taurines del municipi i continua en llibertat en la zona d’El Rodeno, mentres les vaquetes ja estan controlades a l’Alameda.

Quique Llopis es retira de la Liga Diamant de Londres per molèsties als isquios

L’atleta valencià Quique Llopis ha decidit no córrer els 110 metres tanques de la Liga Diamant de Londres per unes molèsties als isquios, a pocs dies del Campionat d’Espanya de Màlaga.

Rescatades onze persones en afonar-se un catamarà prop de l’illa de Tabarca

Onze persones han sigut rescatades il·leses després que un catamarà haja començat a afonar-se front a l’illa de Tabarca, a Santa Pola. Salvament Marítim i Bombers d’Alicante han coordinat un dispositiu amb vaixells i helicòpter.

Aemet activa avís taronja dilluns a l’interior nord de València per màximes de 39 graus

Aemet ha activat per a dilluns l’avís taronja a l’interior nord de València per màximes de 39 graus i manté també avisos grocs per calor i tempestes a diverses zones de la Comunitat Valenciana diumenge i dilluns.

Begoña Carrasco promet seguir fent de Castelló una terra d’oportunitats fins a 2027

L’alcaldessa de Castelló i candidata del PP a la reelecció en 2027, Begoña Carrasco, ha reafirmat el seu compromís de continuar transformant la ciutat en una terra d’oportunitats, amb menys impostos, més vivenda i millors servicis.

L’esclafit de Josele Ballester al British Open el col·loca en la lluita pels llocs capdavanters

El castellonenc Josele Ballester ha firmat -4 en la tercera ronda del British Open, és -3 en el total i aspira a ficar-se entre els vint primers en el seu segon Abiert Britànic, disputat a Royal Birkdale.