14.2 C
València
Dissabte, 14 febrer, 2026

El secret que Pablo Motos guarda des de fa 13 anys en ‘El Hormiguero’

Pablo Motos posando en la previa de un acto en Madrid. 2 de abril de 2019

El presentador valencià no ha faltat mai a cap programa | València Diari

 

El valencià Pablo Motos és un dels presentadors més ben valorats del panorama espanyol, que fa 13 anys que, de forma ininterrompuda, conduïx un dels programes amb més èxit de la televisió: ‘El Hormiguero’. Tot va començar en 2006 quan va iniciar la trajectòria d’este format tan diferent que constava d’un presentador i dos formigues que l’acompanyaven i que també parlaven, cosa que per a aquella època era molt innovador.

 

Pablo motos acumula 2100 programes a l’esquena i el més curiós de tot és que no ha faltat mai en cap d’ells, una cosa pràcticament impossible en 13 anys de trajectòria, tenint en compte que es tracta d’un programa que es realitza diàriament en directe. El valencià mai ha estat de baixa ni ha hagut de faltar del seu programa per motius personals o familiars.

Un comportament inèdit i sense precedents

Comparant-ho amb altres presentadors de la mateixa cadena com Susanna Griso o Ana Rosa Quintana, estes sí que han hagut de faltar en diverses ocasions dels seus respectius programes, ja siga per motius personals durant dies puntuals o durant els períodes vacacionals.

 

En canvi, en el cas de Pablo Motos, en qualsevol de les pitjors circumstàncies ha seguit presentant el seu programa: malalt, lesionat, amb muletes després de ser operat del genoll, de baixa amb un aparatós cabestrell al braç… o en la seua circumstància més crítica, quan van morir els seus pares.

 

És difícil saber quin és el secret del presentador per a poder mantindre el tipus en qualsevol ocasió durant més d’una dècada anys. El cas és que, tal com va afirmar ell mateix en una entrevista en l’any 2016, si algun dia haguera de faltar pel motiu que fora, el seu substitut seria Jandro, que es coneix el format a la perfecció i és la seua mà dreta en el programa.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Suprem desestima el recurs de la UMH i consolida el grau de Medicina en la UA

L'alt tribunal inadmet el recurs de cassació de la UMH contra el grau de Medicina de la Universitat d'Alacant, confirma la fallada del TSJCV i imposa costes.

Temporal a Granada: voluntaris de València, rescat en Alfacar i Órgiva sense aigua

El temporal ha activat una resposta solidària i d'emergència: equips de València han secundat els acovardisques a la Vega i Huétor Tájar, la Guàrdia Civil ha evacuat a un veí en Alfacar i Órgiva s'ha quedat sense subministrament d'aigua pel trencament de la canonada general.

El Consell demana actuacions urgents i declarar 60 municipis zones greument afectades per la borrasca Harry

El Consell ha acordat sol·licitar al Govern la declaració de zones greument afectades per a 60 municipis i reclama obres urgents de regeneració del litoral després del temporal.

El PP reclama una auditoria urgent de les infraestructures ferroviàries a la província de València

El PP en la Diputació de València ha presentat una moció per a instar a Adif a una auditoria extraordinària de la xarxa ferroviària provincial. La proposta exigix un pla urgent amb calendari i pressupost i demana responsabilitats polítiques, inclosa la dimissió del ministre Óscar Puente

Donya Letizia visitarà la fàbrica de calçat Pedro García pel seu centenari

Donya Letizia visitarà el 19 de febrer la fàbrica Pedro García a Elda amb motiu del centenari de la firma. Recorrerà la cadena de producció i serà rebuda per autoritats i responsables de l'empresa.

Tanquen el port de València pel temporal i l’avís groc de Aemet

L'Autoritat Portuària de València ha decidit tancar este divendres el port a entrades i eixides per condicions meteorològiques adverses. Aemet ha activat avís groc en el litoral entre les 14 i les 22 hores i Emergències ha elevat les alertes per al dissabte.

Morant ha acusat a Camarero d’impulsar el canvi normatiu que va permetre irregularitats en la VPP d’Alacant

Diana Morant ha denunciat un escàndol en una promoció de VPP a Alacant i ha assenyalat a Susana Camarero per impulsar el canvi normatiu. Ha exigit explicacions en Les Corts i la devolució dels pisos adjudicats de manera irregular.

Morant defén que les paraules d’Óscar López sobre Lambán són una anàlisi política des del respecte

Diana Morant ha emmarcat les declaracions d'Óscar López sobre Javier Lambán com una anàlisi política realitzada des del respecte. Ha reclamat fer oposició al PP per a frenar a la ultradreta, ha rebutjat separar les eleccions generals i ha defés el seu suport a la llei de multireincidència impulsada per Junts.