Els seguidors de ‘La que se avecina’ posen el crit en el cel per una decisió

Els fanàtics seguidors de ‘La que se avecina‘ han assistit descol·locats a la promo oficial que Telecinco emetia este diumenge sobre les seues grans bases per a l’arrancada de la pròxima temporada. Entre els seus títols de ficció destacava la comèdia dels germans Caballero, però anunciada com “l’adeu” de la sèrie.

 

 
 
Això és precisament el que ha desconcertat, però que fa que les paraules del seu creador i director Alberto Caballero cobren sentit i actualitat ara. En una de les seues últimes rodes de premsa en Mediaset, va assegurar que era “un cicle que arribava a la seua fi” i que efectivament la segona part de la dotzena temporada seria la fi de la sèrie tal com la coneixem.
I en este canvi sembla que tindria molt a veure José Luis Moreno, ja que és l’amo del plató on s’ha gravat ‘LQSA’ durant les seues dotze edicions. En eixe sentit, Alberto va atribuir llavors unes desavinences amb el seu oncle: “No hem arribat a un acord amb el propietari dels platons. Tenim unes certes diferències”.
Amb tot, i sempre d’acord amb el rendiment del producte i de la salut de la qual gaudira, ja es trobaven immersos al costat de Mediaset en la seua continuïtat, però amb grans canvis. Canvis que anirien des d’un canvi de localització fins a un canvi de nom, però mantenint als personatges. “Probablement és un spin off, una mudança…”, lliscava Caballero.
No obstant això, l’anunci de la principal cadena de Mediaset ha aclaparat i encara que -com hem explicat- ja es va avançar que tindria lloc eixe canvi de cicle, no han sigut pocs els que han omplit les xarxes per a preguntar si de veritat és el final i aclarir si aqueixa continuïtat, malgrat els substancials canvis, segueix en peus.

Últimes notícies

Les màximes es disparen per damunt de 37 graus en diversos municipis de València

La Comunitat Valenciana viu una jornada de calor molt intensa, amb màximes per damunt de 37 graus en diversos municipis de l'interior i de la costa i valors molt alts en les tres capitals de província.

Educació situa en el 11,17% el seguiment de la vaga docent en el seu quinzé dia

La Conselleria d'Educació calcula un seguiment del 11,17% en la vaga indefinida del professorat no universitari, que suma quinze dies mentres continuen les negociacions amb els sindicats.

La jutgessa de la DANA descarta nous testimonis i protegix l’alcalde d’Algemesí

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 a València rebutja citar a set testimonis i afirma que no hi ha indicis penals contra l'alcalde d'Algemesí ni altres responsables locals.

La responsable de la CHJ assegura que el Cecopi no va demanar dades de cabals el 29 d’octubre

La comissària d'Aigües de la CHJ declara que el Cecopi no va sol·licitar informació específica sobre els cabals del barranc de Poio durant la DANA del 29 d'octubre, malgrat l'augment extraordinari dels registres.

La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant

La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.

Arcadi España i Bernabé posen en valor el nou edifici de Tragsa després de la dana

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, i la delegada del Govern, Pilar Bernabé, visiten el nou edifici de Tragsa a Paterna i destaquen el seu paper imprescindible en la recuperació després de la dana i en el suport a ajuntaments i veïns.