Els seguidors de ‘La que se avecina’ posen el crit en el cel per una decisió

Els fanàtics seguidors de ‘La que se avecina‘ han assistit descol·locats a la promo oficial que Telecinco emetia este diumenge sobre les seues grans bases per a l’arrancada de la pròxima temporada. Entre els seus títols de ficció destacava la comèdia dels germans Caballero, però anunciada com “l’adeu” de la sèrie.

 

 
 
Això és precisament el que ha desconcertat, però que fa que les paraules del seu creador i director Alberto Caballero cobren sentit i actualitat ara. En una de les seues últimes rodes de premsa en Mediaset, va assegurar que era “un cicle que arribava a la seua fi” i que efectivament la segona part de la dotzena temporada seria la fi de la sèrie tal com la coneixem.
I en este canvi sembla que tindria molt a veure José Luis Moreno, ja que és l’amo del plató on s’ha gravat ‘LQSA’ durant les seues dotze edicions. En eixe sentit, Alberto va atribuir llavors unes desavinences amb el seu oncle: “No hem arribat a un acord amb el propietari dels platons. Tenim unes certes diferències”.
Amb tot, i sempre d’acord amb el rendiment del producte i de la salut de la qual gaudira, ja es trobaven immersos al costat de Mediaset en la seua continuïtat, però amb grans canvis. Canvis que anirien des d’un canvi de localització fins a un canvi de nom, però mantenint als personatges. “Probablement és un spin off, una mudança…”, lliscava Caballero.
No obstant això, l’anunci de la principal cadena de Mediaset ha aclaparat i encara que -com hem explicat- ja es va avançar que tindria lloc eixe canvi de cicle, no han sigut pocs els que han omplit les xarxes per a preguntar si de veritat és el final i aclarir si aqueixa continuïtat, malgrat els substancials canvis, segueix en peus.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Juan Luis Gandia guanya el Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat

Juan Luis Gandia ha guanyat la segona volta al Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat enfront d'Ángeles Solanes. La participació s'ha quedat en el 17,81%, amb 10.316 vots d'un cens de 57.920.

L’incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna en direcció Barcelona

L'incendi d'un camió que transportava bobines de paper ha obligat a tancar els tres carrils de la A-7 a Paterna durant 45 minuts. A les 18.24 s'ha reobert el carril esquerre, amb cues de fins a 13 km.

Granada i València s’alien per a impulsar un vol directe i una promoció turística conjunta

Les diputacions han segellat una aliança per a llançar una connexió aèria directa entre Granada i València. El pla inclou un concurs públic i una estratègia de promoció turística conjunta.

La mort d’un home al seu balcó a Alacant apunta a una bala perduda d’un tiroteig

La investigació assenyala que un home de 59 anys va ser aconseguit per un tret accidental mentres era al balcó de la seua vivenda a Carolines Altes. S'han constatat set detonacions i no hi ha detencions.

Incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna cap a Barcelona

Un camió amb bobines de paper s'ha incendiat en l'A-7 a l'altura de Paterna i ha obligat a tancar l'autovia 45 minuts en sentit Barcelona. La reobertura parcial ha deixat retencions de fins a 13 quilòmetres i desviaments provisionals.

Els maquinistes inicien vaga en FGV amb servicis mínims del 75%-80% en Falles

Semaf activa aturs en Metrovalencia i TRAM d'Alacant amb mínims del 75% i del 80% del 15 al 19 de març. El sindicat denuncia carències de seguretat i falta de negociació.

Morrissey manté els concerts de Saragossa i Sevilla després de cancel·lar el de València

La promotora confirma que seguixen en peus les dates del 14 de març a Saragossa i del 16 a Sevilla, després de suspendre el concert previst a València. L'artista ha atribuït la cancel·lació a la falta de descans pel soroll a la ciutat, en plena avantsala de les Falles.

Desenes d’entitats convoquen per al dissabte concentracions contra la guerra de l’Iran a València, Alacant, Alcoi i Crevillent

Desenes d'organitzacions socials, sindicats i entitats veïnals han convocat este dissabte concentracions per a rebutjar els atacs a l'Iran. Les protestes seran al migdia a València, Alacant, Alcoi i Crevillent.