Els seguidors de ‘La que se avecina’ posen el crit en el cel per una decisió

Els fanàtics seguidors de ‘La que se avecina‘ han assistit descol·locats a la promo oficial que Telecinco emetia este diumenge sobre les seues grans bases per a l’arrancada de la pròxima temporada. Entre els seus títols de ficció destacava la comèdia dels germans Caballero, però anunciada com “l’adeu” de la sèrie.

 

 
 
Això és precisament el que ha desconcertat, però que fa que les paraules del seu creador i director Alberto Caballero cobren sentit i actualitat ara. En una de les seues últimes rodes de premsa en Mediaset, va assegurar que era “un cicle que arribava a la seua fi” i que efectivament la segona part de la dotzena temporada seria la fi de la sèrie tal com la coneixem.
I en este canvi sembla que tindria molt a veure José Luis Moreno, ja que és l’amo del plató on s’ha gravat ‘LQSA’ durant les seues dotze edicions. En eixe sentit, Alberto va atribuir llavors unes desavinences amb el seu oncle: “No hem arribat a un acord amb el propietari dels platons. Tenim unes certes diferències”.
Amb tot, i sempre d’acord amb el rendiment del producte i de la salut de la qual gaudira, ja es trobaven immersos al costat de Mediaset en la seua continuïtat, però amb grans canvis. Canvis que anirien des d’un canvi de localització fins a un canvi de nom, però mantenint als personatges. “Probablement és un spin off, una mudança…”, lliscava Caballero.
No obstant això, l’anunci de la principal cadena de Mediaset ha aclaparat i encara que -com hem explicat- ja es va avançar que tindria lloc eixe canvi de cicle, no han sigut pocs els que han omplit les xarxes per a preguntar si de veritat és el final i aclarir si aqueixa continuïtat, malgrat els substancials canvis, segueix en peus.

Últimes notícies

Funzo encén les Fogueres dAlacant amb un pregó que reclama als jóvens mantindre la festa viva

El cantant alacantí Funzo pronuncia el pregó de les Fogueres de Sant Joan 2026 i apel·la als jóvens a assumir la responsabilitat de mantindre vives les tradicions, combinant identitat i modernitat.

Educació i sindicats reprendran dilluns les negociacions per la vaga del professorat

La Conselleria d'Educació i els principals sindicats es tornaran a reunir dilluns per a continuar negociant després d'una trobada de més de sis hores este divendres sobre una proposta d'inversions de més de 3.300 milions d'euros.

El Valencia Basket passa per damunt del Surne Bilbao (71-88) i es planta en semifinals de la Lliga Endesa

El Valencia Basket guanya amb autoritat el Surne Bilbao Basket a Miribilla (71-88), tanca l’eliminatòria per la via ràpida i es convertix en el primer semifinalista de la Lliga Endesa.

El professorat valencià torna als carrers mentres es reobrin les negociacions amb Educació

Centenars de docents valencians tornen a manifestar-se al centre de València en el marc de la vaga indefinida iniciada l’11 de maig, coincidint amb la reobertura de la taula de negociacio amb la Conselleria d’Educacio.

Arresten a Benidorm un home per intentar ofegar una jove en l’aigua i un xiquet en l’arena

Un home està en presó provisional després d’intentar ofegar una jove en l’aigua i, minuts després, un xiquet en l’arena de la platja de Ponent de Benidorm. Diverses persones, entre elles el cap de socorristes, el van reduir fins a l’arribada de la Policia Local de Platges.

El Barça i el Bidasoa Irún obrin les semifinals de la Copa del Rei a Alacant

El Barça, vigent campió, goleja el Recoletas Atlético Valladolid i el Bidasoa Irún supera el Bathco Torrelavega per a convertir-se en els primers semifinalistes de la Copa del Rei d handbol al Centre de Tecnificació d Alacant.

Investiguen si uns ossos trobats en Dénia són d’un jove assassinat pel seu pare el 1994

La Policia Nacional analitza uns ossos humans localitzats baix el sòl d’una vivenda de Dénia per a comprovar si pertanyen a un jove desaparegut el 1994 després de la confessió en el llit de mort del seu pare.

Detingut un aficionat pels greus desordres previs al València-Barça a Mestalla

La Policia Nacional ha detingut a València un home identificat com un dels aficionats més actius en els greus desordres públics previs al partit València-Barcelona disputat a Mestalla el passat 23 de maig.