Els seguidors de ‘La que se avecina’ posen el crit en el cel per una decisió

Els fanàtics seguidors de ‘La que se avecina‘ han assistit descol·locats a la promo oficial que Telecinco emetia este diumenge sobre les seues grans bases per a l’arrancada de la pròxima temporada. Entre els seus títols de ficció destacava la comèdia dels germans Caballero, però anunciada com “l’adeu” de la sèrie.

 

 
 
Això és precisament el que ha desconcertat, però que fa que les paraules del seu creador i director Alberto Caballero cobren sentit i actualitat ara. En una de les seues últimes rodes de premsa en Mediaset, va assegurar que era “un cicle que arribava a la seua fi” i que efectivament la segona part de la dotzena temporada seria la fi de la sèrie tal com la coneixem.
I en este canvi sembla que tindria molt a veure José Luis Moreno, ja que és l’amo del plató on s’ha gravat ‘LQSA’ durant les seues dotze edicions. En eixe sentit, Alberto va atribuir llavors unes desavinences amb el seu oncle: “No hem arribat a un acord amb el propietari dels platons. Tenim unes certes diferències”.
Amb tot, i sempre d’acord amb el rendiment del producte i de la salut de la qual gaudira, ja es trobaven immersos al costat de Mediaset en la seua continuïtat, però amb grans canvis. Canvis que anirien des d’un canvi de localització fins a un canvi de nom, però mantenint als personatges. “Probablement és un spin off, una mudança…”, lliscava Caballero.
No obstant això, l’anunci de la principal cadena de Mediaset ha aclaparat i encara que -com hem explicat- ja es va avançar que tindria lloc eixe canvi de cicle, no han sigut pocs els que han omplit les xarxes per a preguntar si de veritat és el final i aclarir si aqueixa continuïtat, malgrat els substancials canvis, segueix en peus.

Últimes notícies

La primera mascletà del concurs de Fogueres a Alacant queda fora per no arribar al temps mínim

La mascletà de Pirotecnia Crespo, dAlzira, que ha obert el concurs oficial de Fogueres a Alacant, ha sigut descalificada per quedar-se per davall dels 5 minuts exigits.

Milers de persones ompliran València en l’Orgull LGTBIAQ+ per defensar drets davant PP i Vox

Lambda ha convocat per a este dissabte la manifestació de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 al centre de València, amb el lema ‘Pels teus drets, ACTUA!’, per defensar drets que consideren amenaçats per PP i Vox i denunciar problemes de seguretat i accessibilitat en el recorregut.

Nova marxa a Paiporta contra Mazón per la gestió de la DANA del 2024

Entitats socials i associacions de víctimes han convocat el 28 de juny una nova manifestació a Paiporta, considerada zona zero de la DANA del 29 d’octubre de 2024, per a exigir responsabilitats a Carlos Mazón.

Les crítiques del PP a Zapatero després de la imputació de les seues filles pel cas Plus Ultra

El secretari general del PP, Miguel Tellado, ha assegurat a Alacant que la imputació de les filles de José Luis Rodríguez Zapatero en el cas Plus Ultra el retrata com a persona i polític, i ha vinculat també Pedro Sánchez amb la suposada trama de comissions.

Tellado demana ajornar el congrés del PPCV i prioritzar la gestió de la Generalitat

El secretari general del PP, Miguel Tellado, ha remarcat a Alacant que el congrés del PPCV continua sense data perquè considera que ara s'ha de prioritzar la gestió del Govern de la Generalitat.

La cinquena setmana de vaga mèdica tanca amb xifres enfrontades a la Comunitat Valenciana

La cinquena setmana de vaga de metges i facultatius en la sanitat pública valenciana acaba amb un seguiment del 80 % segons el sindicat mèdic CESM CV i del 7,47 % segons la Conselleria de Sanitat, amb talls de trànsit davant hospitals de València i concentracions en centres d’Alacant.

Un vianant queda ferit greu en ser atropellat a Elx i el conductor fuig sense ajudar-lo

La Policia Local d'Elx ha detingut el conductor d'una furgoneta comercial acusat d'atropellar greument un vianant en el polígon industrial de Las Saladas i abandonar el lloc sense assistir la víctima.

Pedro Cavadas desmunta la felicitat permanent com un engany comercial

El cirurgià valencià Pedro Cavadas alerta a Saragossa que la promesa de felicitat permanent és un engany comercial i defensa assumir el patiment i la vulnerabilitat humana, mentre la psiquiatra Marian Rojas adverteix d’una crisi profunda d’atenció per la hiperestimulació digital.