7.9 C
València
Dimecres, 24 desembre, 2025

Els seguidors de ‘La que se avecina’ posen el crit en el cel per una decisió

Els fanàtics seguidors de ‘La que se avecina‘ han assistit descol·locats a la promo oficial que Telecinco emetia este diumenge sobre les seues grans bases per a l’arrancada de la pròxima temporada. Entre els seus títols de ficció destacava la comèdia dels germans Caballero, però anunciada com “l’adeu” de la sèrie.

 

 
 
Això és precisament el que ha desconcertat, però que fa que les paraules del seu creador i director Alberto Caballero cobren sentit i actualitat ara. En una de les seues últimes rodes de premsa en Mediaset, va assegurar que era “un cicle que arribava a la seua fi” i que efectivament la segona part de la dotzena temporada seria la fi de la sèrie tal com la coneixem.
I en este canvi sembla que tindria molt a veure José Luis Moreno, ja que és l’amo del plató on s’ha gravat ‘LQSA’ durant les seues dotze edicions. En eixe sentit, Alberto va atribuir llavors unes desavinences amb el seu oncle: “No hem arribat a un acord amb el propietari dels platons. Tenim unes certes diferències”.
Amb tot, i sempre d’acord amb el rendiment del producte i de la salut de la qual gaudira, ja es trobaven immersos al costat de Mediaset en la seua continuïtat, però amb grans canvis. Canvis que anirien des d’un canvi de localització fins a un canvi de nom, però mantenint als personatges. “Probablement és un spin off, una mudança…”, lliscava Caballero.
No obstant això, l’anunci de la principal cadena de Mediaset ha aclaparat i encara que -com hem explicat- ja es va avançar que tindria lloc eixe canvi de cicle, no han sigut pocs els que han omplit les xarxes per a preguntar si de veritat és el final i aclarir si aqueixa continuïtat, malgrat els substancials canvis, segueix en peus.

Últimes notícies

Nit de Nadal amb cels coberts i ruixats en la Comunitat Valenciana

La Nit de Nadal arriba en la Comunitat Valenciana amb cels molt nuvolosos i ruixats, més probables i localment moderats en el litoral sud de València i el nord d'Alacant. Les mínimes baixen de manera lleugera i s'esperen gelades febles a l'interior, amb vent que rolará a nord en les hores centrals.

91-81: Costello guia al València Basket en un dol de cames teses davant el Baskonia

València Basket es va imposar 91-81 a Baskonia en un partit marcat pel cansament i liderat per Matt Costello. Els taronja van gestionar millor el tram final.

Costello lidera al València Basket en un exigent 91-81 davant el Baskonia

L'equip taronja es va imposar 91-81 en un partit aspre i de cames pesades gràcies a la lectura de Matt Costello. La victòria va tallar dos derrotes seguides.

Detinguts dos hòmens atrinxerats a Elx després de matar a dos i ferir a un tercer

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens atrinxerats en una vivenda aïllada de la pedania de la Marina, a Elx, després de matar a dos i ferir greument a un tercer. El cas està sota secret i es descarta, ara com ara, un ajust de comptes.

Detinguts dos atrinxerats a Elx després de la mort de dos hòmens i un ferit greu

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens atrinxerats en una vivenda aïllada de la pedania de La Marina. Abans havien matat a dos hòmens i deixat ferit greu a un tercer.

El València preveu multiplicar per dotze els ingressos amb butaques especials del Nou Mestalla

El club espera multiplicar per dotze els ingressos de les zones amb servicis extra del nou estadi. Presenta un centre d'experiència per a comercialitzar 6.500 seients, una mica més del 9% de l'aforament.

L’assistència al Ciutat de València cau en el primer tram del curs

El Llevant tanca 2025 amb la pitjor entrada del curs en el Ciutat de València. De l'impuls inicial davant Barça i Madrid s'ha passat a 17.346 espectadors.

Marcelino convertix La Ceràmica en un fortí

El Vila-real ha patit només huit derrotes en 41 partits com a local des del retorn de Marcelino. En 2024 i 2025 l'equip només va cedir quatre vegades per any a casa.