‘SUPERVIVIENTES’: segona expulsió, quatre nous nominats i un atac d’ansietat

Anit es va emetre en Telecinco una nova i interessant gal·la de ‘Supervivientes 2022’, en primer lloc dos noves líders de grup, per un costat Mariana Rodríguez, i per l’altre Tania Medina.

També cal destacar el rècord d’Anabel Pantoja a Hondures, ja que està durant més en el reality que la primera vegada que va concursar.

En la gala es van mantindre les picabaralles setmanals: Ignacio de Borbón va continuar dient que els seus companys no li prenien de debò i li ridiculitzaven contínuament. Això sí, es va ensorrar en reconéixer que l’estava passant mal perquè la seua nóvia, amb la qual portava un any, havia decidit deixar-li una setmana abans que volara a Hondures.

Així mateix, Anuar Beno va deixar clar que no perdonava que alguns dels seus companys, com Alejandro Nieto, havien sembrat el dubte sobre si havia aconseguit fer foc per si mateix o amb algun parany, a més va haver de demostrar que sí que podia fer la tasca sense ajuda.

L’expulsada d’aquesta setmana ha sigut Charo Vega, que ha passat a viure en el Palacito com a ‘paràsit’ al costat de Rubén Sánchez Montesinos, que hauran d’esperar al diumenge per a saber qui és el primer a tornar a Espanya.

Chago Vega en ‘Supervivientes 2022’ / Mediaset

Charo Vega pateix un atac d’ansietat després de convertir-se en paràsit

La cantant immediatament va començar a plorar desesperada, negant-se a quedar-se a l’illa, per la qual cosa va haver d’intervindre el seu defensor en plató, Manuel, que va aconseguir dissuadir-la perquè romanguera allí uns dies més.

La cosa va canviar ràpidament i, en la següent connexió amb ella, es va poder veure que li havia donat un atac d’ansietat i estava esperant que acudira l’assistència mèdica, per la qual cosa tot apunta al fet que podrà tornar a Espanya abans de l’esperat. En aquest cas, Manuel va deixar clar que es tractava d’una mera baixada i que Vega patia episodis així molt sovint.

Noms dels nous nominats

D’una banda, en l’equip de Platja Fatal, Tania Medina, va haver de desempatar i nominant directament a Kiko Matamoros i a continuació a Juan Muñoz.

Per l’altra, Mariana Rodríguez, capitana de Platja Royale, va desfer l’empat, nominant a Alejandro Nieto, i a continuació a Ainhoa Cantalapiedra.

A excepció de l’expulsada i d’una incorporació, van ser els mateixos de la setmana passada:  Kiko Matamoros, Juan Muñoz, Ainhoa Cantalapiedra i Alejandro Nieto.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís reclama pactes per a evitar el col·lapse de València en les Falles

Compromís denuncia que les Falles de València han estat marcades pel col·lapse en mobilitat, neteja i convivència i exigix tres pactes per a reconduir l'organització de les festes, a més de recuperar la taxa turística.

Milers de taxis oferixen servicis gratuïts a València i Alacant contra la liberalització dels VTC

Milers de taxistes de València i Alacant han realitzat servicis gratuïts durant dos hores per a protestar contra la liberalització dels VTC i exigir mesures de xoc immediates.

L’Elx presenta la seua samarreta retro inspirada en els 90 per a la jornada vintage de LaLiga

L'Elx ha presentat una samarreta retro amb la franja verda més alta i estreta, inspirada en els anys 90, que s'estrenarà en la jornada temàtica retro de LaLiga.

Els valencians Grimaldo, Mosquera, Fornals, Soler i Ferran Torres lideren la llista d’Espanya

Luis de la Font convoca a cinc futbolistes valencians i estrena a Mosquera, Joan García, Barrenetxea i Víctor Muñoz per als amistosos de març davant Sèrbia i Egipte.

El govern de Barcala defén la seua gestió dels bons comercie a Alacant

L'equip de govern d'Alacant sosté que la gestió dels bons comercie es va ajustar als procediments i que tota la informació és pública, mentres l'oposició exigix més transparència i accés als expedients.

Quique Llopis apunta a medalla en el Mundial de Toruń i Eusebio Càceres busca consolidar el seu renaixement

Quique Llopis arriba al Mundial de Toruń amb opcions reals de medalla en 60 metres barres, mentres que Eusebio Càceres vol confirmar el seu renàixer esportiu en la longitud.

El València complix 107 anys entre la lluita per la permanència i el repte del Nou Mestalla

El València CF celebra el seu 107 aniversari lluny dels llocs europeus, centrat en assegurar la permanència i en l'avanç de les obres del Nou Mestalla amb vista a 2027.

Vila-real i Reial Societat es juguen un pas clau cap a Europa en La Ceràmica

Vila-real i Reial Societat s'enfronten en La Ceràmica amb objectius europeus distints però urgents: afermar la Champions o assegurar presència continental la pròxima temporada.