Anuncios

‘SUPERVIVIENTES’: segona expulsió, quatre nous nominats i un atac d’ansietat

Anit es va emetre en Telecinco una nova i interessant gal·la de ‘Supervivientes 2022’, en primer lloc dos noves líders de grup, per un costat Mariana Rodríguez, i per l’altre Tania Medina.

També cal destacar el rècord d’Anabel Pantoja a Hondures, ja que està durant més en el reality que la primera vegada que va concursar.

Anuncios

En la gala es van mantindre les picabaralles setmanals: Ignacio de Borbón va continuar dient que els seus companys no li prenien de debò i li ridiculitzaven contínuament. Això sí, es va ensorrar en reconéixer que l’estava passant mal perquè la seua nóvia, amb la qual portava un any, havia decidit deixar-li una setmana abans que volara a Hondures.

Així mateix, Anuar Beno va deixar clar que no perdonava que alguns dels seus companys, com Alejandro Nieto, havien sembrat el dubte sobre si havia aconseguit fer foc per si mateix o amb algun parany, a més va haver de demostrar que sí que podia fer la tasca sense ajuda.

L’expulsada d’aquesta setmana ha sigut Charo Vega, que ha passat a viure en el Palacito com a ‘paràsit’ al costat de Rubén Sánchez Montesinos, que hauran d’esperar al diumenge per a saber qui és el primer a tornar a Espanya.

Chago Vega en ‘Supervivientes 2022’ / Mediaset

Charo Vega pateix un atac d’ansietat després de convertir-se en paràsit

La cantant immediatament va començar a plorar desesperada, negant-se a quedar-se a l’illa, per la qual cosa va haver d’intervindre el seu defensor en plató, Manuel, que va aconseguir dissuadir-la perquè romanguera allí uns dies més.

La cosa va canviar ràpidament i, en la següent connexió amb ella, es va poder veure que li havia donat un atac d’ansietat i estava esperant que acudira l’assistència mèdica, per la qual cosa tot apunta al fet que podrà tornar a Espanya abans de l’esperat. En aquest cas, Manuel va deixar clar que es tractava d’una mera baixada i que Vega patia episodis així molt sovint.

Noms dels nous nominats

D’una banda, en l’equip de Platja Fatal, Tania Medina, va haver de desempatar i nominant directament a Kiko Matamoros i a continuació a Juan Muñoz.

Per l’altra, Mariana Rodríguez, capitana de Platja Royale, va desfer l’empat, nominant a Alejandro Nieto, i a continuació a Ainhoa Cantalapiedra.

A excepció de l’expulsada i d’una incorporació, van ser els mateixos de la setmana passada:  Kiko Matamoros, Juan Muñoz, Ainhoa Cantalapiedra i Alejandro Nieto.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Govern assigna 1.300 milions a la Comunitat Valenciana per la dana de 2024 i reforça el finançament autonòmic

L'Executiu aprova 1.300 milions per a la Comunitat Valenciana i 394 milions per a Extremadura per emergències meteorològiques, dins d'un paquet de 12.307 milions per a 2026.

Una startup valenciana d’IA mèdica entra en l’exclusiu programa novaiorqués NYC AI Landing Pad

L'empresa valenciana Quibim, especialitzada en intel·ligència artificial aplicada a la imatge mèdica, ha sigut seleccionada com a única firma espanyola en el programa estratègic d'IA NYC AI International Landing Pad de Nova York.

València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el supera per una dècima

Les màximes es disparen en la Comunitat Valenciana, on València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el depassa amb 27,2, entre els valors més alts d'Espanya.

Educació demana als sindicats suspendre la vaga per a reprendre la negociació

La Conselleria d'Educació reclama als sindicats docents que paren la vaga indefinida i tornen a la taula de negociació, defenent que el diàleg és més eficaç sense pressió en els centres.

La Fiscalia recolza que s’investigue de manera indirecta a Mazón per la gestió de la dana

La Fiscalia Provincial de València recolza que el jutjat de Catarroja practique diligències que puguen aportar dades sobre l'actuació de Carlos Mazón en la gestió de la dana, malgrat la seua condició d'aforat.

Pérez Llorca respecta la vaga docent però s’alinea amb l’alumnat que es juga la EBAU

Pérez Llorca diu respectar la vaga indefinida del professorat, però subratlla que la seua prioritat són els quasi 32.000 alumnes de 2n de Batxillerat que es juguen la EBAU en poques setmanes.

El Festival de Cinema d’Alacant celebra els 40 anys de Matador amb una passada especial en 4K

El Festival Internacional de Cinema d'Alacant celebrarà el 40 aniversari de Matador amb una projecció especial en versió remasteritzada en 4K en el teatre Arniches.

El València Basket s’agarra al factor Roig Arena en un quint partit decisiu davant Panathinaikos

El València Basket es juga en el Roig Arena el passe a la seua primera Final Four de l'Eurolliga en un quint partit marcat pel clar domini històric dels equips locals, però amb el recent avís de les sorpreses de 2024.
Anuncios