‘SUPERVIVIENTES’: segona expulsió, quatre nous nominats i un atac d’ansietat

Anit es va emetre en Telecinco una nova i interessant gal·la de ‘Supervivientes 2022’, en primer lloc dos noves líders de grup, per un costat Mariana Rodríguez, i per l’altre Tania Medina.

També cal destacar el rècord d’Anabel Pantoja a Hondures, ja que està durant més en el reality que la primera vegada que va concursar.

En la gala es van mantindre les picabaralles setmanals: Ignacio de Borbón va continuar dient que els seus companys no li prenien de debò i li ridiculitzaven contínuament. Això sí, es va ensorrar en reconéixer que l’estava passant mal perquè la seua nóvia, amb la qual portava un any, havia decidit deixar-li una setmana abans que volara a Hondures.

Així mateix, Anuar Beno va deixar clar que no perdonava que alguns dels seus companys, com Alejandro Nieto, havien sembrat el dubte sobre si havia aconseguit fer foc per si mateix o amb algun parany, a més va haver de demostrar que sí que podia fer la tasca sense ajuda.

L’expulsada d’aquesta setmana ha sigut Charo Vega, que ha passat a viure en el Palacito com a ‘paràsit’ al costat de Rubén Sánchez Montesinos, que hauran d’esperar al diumenge per a saber qui és el primer a tornar a Espanya.

Chago Vega en ‘Supervivientes 2022’ / Mediaset

Charo Vega pateix un atac d’ansietat després de convertir-se en paràsit

La cantant immediatament va començar a plorar desesperada, negant-se a quedar-se a l’illa, per la qual cosa va haver d’intervindre el seu defensor en plató, Manuel, que va aconseguir dissuadir-la perquè romanguera allí uns dies més.

La cosa va canviar ràpidament i, en la següent connexió amb ella, es va poder veure que li havia donat un atac d’ansietat i estava esperant que acudira l’assistència mèdica, per la qual cosa tot apunta al fet que podrà tornar a Espanya abans de l’esperat. En aquest cas, Manuel va deixar clar que es tractava d’una mera baixada i que Vega patia episodis així molt sovint.

Noms dels nous nominats

D’una banda, en l’equip de Platja Fatal, Tania Medina, va haver de desempatar i nominant directament a Kiko Matamoros i a continuació a Juan Muñoz.

Per l’altra, Mariana Rodríguez, capitana de Platja Royale, va desfer l’empat, nominant a Alejandro Nieto, i a continuació a Ainhoa Cantalapiedra.

A excepció de l’expulsada i d’una incorporació, van ser els mateixos de la setmana passada:  Kiko Matamoros, Juan Muñoz, Ainhoa Cantalapiedra i Alejandro Nieto.

Últimes notícies

La valenciana Metrika encén el nou Sónar unificat des de Fira Gran Via

La cantant valenciana Metrika ha obert la primera jornada del nou Sónar unificat a la Fira Gran Via de L Hospitalet amb un directe irreverent de reggaeton i dembow, en una edició marcada pel trasllat temporal des de Montjuïc per les obres del centenari de l Exposició Internacional de 1929.

Catalá assegura que València serà clau perquè Feijóo arribe a la presidència d’Espanya

María José Catalá ha defensat que València tindrà un paper decisiu perquè Alberto Núñez Feijóo siga president d’Espanya i ha pronosticat que el PP guanyarà les eleccions autonòmiques l’any que ve.

Catalá assegura que València serà clau perquè Feijóo arribe a la presidència d’Espanya

María José Catalá ha defensat que València tindrà un paper decisiu perquè Alberto Núñez Feijóo siga president d’Espanya i ha pronosticat que el PP guanyarà les eleccions del pròxim any a la Comunitat Valenciana.

El Barça colp València Basket en la pròrroga i es queda el factor pista de la final

El Barça ha guanyat València Basket per 112-113 en la pròrroga en el primer partit de la final de la Lliga Endesa i es queda el factor pista. La sèrie continuarà al Roig Arena este dissabte abans de viatjar a Barcelona per als pròxims duels.

Els sindicats veuen insuficient la nova redistribució de places d’inclusió educativa fins a 2030

Educació ha plantejat una nova redistribució de 1.249 places per a inclusió educativa fins al curs 2030/31, però els sindicats la consideren insuficient i reclamen negociar també plantilles i ràtios amb un calendari clar.

Fort incendi en una nau de banys a Xàtiva obliga a confinar veïns per la fumera tòxica

Un incendi molt evolucionat en una nau de la firma Hidronatur a Xàtiva ha generat una gran fumera. Les autoritats han demanat als veïns que tanquen finestres i reduïsquen l’activitat física per precaució.

Esclat pirotècnic a Alacant amb 6.000 trons en la primera mascletà de Fogueres 2026

La plaça dels Luceros d’Alacant ha acollit la primera mascletà de les Fogueres de 2026, disparada per Pirotecnia Mediterráneo, amb més de 6.000 trons aeris, 75 quilos de pólvora i un pic de 121,8 decibels.

Iryo preveu poder unir Barcelona i València en Alta Velocitat a partir de 2027

Iryo treballa per tindre en 2027 la homologació tècnica que li permeta operar la ruta d’Alta Velocitat Barcelona-València, una connexió clau del corredor mediterrani. El sector marítim reclama també més atenció pública per reforçar la mobilitat al Mediterrani.