‘SUPERVIVIENTES’: segona expulsió, quatre nous nominats i un atac d’ansietat

Anit es va emetre en Telecinco una nova i interessant gal·la de ‘Supervivientes 2022’, en primer lloc dos noves líders de grup, per un costat Mariana Rodríguez, i per l’altre Tania Medina.

També cal destacar el rècord d’Anabel Pantoja a Hondures, ja que està durant més en el reality que la primera vegada que va concursar.

En la gala es van mantindre les picabaralles setmanals: Ignacio de Borbón va continuar dient que els seus companys no li prenien de debò i li ridiculitzaven contínuament. Això sí, es va ensorrar en reconéixer que l’estava passant mal perquè la seua nóvia, amb la qual portava un any, havia decidit deixar-li una setmana abans que volara a Hondures.

Així mateix, Anuar Beno va deixar clar que no perdonava que alguns dels seus companys, com Alejandro Nieto, havien sembrat el dubte sobre si havia aconseguit fer foc per si mateix o amb algun parany, a més va haver de demostrar que sí que podia fer la tasca sense ajuda.

L’expulsada d’aquesta setmana ha sigut Charo Vega, que ha passat a viure en el Palacito com a ‘paràsit’ al costat de Rubén Sánchez Montesinos, que hauran d’esperar al diumenge per a saber qui és el primer a tornar a Espanya.

Chago Vega en ‘Supervivientes 2022’ / Mediaset

Charo Vega pateix un atac d’ansietat després de convertir-se en paràsit

La cantant immediatament va començar a plorar desesperada, negant-se a quedar-se a l’illa, per la qual cosa va haver d’intervindre el seu defensor en plató, Manuel, que va aconseguir dissuadir-la perquè romanguera allí uns dies més.

La cosa va canviar ràpidament i, en la següent connexió amb ella, es va poder veure que li havia donat un atac d’ansietat i estava esperant que acudira l’assistència mèdica, per la qual cosa tot apunta al fet que podrà tornar a Espanya abans de l’esperat. En aquest cas, Manuel va deixar clar que es tractava d’una mera baixada i que Vega patia episodis així molt sovint.

Noms dels nous nominats

D’una banda, en l’equip de Platja Fatal, Tania Medina, va haver de desempatar i nominant directament a Kiko Matamoros i a continuació a Juan Muñoz.

Per l’altra, Mariana Rodríguez, capitana de Platja Royale, va desfer l’empat, nominant a Alejandro Nieto, i a continuació a Ainhoa Cantalapiedra.

A excepció de l’expulsada i d’una incorporació, van ser els mateixos de la setmana passada:  Kiko Matamoros, Juan Muñoz, Ainhoa Cantalapiedra i Alejandro Nieto.

Últimes notícies

Chelva i Utiel freguen els 40 graus en una nova jornada de calor extrema

Les màximes han arribat hui fins als 39,8 graus en municipis de linterior de la província de València, en una jornada amb avís taronja dAemet per calor extrema. Ademuz ha tornat a batre el seu rècord de temperatura més alta en un mes de setembre.

Els col·lectius valencianistes criden a buidar Mestalla fins al minut 19 contra Lim

Diversos col·lectius d’aficionats del València CF han demanat que els abonats no entren a Mestalla davant del Barcelona fins al minut 19, en una nova protesta contra la gestió de Peter Lim i Meriton.

El nou finançament autonòmic tira avant amb el suport de Catalunya i Canàries

El Consell de Política Fiscal i Financera ha aprovat la proposta de reforma del finançament autonòmic de Hisenda amb el suport de Catalunya i Canàries, que preveu 20.975 milions d’euros addicionals per a les comunitats autònomes en 2027.

La companyia valenciana La Hongaresa celebra 30 anys amb l’estrena de ‘Coro’ a Buenos Aires

La Hongaresa, companyia de teatre de Puerto de Sagunto, complix 30 anys d’escenari i ho celebra a Buenos Aires amb l’estrena absoluta de ‘Coro’, després d’una intensa residència artística amb tres muntatges en cartell.

El PP exige que l’alcalde de Villena explique en Les Corts el robatori del tresor del museu

El PP ha sol·licitat que l’alcalde de Villena comparega en la comissió d’Educació i Cultura de Les Corts per detallar el robatori del tresor del MUVI i les mesures de seguretat del museu.

El Vila-real busca la primera victòria en La Ceràmica davant un Deportivo invicte

El Vila-real juga este dissabte el primer partit en La Ceràmica contra un Deportivo invicte i recent ascendit, amb la baixa sensible de Juan Foyth i el dubte de diversos titulars en tots dos equips.

TJ Shorts es presenta com a nou líder del vestidor del Valencia Basket

El base nord-americà amb passaport de Macedònia del Nord TJ Shorts s’ha presentat amb el Valencia Basket amb l’objectiu de liderar el projecte ‘taronja’ i reforçar la química del vestidor des del primer dia.

La jutgessa de la DANA nega una investigació prospectiva sobre Mazón

La jutgessa de Catarroja que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha rebutjat que existisca una investigació prospectiva sobre Carlos Mazón, recordant que és una persona aforada com a diputat autonòmic.