‘SUPERVIVIENTES’: segona expulsió, quatre nous nominats i un atac d’ansietat

Anit es va emetre en Telecinco una nova i interessant gal·la de ‘Supervivientes 2022’, en primer lloc dos noves líders de grup, per un costat Mariana Rodríguez, i per l’altre Tania Medina.

També cal destacar el rècord d’Anabel Pantoja a Hondures, ja que està durant més en el reality que la primera vegada que va concursar.

En la gala es van mantindre les picabaralles setmanals: Ignacio de Borbón va continuar dient que els seus companys no li prenien de debò i li ridiculitzaven contínuament. Això sí, es va ensorrar en reconéixer que l’estava passant mal perquè la seua nóvia, amb la qual portava un any, havia decidit deixar-li una setmana abans que volara a Hondures.

Així mateix, Anuar Beno va deixar clar que no perdonava que alguns dels seus companys, com Alejandro Nieto, havien sembrat el dubte sobre si havia aconseguit fer foc per si mateix o amb algun parany, a més va haver de demostrar que sí que podia fer la tasca sense ajuda.

L’expulsada d’aquesta setmana ha sigut Charo Vega, que ha passat a viure en el Palacito com a ‘paràsit’ al costat de Rubén Sánchez Montesinos, que hauran d’esperar al diumenge per a saber qui és el primer a tornar a Espanya.

Chago Vega en ‘Supervivientes 2022’ / Mediaset

Charo Vega pateix un atac d’ansietat després de convertir-se en paràsit

La cantant immediatament va començar a plorar desesperada, negant-se a quedar-se a l’illa, per la qual cosa va haver d’intervindre el seu defensor en plató, Manuel, que va aconseguir dissuadir-la perquè romanguera allí uns dies més.

La cosa va canviar ràpidament i, en la següent connexió amb ella, es va poder veure que li havia donat un atac d’ansietat i estava esperant que acudira l’assistència mèdica, per la qual cosa tot apunta al fet que podrà tornar a Espanya abans de l’esperat. En aquest cas, Manuel va deixar clar que es tractava d’una mera baixada i que Vega patia episodis així molt sovint.

Noms dels nous nominats

D’una banda, en l’equip de Platja Fatal, Tania Medina, va haver de desempatar i nominant directament a Kiko Matamoros i a continuació a Juan Muñoz.

Per l’altra, Mariana Rodríguez, capitana de Platja Royale, va desfer l’empat, nominant a Alejandro Nieto, i a continuació a Ainhoa Cantalapiedra.

A excepció de l’expulsada i d’una incorporació, van ser els mateixos de la setmana passada:  Kiko Matamoros, Juan Muñoz, Ainhoa Cantalapiedra i Alejandro Nieto.

Últimes notícies

Dolores es bolca en un emotiu minut de silenci pel crim masclista en la caserna de la Guàrdia Civil

Centenars de veïns de Dolores es concentren davant l'ajuntament per a guardar un minut de silenci pel crim masclista ocorregut en una vivenda de la caserna de la Guàrdia Civil i mostrar el seu suport a la família.

El guàrdia civil acusat de matar a la seua dona i fill no tenia denúncies prèvies per maltractament

El guàrdia civil de 55 anys acusat d'assassinar a la seua esposa i al seu fill a la casa caserna de Dolores no constava en el sistema Viogén ni tenia denúncies prèvies per maltractament.

El professorat valencià intensifica la vaga amb noves manifestacions la setmana vinent

Els sindicats de docents de la Comunitat Valenciana han convocat una nova bateria de manifestacions i concentracions la setmana vinent dins de la vaga indefinida per a exigir millores en ràtios, plantilles, infraestructures, climatització, ensenyança en valencià i salaris.

Dos persones resulten ferides per l’explosió d’un fogó en un concurs de truites a la Vila Joiosa

Un home de 77 anys i una dona de 66 han patit cremades lleus en explotar la bombona d'un fogó de càmping gas durant un concurs de truites a la Vila Joiosa.

El pacient espanyol amb hantavirus evoluciona de manera favorable i continua estable

L'únic pacient espanyol amb hantavirus ingressat a l'hospital Gómez Ulla continua estable i millorant, mentres els seus 13 companys del vaixell Hondius i altres contactes continuen asimptomàtics.

Investiguen com a violència masclista les morts d’un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill a Dolores

La Delegacion del Govern contra la Violència de Genero investiga com a possible violència masclista la mort d'un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores, on el municipi ha decretat tres dies de dol i un minut de silenci.

La Real acomiada a Elustondo davant un València que busca tancar la permanència

La Reial Societat es prepara per a acomiadar a Anoeta a Aritz Elustondo en un dol davant un València que aspira a certificar de manera matemàtica la seua permanència en Primera Divisió.

Llevant i Mallorca es juguen la vida en un dol directe per la permanència

Llevant i Mallorca arriben empatats a 39 punts i s'enfronten en el Ciutat de València en un partit decisiu, on la victòria acosta la salvació i la derrota pot sentenciar el descens.