Torna la mítica sèrie ‘Friends’

Era un dels retrobaments televisius més esperats i ja té data: Friends torna el pròxim 27 de maig amb els seus sis protagonistes en HBO Max (en el que es transformarà HBO España; l’especial no té data d’estrena a Espanya). Així ho ha anunciat la plataforma i els mateixos actors que van formar l’elenc de la qual ha sigut una de les ficcions de major èxit de la televisió.

A més de Jennifer Aniston, Courteney Cox, Matt LeBlanc, Lisa Kudrow, Matthew Perry i David  Schwimmer, Friends: La reunió també comptarà amb altres personatges emblemàtics de la sèrie, com Tom Selleck (Richard), reessa Witherspoon (Jill Green), James Michael Tyler (Gunther) i Maggie Wheeler (Janice).

En este capítol de retrobament també participarà una gran quantitat de convidats famosos, com l’exfutbolista britànic David Beckham, l’actor de Joc de Trons, Kit Harington, l’activista Malala Yousafzai o els cantants Justin Bieber, Lady Gaga i la banda de K-Pop BTS, segons ha anunciat HBO Max en un comunicat.

Després de tots els problemes derivats de la pandèmia, finalment, el rodatge va arrancar a principis d’enguany en el plató número 24 de Warner Bros, el mateix en el qual es va gravar Friends entre 1994 i 2004.

Molt s’ha parlat en estos últims mesos d’este esperat retrobament, ja que fa 17 anys que els sis actors no s’han deixat veure junts en un plató de televisió. La seua relació, en canvi, ha continuat intacta al llarg dels anys i així ho han comentat els protagonistes en diverses ocasions.

Va ser el febrer de 2020 quan es va confirmar que l’elenc preparava un especial de retrobament.

Friends va ser una de les ficcions de televisió més populars de la dècada dels noranta. Va tindre 10 temporades i va emetre el seu últim episodi el maig de 2004. No obstant això, va trobar una nova vida en les plataformes de transmissió on s’ha tornat a convertir en un dels programes més vistos a tot el món.

Últimes notícies

Etta Eyong rebutja ofertes milionàries i continua al Levante malgrat l’interés del Valencia

El director esportiu del Levante, Héctor Rodas, ha explicat que el club ha rebut ofertes econòmicament molt potents per Etta Eyong, inclosos contactes del Valencia CF, però el davanter camerunés ha decidit quedar-se i lluitar per la permanència.

El Levante recorrerà a la FIFA per a inscriure Akieme fora de termini

El Levante ha anunciat que presentarà un recurs davant la FIFA per a intentar validar la cessió de Sergio Akieme, rebutjada per LaLiga per arribar fora de termini.

Carlos Álvarez deixa el Llevant rumb al Club América de Mèxic

El director esportiu del Llevant ha confirmat que el traspàs de Carlos Álvarez al Club América de Mèxic està tancat i pendent només d’uns últims detalls contractuals. El migcampista andalús tanca així una etapa de 105 partits, 14 gols i 14 assistències amb el club granota.

La jutgessa de Catarroja eleva a 232 les víctimes mortals de la DANA de 2024

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la DANA ha actualitzat a 232 el nombre de víctimes mortals, una més que la xifra oficial fins ara.

Els alcaldes socialistes valencians oferiran places per a menors de Ceuta

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, assegura que els alcaldes socialistes que es concentren en suport a Ceuta també aportaran places per a acollir menors migrants no acompanyats. Muñoz reclama al PP i a Vox que no utilitzen la FEMP ni la immigració per a fomentar el conflicte i el discurs d’odi.

El Villarreal superarà els 19.000 abonats en un estadi de la Ceràmica amb 23.173 seients

El Villarreal ha anunciat que tindrà més de 19.000 abonats per a la temporada 2026-27 i que l’estadi de la Ceràmica, després de la reforma d’este estiu, oferix ara 23.173 seients, amb un aforament local de 21.000 places.

Aemet activa avís groc per temperatures de fins a 36 graus a l’interior nord de València dijous

Aemet ha activat per a dijous un avís groc per temperatures màximes de fins a 36 graus a l’interior nord de la província de València. Dimecres també hi ha avís groc per ruixats intensos, tempestes, granís i ratxes de vent molt fort.

Pérez Llorca defensa que el suport a Ceuta és ciutadà i no de partits

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha defensat a Agost que les concentracions convocades per la FEMP per a donar suport a Ceuta són una iniciativa ciutadana i no partidista, i ha criticat l’absència del Govern central i de formacions com Compromís.