Torna la mítica sèrie ‘Friends’

Era un dels retrobaments televisius més esperats i ja té data: Friends torna el pròxim 27 de maig amb els seus sis protagonistes en HBO Max (en el que es transformarà HBO España; l’especial no té data d’estrena a Espanya). Així ho ha anunciat la plataforma i els mateixos actors que van formar l’elenc de la qual ha sigut una de les ficcions de major èxit de la televisió.

A més de Jennifer Aniston, Courteney Cox, Matt LeBlanc, Lisa Kudrow, Matthew Perry i David  Schwimmer, Friends: La reunió també comptarà amb altres personatges emblemàtics de la sèrie, com Tom Selleck (Richard), reessa Witherspoon (Jill Green), James Michael Tyler (Gunther) i Maggie Wheeler (Janice).

En este capítol de retrobament també participarà una gran quantitat de convidats famosos, com l’exfutbolista britànic David Beckham, l’actor de Joc de Trons, Kit Harington, l’activista Malala Yousafzai o els cantants Justin Bieber, Lady Gaga i la banda de K-Pop BTS, segons ha anunciat HBO Max en un comunicat.

Després de tots els problemes derivats de la pandèmia, finalment, el rodatge va arrancar a principis d’enguany en el plató número 24 de Warner Bros, el mateix en el qual es va gravar Friends entre 1994 i 2004.

Molt s’ha parlat en estos últims mesos d’este esperat retrobament, ja que fa 17 anys que els sis actors no s’han deixat veure junts en un plató de televisió. La seua relació, en canvi, ha continuat intacta al llarg dels anys i així ho han comentat els protagonistes en diverses ocasions.

Va ser el febrer de 2020 quan es va confirmar que l’elenc preparava un especial de retrobament.

Friends va ser una de les ficcions de televisió més populars de la dècada dels noranta. Va tindre 10 temporades i va emetre el seu últim episodi el maig de 2004. No obstant això, va trobar una nova vida en les plataformes de transmissió on s’ha tornat a convertir en un dels programes més vistos a tot el món.

Últimes notícies

Elda immortalitza Pedrito Rico amb una escultura a la plaça Major

Elda ha homenatjat el cantant Pedrito Rico amb la inauguració d’una escultura en bronze a la plaça Major, obra de l’escultor local Carlos Martínez, en un acte emotiu amb família i veïns.

Un home ferit en un xoc entre dos camions a la Font de la Figuera

Un home ha resultat ferit este dijous en col·lisionar dos camions a la Font de la Figuera. Els bombers l'han excarcerat i un helicòpter medicalitzat l'ha traslladat a l'hospital.

El Valencia Basket incorpora Mouhamadou Gueye per reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge de l’ala-pivot Mouhamadou Gueye, nord-americà amb passaport senegalés, per una temporada, en el seu primer pas pel bàsquet europeu.

Reventons càlids amb ratxes de més de 90 km/h sacsegen el sud d’Alacant

Diverses zones del sud de la província d’Alacant han patit esta vesprada reventons càlids amb ratxes de vent molt fortes i una pujada sobtada de temperatures, en una jornada amb avís roig per calor extrema.

María Collados i Nayra Luque, noves Reines de les Festes de Castelló en 2027

María Collados Marzá ha sigut designada Reina de les Festes de Castelló de 2027 i la xiqueta Nayra Luque Beltrán serà la Reina Infantil, després de la telefonada de l'alcaldessa Begoña Carrasco.

Hisienda insta el PP a no frenar la quita del deute que afavorix sobretot les seues autonomies

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha demanat al PP en el Congrés que no bloquege la llei que permet condonar més de 83.000 milions del deute autonòmic, una mesura que beneficia sobretot comunitats governades pels populars com Andalusia, la Comunitat Valenciana i Múrcia.

Bicorp encapçala la tercera onada de calor amb quasi 44 graus

La tercera onada de calor de l’estiu ha deixat fins a 43,9 graus a Bicorp i més de 40 graus en nombroses localitats de l’interior de València i Alacant.

L’alacantina Awa Fam brilla amb el seu primer doble-doble a la WNBA

La pívot de Santa Pola Awa Fam ha signat el seu primer doble-doble en la WNBA amb 10 punts i 10 rebots, tot i la derrota de Seattle Storm davant Minnesota Lynx.