Torna la mítica sèrie ‘Friends’

Era un dels retrobaments televisius més esperats i ja té data: Friends torna el pròxim 27 de maig amb els seus sis protagonistes en HBO Max (en el que es transformarà HBO España; l’especial no té data d’estrena a Espanya). Així ho ha anunciat la plataforma i els mateixos actors que van formar l’elenc de la qual ha sigut una de les ficcions de major èxit de la televisió.

A més de Jennifer Aniston, Courteney Cox, Matt LeBlanc, Lisa Kudrow, Matthew Perry i David  Schwimmer, Friends: La reunió també comptarà amb altres personatges emblemàtics de la sèrie, com Tom Selleck (Richard), reessa Witherspoon (Jill Green), James Michael Tyler (Gunther) i Maggie Wheeler (Janice).

En este capítol de retrobament també participarà una gran quantitat de convidats famosos, com l’exfutbolista britànic David Beckham, l’actor de Joc de Trons, Kit Harington, l’activista Malala Yousafzai o els cantants Justin Bieber, Lady Gaga i la banda de K-Pop BTS, segons ha anunciat HBO Max en un comunicat.

Després de tots els problemes derivats de la pandèmia, finalment, el rodatge va arrancar a principis d’enguany en el plató número 24 de Warner Bros, el mateix en el qual es va gravar Friends entre 1994 i 2004.

Molt s’ha parlat en estos últims mesos d’este esperat retrobament, ja que fa 17 anys que els sis actors no s’han deixat veure junts en un plató de televisió. La seua relació, en canvi, ha continuat intacta al llarg dels anys i així ho han comentat els protagonistes en diverses ocasions.

Va ser el febrer de 2020 quan es va confirmar que l’elenc preparava un especial de retrobament.

Friends va ser una de les ficcions de televisió més populars de la dècada dels noranta. Va tindre 10 temporades i va emetre el seu últim episodi el maig de 2004. No obstant això, va trobar una nova vida en les plataformes de transmissió on s’ha tornat a convertir en un dels programes més vistos a tot el món.

Últimes notícies

Més de 7.200 milions del Pla de Recuperació arriben ja a la Comunitat Valenciana

El Pla de Recuperació ha mobilitzat 7.208 milions d’euros a la Comunitat Valenciana fins al 30 de juny, amb 166.064 beneficiaris i inversions clau en ferrocarrils, ports, carreteres, indústria i transició verda.

Consell per a vore l’eclipsi del 12 d’agost sense fer-se mal als ulls

El Ministeri de Consum recorda que l’eclipsi solar del 12 d’agost només s’ha de vore amb gafes certificades, comprades en canals oficials, i mantindre-les sempre posades durant l’observació.

Castelló concentra 46 projectes renovables amb 19 milions en ajudes estatals

El Ministeri per a la Transició Ecològica ha concedit 19,36 milions d’euros a 46 projectes d’energies renovables i emmagatzematge a la província de Castelló, majoritàriament d’autoconsum col·lectiu amb participació de consumidors vulnerables.

Quasi una de cada tres persones és estrangera a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha concentrat el 18,2 % de les més de 530.000 persones nascudes a l’estranger arribades a Espanya en l’últim any, i ja té un 26,2 % de població estrangera resident.

El PPCV reclama al Govern un nou model de finançament just per a la Comunitat Valenciana al setembre

El PPCV considera que l’ajornament del Consell de Política Fiscal i Financera dona temps al Govern per a presentar en setembre una proposta de nou finançament autonòmic que siga justa per a la Comunitat Valenciana, amb fons de nivellació i abordatge del deute històric.

El PSPV acusa Pérez Llorca d’“alta traïció política” si frena el nou finançament autonòmic

El PSPV adverteix que Juanfran Pérez Llorca cometrà un “delicte polític d’alta traïció” si la Comunitat Valenciana no se suma al nou model de finançament autonòmic, que segons Fedea corregiria en 2027 l’infrafinançament històric dels valencians.

Aemet activa alerta groga per tempestes amb granís a l’interior de Castelló i del nord de València

Aemet ha activat per a este dijous i divendres l’alerta groga per tempestes amb granís i ratxes de vent fortes a l’interior de Castelló i al nord de la província de València, i per calor al litoral sud valencià.

El nou portacontenidors ecològic de JSV reduïx a la mitat el consum entre Alacant i Canàries

JSV ha posat en servici al port d’Alacant el MilaGreen, el seu primer vaixell portacontenidors propi, que reduïx a la mitat el consum de combustible en la ruta de provisió de la península a les illes Canàries. El buc, de 38 milions d’euros, està preparat per a usar metanol verd i connectar-se a la xarxa elèctrica durant les operacions en port.
FILMOTECA D'ESTIU