Torna la mítica sèrie ‘Friends’

Era un dels retrobaments televisius més esperats i ja té data: Friends torna el pròxim 27 de maig amb els seus sis protagonistes en HBO Max (en el que es transformarà HBO España; l’especial no té data d’estrena a Espanya). Així ho ha anunciat la plataforma i els mateixos actors que van formar l’elenc de la qual ha sigut una de les ficcions de major èxit de la televisió.

A més de Jennifer Aniston, Courteney Cox, Matt LeBlanc, Lisa Kudrow, Matthew Perry i David  Schwimmer, Friends: La reunió també comptarà amb altres personatges emblemàtics de la sèrie, com Tom Selleck (Richard), reessa Witherspoon (Jill Green), James Michael Tyler (Gunther) i Maggie Wheeler (Janice).

En este capítol de retrobament també participarà una gran quantitat de convidats famosos, com l’exfutbolista britànic David Beckham, l’actor de Joc de Trons, Kit Harington, l’activista Malala Yousafzai o els cantants Justin Bieber, Lady Gaga i la banda de K-Pop BTS, segons ha anunciat HBO Max en un comunicat.

Després de tots els problemes derivats de la pandèmia, finalment, el rodatge va arrancar a principis d’enguany en el plató número 24 de Warner Bros, el mateix en el qual es va gravar Friends entre 1994 i 2004.

Molt s’ha parlat en estos últims mesos d’este esperat retrobament, ja que fa 17 anys que els sis actors no s’han deixat veure junts en un plató de televisió. La seua relació, en canvi, ha continuat intacta al llarg dels anys i així ho han comentat els protagonistes en diverses ocasions.

Va ser el febrer de 2020 quan es va confirmar que l’elenc preparava un especial de retrobament.

Friends va ser una de les ficcions de televisió més populars de la dècada dels noranta. Va tindre 10 temporades i va emetre el seu últim episodi el maig de 2004. No obstant això, va trobar una nova vida en les plataformes de transmissió on s’ha tornat a convertir en un dels programes més vistos a tot el món.

Últimes notícies

Els canvis en les regles del transvasament Tajo-Segura arrancaran prompte, segons Aagesen

Sara Aagesen assegura que el procés per a canviar les regles d’explotació del transvasament Tajo-Segura s’iniciarà prompte i remarca que es farà amb participació dels agents implicats i criteris tècnics i científics.

Salomé Pradas admet al jutjat que és seua la nota manuscrita sobre la DANA

L’exconsellera de Justícia i Interior Salomé Pradas ha comparegut al jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la DANA per a reconéixer que és seua la nota manuscrita amb instruccions per als avisos Es-Alert.

Luis Barcala tornarà a optar a l’alcaldia d’Alacant amb el suport de la direcció estatal del PP

Luis Barcala tornarà a ser el candidat del PP a l’alcaldia d’Alacant en les eleccions municipals de maig de 2027, segons ha avançat el secretari general del partit, Miguel Tellado, durant una visita a les Fogueres.

La dona del president renuncia a seguir en la Diputació i Barrachina defensa que és una decisió personal

La parella de Juanfran Pérez Llorca ha decidit no renovar la plaça en comissió de servicis en la Diputació de València, que deixarà en setembre, mentre Miguel Barrachina acusa l’oposició de perseguir persones innocents. El portaveu del Consell també ha defensat que Vox interpretarà favorablement la proposta de pressupostos de la Generalitat.

Tres joves detinguts per una agressió sexual a una dona de 25 anys a Elda

La Policia Nacional ha detingut tres joves a Elda, dos de 25 anys i un de 20, per la presumpta agressió sexual a una dona de 25 anys durant les festes de Moros i Cristians.

Avís groc este dissabte al litoral dAlacant per forts fenòmens costaners

Aemet ha activat per a este dissabte de matinada un avís groc al litoral dAlacant per vents forts i mala mar, amb onades que podran arribar als tres metres dalçada.

Els hotels de València s’omplin amb els Gay Games i superen el 76% d’ocupació

Els hotels de València esperen una ocupació mitjana superior al 76% durant els Gay Games, amb pics del 83,2% el primer cap de setmana i una tarifa mitjana de 168 euros per nit.

Compromís denuncia quasi 800.000 euros d’À Punt en bous mentres retalla continguts socials

Compromís acusa À Punt d’haver destinat 743.545 euros públics a 19 retransmissions taurines des de 2025 i critica que s’hagen deixat de cobrir mobilitzacions socials i educatives mentre s’emetien bous.