Torna la mítica sèrie ‘Friends’

Era un dels retrobaments televisius més esperats i ja té data: Friends torna el pròxim 27 de maig amb els seus sis protagonistes en HBO Max (en el que es transformarà HBO España; l’especial no té data d’estrena a Espanya). Així ho ha anunciat la plataforma i els mateixos actors que van formar l’elenc de la qual ha sigut una de les ficcions de major èxit de la televisió.

A més de Jennifer Aniston, Courteney Cox, Matt LeBlanc, Lisa Kudrow, Matthew Perry i David  Schwimmer, Friends: La reunió també comptarà amb altres personatges emblemàtics de la sèrie, com Tom Selleck (Richard), reessa Witherspoon (Jill Green), James Michael Tyler (Gunther) i Maggie Wheeler (Janice).

En este capítol de retrobament també participarà una gran quantitat de convidats famosos, com l’exfutbolista britànic David Beckham, l’actor de Joc de Trons, Kit Harington, l’activista Malala Yousafzai o els cantants Justin Bieber, Lady Gaga i la banda de K-Pop BTS, segons ha anunciat HBO Max en un comunicat.

Després de tots els problemes derivats de la pandèmia, finalment, el rodatge va arrancar a principis d’enguany en el plató número 24 de Warner Bros, el mateix en el qual es va gravar Friends entre 1994 i 2004.

Molt s’ha parlat en estos últims mesos d’este esperat retrobament, ja que fa 17 anys que els sis actors no s’han deixat veure junts en un plató de televisió. La seua relació, en canvi, ha continuat intacta al llarg dels anys i així ho han comentat els protagonistes en diverses ocasions.

Va ser el febrer de 2020 quan es va confirmar que l’elenc preparava un especial de retrobament.

Friends va ser una de les ficcions de televisió més populars de la dècada dels noranta. Va tindre 10 temporades i va emetre el seu últim episodi el maig de 2004. No obstant això, va trobar una nova vida en les plataformes de transmissió on s’ha tornat a convertir en un dels programes més vistos a tot el món.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana lidera l’ocupació turística al febrer amb una alça del 3,8% i 7.489 afiliats més

L'afiliació en activitats turístiques va augmentar en la Comunitat Valenciana un 3,8% al febrer, 7.489 treballadors més. El sector va avançar per damunt de la mitjana nacional.

Guillem Sorolla-Recaredo gana el premi La Ciència als Falles de la UPV amb ‘Eureka’

La comissió Guillem Sorolla-Recaredo ha sigut la guanyadora del premi La Ciència als Falles per la falla infantil 'Eureka'. Sainetero Arniches i J.J. Setciències-Port aconseguixen el segon i tercer premi.

El cost laboral va pujar un 1,9% en la Comunitat Valenciana en el 4T de 2025, fins a 2.984,48 €

El cost laboral en la Comunitat Valenciana va pujar un 1,9% en el quart trimestre de 2025, fins a 2.984,48 € per treballador i mes. La pujada va ser menor que la mitjana nacional (+3,8%), amb salaris a l'alça i altres costos impulsats per les cotitzacions.

Detingut per sostraure material pirotècnic de la seua empresa per a vendre-ho a la botiga de la seua dona

La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 48 anys per sostraure productes pirotècnics de l'empresa en la qual treballava. Es van intervindre 62.694 articles a la botiga de la seua esposa i s'investiga el destí del material defectuós.

El temps es torça des de demà en la Comunitat Valenciana amb més núvols, vent i baixada de màximes

Hui predominaran els cels buidats i les temperatures pujaran. Des de demà augmentarà la nuvolositat, podran donar-se pluges en el nord de Castelló i baixaran les màximes amb vent del nord-est en el litoral.

El Congrés debat estendre la presó permanent revisable a assassins que oculten el cadàver

El Congrés sotmet hui a presa en consideració la proposta del PP per a ampliar els supòsits de la presó permanent revisable. La reforma afig l'ocultació del cadàver i la reincidència com a criteris per a aplicar esta pena en l'article 140 del Codi Penal.

El Suprem confirma la multa a una jutgessa de Nules per humiliar i insultar a funcionaris

El Tribunal Suprem ha confirmat la sanció de 2.000 euros a la titular del Jutjat 4 de Nules per una falta greu de desconsideració. La fallada rebutja que fora un tracte en confiança.

El Raig rescata un 1-1 en l’afegit davant el Llevant amb deu

Un gol en el temps afegit de Pathé Ciss va donar un punt al Llamp després de jugar quasi tota la segona part amb deu per l'expulsió de Mendy. El Llevant es va avançar amb Carlos Espí i va deixar escapar una victòria que li acostava a la salvació, encara a cinc punts