Troben morta a l’actriu Verónica Forqué al seu domicili

L’actriu espanyola, Verónica Forqué, ha estat trobada morta este dilluns al seu domicili de Madrid. Segons ha avançat la Vanguardia, la Policia Nacional hauria confirmat que l’actriu, de 66 anys, s’hauria llevat la vida.

Els agents han acudit cap a les 13 hores del migdia a la vivenda de l’actriu, ubicada al carrer Victor de la Serna de Madrid, després de ser alertats per una telefonada al 112 que una persona s’hauria intentat suïcidar a l’edifici. A l’arribada dels equips d’emergències Summa 112, tan sols van poder confirmar la mort de Forqué.

Veronica Forqué va ser, juntament amb Carmen Maura, l’actriu més vegades reconeguda als Premis Goya, que atorga l’Acadèmia de Cinema d’Espanya. Va guanyar dos guardons a Millor Actriu Protagonista Kika y La vida alegre, i dos a Millor Actriu de Repartiment per El año de las luces i Moros y cristianos.

L’última aparició televisiva de l’actriu va ser en el programa de cuina de TVE ‘MasterChef Celebrity‘. A les portes de la semifinal l’actriu va decidir finalment abandonar el programa per cansament, problemes de salut i perquè “no podia més”. Recentment, també hauria participat en la desfilada del dissenyador i també participant d’aquesta edició del talent culinari, Eduardo Navarrete.

Últimes notícies

182 bombers activats en la província de València pel gran eclipsi solar del 12 d’agost

El Consorci Provincial de Bombers de València activarà el 12 d’agost un dispositiu especial amb 182 efectius per l’eclipsi total de sol, amb especial vigilància en zones forestals i a Aras de los Olmos.

Investiguen un motorista per un xoc frontal a la CV-14 amb dos ferits greus

La Guàrdia Civil de Trànsit de Terol investiga un veí d'Alcorisa per un delicte de lesions per imprudència greu després d'un xoc frontal entre dos motos a la CV-14, a Zorita del Maestrazgo, que va deixar dos ferits greus.

Roig destaca la il·lusió del Villarreal per a la nova temporada

Fernando Roig assegura que el Villarreal afronta la temporada amb una plantilla reforçada, confiança en Íñigo Pérez i la meta d’estar en Europa i en la Champions.

Bioparc València observarà com reaccionen els animals davant l’eclipsi solar del 12 d’agost

Els Bioparc de València i Fuengirola analitzaran el 12 d’agost com afecta l’eclipsi solar al comportament de diverses espècies mitjançant observació directa i enregistraments.

L’aeroport de Castelló bat rècord al juliol amb quasi 50.000 passatgers

L’aeroport de Castelló ha tancat el juliol amb 49.250 passatgers, el millor registre mensual de la seua història, i encadena un creixement sostingut que fa preveure un nou rècord anual el 2026.

Més de 7.200 milions del Pla de Recuperació arriben ja a la Comunitat Valenciana

El Pla de Recuperació ha mobilitzat 7.208 milions d’euros a la Comunitat Valenciana fins al 30 de juny, amb 166.064 beneficiaris i inversions clau en ferrocarrils, ports, carreteres, indústria i transició verda.

Consell per a vore l’eclipsi del 12 d’agost sense fer-se mal als ulls

El Ministeri de Consum recorda que l’eclipsi solar del 12 d’agost només s’ha de vore amb gafes certificades, comprades en canals oficials, i mantindre-les sempre posades durant l’observació.

Castelló concentra 46 projectes renovables amb 19 milions en ajudes estatals

El Ministeri per a la Transició Ecològica ha concedit 19,36 milions d’euros a 46 projectes d’energies renovables i emmagatzematge a la província de Castelló, majoritàriament d’autoconsum col·lectiu amb participació de consumidors vulnerables.
FILMOTECA D'ESTIU