11.4 C
València
Dissabte, 10 gener, 2026

Trump publica una imatge del seu intent d’assassinat per a demanar més donacions a la seua campanya

MADRID, 15 (EUROPA PRESS)

L’expresident d’Estats Units Donald Trump ha publicat en la seua pàgina web una de fotografies que li van fer el dissabte després de patir un intent d’assassinat durant un míting a Pennsilvània i ha aprofitat per a demanar més donacions per a la seua campanya electoral com a possible aspirant republicà a la Casa Blanca.

“Soc Donald J. Trump. No temeu! Sempre us estimaré per recolzar-me. Unitat. Pau. Fer que Estats Units torne a ser gran de nou”, es llig en la pàgina web de l’expresident junt amb una imatge en blanc i negre –però amb la bandera nord-americana en color– en la qual se li observa amb el rostre ensangonat i el puny dret en alt.

Trump va resultar ferit el dissabte durant un acte de precampanya celebrat a Pennsilvània quan un home va realitzar diversos trets contra l’escenari en el qual l’exmandatari es trobava realitzant un discurs. Una de les bales va lacerar l’orella dreta de l’expresident, mentre que un altre dels assistent va morir.

Trump, que encara no ha sigut nomenat oficialment com a candidat republicà per a les eleccions presidencials de novembre, partix com a favorit en gran part de les enquestes enfront del president Joe Biden, que es perfila com a candidat demòcrata davant de la falta d’alternatives encara que algunes figures del partit demanen la seua renúncia..

Últimes notícies

El València perdona a l’Elx en una primera part marcada per les molèsties físiques (0-0)

El València va ser superior però va fallar en la definició i va marxar 0-0 al descans davant l'Elx a Mestalla. Thierry es va retirar amb molèsties i Dimitrievski va seguir després de ser atés.

Mestalla guarda un minut de silenci per Fernando Martín i la seua família

Mestalla va guardar un minut de silenci abans del València-Elx en record de Fernando Martín i la seua família, morts en un naufragi a Indonèsia. L'homenatge va incloure a Enrique Collar

Pedro Martínez demana calma després de dos derrotes seguides del València Basket

El tècnic del València Basket va demanar calma després de caure davant Unicaja pocs dies després de la derrota en Eurolliga davant el Mònaco i va defendre l'esforç de l'equip.

70-76: Unicaja trenca la imbatibilidad del Roig Arena amb un Audige decisiu

Unicaja es va imposar 70-76 a València Basket amb 20 punts de Chase Audige, que va jugar en una nit molt emotiva. L'equip malagueny va canviar el partit després del descans i va ser el primer a guanyar en el nou Roig Arena en la acb.

70-76: El València s’apaga i cedix l’invicte del Roig Arena davant un Unicaja guiat per Audige

Unicaja es va emportar un triomf de prestigi en el Roig Arena (70-76) amb un Audige determinant i un València penalitzat pel seu desencert exterior. Va ser la primera derrota local en el nou pavelló en la acb.

Moleiro i Gerard Moreno desmunten a l’Alabés amb un 3-1

El Vila-real es va imposar 3-1 a l'Alabés després d'una primera part embossada. Moleiro va obrir el marcador i va assistir a Mikautadze; Gerard Moreno va firmar el segon.

Moleiro i Gerard Moreno lideren el 3-1 del Vila-real davant l’Alabés

El Vila-real s'imposa 3-1 a l'Alabés en La Ceràmica amb un gol i una assistència de Moleiro i l'impacte immediat de Gerard Moreno. Mikautadze va tancar el compte i Toni Martínez va maquillar el marcador.

L’Ajuntament d’Alberic trasllada a la Guàrdia Civil conductes d’assetjament a menors en xarxes

L'Ajuntament d'Alberic ha informat la Guàrdia Civil i als centres educatius de conductes en xarxes que afecten menors. Advertix de possibles conseqüències legals i demana implicació familiar.