17.1 C
València
Dimecres, 18 febrer, 2026

Trump publica una imatge del seu intent d’assassinat per a demanar més donacions a la seua campanya

MADRID, 15 (EUROPA PRESS)

L’expresident d’Estats Units Donald Trump ha publicat en la seua pàgina web una de fotografies que li van fer el dissabte després de patir un intent d’assassinat durant un míting a Pennsilvània i ha aprofitat per a demanar més donacions per a la seua campanya electoral com a possible aspirant republicà a la Casa Blanca.

“Soc Donald J. Trump. No temeu! Sempre us estimaré per recolzar-me. Unitat. Pau. Fer que Estats Units torne a ser gran de nou”, es llig en la pàgina web de l’expresident junt amb una imatge en blanc i negre –però amb la bandera nord-americana en color– en la qual se li observa amb el rostre ensangonat i el puny dret en alt.

Trump va resultar ferit el dissabte durant un acte de precampanya celebrat a Pennsilvània quan un home va realitzar diversos trets contra l’escenari en el qual l’exmandatari es trobava realitzant un discurs. Una de les bales va lacerar l’orella dreta de l’expresident, mentre que un altre dels assistent va morir.

Trump, que encara no ha sigut nomenat oficialment com a candidat republicà per a les eleccions presidencials de novembre, partix com a favorit en gran part de les enquestes enfront del president Joe Biden, que es perfila com a candidat demòcrata davant de la falta d’alternatives encara que algunes figures del partit demanen la seua renúncia..

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mikautadze decidix en Llevant i firma el seu octau gol en LaLiga

El davanter del Vila-real va donar la victòria a domicili amb el seu octau tant del curs. El seu encert li col·loca en el grup de huit gols després de 24 jornades.

Renúncia el regidor de Mobilitat de Castelló investigat per la gestió de multes

Cristian Ramírez ha deixat l'acta i totes les seues responsabilitats després de la reobertura de diligències per les multes de la zona ORA. Al·lega pressió política i prioritza la seua salut mental.

Tres associacions de víctimes del 29-O reclamen a Pérez Llorca mesures més enllà de les ajudes

Tres associacions d'afectats responen a l'ajuda de 80.000 euros per família de les 230 víctimes mortals i demanen reconeixement, responsabilitat i transparència, a més de prevenció i canvi de polítiques.

Detingut l’exmarit i pare de les víctimes com a presumpte autor del doble crim de Xilxes

L'exmarit i pare de la dona i la xiqueta trobades mortes a Xilxes ha sigut detingut com a presumpte autor. La investigació seguix oberta per a determinar si és violència de gènere.

Pérez Llorca defén la gestió del Consell en les vivendes públiques d’Alacant i l’oposició exigix dimissions

En la seua primera sessió de control, Pérez Llorca ha reivindicat la política útil i ha detallat mesures davant les irregularitats en adjudicacions a Alacant, mentres PSPV i Compromís reclamen cessaments i eleccions.

Pérez Llorca anuncia 80.000 euros per als familiars de les víctimes mortals de la DANA

El president de la Generalitat ha anunciat una ajuda directa de 80.000 euros destinada als familiars de les persones mortes per la DANA del 29 d'octubre de 2024 a València. El compromís s'ha fet públic en la primera sessió de control de la legislatura per al cap del Consell.

Bernabé defén que denunciar la violència masclista és clau i té conseqüències

La secretària d'Igualtat del PSOE ha demanat no fer un pas arrere i ha subratllat que denunciar és la clau perquè activa respostes institucionals. Ha recolzat l'actuació d'Interior en el cas del número dos de la Policia i ha retret al PP la seua posició.

Tres obrers han resultat ferits després de la solsida parcial d’un edifici en El Saler

Tres obrers han resultat ferits en quedar atrapats per la solsida parcial de l'ampit d'una terrassa en un edifici en obres del Saler. Van ser rescatats amb mesures de seguretat i traslladats a diferents hospitals.