Trump publica una imatge del seu intent d’assassinat per a demanar més donacions a la seua campanya

MADRID, 15 (EUROPA PRESS)

L’expresident d’Estats Units Donald Trump ha publicat en la seua pàgina web una de fotografies que li van fer el dissabte després de patir un intent d’assassinat durant un míting a Pennsilvània i ha aprofitat per a demanar més donacions per a la seua campanya electoral com a possible aspirant republicà a la Casa Blanca.

“Soc Donald J. Trump. No temeu! Sempre us estimaré per recolzar-me. Unitat. Pau. Fer que Estats Units torne a ser gran de nou”, es llig en la pàgina web de l’expresident junt amb una imatge en blanc i negre –però amb la bandera nord-americana en color– en la qual se li observa amb el rostre ensangonat i el puny dret en alt.

Trump va resultar ferit el dissabte durant un acte de precampanya celebrat a Pennsilvània quan un home va realitzar diversos trets contra l’escenari en el qual l’exmandatari es trobava realitzant un discurs. Una de les bales va lacerar l’orella dreta de l’expresident, mentre que un altre dels assistent va morir.

Trump, que encara no ha sigut nomenat oficialment com a candidat republicà per a les eleccions presidencials de novembre, partix com a favorit en gran part de les enquestes enfront del president Joe Biden, que es perfila com a candidat demòcrata davant de la falta d’alternatives encara que algunes figures del partit demanen la seua renúncia..

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Milers de pelegrins recorren a peu els 7,5 quilòmetres fins a la Santa Faç a Alacant

Milers de persones participen en la 537 romeria de la Santa Faç, que recorre 7,5 quilòmetres des del centre d'Alacant fins al monestir, en la segona peregrinació més multitudinària d'Espanya.

Pérez Llorca celebra el pacte de govern a Extremadura com a exemple d’estabilitat

Juanfran Pérez Llorca considera que Extremadura està d'enhorabona per l'acord de govern entre PP i Vox, que interpreta com un mandat ciutadà en favor de l'estabilitat política.

Rubén Burgos celebra l’històric número 3 de Awa Fam en el draft de la WNBA

Rubén Burgos destaca l'impacte històric del número 3 de Awa Fam en el draft de la WNBA i confirma la seua presència davant Durán Maquinaria Ensino Lugo, amb la vista posada en el play off.

Pedro Delgado veu a Paul Seixas com el gran rival que posarà en dificultats a Pogacar en 2028

Pedro Delgado apunta al jove francés Paul Seixas com el corredor cridat a desafiar el domini de Tadej Pogacar i obligat al fet que l'eslové es reinvente a partir de 2028.

Transports completa les obres per a vianants i bicis en la N-332 al seu pas per Sueca

El Ministeri de Transports i Mobilitat Sostenible ha conclòs l'adequació de la N-332 a Sueca per a vianants i ciclistes, amb una inversió de 4,32 milions i un redissenye urbà que prioritza la mobilitat sostenible.

Lucas Beltrán es retroba amb Demichelis, el tècnic que va impulsar la seua explosió en River

Lucas Beltrán es mesura de nou a Martín Demichelis, l'entrenador amb el qual va firmar la seua temporada més brillant en River abans de fer el salt a Europa i arribar al València.

València reforça la Policia de Barri i preveu sumar 100 agents més en 2026

L'Ajuntament de València ha duplicat en dos anys els efectius de la Policia de Barri, ampliat el seu desplegament a nous barris i preveu convocar 100 places més en 2026, a més d'estrenar una app de contacte directe amb els agents.

El Skyline Benidorm Film Festival celebra la seua desena edició amb un homenatge a Fele Martínez

La desena edició del Skyline Benidorm Film Festival s'inaugura este dissabte amb una gala en el Centre Cultural en la qual Fele Martínez rebrà el Premi Skyliner i s'estrenarà el curtmetratge 'Cremar al pare'.