Trump publica una imatge del seu intent d’assassinat per a demanar més donacions a la seua campanya

MADRID, 15 (EUROPA PRESS)

L’expresident d’Estats Units Donald Trump ha publicat en la seua pàgina web una de fotografies que li van fer el dissabte després de patir un intent d’assassinat durant un míting a Pennsilvània i ha aprofitat per a demanar més donacions per a la seua campanya electoral com a possible aspirant republicà a la Casa Blanca.

«Soc Donald J. Trump. No temeu! Sempre us estimaré per recolzar-me. Unitat. Pau. Fer que Estats Units torne a ser gran de nou», es llig en la pàgina web de l’expresident junt amb una imatge en blanc i negre –però amb la bandera nord-americana en color– en la qual se li observa amb el rostre ensangonat i el puny dret en alt.

Trump va resultar ferit el dissabte durant un acte de precampanya celebrat a Pennsilvània quan un home va realitzar diversos trets contra l’escenari en el qual l’exmandatari es trobava realitzant un discurs. Una de les bales va lacerar l’orella dreta de l’expresident, mentre que un altre dels assistent va morir.

Trump, que encara no ha sigut nomenat oficialment com a candidat republicà per a les eleccions presidencials de novembre, partix com a favorit en gran part de les enquestes enfront del president Joe Biden, que es perfila com a candidat demòcrata davant de la falta d’alternatives encara que algunes figures del partit demanen la seua renúncia..

Últimes notícies

La pluja permet estabilitzar l’incendi forestal de Tuéjar després de cremar 835 hectàrees

L’incendi forestal declarat dimarts a Tuéjar s’ha donat per estabilitzat gràcies a les fortes pluges de la vesprada, després de calcinar 835 hectàrees i amb evacuats que podran tornar a casa prompte.

Com la nutrició de precisió vol acabar arribant al plat del consumidor

Especialistes i empreses han analitzat a València com aconseguir que la nutrició de precisió i la innovació alimentària arriben realment al plat del consumidor, amb l’ajuda de formació, regulació i dades.

Les sales de cinema valencianes poden perdre més d’un milió en ajudes per un canvi de criteri estatal

Les sales de cinema de la Comunitat Valenciana es juguen 1,07 milions d’euros en ajudes després d’un canvi de criteri del Govern central, i el Consell ha anunciat recursos jurídics i una estratègia conjunta amb altres autonomies per a defensar la continuïtat de la finançació.

La valenciana Laura Pérez s’endinsa en la memòria infantil amb la novel·la gràfica ‘El iglú’

La il·lustradora valenciana Laura Pérez, Premi Eisner 2026, presenta 'El iglú', una novel·la gràfica gairebé muda sobre infància, records i desarrelament, creada amb el guionista Guillermo Corral van Damme i ambientada a la ciutat suïssa de La Chaux-de-Fonds.

Rescaten un home en caure per un barranc de 30 metres a l’Alqueria d’Asnar

Un helicòpter del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha rescatat un home que ha caigut per un barranc d’uns 30 metres a l’Alqueria d’Asnar i l’ha traslladat a l’Hospital d’Alcoi.

Investiguen l’origen humà de l’incendi forestal de Tuéjar, encara actiu

L’incendi forestal declarat a Tuéjar continua actiu però amb evolució favorable i s’han descartat causes naturals en el seu origen, després de calcinar 835 hectàrees del paratge, part de la reserva de la Biosfera de l’Alt Túria.

Així serà el desembassament preventiu a la presa de Buseo i com pot afectar els pobles riu avall

La Generalitat ha informat els ajuntaments situats riu avall de la presa de Buseo d’un desembassament preventiu de cabal i els demana reforçar la vigilància i avisar la població en zones pròximes al riu.

AVE defensa que la campanya de suport a Ceuta és seua i d’adhesió voluntària

L’Associació Valenciana d’Empresaris assegura que la campanya ‘Todos somos caballas’ és una iniciativa pròpia, de caràcter social i amb participació voluntària dels clubs, després de la polèmica pels gestos d’alguns futbolistes i les crítiques a Ez Abde al Marroc.