Trump publica una imatge del seu intent d’assassinat per a demanar més donacions a la seua campanya

MADRID, 15 (EUROPA PRESS)

L’expresident d’Estats Units Donald Trump ha publicat en la seua pàgina web una de fotografies que li van fer el dissabte després de patir un intent d’assassinat durant un míting a Pennsilvània i ha aprofitat per a demanar més donacions per a la seua campanya electoral com a possible aspirant republicà a la Casa Blanca.

“Soc Donald J. Trump. No temeu! Sempre us estimaré per recolzar-me. Unitat. Pau. Fer que Estats Units torne a ser gran de nou”, es llig en la pàgina web de l’expresident junt amb una imatge en blanc i negre –però amb la bandera nord-americana en color– en la qual se li observa amb el rostre ensangonat i el puny dret en alt.

Trump va resultar ferit el dissabte durant un acte de precampanya celebrat a Pennsilvània quan un home va realitzar diversos trets contra l’escenari en el qual l’exmandatari es trobava realitzant un discurs. Una de les bales va lacerar l’orella dreta de l’expresident, mentre que un altre dels assistent va morir.

Trump, que encara no ha sigut nomenat oficialment com a candidat republicà per a les eleccions presidencials de novembre, partix com a favorit en gran part de les enquestes enfront del president Joe Biden, que es perfila com a candidat demòcrata davant de la falta d’alternatives encara que algunes figures del partit demanen la seua renúncia..

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’IVIE xifra en 36,1 milions l’impacte de la Marató i Mitja Marató en l’economia valenciana

La Marató i la Mitja Marató València Trinidad Alfonso Zurich van generar 36,1 milions d'impacte directe i més de mil ocupacions, amb l'hostaleria com a gran beneficiada. El gasto turístic va aconseguir 59 milions en la marató i va fregar els 14 en el mitjà, impulsat per l'alta presència de corredors estrangers.

Mercadona dona 3.083 tones d’aliments en 2025 a entitats socials de la Comunitat Valenciana

Mercadona ha donat 3.083 tones d'aliments en 2025 a entitats socials de la Comunitat Valenciana, equivalents a 51.376 carros. L'acció s'emmarca en el seu pla contra el desaprofitament i es complementa amb 550 equips donats a 130 organitzacions.

Anabel Alonso rebrà el Pi d’Honor 2026 en la 24 Mostra de Teatre de l’Alfàs

Anabel Alonso rebrà el Pi d'Honor 2026 el 29 de març en la 24 Mostra de Teatre de l'Alfàs del Pi. El municipi aprofitarà el festival per a presentar L'Alfàs 2026. Any Cultural

Jarillo-Herrero demana ambició i risc perquè Espanya atraga als millors científics

El físic del MIT reclama un sistema més meritocràtic, amb salaris competitius i carreres estables, per a captar talent global i fer ciència de primer nivell.

València Basket busca vols per al retorn a Espanya del seu júnior des d’Abu Dhabi

El València Basket intenta assegurar un vol perquè el seu equip júnior torne des d'Abu Dhabi després del tancament de l'espai aeri per la tensió regional. El club coordina amb Exteriors, ambaixades i aerolínies i evita rutes per carretera per la saturació de fronteres

EVAP llança EXPERTA, la xarxa que connecta i dona visibilitat a dones en tecnologia

EVAP ha llançat EXPERTA, una plataforma per a identificar i promoure professionals femenines d'innovació i tecnologia. El directori connectarà talent amb esdeveniments, mitjans i institucions per a augmentar la seua presència en panells i espais de decisió.

3i4 publica tres poemaris inèdits de Vicent Andrés Estellés

Edicions 3i4 ha inclòs 'Homenatges', 'Homenatge a Ronsard' i 'Pinacoteca' en el Volum 13 de l'Obra Completa revisada. El pla passa a 14 toms amb un últim dedicat a la prosa memorialística.

L’IVF reedita en 2026 la línia per al sector agroalimentari i amplia els terminis fins a 10 anys

El programa compta amb 2,2 milions per a subvencionar interessos i facilitar finançament en condicions avantatjoses