La Fira de les Comarques reuneix propostes turístiques per a tots els públics a la plaça de Bous de València

La nova edició de la Fira de les Comarques que organitza anualment la Diputació de València reunirà destins, empreses, entitats, productes i experiències relacionades amb l’activitat turística de la província des d’este divendres 31 de març i fins el diumenge 2 d’abril a la Plaça de Bous de València.

El certamen, organitzat per l’àrea de Turisme de la corporació provincial sota la marca València Turisme, mostrarà al públic visitant la gran oferta turística que ofereix actualment la província a través dels 53 expositors de la fira, que sumen els 42 municipis, 14 mancomunitats i associacions de municipis, a més de les 14 entitats, empreses i associacions dedicades al desenvolupament del turisme valencià, que hi participen de forma directa.

La Fira de les Comarques, destinada al públic general i d’accés gratuït, oferirà demostracions i degustacions gastronòmiques, exhibicions folklòriques i mostres artesanals, tallers de manualitats per al públic infantil i música en directe, mitjançant una completa i variada programació per a totes les edats.

A més, tots els visitants podran emportar-se un record de la seua visita al certamen tant al fotomaton com el photocall, instal·lats al recinte.

Horaris de la fira

L’objectiu de la fira és promocionar entre els ciutadans i posar al seu abast directe la variada oferta d’experiències i destinacions turístiques, així com les empreses dedicades al turisme, que aplega la província de València al centre de la capital, en un punt ben comunicat i a l’abast de tot el món.

El públic interessat podrà acudir a la Fira de les Comarques el divendres 31 de març, de 18 a 21 hores, El dissabte dia 1 d’abril, de 10 a 14 hores i de 17 a 21 hores; i el diumenge 2 d’abril, de 10 a 14 hores i de 17 a 20 hores.

El president de la Diputació de València, Toni Gaspar, i el diputat de Turisme, Jordi Mayor, visitaran la fira demà divendres 31 de març, a les 18 hores, amb motiu de l’obertura del certamen.

Últimes notícies

La vaga docent aconseguix 13 dies amb nova negociació i protesta a València

La vaga indefinida del professorat de l'educació pública no universitària suma 13 dies amb una nova reunió negociadora i una manifestació a València que conclourà davant la Conselleria d'Educació.

El paper essencial dels cuidadors de persones majors en una societat cada vegada més envellida

Descobreix la importància de cuidar les persones majors i com el suport professional pot millorar la seva qualitat de vida.

Lleuger ascens de temperatures a l’interior i estabilitat en el litoral de la Comunitat

La Comunitat Valenciana manté cels poc nuvolosos o buidats, amb lleuger ascens de temperatures a l'interior, estabilitat en el litoral i vent fluix de component este en les hores centrals.

Educació i sindicats avancen en la reducció de burocràcia i mantenen la negociació

Educació i els sindicats docents han acostat postures per a reduir la burocràcia i es tornaran a reunir per a abordar infraestructures educatives i ràtios en ple calendari de mobilitzacions.

Pérez Llorca considera que la vaga de docents ja no té sentit en plena negociació

Juanfran Pérez Llorca afirma que la vaga del professorat valencià ha perdut sentit perquè la Generalitat manté la negociació oberta i mostra voluntat d'acord.

Pérez Llorca defén que els pròxims pressupostos faran justícia fiscal a la societat valenciana

Juanfran Pérez Llorca anuncia que els pròxims pressupostos de la Generalitat Valenciana inclouran una rebaixa fiscal i millores salarials per a docents, que, sosté, iniciaran una etapa de major justícia fiscal en la Comunitat.

Paco Roca denuncia el plagi d’un cartell seu i alerta de l’ús indegut de la IA

Paco Roca denuncia el plagi del cartell de la 60 Fira del Llibre de València en un anunci de la Fira del Llibre de San Martín de la Vega i advertix del risc d'usar IA vulnerant drets d'autor.

Educació i sindicats xoquen per les ràtios i la Conselleria prepara una nova proposta

La Conselleria d'Educació i els sindicats docents mantenen el seu desacord sobre la reducció de ràtios i l'administració es compromet a presentar una nova proposta mentres continua la vaga indefinida.