La Fira de les Comarques reuneix propostes turístiques per a tots els públics a la plaça de Bous de València

La nova edició de la Fira de les Comarques que organitza anualment la Diputació de València reunirà destins, empreses, entitats, productes i experiències relacionades amb l’activitat turística de la província des d’este divendres 31 de març i fins el diumenge 2 d’abril a la Plaça de Bous de València.

El certamen, organitzat per l’àrea de Turisme de la corporació provincial sota la marca València Turisme, mostrarà al públic visitant la gran oferta turística que ofereix actualment la província a través dels 53 expositors de la fira, que sumen els 42 municipis, 14 mancomunitats i associacions de municipis, a més de les 14 entitats, empreses i associacions dedicades al desenvolupament del turisme valencià, que hi participen de forma directa.

La Fira de les Comarques, destinada al públic general i d’accés gratuït, oferirà demostracions i degustacions gastronòmiques, exhibicions folklòriques i mostres artesanals, tallers de manualitats per al públic infantil i música en directe, mitjançant una completa i variada programació per a totes les edats.

A més, tots els visitants podran emportar-se un record de la seua visita al certamen tant al fotomaton com el photocall, instal·lats al recinte.

Horaris de la fira

L’objectiu de la fira és promocionar entre els ciutadans i posar al seu abast directe la variada oferta d’experiències i destinacions turístiques, així com les empreses dedicades al turisme, que aplega la província de València al centre de la capital, en un punt ben comunicat i a l’abast de tot el món.

El públic interessat podrà acudir a la Fira de les Comarques el divendres 31 de març, de 18 a 21 hores, El dissabte dia 1 d’abril, de 10 a 14 hores i de 17 a 21 hores; i el diumenge 2 d’abril, de 10 a 14 hores i de 17 a 20 hores.

El president de la Diputació de València, Toni Gaspar, i el diputat de Turisme, Jordi Mayor, visitaran la fira demà divendres 31 de març, a les 18 hores, amb motiu de l’obertura del certamen.

Últimes notícies

Troben a la platja de l’Almadrava un bust romà d’època altoimperial en excel·lent estat

Unes obres de regeneració a la platja de l'Almadrava, a Alacant, han tret a la llum un bust romà de marbre blanc dels segles I-II d. C., probablement vinculat a la deessa Venus.

Una cort indonèsia anunciarà el dilluns la sentència pel naufragi de la família valenciana en Komodo

El tribunal de Labuan Baix comunicarà el dilluns la sentència contra el capità i el cap de màquines del vaixell turístic afonat al Parc Nacional de Komodo, on van morir quatre membres d'una família valenciana.

Pérez Llorca anuncia un nou Pla de Ciència lligat a una llei de Ciència i Innovació en la Comunitat

El Consell treballa en un nou Pla de Ciència vinculat a la futura llei de la Ciència i la Innovació, acompanyat d'un acord plurianual de finançament universitari i mesures per a reforçar talent i beques.

Hugo Duro veu la classificació europea com un gran premi per a acomiadar Mestalla

Hugo Duro confia que el València aprofite el seu opcion d'entrar en la Lliga Conferència davant el Barcelona i convertir el comiat de Mestalla en un gran premi per a la aficion.

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana reafirma el seu suport total a Zapatero i la seua confiança en la Justícia

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, reitera el seu suport total a l'expresident José Luis Rodríguez Zapatero i subratlla la seua confiança plena en la Justícia després de la seua imputació en la causa sobre Plus ultra.

L’Habitació Roja celebra 30 anys amb un concert indie simfònic al costat de l’Orquestra de València

L'Habitació Roja celebra el seu 30 aniversari amb un concert especial en el Palau de la Música, on reinterpretarà el seu repertori en format indie simfònic al costat de l'Orquestra de València sota la direcció de Daniel Abad.

El 78% del professorat rebutja la proposta d’Educació i la majoria vol seguir la vaga

Un 78% del professorat rebutja l'última proposta de la Conselleria d'Educació i un 60% vol mantindre la vaga indefinida i les mobilitzacions en l'ensenyança pública valenciana.

El Vila-real acomiada a Alfonso Pedraza després de 15 anys i més de 200 partits

Alfonso Pedraza tanca una etapa de 15 anys al Vila-real, on va arribar amb 15 anys, es va consolidar en el primer equip i va formar part de la generació que va conquistar la Lliga Europa.