La Fira de les Comarques reuneix propostes turístiques per a tots els públics a la plaça de Bous de València

La nova edició de la Fira de les Comarques que organitza anualment la Diputació de València reunirà destins, empreses, entitats, productes i experiències relacionades amb l’activitat turística de la província des d’este divendres 31 de març i fins el diumenge 2 d’abril a la Plaça de Bous de València.

El certamen, organitzat per l’àrea de Turisme de la corporació provincial sota la marca València Turisme, mostrarà al públic visitant la gran oferta turística que ofereix actualment la província a través dels 53 expositors de la fira, que sumen els 42 municipis, 14 mancomunitats i associacions de municipis, a més de les 14 entitats, empreses i associacions dedicades al desenvolupament del turisme valencià, que hi participen de forma directa.

La Fira de les Comarques, destinada al públic general i d’accés gratuït, oferirà demostracions i degustacions gastronòmiques, exhibicions folklòriques i mostres artesanals, tallers de manualitats per al públic infantil i música en directe, mitjançant una completa i variada programació per a totes les edats.

A més, tots els visitants podran emportar-se un record de la seua visita al certamen tant al fotomaton com el photocall, instal·lats al recinte.

Horaris de la fira

L’objectiu de la fira és promocionar entre els ciutadans i posar al seu abast directe la variada oferta d’experiències i destinacions turístiques, així com les empreses dedicades al turisme, que aplega la província de València al centre de la capital, en un punt ben comunicat i a l’abast de tot el món.

El públic interessat podrà acudir a la Fira de les Comarques el divendres 31 de març, de 18 a 21 hores, El dissabte dia 1 d’abril, de 10 a 14 hores i de 17 a 21 hores; i el diumenge 2 d’abril, de 10 a 14 hores i de 17 a 20 hores.

El president de la Diputació de València, Toni Gaspar, i el diputat de Turisme, Jordi Mayor, visitaran la fira demà divendres 31 de març, a les 18 hores, amb motiu de l’obertura del certamen.

Últimes notícies

Borja Sémper exigix a Pedro Sánchez eleccions per a posar fi a la degradació política

El portaveu del PP, Borja Sémper, reclama a Pedro Sánchez que dissolga les Corts i convoque eleccions en considerar insostenible la situació política i els casos de corrupció. Ho ha dit a València, on ha afirmat que la degradació política espanyola ha d'acabar donant la paraula als ciutadans.

Elda decreta dol oficial per la mort d’Andrés Molina, fill predilecte de la ciutat

L’Ajuntament d’Elda ha declarat jornada de dol oficial per la mort als 68 anys d’Andrés Molina Giménez, president d’AMFI i fill predilecte, referent en la defensa dels drets de les persones amb discapacitat.

Deting a Beniparrell amb més de 100 grams de marihuana mentre anava en patinet elèctric

La Guàrdia Civil ha detingut a Beniparrell un home de 32 anys que circulava en patinet elèctric amb més de 100 grams de marihuana en cogolls, destinat presumptament al tràfic de droga. L'arrestat, de nacionalitat algeriana i amb antecedents per fets similars, ha passat a disposició del Decanat del Tribunal de Picassent.

‘Nocturnos’, el còmic amb què Laura Pérez s’endinsa en un lloc que no ens pertany

La il·lustradora valenciana Laura Pérez aprofita el còmic ‘Nocturnos’ per explorar la nit com un espai que no ens pertany del tot i que li ha valgut una nominació als premis Eisner 2026. L’obra, reconeguda també per la Biblioteca Pública de Nova York, combina emocions, misteri i experimentació gràfica.

Dissabte amb pujada notable de les temperatures a l’interior de la Comunitat Valenciana

L’oratge del dissabte estarà marcat per un ambient poc nuvolós, algun ruixat a la vesprada al nord interior i una pujada notable de les temperatures màximes a l’interior de la Comunitat Valenciana.

Mor un home després de ser rescatat de la mar en una platja de Peníscola

Un home ha mort de matinada en una platja de Peníscola després de patir problemes mentre es banyava. Els bombers i els servicis sanitaris han intentat reanimar-lo sense èxit.

Funzo encén les Fogueres dAlacant amb un pregó que reclama als jóvens mantindre la festa viva

El cantant alacantí Funzo pronuncia el pregó de les Fogueres de Sant Joan 2026 i apel·la als jóvens a assumir la responsabilitat de mantindre vives les tradicions, combinant identitat i modernitat.

Educació i sindicats reprendran dilluns les negociacions per la vaga del professorat

La Conselleria d'Educació i els principals sindicats es tornaran a reunir dilluns per a continuar negociant després d'una trobada de més de sis hores este divendres sobre una proposta d'inversions de més de 3.300 milions d'euros.