La Generalitat obri el dimarts 20 de desembre el termini per a sol·licitar el Bo Viatge 2023

La Generalitat Valenciana obrirà demà el termini per a sol·licitar el Bo Viatge 2023, una iniciativa que beneficiarà a un total de 160.000 persones.

L’acolliment del programa ha sigut molt bona, per això hem volgut continuar amb la iniciativa l’any vinent. Des de gener fins ara s’han registrat 51.964 reserves, de les quals 2.484 són per a aquest nadal, en concentrar-se del 15 al 23 de desembre, data en què finalitza aquesta edició”, ha explicat el secretari autonòmic de Turisme, Francesc Colomer.

Des de principi d’any el Bo Viatge 2022 ha mobilitzat més de 26,6 milions en el sector turístic de la Comunitat Valenciana fora de temporada alta, sent Benidorm, Calp, València, Finestrat i Peníscola, els destins més demandats”, ha assenyalat Colomer.

L’import mitjà de les reserves realitzades en el programa al llarg de 2022 s’ha situat en 513,7 euros i l’estada mitjana registrada ha sigut de 2,6 nits.

Aquest programa constitueix una política d’estímul que volem consolidar, ja que ha permés reactivar la demanda dels valencians en el propi territori i enfortir la recuperació d’un sector que és clau en l’economia de la nostra societat”, ha afegit.

El titular de Turisme ha destacat que la iniciativa ha tingut “un gran impacte” des de la seua posada en marxa l’octubre de 2020, tant per part del sector, amb més de 1.000 empreses adherides; com pels usuaris, ja que ja són més de 265.000 les valencianes i valencians que s’han beneficiat d’aquesta ajuda des de llavors.

Edició Bo Viatge 2023

La pròxima edició del Programa Bo Viatge Comunitat Valenciana, corresponent a l’any 2023, començarà a les 10 hores de demà 20 de desembre i estarà vigent, de manera ininterrompuda, fins a les 10 hores del 30 de novembre del pròxim any. L’entrada en vigor d’aquest nou programa deixa sense efecte la llista d’espera del programa anterior, referent al 2022.

En la pàgina web del Programa Bo Viatge Comunitat Valenciana 2023 (https://bonoviajecv23.gva.es) estarà disponible la informació sobre aquestes ajudes i s’habilitarà un accés a la seu electrònica per a la sol·licitud d’inscripció que comptarà, amb dos passos a seguir. D’una banda, la sol·licitud de cita prèvia i per una altra, el tràmit d’inscripció en l’hora i dia indicats, que requerirà certificat i signatura electrònica.

La intensitat de l’ajuda serà del 60% del cost dels serveis turístics contractats, sense distinció d’estada curta o llarga, però sí amb una estada mínima de dues nits consecutives en el mateix allotjament turístic, i fins a un màxim de 600 euros per ajuda concedida.

A més de l’allotjament, els beneficiaris del Bo Viatge 2023 podran afegir a la seua reserva altres serveis complementaris que també comptaran amb la bonificació, com a manutenció, tractaments de salut i benestar; activitats esportives; excursions i activitats d’animació, i aparcament.

Es podran beneficiar d’aquestes ajudes, les persones físiques que, sent majors d’edat, estiguen empadronades en un municipi de la Comunitat Valenciana i s’inscriguen en el programa. Així mateix, les persones beneficiàries hauran d’estar al corrent de les seues obligacions tributàries i davant la Seguretat Social.

Cal recordar que cada persona física únicament podrà ser beneficiària d’una ajuda dins del període de vigència del programa, i una vegada assignat el seu codi promocional del Bo Viatge, tindrà 10 hàbils per a formalitzar la seua reserva en qualsevol dels establiments turístics adherits a la iniciativa.

Els dos períodes per a viatjar seran d’una banda, del 16 de gener al 31 de maig de 2023 i, per un altre, del 18 de setembre al 22 de desembre de 2023.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket recorrerà la multa d’Eurolliga per llançament d’objectes

El València Basket presentarà un recurs contra la multa de cinc mil euros imposada per l'Eurolliga pel llançament d'objectes durant el segon partit de quarts de final davant el Panathinaikos.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga imposa una multa de cinc mil euros al València Basket pel llançament d'objectes a la pista davant el Panathinaikos i endurix el focus disciplinari sobre diversos incidents recents.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga ha multat al València Basket amb cinc mil euros per llançament d'objectes a la pista en el segon partit de quarts davant el Panathinaikos i ha imposat sancions addicionals al president del club grec i al jugador Mike James.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en l’Eurolliga

L'Eurolliga imposa al president del Panathinaikos una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir per invadir l'àrea d'anotadors i encarar-se amb els àrbitres a València.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en Eurolliga

El president del Panathinaikos, Dimitrios Giannakopoulos, ha sigut castigat amb una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir després de les seues protestes a València.

El València busca aprofitar les rotacions de l’Atlètic per a acostar-se a la permanència

El València rep a un Atlètic bolcat en la Champions amb l'opció de fer un pas quasi definitiu cap a la permanència. Les nombroses rotacions blanc-i-vermelles i el desgast europeu poden afavorir al conjunt local.

Tres jóvens espanyols, entre els 73 convidats al Combine previ al draft de la NBA 2026

Sergio De Larrea, Aday Mara i Bava Miller figuren entre els 73 jugadors citats al AWS NBA Draft Combine 2026, el gran aparador previ al draft a Chicago.

La Film Symphony Orchestra estrena a València el seu concert Wanted dedicat al western

La Film Symphony Orchestra torna al Palau de la Música de València amb el comiat de Toon Story i l'estrena de Wanted, un nou concert dedicat a les grans bandes sonores del western.