La Generalitat obri el dimarts 20 de desembre el termini per a sol·licitar el Bo Viatge 2023

La Generalitat Valenciana obrirà demà el termini per a sol·licitar el Bo Viatge 2023, una iniciativa que beneficiarà a un total de 160.000 persones.

L’acolliment del programa ha sigut molt bona, per això hem volgut continuar amb la iniciativa l’any vinent. Des de gener fins ara s’han registrat 51.964 reserves, de les quals 2.484 són per a aquest nadal, en concentrar-se del 15 al 23 de desembre, data en què finalitza aquesta edició”, ha explicat el secretari autonòmic de Turisme, Francesc Colomer.

Des de principi d’any el Bo Viatge 2022 ha mobilitzat més de 26,6 milions en el sector turístic de la Comunitat Valenciana fora de temporada alta, sent Benidorm, Calp, València, Finestrat i Peníscola, els destins més demandats”, ha assenyalat Colomer.

L’import mitjà de les reserves realitzades en el programa al llarg de 2022 s’ha situat en 513,7 euros i l’estada mitjana registrada ha sigut de 2,6 nits.

Aquest programa constitueix una política d’estímul que volem consolidar, ja que ha permés reactivar la demanda dels valencians en el propi territori i enfortir la recuperació d’un sector que és clau en l’economia de la nostra societat”, ha afegit.

El titular de Turisme ha destacat que la iniciativa ha tingut “un gran impacte” des de la seua posada en marxa l’octubre de 2020, tant per part del sector, amb més de 1.000 empreses adherides; com pels usuaris, ja que ja són més de 265.000 les valencianes i valencians que s’han beneficiat d’aquesta ajuda des de llavors.

Edició Bo Viatge 2023

La pròxima edició del Programa Bo Viatge Comunitat Valenciana, corresponent a l’any 2023, començarà a les 10 hores de demà 20 de desembre i estarà vigent, de manera ininterrompuda, fins a les 10 hores del 30 de novembre del pròxim any. L’entrada en vigor d’aquest nou programa deixa sense efecte la llista d’espera del programa anterior, referent al 2022.

En la pàgina web del Programa Bo Viatge Comunitat Valenciana 2023 (https://bonoviajecv23.gva.es) estarà disponible la informació sobre aquestes ajudes i s’habilitarà un accés a la seu electrònica per a la sol·licitud d’inscripció que comptarà, amb dos passos a seguir. D’una banda, la sol·licitud de cita prèvia i per una altra, el tràmit d’inscripció en l’hora i dia indicats, que requerirà certificat i signatura electrònica.

La intensitat de l’ajuda serà del 60% del cost dels serveis turístics contractats, sense distinció d’estada curta o llarga, però sí amb una estada mínima de dues nits consecutives en el mateix allotjament turístic, i fins a un màxim de 600 euros per ajuda concedida.

A més de l’allotjament, els beneficiaris del Bo Viatge 2023 podran afegir a la seua reserva altres serveis complementaris que també comptaran amb la bonificació, com a manutenció, tractaments de salut i benestar; activitats esportives; excursions i activitats d’animació, i aparcament.

Es podran beneficiar d’aquestes ajudes, les persones físiques que, sent majors d’edat, estiguen empadronades en un municipi de la Comunitat Valenciana i s’inscriguen en el programa. Així mateix, les persones beneficiàries hauran d’estar al corrent de les seues obligacions tributàries i davant la Seguretat Social.

Cal recordar que cada persona física únicament podrà ser beneficiària d’una ajuda dins del període de vigència del programa, i una vegada assignat el seu codi promocional del Bo Viatge, tindrà 10 hàbils per a formalitzar la seua reserva en qualsevol dels establiments turístics adherits a la iniciativa.

Els dos períodes per a viatjar seran d’una banda, del 16 de gener al 31 de maig de 2023 i, per un altre, del 18 de setembre al 22 de desembre de 2023.

Últimes notícies

Mor un treballador de l’Arenal Sound de Borriana durant l’última jornada del festival

Un treballador de l’Arenal Sound de Borriana ha mort este diumenge, últim dia del festival, després de ser traslladat a l’Hospital de la Plana, presumptament per causes naturals.

Entrenament sorpresa de Carlos Alcaraz a Alacant abans de tornar al circuit

Carlos Alcaraz ha reaparegut amb un entrenament sorpresa en el complex Arena de la Platja de Sant Joan d’Alacant per a preparar el seu retorn a la competició en el Masters 1.000 de Cincinnati, després de quasi quatre mesos lesionat al canell dret.

Gulácsi reforça la porteria del Villarreal amb un fitxatge de dos anys

El Villarreal ha incorporat el porter hongarés Péter Gulácsi, de 36 anys, procedent del Red Bull Leipzig, amb un contracte de dos temporades.

Les màximes baixen dels 40 graus i Alcoi registra 37,9 com a valor més alt

Les temperatures han baixat este dilluns dels 40 graus a la Comunitat Valenciana i el valor més alt s’ha registrat a Alcoi, amb 37,9 graus, segons Aemet. Les capitals de província han quedat per davall dels 33 graus.

Armoni Brooks arriba cedit al Valencia Basket per a la temporada 2026-27

El Valencia Basket ha incorporat l’escorta nord-americà Armoni Brooks cedit des del LDLC ASVEL Villeurbanne per a la temporada 2026-27, després de destacar a l’EuroLeague amb l’Armani Olimpia Milan. El jugador, de 28 anys i amb experiència a la NBA i a la G League, arriba com a especialista en el tir exterior.

Un cotxe es calfa en ple carrer de Novelda i els ocupants en ixen il·lesos

Un cotxe ha quedat calfat este dilluns en plena via urbana a Novelda, però els ocupants han pogut eixir-ne il·lesos. Bombers i Policia Local han intervingut per controlar el foc i evitar danys majors.

Les persones amb ELA en dependència extrema cobren fins a 9.850 € al mes sense llista d’espera

La Generalitat ha reconegut el grau màxim de dependència a 102 persones amb ELA fins a juliol de 2026, amb prestacions de fins a 9.850 euros mensuals i sense llistes d’espera per al Grado III+ a la Comunitat Valenciana.

El PP retreu al PSPV l’augment de 16.000 milions del deute valencià

La portaveu d'Economia del PP en Les Corts, Mari Carmen Contelles, acusa el PSPV d'haver augmentat en quasi 16.000 milions el deute de la Generalitat durant els governs del Botànic i li nega autoritat per a donar lliçons de gestió econòmica. També reclama una reforma estable del sistema de finançament acordada en el Consell de Política Fiscal i Financera.
FILMOTECA D'ESTIU