La Generalitat obri el dimarts 20 de desembre el termini per a sol·licitar el Bo Viatge 2023

La Generalitat Valenciana obrirà demà el termini per a sol·licitar el Bo Viatge 2023, una iniciativa que beneficiarà a un total de 160.000 persones.

L’acolliment del programa ha sigut molt bona, per això hem volgut continuar amb la iniciativa l’any vinent. Des de gener fins ara s’han registrat 51.964 reserves, de les quals 2.484 són per a aquest nadal, en concentrar-se del 15 al 23 de desembre, data en què finalitza aquesta edició”, ha explicat el secretari autonòmic de Turisme, Francesc Colomer.

Des de principi d’any el Bo Viatge 2022 ha mobilitzat més de 26,6 milions en el sector turístic de la Comunitat Valenciana fora de temporada alta, sent Benidorm, Calp, València, Finestrat i Peníscola, els destins més demandats”, ha assenyalat Colomer.

L’import mitjà de les reserves realitzades en el programa al llarg de 2022 s’ha situat en 513,7 euros i l’estada mitjana registrada ha sigut de 2,6 nits.

Aquest programa constitueix una política d’estímul que volem consolidar, ja que ha permés reactivar la demanda dels valencians en el propi territori i enfortir la recuperació d’un sector que és clau en l’economia de la nostra societat”, ha afegit.

El titular de Turisme ha destacat que la iniciativa ha tingut “un gran impacte” des de la seua posada en marxa l’octubre de 2020, tant per part del sector, amb més de 1.000 empreses adherides; com pels usuaris, ja que ja són més de 265.000 les valencianes i valencians que s’han beneficiat d’aquesta ajuda des de llavors.

Edició Bo Viatge 2023

La pròxima edició del Programa Bo Viatge Comunitat Valenciana, corresponent a l’any 2023, començarà a les 10 hores de demà 20 de desembre i estarà vigent, de manera ininterrompuda, fins a les 10 hores del 30 de novembre del pròxim any. L’entrada en vigor d’aquest nou programa deixa sense efecte la llista d’espera del programa anterior, referent al 2022.

En la pàgina web del Programa Bo Viatge Comunitat Valenciana 2023 (https://bonoviajecv23.gva.es) estarà disponible la informació sobre aquestes ajudes i s’habilitarà un accés a la seu electrònica per a la sol·licitud d’inscripció que comptarà, amb dos passos a seguir. D’una banda, la sol·licitud de cita prèvia i per una altra, el tràmit d’inscripció en l’hora i dia indicats, que requerirà certificat i signatura electrònica.

La intensitat de l’ajuda serà del 60% del cost dels serveis turístics contractats, sense distinció d’estada curta o llarga, però sí amb una estada mínima de dues nits consecutives en el mateix allotjament turístic, i fins a un màxim de 600 euros per ajuda concedida.

A més de l’allotjament, els beneficiaris del Bo Viatge 2023 podran afegir a la seua reserva altres serveis complementaris que també comptaran amb la bonificació, com a manutenció, tractaments de salut i benestar; activitats esportives; excursions i activitats d’animació, i aparcament.

Es podran beneficiar d’aquestes ajudes, les persones físiques que, sent majors d’edat, estiguen empadronades en un municipi de la Comunitat Valenciana i s’inscriguen en el programa. Així mateix, les persones beneficiàries hauran d’estar al corrent de les seues obligacions tributàries i davant la Seguretat Social.

Cal recordar que cada persona física únicament podrà ser beneficiària d’una ajuda dins del període de vigència del programa, i una vegada assignat el seu codi promocional del Bo Viatge, tindrà 10 hàbils per a formalitzar la seua reserva en qualsevol dels establiments turístics adherits a la iniciativa.

Els dos períodes per a viatjar seran d’una banda, del 16 de gener al 31 de maig de 2023 i, per un altre, del 18 de setembre al 22 de desembre de 2023.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’Oviedo repetix triomf davant el València (1-0) i s’agarra a la permanència

Un gol de David Costas va donar al Real Oviedo el seu quart triomf del curs davant un València sense resposta. Els blaus ja estan a cinc punts de la permanència.

Oviedo 1-0 València: Costas decidix i l’equip continua viu

El Real Oviedo va véncer 1-0 al València amb un gol de David Costas en un córner i per fi va tancar un partit després d'avançar-se. Va sumar el seu quart triomf del curs i es queda a cinc punts de la permanència.

Carvajal, Fran García i Camavinga, les novetats en l’onze de Arbeloa davant l’Elx

Arbeloa introduïx tres canvis per a rebre a l'Elx: Carvajal i Fran García en els laterals i Camavinga en la medul·lar. L'equip arriba amb deu absències.

Oviedo s’imposa 1-0 a un València sense mordent

L'Oviedo, malgrat la seua condició de cuera, va firmar la seua quarta victòria de lliga en superar 1-0 al València en el Carlos Tartiere. David Costas va decidir i el VAR va anul·lar el 2-0 en el 77.

Carvajal, Fran García i Camavinga, novetats en l’onze del Reial Madrid davant l’Elx

Arbeloa introduïx a Carvajal i Fran García en els laterals i a Camavinga en la medul·lar per a rebre a l'Elx. L'equip ajusta peces amb deu baixes.

Avís groc per vent de fins a 80 km/h a l’interior de Castelló este diumenge

Aemet activa l'avís groc per vent del nord amb ratxes de fins a 80 km/h a Castelló. L'episodi s'estén per trams i afecta també a València i Alacant.

Carvajal, Fran García i Camavinga, novetats en l’onze de Arbeloa davant l’Elx

Arbeloa introduïx a Carvajal i Fran García en els laterals i a Camavinga en el centre. Amb deu baixes, reserva a Alexander-Arnold i a Arda Güler i manté a Thiago Pitarch.

David Costas avança a l’Oviedo davant el València amb un gol en la primera part (1-0)

David Costas va marcar a la mitja hora i va posar per davant a l'Oviedo davant el València en el Carlos Tartiere. El 1-0 va reflectir la superioritat local en la primera part.