La Generalitat obri el dimarts 20 de desembre el termini per a sol·licitar el Bo Viatge 2023

La Generalitat Valenciana obrirà demà el termini per a sol·licitar el Bo Viatge 2023, una iniciativa que beneficiarà a un total de 160.000 persones.

L’acolliment del programa ha sigut molt bona, per això hem volgut continuar amb la iniciativa l’any vinent. Des de gener fins ara s’han registrat 51.964 reserves, de les quals 2.484 són per a aquest nadal, en concentrar-se del 15 al 23 de desembre, data en què finalitza aquesta edició”, ha explicat el secretari autonòmic de Turisme, Francesc Colomer.

Des de principi d’any el Bo Viatge 2022 ha mobilitzat més de 26,6 milions en el sector turístic de la Comunitat Valenciana fora de temporada alta, sent Benidorm, Calp, València, Finestrat i Peníscola, els destins més demandats”, ha assenyalat Colomer.

L’import mitjà de les reserves realitzades en el programa al llarg de 2022 s’ha situat en 513,7 euros i l’estada mitjana registrada ha sigut de 2,6 nits.

Aquest programa constitueix una política d’estímul que volem consolidar, ja que ha permés reactivar la demanda dels valencians en el propi territori i enfortir la recuperació d’un sector que és clau en l’economia de la nostra societat”, ha afegit.

El titular de Turisme ha destacat que la iniciativa ha tingut “un gran impacte” des de la seua posada en marxa l’octubre de 2020, tant per part del sector, amb més de 1.000 empreses adherides; com pels usuaris, ja que ja són més de 265.000 les valencianes i valencians que s’han beneficiat d’aquesta ajuda des de llavors.

Edició Bo Viatge 2023

La pròxima edició del Programa Bo Viatge Comunitat Valenciana, corresponent a l’any 2023, començarà a les 10 hores de demà 20 de desembre i estarà vigent, de manera ininterrompuda, fins a les 10 hores del 30 de novembre del pròxim any. L’entrada en vigor d’aquest nou programa deixa sense efecte la llista d’espera del programa anterior, referent al 2022.

En la pàgina web del Programa Bo Viatge Comunitat Valenciana 2023 (https://bonoviajecv23.gva.es) estarà disponible la informació sobre aquestes ajudes i s’habilitarà un accés a la seu electrònica per a la sol·licitud d’inscripció que comptarà, amb dos passos a seguir. D’una banda, la sol·licitud de cita prèvia i per una altra, el tràmit d’inscripció en l’hora i dia indicats, que requerirà certificat i signatura electrònica.

La intensitat de l’ajuda serà del 60% del cost dels serveis turístics contractats, sense distinció d’estada curta o llarga, però sí amb una estada mínima de dues nits consecutives en el mateix allotjament turístic, i fins a un màxim de 600 euros per ajuda concedida.

A més de l’allotjament, els beneficiaris del Bo Viatge 2023 podran afegir a la seua reserva altres serveis complementaris que també comptaran amb la bonificació, com a manutenció, tractaments de salut i benestar; activitats esportives; excursions i activitats d’animació, i aparcament.

Es podran beneficiar d’aquestes ajudes, les persones físiques que, sent majors d’edat, estiguen empadronades en un municipi de la Comunitat Valenciana i s’inscriguen en el programa. Així mateix, les persones beneficiàries hauran d’estar al corrent de les seues obligacions tributàries i davant la Seguretat Social.

Cal recordar que cada persona física únicament podrà ser beneficiària d’una ajuda dins del període de vigència del programa, i una vegada assignat el seu codi promocional del Bo Viatge, tindrà 10 hàbils per a formalitzar la seua reserva en qualsevol dels establiments turístics adherits a la iniciativa.

Els dos períodes per a viatjar seran d’una banda, del 16 de gener al 31 de maig de 2023 i, per un altre, del 18 de setembre al 22 de desembre de 2023.

Últimes notícies

El foc de Soneja queda extingit després de cremar 183 hectàrees i desallotjar 500 veïns

L’incendi forestal declarat diumenge a Soneja i que també ha afectat Azuébar s’ha donat per extingit este dissabte a les 20.25 hores, després de cremar 183 hectàrees i obligar al desallotjament de 500 veïns.

Ferit un home de 49 anys en una baralla al Mercat de Dénia

Un home de 49 anys ha resultat ferit al cap en una baralla este dissabte al matí al Mercat de Dénia i ha sigut traslladat a l’Hospital de Dénia.

Aemet activa l’avís groc per fortes tronades este diumenge a l’interior nord de València

Aemet ha activat per a este diumenge, entre les 18.00 i les 00.00 hores, l’avís groc per tronades a l’interior nord de València, amb fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i possibilitat de granís i ratxes molt fortes de vent.

Gran incendi en una planta de reciclatge d’Aielo de Malferit amb sis dotacions de bombers

Un incendi industrial molt desenvolupat ha afectat esta vesprada una planta de reciclatge d’Aielo de Malferit i ha obligat a mobilitzar sis dotacions del Consorci de Bombers de València i bombers forestals.

Mor un treballador en caure-li un mur damunt al polígon Fuente del Jarro de Paterna

Un home ha mort este dissabte al polígon industrial Fuente del Jarro de Paterna després que li haja caigut un mur damunt durant la faena.

Ferit un home major en quedar atrapat baix del seu tractor a Benimantell

Un home de Benimantell ha resultat ferit en quedar atrapat baix del tractor que conduïa en la zona de Fontetes. Els bombers l'han rescatat amb contusions i l'han traslladat a un hospital per a la seua valoració.

Braxton Key se’n va al Fenerbahce per dos anys després de descartar seguir al València Basket

L’ala-pivot nord-americà Braxton Key ha signat per dos temporades amb el Fenerbahce després de no acceptar l’oferta de renovació del València Basket, club del qual es declara aficionat de per vida.

Hugo Sotelo jugarà cedit al Llevant la temporada 2026-27

El Celta i el Llevant han tancat un principi dacord perquè Hugo Sotelo jugue cedit el curs 2026-27 al club valencià, pendent només de definir una possible opció de compra.