Un ancià mor en l’incendi d’un habitatge a Algorfa

ALACANT, 5 (EUROPA PRESS)

Un ancià de 80 anys d’edat ha mort este dimecres a conseqüència d’un incendi en un habitatge unifamiliar d’Algorfa, segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers.

L’avís es va rebre a les 18.55 hores, per un foc que va generar molt fum en el carrer Manuel de Falla del municipi. Quan els bombers van arribar al lloc del succés, van iniciar les labors d’extinció i van trobar en l’immoble a este home i al seu gos, que van ser trets de la casa.

Encara que els equips sanitaris van atendre a l’home en una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), finalment va morir a conseqüència de l’incendi.

El Consorci Provincial de Bombers d’Alacant va mobilitzar per a extingir les flames una unitat mane prefectura (UMJ) i una bomba urbana pesada (BUP), a més d’un sergent, un cap i quatre bombers del parc d’Almoradí, que van finalitzar la intervenció a les 19.19 hores.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Vila-real firma el seu primer ple de victòries en els derbis valencians en Primera

El Vila-real tanca la temporada amb sis triomfs en sis partits davant València, Llevant i Elx, suma 18 punts en dols autonòmics i assegura per primera vegada la seua segona Champions consecutiva.

El València busca assegurar la permanència davant quatre rivals que ja li van donar cinc punts en la primera volta

El València encara el tram final de Lliga davant Athletic, Raig, Reial Societat i Barcelona, rivals enfront dels quals ja va sumar cinc punts en la primera volta i que la passada temporada li van deixar sense premi.

El Consell celebra que el Govern eximisca de l’IRPF les ajudes de la DANA de 2024

El president Juanfran Pérez Llorca valora que el Govern haja rectificat i estenga a 2024 l'exempció en l'IRPF de les ajudes autonòmiques per la DANA per a empreses i autònoms.

L’incendi en un desballestament d’Orihuela es manté controlat en la campa exterior

L'incendi declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela a penes manté flama visible, encara que els bombers continuen treballant en el seu control i retirada progressiva de mitjans.

María Pastor González, de la foguera Esplanada, serà la Bellea del Foc 2026

María Pastor González, representant de la foguera Esplanada, ha sigut proclamada Bellea del Foc 2026 en un espectacle celebrat en la plaça de bous d'Alacant davant més de 6.000 persones.

Corberán iguala els 55 partits de Baralla al València i millora la seua puntuació

Carlos Corberán aconseguix els 55 partits de Lliga al capdavant del València CF, els mateixos que va tindre Rubén Baraja, però amb dos punts més i una lleugera millora en el balanç global.

Quasi mig centenar de municipis valencians estrenen alcalde des de les eleccions de 2023

Un total de 48 municipis de la Comunitat Valenciana han canviat d'alcalde des de les eleccions de maig de 2023, sobretot per pactes de govern i mocions de censura, però també per dimissions, jubilacions i incompatibilitats.

Detinguts a Ademuz tres hòmens amb una tona de coure robat de línies telefòniques

La Guàrdia Civil deté a Ademuz a tres hòmens que transportaven en una furgoneta una tona de cable de coure de línies telefòniques i manté la investigació oberta per a localitzar al propietari.