Appel obri Facetime a Android i Window per a competir amb Zoom

 

Els executius d’Apple han deixat clar que volen plantar cara a Zoom i altres eines de col·laboració de forma més decidida.

Un dels majors canvis que arribaran amb les noves versions de iOS, iPad US i macOS serà una millora substancial de l’eina de comunicació FaceTime, que ara permetrà crear reunions fins i tot amb usuaris d’Android i Microsoft, compartir pantalles i fins i tot permetrà que els participants vegen junts vídeos o escolten música.

Anuncios

Apple ha millorat moltes eines de processament de so també per a aconseguir un àudio molt més clar durant les trucades i permetrà difuminar el fons durant les videoconferències.

Els nous sistemes operatius de la companyia afegiran també filtres per a notificacions en funció de l’estat en el qual estiga l’usuari i noves notificacions menys intrusives i que podran agrupar-se per a molestar menys a l’usuari.

Per a iOS, el sistema operatiu dels telèfons iPhone, Apple prepara també nous mapes de ciutats en 3D molt més detallats, suport per al DNI digital i claus per als panys de casa en l’aplicació cartera i un nou disseny per a Safari que donarà més protagonisme a les web i permetrà crear grups de pestanyes.

QUASI UNA VPN

 

Apple no ha modificat els preus del seu programa iCloud (la versió gratuïta amb 5 GB d’emmagatzematge en el núvol és clarament insuficient a hores d’ara), però almenys ha afegit funcions als nivells de pagament, que ara es coneixeran com a iCloud+.

Entre les eines hi haurà un nou sistema de protecció que emmascararà l’origen del trànsit de dades dels usuaris, com faria un proxy o una VPN, de manera que les webs no puguen saber amb detall qui està visitant o des d’on.

També inclourà un gestor d’adreces temporals de correu electrònic per a no haver d’usar el correu electrònic real en donar-se d’alta en els diferents serveis amb el correu real.

Estos no són els únics avanços en privacitat anunciats per Apple, per exemple, permetrà bloquejar l’ús de píxels de seguiment en correus, que informen qui envia un correu quan algú obri els missatges.

Siri ara processarà la veu de l’usuari dins del propi dispositiu, sense enviar un enregistrament a un servidor extern. Esta funció permetrà també que Siri puga usar-se per a controlar els dispositius de forma molt més ràpida i per a tota mena de funcions en pantalla.

A més, a partir d’ara Apple permetrà usar Siri per a controlar dispositius de domòtica de tercers fabricants, com a termòstats o llums, de manera nativa.

Anuncios

Últimes notícies

El PP reclama una moratòria per a frenar enderrocaments de vivendes per la Llei de Costas

El PP ha registrat al Senat una moció per a exigir al Govern una moratòria immediata dels procediments de partió i enderrocament de vivendes i locals afectats per la Llei de Costas.

Aagesen compareixerà al Senat davant la comissió de la dana de València el 18 de maig

Sara Aagesen, vicepresidenta tercera i ministra per a la Transició Ecològica, compareixerà el 18 de maig davant la comissió de la dana de València al Senat, que reprendrà així els seus treballs després de més de dos mesos d'aturada.

La Fiscalia confirma la seua petició de 162 anys de presó per a un acusat de pedofília per gravar a menors en internet

La Fiscalia manté la seua sol·licitud de 162 anys de presó per a un home acusat de gravar, emmagatzemar i difondre material pornogràfic de menors d'entre 10 i 14 anys a través d'internet al començament de 2021.

La Va unir denúncia que el Govern retarda la reparació de parcel·les danyades per la dana després de 556 dies

La Va unir Llauradora critica que, 556 dies després de la dana, el Govern encara no ha reparat diverses parcel·les agràries ni ha aclarit quan començaran les obres ni qui rebrà totes les ajudes.

El PP critica el retorn de Mónica Oltra a la primera línia política en ple empitjorament de la seua causa judicial

El síndic del PP en Les Corts retrau a Mónica Oltra que torne a la primera línia política i opte a l'Alcaldia de València mentres s'obri juí oral en la causa pel cas dels abusos del seu exmarit.

Les víctimes de la dana critiquen la retirada de reforços en el jutjat de Catarroja

Les principals associacions de víctimes de la dana rebutgen la retirada de quatre dels cinc reforços del Jutjat d'Instrucció 3 de Catarroja i alerten de retards en una causa complexa, mentres la Conselleria de Justícia assegura que es mantindran els recursos necessaris.

L’oposició exigix a Pérez Llorca liderar la negociació per a frenar la vaga indefinida de docents

L'oposició en Les Corts reclama al president de la Generalitat que assumisca la negociació per a evitar la vaga indefinida del professorat i acusa Educació d'unflar el cost de les demandes sindicals, mentres PP i Vox demanen protegir els exàmens de la PAU.

Joan Baldoví s’oferix per a liderar la candidatura de Compromís a la Generalitat

Joan Baldoví expressa la seua predisposició a ser el candidat de Compromís a la Presidència de la Generalitat i remarca que la decisió final correspondrà als òrgans interns de la coalició.