17.8 C
València
Diumenge, 15 febrer, 2026

Una empresa d’hostesses demana perdó a una treballadora que fa viral la seua “discriminació per talla”

Alba Nevado

 

El que anava a ser el primer de treball en Fitur d’Alba Nevado com a hostessa ha acabat en un vídeo viral denunciant la discriminació per talla a la qual ha sigut sotmesa “al no cabre en l’uniforme de talla única” i en una infinitat de missatges de solidaritat, ànim i indignació que han acabat amb les disculpes de l’empresa que la va contractar, del recinte on se celebrava l’esdeveniment, Ifema i fins i tot de l’organització de la mateixa fira internacional de Turisme, Fitur.

 

“En ple any 2021, i sent una època marcada pel suposat aprenentatge de l’ésser humà després de la vivència de la pandèmia, m’he vist rebutjada per la meua talla i pes”. Així comença el relat d’esta dona que tenia previst treballar com a hostessa en la fira de Fitur de Madrid del 19 al 23 de maig, amb l’agència Best Way en la fira de Fitur de Madrid perquè no li quedava bé un uniforme de talla única; una història difosa en xarxes socials que s’ha fet viral en poques hores.
 

Tal és així que esta vesprada, Alba, en un exercici d’honestedat, ha explicat també a través de xarxes que ha rebut disculpes de l’empresa que la va contractar oferint-li treball, encara que explica que després del viscut no se sent amb forces.

Comentaris Instagram

L’actualització dels fets que ha pujat la protagonista d’este inesperat capítol acaba exposant que “no pretén mentir ni enganyar” i que el fet que no hi haguera uniforme sembla que “s’ha relacionat amb l’escassetat de fabricació com a i pressupost quant a l’uniforme”.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mor un jove de 21 anys i un altre resulta ferit greu en un atropellament a Castelló

Un atropellament anit al carrer Alemanya de Castelló se salda amb un jove mort i un altre ferit greu. El CICU va activar una SAMU que va confirmar la mort i va traslladar al ferit a l'Hospital General.

La Generalitat ha activat un És-Alert a Castelló pels forts vents

La Generalitat ha enviat un És-Alert als mòbils de Castelló per a alertar de ratxes molt intenses previstes este dissabte. Es demanen desplaçaments mínims i seguir canals oficials.

Bombers atenen prop d’un centenar d’incidències per vent a Castelló i Alacant

Les ratxes de vent han obligat els consorcis a atendre desenes d'intervencions, amb alerta roja a Castelló i sense ferits a Alacant. S'han reforçat parcs i llançat avisos de precaució.

Bigas va demanar calma a l’Elx: les ratxes passen i els resultats arribaran

Pedro Bigas va cridar a no dramatitzar la ratxa de set jornades sense guanyar i va sostindre que els resultats arribaran. Va reclamar solidesa arrere i confiança en el pla.

El València Basket s’aferra a la segona plaça a Andorra abans de la Copa

L'equip taronja visita al Morabanc Andorra amb la segona posició en joc i la Copa del Rei molt a la vora. Arriba de caure a Badalona i de reaccionar en l'Eurolliga.

Renfe suspén hui Llarga i Mitjana distància en el Corredor Mediterrani i entre València i Castelló pel temporal

Renfe ha suspés durant tot el dissabte els servicis de Llarga i Mitjana distància en el Corredor Mediterrani entre la Comunitat Valenciana i Catalunya pel vent. Tres trens entre València i Castelló han sigut cancel·lats i la C-6 de Rodalia manté la normalitat.

Detenen a Alcoi a un empresari tèxtil per emprar estrangers sense contracte

La Policia Nacional ha detingut a Alcoi al responsable d'una empresa de reciclatge de roba de segona mà per contractar estrangers sense alta ni contracte. En la inspecció es van localitzar quatre treballadors, dos d'ells en situació irregular.

Els fisioterapeutes reclamen més presència en la sanitat pública i especialitats oficials

El degà del ICOFCV, Josep Benítez, defén que reforçar la fisioteràpia en el sistema públic agilitza processos i reduïx costos, i urgix reconéixer especialitats.