Una empresa d’hostesses demana perdó a una treballadora que fa viral la seua “discriminació per talla”

Alba Nevado

 

El que anava a ser el primer de treball en Fitur d’Alba Nevado com a hostessa ha acabat en un vídeo viral denunciant la discriminació per talla a la qual ha sigut sotmesa “al no cabre en l’uniforme de talla única” i en una infinitat de missatges de solidaritat, ànim i indignació que han acabat amb les disculpes de l’empresa que la va contractar, del recinte on se celebrava l’esdeveniment, Ifema i fins i tot de l’organització de la mateixa fira internacional de Turisme, Fitur.

 

“En ple any 2021, i sent una època marcada pel suposat aprenentatge de l’ésser humà després de la vivència de la pandèmia, m’he vist rebutjada per la meua talla i pes”. Així comença el relat d’esta dona que tenia previst treballar com a hostessa en la fira de Fitur de Madrid del 19 al 23 de maig, amb l’agència Best Way en la fira de Fitur de Madrid perquè no li quedava bé un uniforme de talla única; una història difosa en xarxes socials que s’ha fet viral en poques hores.
 

Tal és així que esta vesprada, Alba, en un exercici d’honestedat, ha explicat també a través de xarxes que ha rebut disculpes de l’empresa que la va contractar oferint-li treball, encara que explica que després del viscut no se sent amb forces.

Comentaris Instagram

L’actualització dels fets que ha pujat la protagonista d’este inesperat capítol acaba exposant que “no pretén mentir ni enganyar” i que el fet que no hi haguera uniforme sembla que “s’ha relacionat amb l’escassetat de fabricació com a i pressupost quant a l’uniforme”.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Marcelino apel·la a la millor versió del Vila-real per a afermar la tercera plaça a Girona

Marcelino García Toral insistix que el Vila-real ha d'oferir la seua millor versió en el camp del Girona per a fer un pas clau en la lluita per la tercera plaça i la classificació a la Champions.

El Consell eleva un 22% les ajudes a la innovació fins a 59 milions d’euros

El Consell incrementa un 22% el pressupost d'ajudes del Ivace+i Innovació fins a 59 milions, amb menys tràmits i major impacte exigit en les empreses.

Localitzen en internet un manuscrit del segle XVII desaparegut a València fa més de cent anys

La Policia de la Generalitat ha localitzat en una web de compravenda un manuscrit del segle XVII del Gremi de Velluters, desaparegut del Col·legi de l'Art Major de la Seda a inicis del segle XX i lloc en venda per 71.900 euros.

Un any i mig després de la dana encara queden 471 ascensors sense reparar a València

La dana d'octubre de 2024 va deixar inutilitzats 7.530 ascensors en vivendes de València i, any i mig després, encara queden 471 per reparar o substituir, molts bloquejats pel cost i la complexitat de les obres.

Domingo estable i solejat en la Comunitat Valenciana amb lleuger ascens de les temperatures

La Comunitat Valenciana viu un diumenge estable, amb intervals de núvols alts, temperatures a l'alça i vent fluix variable, que guanyarà component este i sud a la vesprada. El dilluns es mantindrà l'ambient tranquil, amb lleuger descens de les màximes a València i Castelló i canvis en el vent i l'estat de la mar.

Rescaten a una dona bloquejada en una via ferrata d’Argelita per una fallada en el mosquetó

Bombers del Consorci de Castelló han rescatat en la via ferrata d'Argelita a una dona que va quedar bloquejada a uns 20 metres d'altura per un problema amb el mosquetó dels seus caps d'ancoratge.

El SanSan 2026 tanca edició després de cancel·lar la seua primera jornada pel vent

El SanSan Festival 2026 conclou esta nit a Benicàssim després de reprogramar part dels concerts anul·lats el dijous per les fortes ratxes de vent i mantindre sense canvis el cartell del dissabte.

Queden en llibertat els dos germans detinguts per la presumpta violació d’una dona en un cotxe a València

La jutgessa de Violència sobre la Dona de València deixa en llibertat provisional als dos germans detinguts per una presumpta violació en un cotxe en el barri de Malilla al no existir denúncia de la víctima.