Una empresa d’hostesses demana perdó a una treballadora que fa viral la seua “discriminació per talla”

Alba Nevado

 

El que anava a ser el primer de treball en Fitur d’Alba Nevado com a hostessa ha acabat en un vídeo viral denunciant la discriminació per talla a la qual ha sigut sotmesa “al no cabre en l’uniforme de talla única” i en una infinitat de missatges de solidaritat, ànim i indignació que han acabat amb les disculpes de l’empresa que la va contractar, del recinte on se celebrava l’esdeveniment, Ifema i fins i tot de l’organització de la mateixa fira internacional de Turisme, Fitur.

 

“En ple any 2021, i sent una època marcada pel suposat aprenentatge de l’ésser humà després de la vivència de la pandèmia, m’he vist rebutjada per la meua talla i pes”. Així comença el relat d’esta dona que tenia previst treballar com a hostessa en la fira de Fitur de Madrid del 19 al 23 de maig, amb l’agència Best Way en la fira de Fitur de Madrid perquè no li quedava bé un uniforme de talla única; una història difosa en xarxes socials que s’ha fet viral en poques hores.
 

Tal és així que esta vesprada, Alba, en un exercici d’honestedat, ha explicat també a través de xarxes que ha rebut disculpes de l’empresa que la va contractar oferint-li treball, encara que explica que després del viscut no se sent amb forces.

Comentaris Instagram

L’actualització dels fets que ha pujat la protagonista d’este inesperat capítol acaba exposant que “no pretén mentir ni enganyar” i que el fet que no hi haguera uniforme sembla que “s’ha relacionat amb l’escassetat de fabricació com a i pressupost quant a l’uniforme”.

 

Últimes notícies

Les empreses valencianes busquen reforçar el seu negoci a l’Àfrica amb una aliança amb el Marroc

Quasi 3.000 empreses valencianes exporten ja al Marroc, principal soci comercial en Àfrica, i institucions i empresariat han defensat una nova aliança industrial, tecnològica i logística per a guanyar competitivitat i obrir més negoci al continent africà.

Els hotelers d’Alacant esclaten contra el caos municipal durant les Fogueres

La patronal hotelera d’Alacant acusa l’Ajuntament de falta total de coordinació en neteja i seguretat durant les Fogueres, amb hotels quasi plens i greus problemes d’operativa diària.

La calor dispara els termòmetres fins als 39,6 °C i activa avisos per risc d’incendis

Les màximes han superat ja els 39 graus en municipis de Castelló i Alacant. Aemet, Sanitat i Emergències han activat avisos per calor extrema i risc alt d’incendis en gran part del territori.

Pacients i personal d’Urgències del General de València pateixen més de 30 graus per les obres

El sindicat CSIF denuncia que el triage d’Urgències del General de València, reubicat per les obres en un espai xicotet i obert, arriba a superar els 30 graus i reclama mesures addicionals de refrigeració. L’hospital recorda que és una ubicació provisional i que ja ha instal·lat dos equips portàtils de climatització.

66,8 milions per a reforçar els recursos extraordinaris dels col·legis valencians el curs 2026-2027

Educació ha aprovat 66,8 milions d’euros per al programa REMA el curs 2026-2027, amb 1.000 docents més en centres públics i 124 en concertats per a reforçar l’aprenentatge i reduir l’abandó escolar.

Els majors de la Residència de Ferroviaris de Sant Joan viuen la cremà amb la visita de Juanfran Pérez Llorca

La Residència de Ferroviaris de Sant Joan d’Alacant ha celebrat la cremà de la seua foguera amb la presència del president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, i de l’alcalde Santiago Román, en una iniciativa que acostava la festa als residents majors.

Visites multisensorials perquè les Fogueres d Alacant siguen accessibles per a tots

Un grup d investigació de la Universitat d Alacant i la Foguera Sèneca-Autobusos ha posat en marxa una prova pilot de visites multisensorials per a acostar el monument a persones amb discapacitat. El projecte FogUAccess busca fer l art i la festa més accessibles amb olors, sons, textures i explicacions adaptades.

Una mascletà berciana fa tremolar les Fogueres de Sant Joan dAlacant

El pirotècnic Pedro Alonso, de la firma Pibierzo, ha debutat en el concurs de mascletaes de les Fogueres de Sant Joan dAlacant amb un espectacle anomenat Terremoto berciano en el cielo alicantino, que ha arribat als 126,8 decibels en 5 minuts i 41 segons.