20.6 C
València
Dimarts, 24 febrer, 2026

Una empresa d’hostesses demana perdó a una treballadora que fa viral la seua “discriminació per talla”

Alba Nevado

 

El que anava a ser el primer de treball en Fitur d’Alba Nevado com a hostessa ha acabat en un vídeo viral denunciant la discriminació per talla a la qual ha sigut sotmesa “al no cabre en l’uniforme de talla única” i en una infinitat de missatges de solidaritat, ànim i indignació que han acabat amb les disculpes de l’empresa que la va contractar, del recinte on se celebrava l’esdeveniment, Ifema i fins i tot de l’organització de la mateixa fira internacional de Turisme, Fitur.

 

“En ple any 2021, i sent una època marcada pel suposat aprenentatge de l’ésser humà després de la vivència de la pandèmia, m’he vist rebutjada per la meua talla i pes”. Així comença el relat d’esta dona que tenia previst treballar com a hostessa en la fira de Fitur de Madrid del 19 al 23 de maig, amb l’agència Best Way en la fira de Fitur de Madrid perquè no li quedava bé un uniforme de talla única; una història difosa en xarxes socials que s’ha fet viral en poques hores.
 

Tal és així que esta vesprada, Alba, en un exercici d’honestedat, ha explicat també a través de xarxes que ha rebut disculpes de l’empresa que la va contractar oferint-li treball, encara que explica que després del viscut no se sent amb forces.

Comentaris Instagram

L’actualització dels fets que ha pujat la protagonista d’este inesperat capítol acaba exposant que “no pretén mentir ni enganyar” i que el fet que no hi haguera uniforme sembla que “s’ha relacionat amb l’escassetat de fabricació com a i pressupost quant a l’uniforme”.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Generalitat amplia al 20% l’aval de vivenda i eleva a 30 milions el programa de l’IVF

El Consell reforça el programa de l'IVF fins a 30 milions i eleva l'aval al 20% perquè jóvens de 18 a 45 anys accedisquen a finançament del 100% en la seua primera vivenda. La nova convocatòria amplia el preu màxim a 311.000 € i flexibilitza l'edat en municipis afectats per la dana.

La jutgessa de la DANA centra en les víctimes 60 de les 109 pàgines del seu escrit contra Mazón

La instructora remet al TSJCV una exposició raonada sobre la gestió de la DANA i dedica 60 de 109 pàgines a relatar pel seu nom a 230 víctimes. Enlletgix les 'informacions falses' que van sumar morts inexistents i assenyala que un altre cas en estudi podria elevar el balanç a 231.

Pérez Llorca considera que PPCV i Mazón ja van assumir responsabilitats per la DANA

El president ha expressat un profund respecte per les víctimes i ha defés que el PPCV i Carlos Mazón ja van assumir la seua responsabilitat política. També ha evitat valorar les investigacions judicials i ha recordat les mesures adoptades després del temporal.

El PP evita pronunciar-se sobre la petició al TSJCV per a investigar a Carlos Mazón

El síndic popular Fernando Pastor ha reiterat que el partit no comenta decisions judicials. Ha evitat parlar de demanar l'acta a Carlos Mazón fins que es pronuncie el TSJCV.

Dimarts amb sol i lleuger ascens tèrmic en la Comunitat Valenciana

Dimarts amb cels poc nuvolosos o buidats i temperatures en lleuger ascens o sense canvis en la Comunitat Valenciana. Hi haurà boires i bancs de boira en el litoral.

Compromís critica la persecució a Mónica Oltra i demana democratitzar la justícia

Compromís ha denunciat una persecució judicial i política contra Mónica Oltra i ha demanat democratitzar la justícia després de l'obertura de juí oral. La coalició ha invocat decisions en la instrucció i el criteri de la Fiscalia per a defendre que 'no existix cas Mónica Oltra'.

La jutgessa veu decisiva l’exclusió voluntària de Mazón en les 230 morts de la DANA a València

La instructora atribuïx a Carlos Mazón una omissió equiparable a l'acció per la seua absència de coordinació durant la DANA i eleva el cas al TSJCV. Sosté un nexe causal amb la falta d'avisos que, al seu juí, va ser clau en 230 morts i múltiples lesions.

Govern i oposició demanen al PP que exigisca l’acta a Carlos Mazón després de la decisió de la jutgessa de la dana

Govern, PSPV-PSOE i Compromís han exigit al PP que demane a Carlos Mazón la seua acta de diputat autonòmic després de l'elevació al TSJCV de la causa per la dana. La pressió s'ha intensificat per la seua condició d'aforat.