Una empresa d’hostesses demana perdó a una treballadora que fa viral la seua “discriminació per talla”

Alba Nevado

 

El que anava a ser el primer de treball en Fitur d’Alba Nevado com a hostessa ha acabat en un vídeo viral denunciant la discriminació per talla a la qual ha sigut sotmesa “al no cabre en l’uniforme de talla única” i en una infinitat de missatges de solidaritat, ànim i indignació que han acabat amb les disculpes de l’empresa que la va contractar, del recinte on se celebrava l’esdeveniment, Ifema i fins i tot de l’organització de la mateixa fira internacional de Turisme, Fitur.

 

“En ple any 2021, i sent una època marcada pel suposat aprenentatge de l’ésser humà després de la vivència de la pandèmia, m’he vist rebutjada per la meua talla i pes”. Així comença el relat d’esta dona que tenia previst treballar com a hostessa en la fira de Fitur de Madrid del 19 al 23 de maig, amb l’agència Best Way en la fira de Fitur de Madrid perquè no li quedava bé un uniforme de talla única; una història difosa en xarxes socials que s’ha fet viral en poques hores.
 

Tal és així que esta vesprada, Alba, en un exercici d’honestedat, ha explicat també a través de xarxes que ha rebut disculpes de l’empresa que la va contractar oferint-li treball, encara que explica que després del viscut no se sent amb forces.

Comentaris Instagram

L’actualització dels fets que ha pujat la protagonista d’este inesperat capítol acaba exposant que “no pretén mentir ni enganyar” i que el fet que no hi haguera uniforme sembla que “s’ha relacionat amb l’escassetat de fabricació com a i pressupost quant a l’uniforme”.

 

Últimes notícies

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la Confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia el veto a les dones en la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt i revisarà la seua inscripció com a entitat religiosa, en considerar que vulnera drets constitucionals.

Paunovic confia en el pla de Luis de la Font per a la porteria d’Espanya

El seleccionador de Sèrbia, Velljko Paunovic, assegura que Luis de la Font té un pla clar per a la porteria d'Espanya i considera a la Roja candidata al Mundial pel seu estil i continuïtat.

Álex Baena viu com un orgull el seu retorn a Vila-real amb la selecció espanyola

Álex Baena afronta com un partit molt especial l'amistós España-Sèrbia, el seu primer retorn a l'Estadi de la Ceràmica des de la seua eixida del Vila-real, i confia a consolidar-se per al Mundial malgrat els pocs minuts en l'Atlètic.

De la Font reivindica la seua porteria abans de l’Espanya-Sèrbia amistós

Luis de la Font assegura que Espanya compta amb quatre dels deu millors porters del món i afronta els amistosos davant Sèrbia i Egipte com si ja estiguera jugant el Mundial.

Ana Redondo reclama la dimissió de Susana Camarero després dels seus insults al Govern

La ministra d'Igualtat, Ana Redondo, reclama la dimissió de la vicepresidenta valenciana Susana Camarero en considerar insuficients les seues disculpes per dir prostitutes al Govern d'Espanya.

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, en considerar que vulnera drets fonamentals i manté una discriminació injustificada.

Camarero es disculpa per la seua frase sobre les prostitutes i l’atribuïx a un lapsus

Susana Camarero demana disculpes per afirmar en Les Corts que el Govern està 'ple de prostitutes', sosté que va ser un lapsus corregit al moment i acusa l'oposició de manipular les seues paraules.

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per dir prostitutes a les ministres

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per afirmar que el Govern d'Espanya estava ple de prostitutes i sosté que la vicepresidenta valenciana ha dit el que realment pensa.