Una empresa d’hostesses demana perdó a una treballadora que fa viral la seua “discriminació per talla”

Alba Nevado

 

El que anava a ser el primer de treball en Fitur d’Alba Nevado com a hostessa ha acabat en un vídeo viral denunciant la discriminació per talla a la qual ha sigut sotmesa “al no cabre en l’uniforme de talla única” i en una infinitat de missatges de solidaritat, ànim i indignació que han acabat amb les disculpes de l’empresa que la va contractar, del recinte on se celebrava l’esdeveniment, Ifema i fins i tot de l’organització de la mateixa fira internacional de Turisme, Fitur.

 

“En ple any 2021, i sent una època marcada pel suposat aprenentatge de l’ésser humà després de la vivència de la pandèmia, m’he vist rebutjada per la meua talla i pes”. Així comença el relat d’esta dona que tenia previst treballar com a hostessa en la fira de Fitur de Madrid del 19 al 23 de maig, amb l’agència Best Way en la fira de Fitur de Madrid perquè no li quedava bé un uniforme de talla única; una història difosa en xarxes socials que s’ha fet viral en poques hores.
 

Tal és així que esta vesprada, Alba, en un exercici d’honestedat, ha explicat també a través de xarxes que ha rebut disculpes de l’empresa que la va contractar oferint-li treball, encara que explica que després del viscut no se sent amb forces.

Comentaris Instagram

L’actualització dels fets que ha pujat la protagonista d’este inesperat capítol acaba exposant que “no pretén mentir ni enganyar” i que el fet que no hi haguera uniforme sembla que “s’ha relacionat amb l’escassetat de fabricació com a i pressupost quant a l’uniforme”.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca anuncia ajudes per a consolidar les empreses valencianes als Estats Units

La Generalitat ha llançat una nova línia d'ajudes perquè pimes i grans companyies valencianes consoliden la seua presència als Estats Units, cobrint tràmits, fires, màrqueting, personal i consultoria. L'anunci s'ha realitzat en la Nit de les Finances, avantsala de Forinvest.

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.

Vicente Lafuente deixa la presidència de Femeval per a centrar-se en la CEV

Vicente Lafuente ha dimitit com a president de Femeval per a centrar-se en la CEV per la càrrega de treball. La federació activa una elecció parcial amb calendari i presidència en funcions.

Ferit un acompanyant per un tret dissuasiu durant una persecució a Alzira

Un acompanyant ha resultat ferit a la cama per un tret dissuasiu durant una persecució policial a Alzira. Els dos ocupants del cotxe han sigut detinguts.

El Museu de Belles Arts de València exhibix el seu art contemporani dels 40 als 70

El MuBAV reunix 48 obres de 32 artistes en Temps Moderns, un recorregut per la modernització artística entre els 40 i els 70. La mostra es visita fins al 31 de maig.

El MACA incorpora serigrafies de Soledad Sevilla i documents sobre Eusebio Sempere

L'Ajuntament d'Alacant ha acceptat per al MACA dos sèries de serigrafies de Soledad Sevilla i documentació sobre Eusebio Sempere, que reforcen la seua col·lecció i arxiu.