18 C
València
Dimarts, 24 febrer, 2026

Vox considera els dos punts violeta que s’instal·laran al Grau durant Sant Pere ‘una despesa innecessària’

CASTELLÓ, 21 (EUROPA PRESS)-

Antonio Ortolá, portaveu de Vox a l’Ajuntament de Castelló, ha manifestat la seua “total repulsa” als dos punts violeta que, segons ha dit, la Regidoria d’Igualtat instal·larà al Grau durant les festes de Sant Pere per considerar-los “inútils” i “innecessaris”. Segons Ortolá, “està més que demostrat que els punts no han suposat cap disminució en els casos de violència sexual contra les dones i és una mesura ideològica de l’esquerra que tristament ha comprat el Partit Popular”.

El portaveu ha explicat que, per primera vegada, el dispositiu policial comptarà amb tres punts fixos de Policia Local que estaran disponibles des de les 17.00 fins a les 4.00 o les 6.00 hores., segons el dia, i que tindran l’objectiu d’atendre als ciutadans i garantir la seua seguretat.

Tal com ha assegurat Ortolá, “la creació de punts d’informació i seguretat es fan necessaris veient la diversitat de problemes que sorgixen durant estos dies”. No obstant això, “els punts violeta que promou l’esquerra i que compra el Partit Popular són punts discriminatoris que difonen la visió feminista radical de la lluita de sexes i que situa als homes i les dones en plànols diferents fins i tot legalment”, ha afegit.

“El que cal fer és augmentar la seguretat en els carrers i les penes als violadors i agressors sexuals, no muntar paraetes de gènere”, ha subratllat.

Ortolá també ha destacat que es tracta d’una “despesa absolutament innecessària” i ha indicat que li preguntaran al seu soci de govern, el Partit Popular, “quants diners s’ha invertit en estos dos punts violeta”.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’Audiència de València ordena obrir juí oral contra Mónica Oltra per encobriment

L'Audiència Provincial de València ha ordenat al Jutjat d'Instrucció 15 obrir juí oral contra Mónica Oltra i altres nou per presumpte encobriment d'abusos. La decisió revoca el sobreseïment i dona pas a la fase d'enjudiciament.

Robatori de cable provoca retards en Metrovalencia i afecta a les línies 1, 2 i 7

Les línies 1, 2 i 7 registren demores des de primera hora per un robatori de cable nocturn entre València Sud i Castelló. La seguretat està garantida i es treballa en la reparació.

Tres detinguts, un menor, per robatoris amb violència de telèfons valorats en 24.000 euros

La Guàrdia Civil ha detingut a tres membres d'un grup, un d'ells menor, per assalts a botigues de telefonia a Llíria, Moncada i la Vall d'Uixó. Se'ls atribuïxen quatre robatoris i resistència després d'una persecució.

Dimarts solejat i temperatures lleugerament més altes en la Comunitat Valenciana

Jornada poc nuvolosa o buidada, amb boires i bancs de boira en el litoral a primeres i últimes hores. Vent fluix i descens de les màximes el dimecres.

L’incendi d’un camió causa retencions de 4 quilòmetres en l’AP-7 a l’altura de Xeraco

Un camió crema en l'AP-7 a l'altura de Xeraco i provoca cues d'uns 4 quilòmetres en els dos sentits. La DGT desvia el trànsit per l'eixida 572 i no es registren ferits.

Gaudir, Celler de Ca Roca, Diverxo i Etxeberri, ‘Top of the Tops’ de la Guia Macarfi

Gaudir, el Celler de Ca Roca, Diverxo i Rostidor Etxeberri han sigut reconeguts com 'Top of the Tops' per liderar la Guia Macarfi tres anys seguits. Restaurant Fontané s'ha emportat el 'Rookie de l'Any' 2025.

Saravia tria al València malgrat altres ofertes i firma fins a final de temporada

El lateral argentí va triar al València malgrat altres ofertes, va firmar fins a final de temporada i va arribar lliure per a reforçar el carril dret. Aporta caràcter i polivalència i va demanar el suport de l'afició

Baskonia ha conquistat la Copa del Rei: sorpresa relativa i més de 100.000 aficionats

El Baskonia ha alçat la Copa del Rei 17 anys després en un torneig amb gran assistència en el Roig Arena. La sorpresa ha sigut relativa pel domini dels caps de sèrie i la potència dels equips Eurolliga.