Vox considera els dos punts violeta que s’instal·laran al Grau durant Sant Pere ‘una despesa innecessària’

CASTELLÓ, 21 (EUROPA PRESS)-

Antonio Ortolá, portaveu de Vox a l’Ajuntament de Castelló, ha manifestat la seua «total repulsa» als dos punts violeta que, segons ha dit, la Regidoria d’Igualtat instal·larà al Grau durant les festes de Sant Pere per considerar-los «inútils» i «innecessaris». Segons Ortolá, «està més que demostrat que els punts no han suposat cap disminució en els casos de violència sexual contra les dones i és una mesura ideològica de l’esquerra que tristament ha comprat el Partit Popular».

El portaveu ha explicat que, per primera vegada, el dispositiu policial comptarà amb tres punts fixos de Policia Local que estaran disponibles des de les 17.00 fins a les 4.00 o les 6.00 hores., segons el dia, i que tindran l’objectiu d’atendre als ciutadans i garantir la seua seguretat.

Tal com ha assegurat Ortolá, «la creació de punts d’informació i seguretat es fan necessaris veient la diversitat de problemes que sorgixen durant estos dies». No obstant això, «els punts violeta que promou l’esquerra i que compra el Partit Popular són punts discriminatoris que difonen la visió feminista radical de la lluita de sexes i que situa als homes i les dones en plànols diferents fins i tot legalment», ha afegit.

«El que cal fer és augmentar la seguretat en els carrers i les penes als violadors i agressors sexuals, no muntar paraetes de gènere», ha subratllat.

Ortolá també ha destacat que es tracta d’una «despesa absolutament innecessària» i ha indicat que li preguntaran al seu soci de govern, el Partit Popular, «quants diners s’ha invertit en estos dos punts violeta».

Últimes notícies

Arcadi España i Bernabé posen en valor el nou edifici de Tragsa després de la dana

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, i la delegada del Govern, Pilar Bernabé, visiten el nou edifici de Tragsa a Paterna i destaquen el seu paper imprescindible en la recuperació després de la dana i en el suport a ajuntaments i veïns.

Vivenda exigix a la Comunitat Valenciana actuar contra 15.000 pisos turístics il·legals

El Ministeri de Vivenda reclama a la Comunitat Valenciana i a la resta d'autonomies que perseguisquen el frau de les vivendes turístiques il·legals després de l'anul·lació del registre estatal, i advertix que vigilarà de prop la seua actuació.

Arcadi España acusa a Pérez Llorca de desentendre’s de la vaga educativa indefinida

Arcadi España retrau a Juanfran Pérez Llorca que no lidere la negociació de la vaga indefinida del professorat no universitari en la Comunitat Valenciana i li insta a asseure's amb els sindicats.

Els Pressupostos de la Generalitat de 2026 aconseguixen 33.305 milions amb un augment del 3,1%

Els comptes de la Generalitat per a 2026 sumen 33.305 milions, un 3,1% més, prioritzen sanitat, educació i gasto social, i incrementen l'amortització de deute.

Arcadi España acusa el Consell de tindre els Pressupostos pactats amb Vox des de fa temps

Arcadi España critica que els Pressupostos de la Generalitat per a 2026 incloguen la prioritat nacional i sosté que l'acord entre PP i Vox estava tancat des de fa temps.

Morant se suma als Moros i Cristians d’Elda i enaltix una festa igualitària i multitudinària

La ministra Diana Morant participa en els Moros i Cristians d'Elda, recentment declarats d'interés turístic internacional, i els reivindica com una festa igualitària, multitudinària i bolcada en la música i la tradició.

Arcadi España reivindica que Espanya ha contingut l’impacte de la guerra a l’Iran sobre la inflació

Arcadi España celebra que l'IPC avançat es mantinga en el 3,2% i l'atribuïx al paquet d'ajudes del Govern i a l'impuls de les energies renovables. El ministre també defén als funcionaris de l'Agència Tributària davant els aturs convocats per CSIF.

Pablo Sánchez reivindica al Llevant: club venedor però sense necessitat de malvendre

Pablo Sánchez defén que el Llevant assumix la seua condició de club venedor, però assegura que la permanència en Primera li permet negociar sense urgències i sense malvendre a les seues figures.