Vox considera els dos punts violeta que s’instal·laran al Grau durant Sant Pere ‘una despesa innecessària’

CASTELLÓ, 21 (EUROPA PRESS)-

Antonio Ortolá, portaveu de Vox a l’Ajuntament de Castelló, ha manifestat la seua “total repulsa” als dos punts violeta que, segons ha dit, la Regidoria d’Igualtat instal·larà al Grau durant les festes de Sant Pere per considerar-los “inútils” i “innecessaris”. Segons Ortolá, “està més que demostrat que els punts no han suposat cap disminució en els casos de violència sexual contra les dones i és una mesura ideològica de l’esquerra que tristament ha comprat el Partit Popular”.

El portaveu ha explicat que, per primera vegada, el dispositiu policial comptarà amb tres punts fixos de Policia Local que estaran disponibles des de les 17.00 fins a les 4.00 o les 6.00 hores., segons el dia, i que tindran l’objectiu d’atendre als ciutadans i garantir la seua seguretat.

Tal com ha assegurat Ortolá, “la creació de punts d’informació i seguretat es fan necessaris veient la diversitat de problemes que sorgixen durant estos dies”. No obstant això, “els punts violeta que promou l’esquerra i que compra el Partit Popular són punts discriminatoris que difonen la visió feminista radical de la lluita de sexes i que situa als homes i les dones en plànols diferents fins i tot legalment”, ha afegit.

“El que cal fer és augmentar la seguretat en els carrers i les penes als violadors i agressors sexuals, no muntar paraetes de gènere”, ha subratllat.

Ortolá també ha destacat que es tracta d’una “despesa absolutament innecessària” i ha indicat que li preguntaran al seu soci de govern, el Partit Popular, “quants diners s’ha invertit en estos dos punts violeta”.

Últimes notícies

Expulsen d’Espanya a huit detinguts per usar pirotècnia prohibida en les Falles

La Subdelegació del Govern a València ordena l'expulsió i cinc anys de veto d'entrada a huit ciutadans comunitaris per llançar pirotècnia prohibida i perillosa durant les últimes Falles.

Agents mediambientals confirmen que no van ser mobilitzats durant la dana en la Comunitat Valenciana

Dos agents mediambientals de la Generalitat van declarar davant el jutjat de Catarroja que durant la dana del 29 d'octubre de 2024 no van rebre orde de mobilització ni avís d'alerta hidrològica.

La jutgessa de la DANA manté a Mazón com a testimoni i li nega accés a la causa

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA a Catarroja ratifica que Carlos Mazón continua sent testimoni, rebutja el seu recurs i li impedix accedir al sumari mentres no siga part en el procediment.

El València Basket estrena un museu en el Roig Arena que repassa tota la seua història

El València Basket inaugura un museu i tour en el Roig Arena que recorre la seua trajectòria des de 1986, amb zones interactives i un enfocament a crear nova afició.

Més de 1.600 aspirants s’examinen per a entrar en el cos de Bombers de València

Un total de 1.634 persones es presenten este dissabte al primer examen de l'oposició al cos de Bombers de València, que oferix fins a 122 noves places i aspira a completar el procés abans de final d'any.

La Fiscalia demana imputar a un exalte càrrec de Justícia per la filtració d’un àudio de la dana

La Fiscalia Provincial de València sol·licita que el exsubsecretario de Justícia Ricardo García declare com investigat per la filtració d'un àudio reservat entre Aemet i Emergències durant la dana.

Els taxistes valencians redoblen les protestes i acusen el Consell de precarizar els servicis públics

Uns 1.500 taxistes tornen a col·lapsar el centre de València per a exigir una regulació més restrictiva de les VTC i denunciar la precarització dels servicis públics.

Loteries destinarà 60 milions en quatre anys a la labor social de Creu Roja

Hisenda i Creu Roja renoven el seu conveni de col·laboració, pel qual Loteries i Apostes de l'Estat aportarà 60 milions d'euros en quatre anys per a projectes socials i humanitaris.