Vox considera els dos punts violeta que s’instal·laran al Grau durant Sant Pere ‘una despesa innecessària’

CASTELLÓ, 21 (EUROPA PRESS)-

Antonio Ortolá, portaveu de Vox a l’Ajuntament de Castelló, ha manifestat la seua «total repulsa» als dos punts violeta que, segons ha dit, la Regidoria d’Igualtat instal·larà al Grau durant les festes de Sant Pere per considerar-los «inútils» i «innecessaris». Segons Ortolá, «està més que demostrat que els punts no han suposat cap disminució en els casos de violència sexual contra les dones i és una mesura ideològica de l’esquerra que tristament ha comprat el Partit Popular».

El portaveu ha explicat que, per primera vegada, el dispositiu policial comptarà amb tres punts fixos de Policia Local que estaran disponibles des de les 17.00 fins a les 4.00 o les 6.00 hores., segons el dia, i que tindran l’objectiu d’atendre als ciutadans i garantir la seua seguretat.

Tal com ha assegurat Ortolá, «la creació de punts d’informació i seguretat es fan necessaris veient la diversitat de problemes que sorgixen durant estos dies». No obstant això, «els punts violeta que promou l’esquerra i que compra el Partit Popular són punts discriminatoris que difonen la visió feminista radical de la lluita de sexes i que situa als homes i les dones en plànols diferents fins i tot legalment», ha afegit.

«El que cal fer és augmentar la seguretat en els carrers i les penes als violadors i agressors sexuals, no muntar paraetes de gènere», ha subratllat.

Ortolá també ha destacat que es tracta d’una «despesa absolutament innecessària» i ha indicat que li preguntaran al seu soci de govern, el Partit Popular, «quants diners s’ha invertit en estos dos punts violeta».

Últimes notícies

Jaime Pradilla assumix la derrota davant el Reial Madrid i reivindica la temporada del València Basket

Jaime Pradilla lamenta l'eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en semifinals de l'Eurolliga, però defén l'any de l'equip i confia que prompte puguen sentir-se orgullosos del seu recorregut.

Scariolo destaca la resiliència del Reial Madrid després de reinventar-se rumb a la final d’Eurolliga

Sergio Scariolo subratlla que el Reial Madrid ha hagut de reinventar el seu joc per les baixes interiors i ressalta la resiliència de l'equip abans de la final d'Eurolliga davant Olympiacos.

Scariolo descarta a Usman Garuba per a la final de l’Eurolliga després de lesionar-se davant el València

Usman Garuba es lesiona en la semifinal de l'Eurolliga davant el València Basket i Sergio Scariolo confirma que el pivot del Reial Madrid queda descartat per a la final contra el Olympiacos.

Hezonja llança un missatge d’optimisme abans de la final de l’Eurolliga

Mario Hezonja es mostra convençut de les opcions del Reial Madrid en la final de l'Eurolliga davant Olympiacos i demana confiança malgrat l'esglai per la lesió de Garuba.

Pedro Martínez lamenta l’eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en l’Eurolliga

Pedro Martínez va reconéixer que al València Basket li haguera agradat competir millor en la semifinal de la Final a Quatre, després de caure amb claredat davant un Reial Madrid al qual va considerar just vencedor.

El Reial Madrid atropella al València i se cita amb el Olympiacos en la final de l’Eurolliga

El Reial Madrid va derrotar al València Basket per 90-105 en la Final Four de l'Eurolliga i jugarà la final davant el Olympiacos, després de firmar al costat del conjunt taronja la mitat més anotadora d'este segle en una semifinal.

Francisco Camps arranca la seua campanya per a liderar el PPCV amb la promesa de recuperar el govern

Francisco Camps dona per iniciada la carrera cap al congrés regional del PPCV i s'oferix a liderar de nou el partit amb el compromís d'aconseguir una majoria absoluta en 2027.

Extingit l’incendi a l’Hospital de Torrevieja després de deixar dos ferits greus

L'incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja s'ha donat per extingit després de causar un treballador en l'UCI per inhalació de fum i un altre pacient amb cremades greus traslladat a València.