10.6 C
València
Dissabte, 27 desembre, 2025

Vox considera els dos punts violeta que s’instal·laran al Grau durant Sant Pere ‘una despesa innecessària’

CASTELLÓ, 21 (EUROPA PRESS)-

Antonio Ortolá, portaveu de Vox a l’Ajuntament de Castelló, ha manifestat la seua “total repulsa” als dos punts violeta que, segons ha dit, la Regidoria d’Igualtat instal·larà al Grau durant les festes de Sant Pere per considerar-los “inútils” i “innecessaris”. Segons Ortolá, “està més que demostrat que els punts no han suposat cap disminució en els casos de violència sexual contra les dones i és una mesura ideològica de l’esquerra que tristament ha comprat el Partit Popular”.

El portaveu ha explicat que, per primera vegada, el dispositiu policial comptarà amb tres punts fixos de Policia Local que estaran disponibles des de les 17.00 fins a les 4.00 o les 6.00 hores., segons el dia, i que tindran l’objectiu d’atendre als ciutadans i garantir la seua seguretat.

Tal com ha assegurat Ortolá, “la creació de punts d’informació i seguretat es fan necessaris veient la diversitat de problemes que sorgixen durant estos dies”. No obstant això, “els punts violeta que promou l’esquerra i que compra el Partit Popular són punts discriminatoris que difonen la visió feminista radical de la lluita de sexes i que situa als homes i les dones en plànols diferents fins i tot legalment”, ha afegit.

“El que cal fer és augmentar la seguretat en els carrers i les penes als violadors i agressors sexuals, no muntar paraetes de gènere”, ha subratllat.

Ortolá també ha destacat que es tracta d’una “despesa absolutament innecessària” i ha indicat que li preguntaran al seu soci de govern, el Partit Popular, “quants diners s’ha invertit en estos dos punts violeta”.

Últimes notícies

Pérez Llorca visita Utiel i trasllada el carinyo del Consell als afectats per la dana

El president ha expressat el suport del Consell als veïns d'Utiel afectats per la dana i ha recorregut el consistori i obres de reconstrucció. Ha valorat l'esforç veïnal i municipal per a accelerar la volta a la normalitat.

Agricultura activa el protocol per malaltia de Newcastle en una granja avícola valenciana

La Conselleria d'Agricultura ha activat el protocol sanitari després d'un focus detectat el 23 de desembre en una explotació avícola i ha reforçat la vigilància per dos sospites en el perímetre. S'està a l'espera de la confirmació oficial del Laboratori Central; no hi ha risc per al consum de carn cuinada i ous

Pérez Llorca visita Utiel i trasllada el suport del Consell als afectats per la dana

El president ha recorregut l'ajuntament i diverses obres de reconstrucció a Utiel, ha expressat el suport institucional i ha posat en valor la resposta veïnal després de les inundacions de 2024.

El Consell aprova un decret llei per a combatre la burocràcia i eliminar duplicitats

El Consell ha aprovat un decret llei contra la hiperregulación per a agilitzar procediments, reforçar la unitat de mercat i modernitzar la gestió pública. La norma simplifica tràmits, retalla terminis i neta l'ordenament de normes redundants.

¿Valéncia o València, sorprés o sorprès? Accentuació de la lletra E. Creiximents estructurals de la vocal È

Leo Giménez és lingüista i en la seua columna d'esta setmana reivindica que la normativa hauria d’adaptar-se a l’ús real de la llengua i planteja com a possible solució acceptar normativament les dues formes, respectant la diversitat lingüística i la identitat dels parlants

El Consell aprova prorrogar els pressupostos de la Generalitat de 2025 des de l’1 de gener de 2026

El Consell ha aprovat un decret que estén els comptes de 2025 des de l'1 de gener de 2026 fins que es publiquen i entren en vigor els pressupostos de 2026. La norma ordena l'execució de la pròrroga i el seu tancament quan hi haja nous comptes.

El Consell demana al PSOE equilibri en la seua petició de WhatsApp sobre la DANA

Miguel Barrachina ha reclamat al PSOE equilibri després de demanar els WhatsApp enviats per Feijóo a Mazón el dia de la DANA i ha apel·lat a respectar la causa judicial.

El Consell aprova un decret llei per a reduir burocràcia i simplificar tràmits

El Consell ha aprovat un decret llei de mesures urgents enfront de la hiperregulación per a agilitzar procediments, eliminar duplicitats i reforçar la unitat de mercat. La norma es remet a les Corts i introduïx canvis estructurals, recolzats en tecnologia, per a una administració més àgil i previsible.