L’entitat que promou l’hotel a Guatla advertix que defensarà ‘cada euro i cada dret’ davant de la justícia

VALÈNCIA, 31 (EUROPA PRESS)

Inversions Gran València 2005 S.L., l’entitat que promou l’hotel a Guatla 3, advertix que defensarà “cada euro i cada dret en totes les instàncies judicials davant del despull unilateral i arbitrari” al que es considera sotmesa després de la suspensió de les llicències uebanísticas en aquest entorn.

L’entitat recalca que “no és un fons d’inversió, sinó una companyia valenciana i familiar que aquesta oberta al diàleg, a propostes i iniciatives que l’Ajuntament de València vulga oferir”.

No obstant això, l’empresa recalca que sense que quede “ni la més mínim dubte” que defensarà “cada euro i cada dret en totes les instàncies judicials davant de la despulla unilateral i arbitrari” al que, al seu semblar, està sent “condemnada en contra de la ciutat de València, els seus ciutadans i en favor d’uns grups veïnals de pressió que només compten amb la raó de tenir un grapat de vots, sabent que el votant espanyol i valencià, es mou mes a l’hora de votar per ideologies que per la gestió política”.

Inversions Gran València 2005 SL ja va advertir, després de la suspensió de llicències en aquest entorn, que “la propietat portarà davant de les últimes instàncies judicials nacionals i internacionals”.

Ara critica, en un comunicat, que, mentre l’alcaldessa, María José Catalá, “es reunix amb associacions veïnals del districte de Saidia, Juan Giner manifesta davant dels mitjans de comunicació que no ha pogut obtenir contestació alguna de la propietat del projecte malgrat haver-ho intentat i després de diverses reunions”, un extrem que nega l’entitat.

Finalment, defensa el projecte de la residència d’estudiants per a la “modernització de la ciutat” i la seua integració en el circuit universitari d’Europa i de l’Erasmus.

“Un projecte dinamitzador del barri i la seua integració en la globalitat d’una ciutat del segle XXI oberta a la cultura i a la sostenibilitat immobiliària, en alliberar habitatges abans destinats a estudiants, a famílies, joves i a tots els que precisen una llar tan escassa com ocorre en l’actualitat”, conclou.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Redó i Morant se citen a València amb les dones vetades en la confraria de Sagunt

Les ministres Ana Redondo i Diana Morant es reunixen a València amb representants del col·lectiu Setmana Santa Inclusiva després de la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, una decisió que pot tindre conseqüències legals i turístiques.

Rajoy elogia la sensatesa de Pérez Llorca i la seua gestió al capdavant de la Generalitat

Mariano Rajoy presenta a Torrent el seu llibre 'L'art de governar' i reivindica la sensatesa i moderació de Juanfran Pérez Llorca al capdavant de la Generalitat, en un acte centrat en la defensa de la democràcia i les bones pràctiques de govern.

Detingut un aficionat del Múrcia per una brutal pallissa a un seguidor de l’Hèrcules després del partit

La Policia Nacional ha arrestat a Alacant a un jove de 29 anys, seguidor del Real Murcia, per la seua presumpta participació en la pallissa a un aficionat de l'Hèrcules després del partit del 15 de març.

Un jutjat obliga a València a actuar contra el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts

Una sentència reconeix que el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts vulnera drets fonamentals dels veïns i ordena a l'Ajuntament adoptar mesures, inclosa la possible reubicació dels esdeveniments.

Ciutadans demana ser acusació popular en la causa de les vivendes protegides de la Platja de Sant Joan

Ciutadans sol·licita personar-se com a acusació popular en la investigació judicial per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan, a Alacant.

Més de 550 corredors desafiaran les escales del Gran Hotel Bali en la Pujada Vertical

La XX Pujada Vertical al Gran Hotel Bali reunirà este dissabte a Benidorm a més de 550 esportistes, inclosos els millors especialistes del circuit mundial de carreres de gratacels.

València impulsa la recuperació dels seus ponts històrics i prioritza el de San José

L'Ajuntament de València aferma el pla de conservació dels cinc ponts històrics i concentra ara els treballs en el Pont de San José, on ja s'ha actuat en nou dels seus tretze arcs.

L’alberg i centre d’experiències mediterrànies de Tabarca reobri amb nova oferta sostenible

L'alberg i centre d'experiències mediterrànies de l'illa de Tabarca reobri després d'una renovació sostenible, amb tallers gastronòmics, rutes guiades i activitats astronòmiques per a desestacionalitzar el turisme en la Costa Blanca.