MADRID, 4 (EUROPA PRESS)
Almenys set persones han mort este dimecres en un nou atac de l’Exèrcit de Rússia contra la ciutat ucraïnesa de Leópolis, situada a l’oest del país europeu, segons ha denunciat l’alcalde de la localitat, Andri Sadovi, que ha recalcat que hi ha a més greus danys materials.
Sadovi ha especificat en el seu compte en Telegram que tres dels set morts són xiquets i ha xifrat en 17 el total de ferits, entre els quals hi ha dos xiquets. «Cinc pacients es troben en estat greu», ha agregat, per la qual cosa no es descarta que el balanç de víctimes mortals augmente en les pròximes hores.
Així mateix, ha subratllat que diversos edificis residencials situats als voltants de la principal estació de tren de la ciutat han patit danys i ha manifestat que diversos carrers del centre de Leópolis han sigut tancades al trànsit davant dels danys materials causats per l’atac rus.
D’altra banda, l’Exèrcit rus ha llançat un altre atac amb projectils contra la ciutat de Krivói Rog –situada a la província de Dnipropetrovsk i ciutat natal del president ucraïnés, Volodimir Zelenski–, incident que s’ha saldat amb cinc ferits, segons ha ressaltat el president del Consell de Defensa de Krivói Rog, Oleksandr Vilkul, a través del seu compte en Telegram.
El succés ha tingut lloc apenes un dia després de la mort de més de 50 persones en un atac rus contra la ciutat de Poltava, en el nord-est del país, que va deixar a més més de 270 ferits, segons l’últim facilitat per Zelenski. A més, altres tres persones van morir en atacs contra la província de Kherson (est), segons han confirmat este dimecres les autoritats.







