ALACANT, 10 (EUROPA PRESS)
El Consell ha renovat el conveni entre la Conselleria d’Educació, Cultura, Universitats i Ocupació i el Consorci Provincial de Bombers d’Alacant per a col·laborar en la impartició de cicles formatius de la família professional de Seguretat i Medi ambient autoritzats en centres docents públics de la província d’Alacant durant el curs 2024-25.
L’objectiu és «estrènyer la col·laboració entre tots dos organismes per a afavorir el desenvolupament d’una formació professional de qualitat, que reforce les competències professionals que demanda l’ocupació i supose un avanç en la implantació del nou sistema de FP Dual», explica el govern autonòmic en un comunicat.
Estos cicles formatius de la família professional de Seguretat i Medi ambient s’imparteixen a l’IES Leonardo da Vinci d’Alacant, l’IES Azud d’Alfeitamí d’Almoradí i el CIPFP Valle d’Elda.
A través d’este acord, el Consorci Provincial de Bombers es compromet a cedir els espais, locals i instal·lacions, així com l’equipament necessari per a la impartició de tots els mòduls teòric-pràctics per part de l’alumnat dels cicles de Tècnic d’Emergències i Protecció Civil i/o Tècnic/a Superior de Coordinació d’Emergències i Protecció Civil.
Este conveni té efecte des de l’1 de setembre del 2024 i una vigència de quatre anys, prorrogable per fins a quatre anys addicionals.







