Mastodon
22.1 C
València
Dijous, 18 setembre, 2025

Els fans de ‘El Hormiguero’ omplin d’afalacs a Felipe González

 

L’expresident del govern Felipe González va visitar anit ‘El Hormiguero’ per primera vegada. El socialista, que va governar Espanya entre 1982 i 1986, es va convertir en el segon expresident del país a acudir al programa d’Antena 3 després de Mariano Rajoy.

Pablo Motos va canviar lleugerament el format del programa per a González, ja que tan sols van estar presents el presentador i el convidat, les formigues no van aparéixer, ni tampoc cap dels col·laboradors.

Una entrevista que, tal com ha confessat Pablo Motos en ‘Vanitais’, ha sigut molt esperada, però molt complicada de fer realitat.  «Ha sigut una entrevista difícil d’aconseguir. Portàvem anys intentant que vinguera, però per agenda era impossible», ha revelat el presentador.

Felipe González ha sigut una peça clau dins de la història d’Espanya. Va governar el país des de 1982 fins a 1996 i ostenta el títol del president més longeu que ha romàs en el càrrec: quatre legislatures en tretze anys. A més, va ser una figura molt destacada de la transició democràtica.

 

Les xarxes esclaten en afalacs cap a Felipe González

 

A pesar que porta molts anys retirat de la política, el sevillà no ha dubtat a acudir a ‘El Hormiguero’ i parlar sobre diferents temes relacionats amb este assumpte.

D’esta manera, Felipe González ha donat la seua opinió sobre els indults als presos del procés, sobre la presidència de Pedro Sánchez i sobre el govern de Madrid, entre moltes altres coses.

Unes paraules que han sigut molt ben rebudes pels seguidors del programa. Els fans de l’espai d’Antena 3 han omplit les xarxes socials d’afalacs cap al convidat de ‘El Hormiguero’ i cap a les declaracions que ha fet durant l’entrevista amb Pablo Motos.

«Definitivament hui en ‘El Hormiguero’ s’ha demostrat que qualsevol dels polítics actuals no li arriba ni a la sola de les sabates a Felipe González», ha destacat una persona en les seues xarxes socials.

«Es pot discrepar en les seues opinions, però dona gust poder-li parlar amb eixe sentit d’estat», ha assenyalat un altre internauta en el seu compte de Twitter.

«La veritat és que sempre enriqueix escoltar a Felipe González. La seua visió, tremp i tarannà trenca amb eixa política de blocs i amb aqueix relat buit d’ocurrència i titular», ha escrit una altra persona.

«Molt bona entrevista la de Felipe González. Espectacular polític que no es pot comparar amb el que tenim hui dia».

 

 

Últimes notícies

Tallada la N-337 a Gandia després del xoc d’un camió grua contra un pont

La N-337 roman tallada a Gandia després que un camió amb grua impactara contra un pont. El trànsit està desviat i s'avaluen els danys; també es talla la N-332 en sentit València per despreniments.

Dijous amb temperatures inusualment altes a l’interior de la Comunitat Valenciana

L'interior de la Comunitat encara un dijous més càlid del normal per a estes dates, amb cels buidats i brises d'este. El divendres es mantindrà l'estabilitat i solo es preveu un lleu respir tèrmic a l'interior.

Mazón reivindica la fortalesa de l’economia valenciana després de la DANA i crida a no baixar la mirada

Mazón va defendre que l'economia valenciana ha resistit i crescut després de la DANA del 29 d'octubre, que va danyar el 20% dels actius en les zones afectades. Va reivindicar suport empresarial, va anunciar menys burocràcia i rebaixes fiscals, i va lamentar absències en la gala de la Nit de l'Economia Valenciana.

Manzanares cancel·la els seus compromisos després de fracturar-se una costella

José María Manzanares patix la fractura de l'octava costella esquerra i és baixa a Guadalajara, Salamanca, Nimes i Lorca. Marco Pérez li substituirà a Guadalajara.

Cos destaca que l’esforç empresarial ha permés eixir sense cicatrius del xoc aranzelari

Carlos Cuerpo enaltix a València la resiliència d'empreses i treballadors i eleva el creixement al 2,7%, amb consum i inversion com a motors. Parla d'un canvi estructural recolzat en un mercat laboral robust i en la modernizacion productiva.

Morata, president de Cambra València, reclama estabilitat i un projecte comú per a Espanya

José Vicente Morata alerta d'una polarització estructural que frena consensos i demana marcs estables per a les empreses. Reivindica autonomia estratègica i inversió en I+D i infraestructures.

La calor persistix en la Comunitat Valenciana i Ademuz frega els 36 graus

La Comunitat Valenciana encadena una altra jornada de calor estiuenca a menys d'una setmana de la tardor. Ademuz frega 36 °C i les capitals queden prop de 30 °C, amb pics locals encara majors.

Sánchez presenta demà el pla d’inversions d’Aena per als aeroports espanyols

Sánchez detallarà a Alacant-Elx el nou pla d'Aena per a la xarxa aeroportuària, amb xifres que el Govern anticipa com a elevades i amb el DAURA III en l'horitzó.