Javier Aguirre s’ha presentat hui com a nou entrenador del Valencia CF a Mestalla i ha deixat clar que el seu objectiu immediat és guanyar partits, evitant grans discursos per a una afició que, segons ha dit, està cansada de missatges després de diverses temporades patint per no baixar.
El tècnic mexicà ha explicat que no vol alimentar més expectatives amb paraules, sinó que pretén convéncer a través del rendiment en el camp i de resultats positius des del primer moment.
Un club al qual no podia dir que no
Aguirre ha confessat que acceptar l’oferta del Valencia CF ha sigut una decisió molt clara per a ell per la història del club i pel que significa en el futbol espanyol i mundial.
‘Nunca le puedo decir que no al Valencia. Es un histórico de la Liga, del fútbol mundial, tiene una afición brutal, he venido de rival y te ac***nas como dicen ustedes’, ha explicat en la sala de premsa de Mestalla, on s’ha mostrat agraït i orgullós per l’oportunitat.
L’entrenador ha remarcat que vol recuperar la fortalesa de Mestalla com a camp difícil per als rivals i tornar el club als llocs alts de la classificació, que considera d’acord amb la seua dimensió.
En este sentit, ha indicat que desitja que Mestalla torne a ser un estadi imponent per als equips visitants i que el Valencia CF recupere els llocs que, segons ha assenyalat, el club mereix per història, afició i pes en la Lliga.






