Dissolen una festa il·legal a l’Eliana amb 20 joves

La Policia Local de l’Eliana ha impedit la celebració, este passat dissabte 17 d’abril, d’una festa il·legal en un complex residencial del municipi. Els fets van ocórrer passades les 10 de la nit quan, gràcies a la col·laboració ciutadana, els agents reben la telefonada d’una persona que havia sigut convidada a una festa convocada a través de les xarxes socials.

Després de les comprovacions pertinents, dos dotacions municipals es van presentar al lloc dels fets gràcies a la col·laboració i bona disposició del responsable de l’establiment. Els agents van accedir a l’interior on van comprovar la presència d’un total de 20 joves, dels quals van aconseguir identificar finalment a 7 homes d’entre 21 i 33 anys, donant-se la resta a la fugida.

Tal com ha explicat el regidor de Seguretat Ciutadana, Vicente Zamora, “gràcies al treball de la Policia Local i a la col·laboració ciutadana, s’ha pogut evitar una celebració que haguera generat gran perjudici per als veïns del voltant a més de possibles contagis, al mateix temps que s’ha complit la llei i la normativa vigent enfront de la Covid-19”.

Últimes notícies

72 anys de presó per guardar, difondre i produir vídeos pedòfils amb menors

La Audiencia de Alicante ha imposat 72 anys i mig de presó a un home per deu delictes de corrupció de menors, cinc d'agressió sexual i nou d'exhibicionisme, encara que el màxim de compliment queda fixat en 20 anys.

El Suprem absol danys i malversació a l’exalcalde de Gandia Arturo Torró en el cas Tele 7

El Tribunal Suprem ha anul·lat la condemna per malversació contra l’exalcalde de Gandia Arturo Torró i l’empresari Ricardo Manuel Faura, en el cas Tele 7, i ha absolt tots dos dels delictes pels quals havien sigut condemnats.

Un jutjat investigarà Vicent Mascarell per atribuir al PP un atac vandàlic a la seu del PSPV

El Jutjat d’Instrucció de València ha obert procediment abreujat contra el secretari d’Organització del PSPV, Vicent Mascarell, per un presumpte delicte de calúmnies en atribuir al PP un atac vandàlic a la seu socialista, posteriorment reivindicat per un grup comunista.

El sacerdot expulsat per Roma qualifica de injusta la decisió i denuncia indefensió

El sacerdot alacantí Francisco José Vegara ha qualificat d injust el decret del papa Lleó XIV que l expulsa de l estat clerical i ha denunciat que s ha quedat sense dret de defensa, en ignorar-se, segons sosté, els seus arguments doctrinals.

La Generalitat alerta que la regularització d’immigrants pot impactar en tot l’espai europeu

La Generalitat Valenciana ha demanat al Tribunal Suprem que eleve al TJUE la regularització extraordinària d’immigrants aprovada per l’Estat, en considerar que pot afectar l’espai europeu de llibertat, seguretat i justícia i que s’ha fet sense coordinació amb la Unió Europea.

El TSJCV avala les delegacions d’obres d’Edificant acordades per un Consell en funcions

El TSJCV ha rebutjat els recursos de la Generalitat que buscaven anul·lar delegacions d’obres d’Edificant aprovades en 2023, en plena etapa de Consell en funcions, i confirma que eren gestió ordinària.

48 ajuntaments de la província de València reben 400.000 € per a fer front als danys de la dana

Un total de 48 ajuntaments de la província de València han rebut 400.000 euros del fons solidari del segur per a millorar l’accessibilitat i la resposta inclusiva davant emergències després de la dana del 24 d’octubre de 2024.

Catalá dona per fet que el PP tindrà candidat autonòmic abans del 18 de juliol

María José Catalá es mostra segura que el PP oficialitzarà les candidatures autonòmiques abans del 18 de juliol, data en què es proclamaran també els candidats a alcaldia de totes les capitals de província.