28 C
València
Dissabte, 7 juny, 2025

Més de 40 famosos s’ajunten en la nova interpretació de l’Himne de l’Alegria.

 

- Advertisement -Telegram València Diari

Més de 40 artistes i esportistes d’elit s’han unit per a ajudar al sector de la música mitjançant la nova interpretació de l’Himne de l’AlegriaAlejandro Sanz, David Bisbal, l’Índia MartínezSimeone o Leo Messi són alguns dels quals han participat en el vídeo.

Més de 40 personalitats famoses de tot el món han unit les seues veus i la seua imatge per a fer costat al sector de la música, un sector molt llastimat en esta pandemia, mitjançant una nova i emotiva interpretació de l’Himne de l’Alegria.

Cantants com Alejandro Sanz, David Bisbal, l’Índia Martínez, Ana Mena, Andrés Calamaro, Antonio Orozco, Vanesa Martín, Melendi, Juanes, Manuel Carrasco, Nathy Peluso, Pablo Alborán o Aitana, entre altres, han unit les seues veus en esta bonica versió de l’Himne de l’Alegria.

Grans esportistes d’elit com Leo Messi, Iker Casillas, Rafa Nadal, Marc Márquez, Carolina Marín, Ona Carbonell, Pau Gasol o Vicente del Bosc també s’han unit a esta iniciativa en favor de la música.

El món de la música, i de la cultura en general, travessa moments difícils a causa de la pandèmia de coronavirus i les restriccions establertes sobre este tema, però gràcies al treball i la unió dels artistes ja citats, el sector tornarà a trobar-se amb temps millors.

A més, per primera vegada en la història, Universal Music España, Sony Music España i Warner Music Espanya s’han unit per a dur a terme l’enregistrament d’este nou Himne de l’Alegria.
 

La cançó, de poc més de 5 minuts, ha estat gravada en els estudis The Art House Rècords de Miami, sota la producció de Julio Reyes Copello.

 

[youtube]lKPWZi25DA0[/youtube]

Els cantants han col·laborat de manera altruista i com a mostra de suport al sector de la Música i han gravat a més un videoclip en el qual les seues veus i imatges s’uneixen a altres d’homenatge als sanitaris, a les víctimes i pacients de covid i a tots aquells que es van veure immersos en una pandèmia, a més d’altres imatges sobre l’amor i la solidaritat.

Ángela MolinaPaz Vega (al costat del seu fill Lenon) protagonitzen este videoclip, secundats per altres grans actors, cantants i artistes que també han participat en l’anomenada ‘campanya de cors’, en la qual participen personalitats com Emilio Aragón, Blanca Suárez, José Mota o Edurne, entre altres.

[instagram]CNx8Yp2obFy[/instagram]

A més, figures rellevants de l’esport com Rafa Nadal, Marc Márquez, Pau Gasol, Messi, Ona Carbonell, Luis Figo, Vicente del Bosc, Simeone, les medallistes Carolina Marín i Clara Azurmendi entre altres han volgut sumar-se a esta iniciativa de suport incondicional a la indústria de la música.

Esta peça compta a més l’estel·lar actuació de Brian May (Queen) gravat a l’uníson per les principals discogràfiques.

La cançó ha estat produïda per Julio Reyes Copello i editada per les tres grans discogràfiques: Universal Music Spain, Sony Music Spain i Warner Music Spain, serà distribuïda per Universal.

El videoclip, ha estat produït per la Carbonería Cultural del Segle XXI, en Co-Direcció de Pi Sagliocco, Carlos Sánchez, Joseph Crossley, Paul Liddle, Will Alexander i Joe Pérez-Orive.

Últimes notícies

Detingut a Elx després de robar 500 euros amb el mètode de les xinxetes per a distraure a la víctima

Un home va ser detingut a Elx per sostraure 500 euros després d'usar xinxetes per a distraure a la víctima, un mètode conegut com sembra, on es llancen objectes per a desviar l'atenció.

Reobri el Centre Ocupacional de La Torre després de la DANA per a atendre 80 persones amb discapacitat

El Centre Ocupacional de La Torre a València torna a funcionar després de les inundacions per la DANA, oferint servicis a 80 persones amb discapacitat gràcies a suport públic i privat.

Ciutadans es compromet al fet que Alacant no siga sol conegut com a refugi de Mazón

Ciutadans reafirma el seu compromís a Alacant perquè la província no siga únicament reconeguda per ser refugi del president Carlos Mazón, impulsant un nou espai electoral centrat en el municipalisme i millores clau.

Detenen a Quatre Persones a València per Cultivar Marihuana d’Alta Qualitat amb Premis Inclosos

La Policia Nacional arresta a quatre persones a València per cultivar marihuana amb premis per la seua alta qualitat, interceptant 425 plantes i quasi 24 quilos de cànnabis.

Fiscalia sueca acusa adolescent a Alacant d’ordenar assassinats a Escandinàvia

La Fiscalia de Suècia acusa un jove de 16 anys detingut a Alacant de coordinar des d'Espanya assassinats i extorsions a Suècia i Dinamarca mitjançant xarxes socials.

Lactància i ús del xupló, claus per a reduir la mort sobtada del lactant segons pediatres

Un estudi revela que la lactància materna i l'ús del xupló disminuïxen el risc de mort sobtada en bebés. Experts insistixen a millorar l'educació sobre prevenció i reduir exposicions nocives.

A presó un auxiliar d’infermeria acusat d’agressió sexual a ancians a València

Un treballador d'una residència d'ancians a València ha sigut enviat a presó provisional sense fiança després de ser acusat d'agredir sexualment a persones majors i gravar els fets. La investigació seguix oberta per a determinar el nombre exacte de víctimes.

València i Tenerife inauguren la semifinal de la Lliga Endesa amb avantatge per als ‘taronja’ després de cinc triomfs seguits

València Basket i La Llacuna Tenerife obrin semifinals de la Lliga Endesa en un enfrontament inèdit amb avantatge per al València després de cinc triomfs consecutius.