19.1 C
València
Dijous, 12 febrer, 2026

La Diputació de Castelló col·labora amb la Generalitat en la implantació del ‘Districte Digital’

 

La Diputació de Castelló col·labora amb la Generalitat Valenciana en la incorporació de la província en el programa autonòmic de desenvolupament econòmic ‘Districte Digital’, que naix amb l’objectiu d’impulsar l’economia de la innovació com a motor productiu de les tres demarcacions del territori valencià.

 

El primer pas es donarà este pròxim dimarts amb la presentació pública del ‘districte’ a totes les empreses i institucions que estiguen interessades en adherir-se Serà a través d’un webinar en què es donaran a conèixer els avantatges de formar part d’este nou ‘hub’ tecnològic.

 

Esta jornada tindrà lloc el pròxim dimarts 16 de febrer en horari matinal. Segons ha destacat la diputada d’Innovació, Xaro Miralles, la finalitat d’esta sessió en línia «és impulsar l’adhesió de companyies de Castelló al ‘Districte Digital’ impulsat per la Generalitat, que busca establir en Castelló un nou sector industrial que diversifique i impulse la nostra economia».

 

Pretenen convertir a Castelló en un referent de la transformació tecnològica 

Per a Miralles és molt important creure i apostar per esta iniciativa perquè «el seu èxit indubtablement farà que Castelló es convertisca en tot un referent de la transformació tecnològica i de l’economia digital en l’àrea de la Mediterrània».

 

La convocatòria està dirigida tant a ‘startups’ com a empreses de base tecnològica, tot i que la invitació també s’ha fet extensible als ajuntaments de la província perquè impulsen la creació d’espais d’innovació en els seus termes i a firmes relacionades amb l’economia digital.

 

Les persones interessades en participar-hi al ‘webinar’ poden completar la informació i fer la seua inscripció en el següent enllaç. Xaro Miralles serà una de les encarregades de presentar el projecte.

Últimes notícies

Camarero demana a Morant activar 2.000 vivendes de la Sareb en la Comunitat

Susana Camarero ha instat a Diana Morant a reclamar al Govern la posada fent ús de 2.000 vivendes de la Sareb en la Comunitat. També ha demanat suprimir l'IVA en la construcció de VPP per a abaratir preus.

Marlaska afirma que la Policia detectarà possibles fraus en la regularització d’immigrants

Interior defén que el procés de regularització es farà amb garanties i que es perseguirà el frau després de l'augment de denúncies per pèrdua de passaports. A més, nega concessions en la llei de multireincidència i es pronuncia sobre el cas Ábalos i la inscripció d'un nou partit.

Marlaska assegura que la reforma de Sapadors a València estarà conclosa abans de l’estiu

El ministre de l'Interior ha assegurat que les obres en l'antiga caserna de Sapadors conclouran este semestre, amb una inversió pròxima a 30 milions. També ha avançat projectes de noves comissaries a Benidorm, Dénia, Sagunt i Vila-real.

La València d’entre segles reviu a la Casa Museu Blasco Ibáñez amb 50 fotografies

La Casa Museu Blasco Ibáñez ha inaugurat este dijous una mostra amb unes 50 imatges que connecten la ciutat de finals del XIX i principis del XX amb la seua literatura. L'exposició enllaça patrimoni fotogràfic i narrativa per a oferir un retrat viu de la València d'antany.

El MACA s’obri a l’art comunitari amb ‘Històries de la Bassa’ del Raval Roig

El MACA inaugura 'Històries de la Bassa', un projecte de mediació amb veïns del Raval Roig convertit en exposició. La mostra reunix arxius i relats.

Camarero avisa de sorpreses per a PSPV i Compromís i defén el procés de les VPP d’Alacant

La vicepresidenta primera ha sostingut que les adjudicacions de la Platja de Sant Joan es van fer amb normes del Botànic i ha avançat possibles sorpreses. El Consell revisa 140 expedients i dona 10 dies per a esmenar deficiències.

Citen a declarar com investigats a la presidenta de la APV i dos càrrecs pels avals de la marina de Gandia

Una jutgessa de Gandia cita al setembre a la presidenta de la APV, al seu anterior director general i a la responsable de Domini Públic per una querella sobre avals. El Real Club Nàutic denúncia la no devolució de 240.000 euros i el bloqueig de material, mentres la APV nega delicte.

Sant Valentí impulsa les reserves i situa la mitjana hotelera en el 83% en la Comunitat Valenciana

Sant Valentí, que enguany cau en dissabte, ha elevat les reserves hoteleres en la Comunitat Valenciana fins a superar el 83% de mitjana. Benidorm frega el 90% i els preus pugen en tots els destins.