19.6 C
València
Divendres, 9 maig, 2025

Un home detingut per intentar matar a un xic en València

 

- Advertisement -Telegram València Diari

Agents de la Policia Nacional han detingut en el districte de Marítim de la ciutat de València a un home de 48 anys com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi, després de produir ferides en el coll, muscle i mà a un altre home amb un ganivet de cuina de 20 centímetres.

 

Els fets han passat cap a les 08.25 hores del matí d’este diumenge, quan els agents que feien faenes de prevenció, han sigut alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a una casa en el districte de Marítim a on, pel que pareix, una persona estava demanant ajuda. 

 

Immediatament, els policies s’han dirigit fins al lloc dels fets a on els ha obert la porta de la casa un home, i a on sentien en eixe moment crits i sorolls de baralla que provenien d’una de les habitacions, pel que els agents han entrat. Una volta dins, s’han trobat un home que empunyava un ganivet de grans dimensions i intentava clavar-li’l a un altre mentres este es defensava tractant d’agarrar el ganivet per la fulla.

 

El detingut ha passat a disposició judicial

Els policies han dit a l’agressor que deposara la seua actitud i soltara el ganivet, moment que ha aprofitat la víctima per a fugir i posar-se darrere dels agents mentres l’agressor ha continuat empunyant el ganivet pel que va haver de ser desarmat. Una volta comprovat l’estat de la víctima, han avisat als servicis sanitaris, ja que estava coberta de sang i presentava diferents talls en coll, muscle i mà.

 

Els policies han sabut que la víctima era amic del propietari de la casa i s’hauria quedat a dormir en esta, anant-se’n al llit mentres el propietari es quedava xarrant en el saló amb un altre home.  L’home que s’havia quedat xarrant amb el propietari de la casa s’ha despertat cap a les 06.00 hores del matí i ha entrat a l’habitació amb un ganivet a la mà intentant tallar-li el coll i agredint-lo fins a l’arribada dels agents.

 

Finalment, els agents han detingut a l’home com a presumpte autor d’un delicte d’homicidi en grau de temptativa. La víctima ha hagut de ser traslladada a l‘Hospital General Universitari de València per a ser atesa de les lesions que presentava. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Vox amenaça amb deixar el govern d’Almassora si el PP no expulsa els trànsfugues

Llanos Masó, presidenta de Vox a Castelló, ha advertit que la seva formació podria abandonar el govern d'Almassora si el PP no expulsa els regidors que han demanat passar a no adscrits. La situació política es complica i la governabilitat del municipi està en perill.

Educació i sindicats negocien millores en les dates d’oposicions a mestre del 2026

La Conselleria d'Educació estudia canvis en les dates d'oposicions a mestre del 2026 per evitar coincidències amb el final de curs, després d'una negociació amb els sindicats que ha presentat diverses alternatives temporals.

Ajuts de 33 milions d’euros per a pimes a la Comunitat Valenciana: fons europeus per a les afectades per la dana

El president de la Generalitat, Carlos Mazón, anuncia un paquet d'ajudes amb fons europeus de 33 milions d'euros per a pimes, amb una línia específica per a les empreses afectades per la dana. Destaquen les inversions de dues empreses alimentàries a Xixona.

Bernabé demana al PP i a Vox que seguixen l’exemple del nou Papa i rebutgen ajudes limitades per nacionalitat

La delegada del Govern a la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, ha instat als partits PP i Vox a refusar mesures que limiten les ajudes a la ciutadania segons la seva nacionalitat, instigant-los a seguir l'exemple del nou Papa.

Tràgic accident al túnel de l’AP-7: un camioner perd la vida en un incendi

Un camioner ha mort a causa d'un accident en el túnel de l'AP-7 al Pilar de la Horadada, després de bolcar el seu vehicle que transportava materials inflamables, provocant un incendi.

L’alcaldessa de Xixona denuncia una vulneració del protocol per la visita del president Mazón

Isabel López, alcaldessa de Xixona, expressa la seua indignació pel fet que el president Carlos Mazón no ha notificat la seua visita, la qual considera una vulneració del protocol institucional i una desconsideració cap al municipi.

La solidaritat fallera supera els 115.000 euros per a les comissions afectades per la dana

Després de les Falles 2025, la campanya de solidaritat ha recaptat més de 115.000 euros per ajudar les comissions falleres impactades per la dana, gràcies a diverses iniciatives solidàries.

L’escola de música Emergents presenta dos campus d’estiu a Gandia i Montcada

L'escola de música Emergents organitza dos campus simultanis aquest estiu, un a Gandia i un altre a Montcada, oferint una oportunitat única per als joves músics.