El dràstic motiu pel qual Bertín Osborne passa el Nadal distanciat de la seua família

Bertín Osborne ha passat el Nadal sol, sí, com ho lligen. El cantant, després d’haver-se reunit amb la seua família en un programa especial on no van faltar les anècdotes més desconegudes, ha passat aquests dies tan familiars a soles a la seua casa.

El presentador ha sigut un dels milers d’afectats per aquesta sisena ona del coronavirus i ha hagut de passar el 24 i 25 de desembre aïllat i sense contacte amb absolutament ningú i, pel seu lloc, amb cap dels seus fills.

«He passat el Nadal sol, a casa confinat amb Covid. Nit de Nadal, Nadal i tot només. Em posaven el menjar en la cuina i s’anaven. Hui m’han donat l’alta. Encara amb una mica de tos i res, perquè molt bé», ha comentat en ‘Sálvame’.

A més, ha explicat com s’ha trobat durant aqueixos dies en què no ha pogut veure a ningú dels seus éssers més pròxims i volguts. «Avorrit, organitzant i ordenant la casa durant el confinament. M’he dedicat a la neteja i a l’ordre», ha sentenciat en el programa vespertí de Telecinco.

 

En perfectes condicions

 

Bertín Osborne està desitjant tornar a reprendre la seua rutina i les seues responsabilitats laborals. Afortunadament, el presentador de ‘La meua casa en la teua’ es troba en perfectes condicions i, malgrat haver passat aquestes dates tan assenyalades en soledat, ha protagonitzat el recuentro més especial Fabiola Martínez en el programa de Toñi Moreno.

 

Un any de la seua ruptura

 

Encara que està a punt de complir-se el primer aniversari de la seua ruptura oficial, Bertín i Fabiola mantenen una estupenda relació i Toñi Moreno ha tingut l’oportunitat de parlar amb ells sobre el procés de divorci.

Toñi Moreno, positiu en coronavirus

 

Com déiem, Bertín Osborne no ha sigut l’únic a contagiar-se d’aquesta nova variant de Covid-19. Fa uns dies, el dia abans de Nit de Nadal, Toñi Moreno anunciava també a través de les seues xarxes que estava també contagiada.

«Portava amb símptomes diversos dies i, després de diversos dies i després d’una PCR i quatre antígens seguits donant-me negatiu… Em fan un antigen a Madrid i soc positiva. Em torne a casa en una ambulància per a no contagiar a ningú i confinar-me. Em trobe bé. És com una grip, però una mica més forta», ha començat dient en aquest vehicle visiblement afectada.

No obstant això, no ha sigut l’únic missatge que ha volgut compartir l’andalusa i és que, igual que moltes persones que estan donant positiu en coronavirus, no tindran més remei que passar-ho lluny de les seues famílies en unes dates tan assenyalades. «A la xiqueta l’he manada amb les meues germanes i la meua mare. Està feliç amb el seu cosí. Jo soc la que es morirà de pena per no veure-la«, ha dit sobre la seua filla Lola. 

Últimes notícies

Dos hòmens investigats per fingir robatoris violents a Vinaròs i Almassora

La Guàrdia Civil ha investigat dos hòmens a Vinaròs i Almassora per suposats delictes de simulació després de denunciar robatoris inexistents. Els agents han comprovat que un dels robatoris mai va passar i que, en l’altre cas, la cartera simplement s’havia perdut.

Les derrotes de Villarreal C i Torrent estrenyen la zona alta en Tercera Federació

Les primeres derrotes de Villarreal C i Torrent han deixat la Vall de Uxó com a nou líder en solitari de la Tercera Federació, en una quarta jornada marcada per resultats estrets i repartiment de punts. Ontinyent 1931 i Eldense B confirmen el bon moment amb victòries sòlides.

Investigen a Benidorm l’assassinat d’una dona com a possible crim masclista

Una dona ha sigut assassinada amb arma blanca a Benidorm i la Policia Nacional investiga el cas com un possible crim masclista, mentres la Delegación del Gobierno contra la Violencia de Género arreplega dades.

Les universitats espanyoles preparen el primer llibre blanc sobre l’ús de la IA

La CRUE està elaborant el primer llibre blanc sobre intel·ligència artificial en la universitat per a orientar el seu ús i abaratir l’accés a aquestes plataformes, amb la UPV en un paper clau.

Així serà l’últim debat sobre l’estat de la Comunitat d’esta legislatura

Les Corts Valencianes enceten dilluns l’últim debat sobre l’estat de la Comunitat de la legislatura, amb el primer discurs de Juanfran Pérez Llorca en este format. El ple s’allargarà fins dimecres, quan es votaran les propostes dels grups.

La irrupció de la IA obliga a replantar l’educació i la formació del professorat

L’ús creixent de la intel·ligència artificial entre l’alumnat de 15 anys, junt amb la caiguda en comprensió lectora, obliga a revisar plans d’estudi i a formar millor el professorat en el seu ús pedagògic i en l’avaluació.

Pradas i Mompó tornen al Congrés per la investigació de la DANA a València

Salomé Pradas i Vicente Mompó compareixeran este dilluns per segona vegada davant la comissió del Congrés que investiga la DANA del 29 d’octubre de 2024, que va causar 232 morts a València. Les declaracions arriben després de la nova compareixença de Carlos Mazón i en plena investigació judicial.

Cel nubolós i ruixats de vesprada en l’interior de València i Castelló

La Comunitat Valenciana viurà un dilluns de cel nuvolós, descens lleu de les màximes i ruixats amb tronada, més intensos a l’interior de València i Castelló. Dimarts l’oratge continuarà inestable, tot i que amb tendència a millorar al matí.