La Biblioteca Central de Gandia reprén el cicle de presentació de llibres este dijous

 

La Biblioteca Central de la localitat de Gandia, capital de la Safor (València), torna amb el cicle de presentacions de llibres esta setmana. En la primera sessió es presenta el llibre ‘Almas de papel’ que tindrà lloc este dijous cap a les 19.30 hores de la vesprada en el pati interior de l’edifici, amb la presència de l’autora.

 

L’autora, Amparo Mir Espí és nascuda en Gandia i sempre ha sigut una apassionada de la lectura i escriptura. Fins al moment no havia publicat res perquè no havia tingut ocasió, fins que ha decidit donar el pas de l’autopublicació amb esta primera novel·la.

 

La idea d’escriure el llibre va eixir com a autoajuda en un moment de crisis personal amb l’objectiu de reflexionar sobre ella mateixa i les seues circumstàncies. El llibre parla sobre Alícia, una dona com tantes altres, treballadora, esposa i mare.

 

La protagonista té problemes de convivència amb una de les seues filles i amb el temps una crisi d’identitat que la convertix en una persona vulnerable, però al seu torn valenta i agosarada en la busca de la seua felicitat. Tot això provocarà en la seua vida un fatal desenllaç. Per a poder assistir a la presentació del llibre cal inscripció prèvia al 962 959 591 o al WhatsApp  678 83 74 02.

Últimes notícies

Pradas afirma que no vol tapar ningú i reclama que es conega tota la veritat de la DANA

Salomé Pradas, exconsellera de Justícia i Interior imputada per la DANA de 2024, ha assegurat al Congrés que no vol tapar ningú, tampoc l’expresident Carlos Mazón, i que el seu objectiu és que es conega tota la veritat del que va passar.

Galán reclama a Europa un nou model energètic per reduir la dependència exterior

El president executiu d'Iberdrola, Ignacio Sánchez Galán, ha defensat a València que Europa necessita un nou model energètic per trencar la seua dependència exterior i ha reclamat més inversió en xarxes elèctriques i estabilitat reguladora. L'ex primer ministre italià Enrico Letta ha advertit també sobre la fragmentació europea i el domini nord-americà en banca i intel·ligència artificial.

L’humor de Javier Aguirre conquista Mestalla en la seua presentació

Javier Aguirre s’ha presentat com a nou entrenador del Valencia amb una roda de premsa plena d’humor, proximitat i frases espontànies, mantenint intacta la seua personalitat. El tècnic mexicà ha promés donar-ho tot per revertir la mala dinàmica esportiva de l’equip.

Vox defensa que els acords amb el PP fan als valencians millor i més segurs

El síndic de Vox en Les Corts, José María Llanos, ha defensat en el debat de política general que els acords del seu partit amb el PP han millorat la situació dels valencians i han augmentat la seua seguretat, sobretot en matèria d’immigració i vivenda. Ha advertit, no obstant això, que els pressupostos de 2026 només recullen una part del programa de Vox i que aspiren a anar més lluny si governen en solitari.

L’home acusat de matar la seua parella a Benidorm ix de la vivenda després de cinc hores amb la Policia

L’home detingut per l’assassinat masclista de la seua parella a Benidorm ha abandonat el domicili escortat per la Policia Nacional després de cinc hores dins de la vivenda. La víctima, una dona brasilera de 33 anys, no constava en el sistema Viogén i Benidorm ha decretat un dia de dol i una concentració de condemna.

El PP manté la gestora del partit a la Comunitat Valenciana i reserva decisions sobre candidats

El PP ha decidit prorrogar la gestora a la Comunitat Valenciana i ajornar la convocatòria del congrés autonòmic, mentre posa Sergio Sayas al capdavant de la gestora de Navarra després de la dimissió de Javier García.

Ford tanca el marge per a més concessions salarials a Almussafes fins a 2030

Ford Espanya ha comunicat a la plantilla d'Almussafes que el marge per a augmentar concessions o costos fins a 2030 s'ha esgotat i que presentarà esta setmana el document definitiu de l'Acord 2030 en una reunió final.

Baldoví acusa Pérez Llorca de viure agenollat a Vox i sotmés a Feijóo

Joan Baldoví ha acusat Juanfran Pérez Llorca de no estar a l'altura de la Presidència de la Generalitat, de viure agenollat a Vox i d'arrossegar-se davant el líder del PP, Alberto Núñez Feijóo, durant el debat de política general en Les Corts.