Detingut en Castelló per segrestar a la seua companya de pis, agredir-la i obligar-la a donar-li 450 euros

 

La Policia Nacional ha detingut a un home de 43 anys per, presumptament, segrestar a la seua companya de pis —que té una discapacitat amb mobilitat reduïda—, trencar-li la mandíbula i arrancar-li dos dents. A demés, l’ha obligat a traure 450 euros del banc i donar-li-los.

 

L’home ha sigut arrestat com a presumpte autor dels delictes de detenció il·legal, lesions i robatori amb violència, segons ha informat este cos de seguretat en un comunicat.

 

El detingut compartia pis amb la dona perquè ella li havia permés viure uns mesos en sa casa, ja que, pel que pareix, ell no tenia a on anar. Segons la investigació, l’home ha tingut a la seua companya de pis emmordassada, amb una bossa de plàstic que li cobria el cap i lligada de peus i mans a pesar de què ella té problemes de mobilitat, durant tota la nit.

 

A demés, li ha agredit per a que li donara tots els diners que tenia en casa i, de matí, en no conseguir diners en casa, l’ha dut a retirar 450 euros del banc i ella ha aprofitat l’eixida per a demanar ajuda en un bar

 

Cap a les 11.40 del matí, la Policia ha rebut un avís en el que s’alertava que una dona molt alterada deia estar segrestada pel seu acompanyant. A l’arribada dels agents, l’ara detingut ja havia fugit del lloc en vore que ella començava a demanar ajuda i els ha dit als qui s’interessaven per ajudar-la que anava a avisar a una ambulància, però que no li feren cas, que estava boja.

 

La víctima, molt nerviosa, ha sigut assistida pels policies, que han comprovat que tenia lesions importants en la cara, pel que ha sigut traslladada a l’hospital pels servicis sanitaris, a on s’ha quedat ingressada.

 

El presumpte autor, amb antecedents policials, ha sigut posat a la disposició de l’autoritat judicial, que ha ordenat el seu ingrés en la presó.

Últimes notícies

Incendi en un abocador de Caudete de las Fuentes amb diversos mitjans treballant per a controlar-lo

Un incendi declarat esta vesprada en un abocador de Caudete de las Fuentes obliga a desplegar mitjans aeris, terrestres i maquinària pesada, encara que la seua evolució és positiva.

Paco Roca brillara a Itàlia en el 60 aniversari del festival de còmic Lucca Comics & Games

El veterà dibuixant Paco Roca participarà en la 60 edició del prestigiós festival Lucca Comics & Games, a Itàlia, amb un cartell ple de grans figures del còmic, el manga i els videojocs.

Ferit un camioner en caure per un terraplén a Forcall amb més de 200 porcs

Un home de 68 anys ha resultat ferit en caure per un terraplén a Forcall (Castelló) amb un camió que transportava 205 porcs, molts dels quals han mort per l'accident.

Anna frega els 40 graus en una nova jornada de calor extrema a la Comunitat

L’ona de calor ha deixat este dimarts fins a 39,6 graus en Anna i més de 38 graus en diversos municipis de la província de València, segons Avamet i Aemet.

Inditex manté la millor reputació empresarial i Juan Roig encapçala els líders més valorats

Inditex ha revalidat el primer lloc com a empresa amb millor reputació a Espanya segons Merco 2026, mentre que el president de Mercadona, el valencià Juan Roig, lidera el llistat dels 100 directius millor valorats.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés que Mazón deixe de ser aforat

Associacions de familiars de víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l'aforament de Carlos Mazón i que puga ser investigat a Catarroja pels fets del 29 d'octubre de 2024.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés la fi de l’aforament de Carlos Mazón

Familiars de les víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l’aforament a l’expresident Carlos Mazón i han defensat que ha de declarar com a investigat a Catarroja.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés que Mazón perda l’aforament

Associacions de familiars de les víctimes de la dana de València han exigit davant del Congrés que cese l’aforament de l’expresident Carlos Mazón i que puga ser investigat pels fets del 29 d’octubre de 2024.