Un home ferit després de ser apunyalat mentres tirava el fem en València

Un home tirant el fem

L’home ha sigut apunyalat quan ha baixat a tirar el fem | Pixabay

 

Esta matinada de dimarts, s’ha produït un apunyalament en València. Com a conseqüència, un home, de 51 anys, ha resultat ferit, segons han informat fonts del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat.

 

Els fets s’han produït este dimarts, cap a les 4.30 hores de la matinada, quan el CICU ha rebut un avís per a assistir a un home ferit en una casa de València. Ràpidament, s’ha desplaçat fins al lloc dels fets una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU).

 

L’equip mèdic del SAMU ha assistit a l’home, de 51 anys, per ferides d’arma blanca i, després d’estabilitzar-lo, l’han traslladat fins a un centre hospitalari. 

 

Segons han informat fonts policials a Europa Press, el succés s’ha produït quan la víctima ha baixat a tirar el fem de matinada i dos persones l’han apunyalat. La Policia ja ha obert una investigació per a aclarir les circumstàncies dels fets i localitzar als dos presumptes agressors.

Últimes notícies

Un jove de 18 anys ferit amb arma blanca en un parc de València per robar-li el patinet

Un jove de 18 anys ha hagut de ser hospitalitzat després de rebre un tall de 20 centímetres al costat durant un robatori violent en un parc del districte de Jesús, a València.

Milers es manifesten a València per exigir trencar relacions amb Israel

Una manifestació ha recorregut el centre de València per reclamar un embargament integral d’armes i la ruptura de totes les relacions amb Israel, així com el final de la criminalització del moviment solidari amb Palestina.

La tortilla de La Teulada d’Elx, escollida millor d’Espanya per un sol vot

La chef Celia Clara Correia, del restaurant La Teulada d’Elx, ha guanyat el XIX Concurs d’Espanya de Tortilla de Creïlles en una final molt renyida, decidida per un únic vot. Altres tres establiments, entre ells Nou Pinet d’Alacant, s’han classificat directament per a l’edició de 2027.

Morin dos jóvens ofegats mentre es banyaven amb bandera roja a Guardamar

Dos jóvens han mort ofegats aquest dissabte a la platja d'Els Vivers, a Guardamar del Segura, mentre es banyaven amb bandera roja. Els serveis d'emergència els han reanimat sense èxit després de rescatar-los de l'aigua.

El PSPV denuncià que un terç de la Unitat d’Emergències continua sense cobrir

El PSPV-PSOE ha denunciat que la Unitat d’Anàlisi i Seguiment de les Emergències continua amb dos de les seues sis places vacants, tres anys i mig després de la seua creació, i reclama al Consell que les cobrisca de manera immediata.

L’energia acumulada en el Mediterrani dispara les pluges d’esta setmana

Aemet atribuïx els episodis de pluja excepcional d’esta setmana a la gran quantitat d’energia i calor acumulada en el Mediterrani occidental durant tot l’estiu.

Avís groc per fortes pluges la matinada de dilluns a l’interior nord de València

Aemet ha activat per a la matinada de dilluns l’avís groc per pluges i tempestes a l’interior nord de la província de València, on es poden acumular fins a 20 litres per metre quadrat en una hora.

Així funciona el Bono Hostaleria 2026 als pobles afectats per la dana

El Bono Hostaleria 2026 destina 3,9 milions a reemborsar el 50 % del consum en bars i restaurants dels municipis afectats per la dana, amb ajudes de fins a 50 euros per persona i més de 78.000 potencials beneficiaris.