7.3 C
València
Dimarts, 23 desembre, 2025

Detingut un menor per robar i cremar un cotxe en Borriana

Un menor, de 16, detingut per robar un local i cremar un cotxe en Borriana

El cotxe incendiat | Policia Local de Borriana

 

La Policia Local de Borriana, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), ha detingut esta passada matinada de dimecres a un menor, de 16 anys, després de què entrar a robar en un local i cremara un cotxe en el carrer de Xilxes. Els fets es van produir sobre les 04.30 hores de la matinada. 

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, va ser un veí d’este municipi el que va avisar a la policia de què el cotxe estava cremant, motiu pel que els agents van anar fins a la zona indicada i es van trobar amb el xiquet. Davant el comportament estrany del menor, la policia va pensar ràpidament que estaria relacionat amb l’incendi.

 

A demés, la policia es va enterar poc temps després de què en un local pròxim a la zona s’havia produït un robatori en un local, que estava amb la finestra forçada, i els agents el van detindre per un delicte contra el patrimoni i altre per danys al vore que els dos incidents podrien estar relacionats. Una volta detingut, els agents policials van portar al menor a la Guàrdia Civil i ara està en mans de la Fiscalia.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Cel nuvolós, gelades febles i ratxes molt fortes en zones exposades de l’interior

Jornada de núvols amb pluges febles i cota de neu a l'alça; el vent del nord-oest deixarà ratxes molt fortes a l'interior. El dimecres hi haurà ruixats en el litoral sud de València i nord d'Alacant i gelades a l'interior.

Ha mort un treballador de 52 anys després d’una caiguda en una empresa d’Albal

Un treballador de 52 anys ha mort després de caure des de diversos metres en una empresa d'Albal. El SAMU no va aconseguir reanimar-lo i la Guàrdia Civil investiga les causes.

Pérez Llorca demana negociar noves normes del transvasament Tajo-Segura i exigix inversions clau

El president ha reclamat al Govern reobrir la negociació sobre les regles del Tajo-Segura amb criteris tècnics i tracte igual per als regants. Ha lligat la petició a un paquet de mesures en finançament, aigua, infraestructures, vivenda, sanitat i fiscalitat per a la província d'Alacant i la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca demana negociar noves normes d’explotació del transvasament Tajo-Segura

El president ha sol·licitat al Govern obrir una negociació amb comunitats i regants per a revisar les regles del transvasament amb criteris tècnics. També ha reclamat modernitzar regadius del Tajo i ha anunciat avanços en simplificació administrativa i sanitat.

Cauen les màximes en la Comunitat Valenciana i el topall queda en 14,7 a Torreblanca

Les màximes han baixat de forma generalitzada respecte al diumenge: cap observatori ha aconseguit els 15 graus i el valor més alt ha sigut 14,7 a Torreblanca.

El Marq exposa per primera vegada restes de canibalisme ritual trobats en una cova d’Alacant

El Museu Arqueològic d'Alacant ha inaugurat la mostra 'Rituals de pastors' amb els resultats de les excavacions en la Cova del Randero, primer indici de canibalisme ritual neolític del Llevant. Les restes, interpretats com un ritu funerari no violent, s'han vinculat al dol en comunitats pastorals.

La Sindicatura de Comptes avala l’infrafinançament de la Generalitat en la seua auditoria

La Sindicatura de Comptes assenyala que els ingressos del sistema autonòmic són inferiors als d'un model equitatiu i recolza la reforma del finançament. L'informe afig dèficit estatal en dependència, gastos sanitaris no compensats i l'impacte de la DANA amb crèdits reembossables.

PP i Vox rebutgen activar la Zona de Baixes Emissions a València

El ple municipal ha rebutjat implantar immediatament la ZBE i ha aprovat demanar el cessament de Pilar Bernabé. L'oposició ha vist caure les seues mocions de mobilitat.