Mor misteriosament la presentadora de ‘La isla de las tentaciones’ anglesa

Caroline Flack

Caroline Flack era la presentadora de ‘La isla’ britànica | Instagram

Caroline Flack, la famosa presentadora britànica del conegut programa ‘Love Island’, ha sigut trobada morta este dissabte en sa casa. La dona, de 40 anys, va aparéixer sense vida en el seu propi pis de Londres (Regne Unit), i per el moment se’n desconeix la causa, tot i que l’advocat de la família ha confirmat que es tractaria d’un suïcidi.

 

La britànica era coneguda per dirigir l’exitós programa britànic ‘Love Island’, que enguany ha arribat a Espanya en forma de ‘La isla de las tentaciones‘, convertint-se en un èxit total. El programa que conduïa s’emetia per ITV, i va haver de deixar-ho després d’haver agredit, presumptament, a la seua parella. En les últimes hores, familiars de Flak han confirmat a la premsa anglesa la fatídica notícia: «Podem confirmar que Caroline ha mort hui, 15 de febrer». La família ha demanat respecte i privacitat en estos «moments difícils».

 

Va mantindre una relació amb Harry Styles

A demés d’haver destacat en el conegut programa, Flack va ser coneguda per haver mantingut un romanç amb Harry Styles el 2011, quan ell només tenia 17 anys i ella 31. En alguna ocasió també se la va relacionar amb el príncep Harry. 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

First aftersun done dress by @msgm shoes by @sophiawebster …

A post shared by Caroline (@carolineflack) on

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Igualtat advertix a la confraria de Sagunt: el Govern intervindrà si s’impedix processionar a les dones

El Ministeri d'Igualtat anuncia que actuarà després de la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a permetre que les dones participen en les processons de Setmana Santa.

Ampli dispositiu de busca per a localitzar a un home desaparegut a Requena

Emergències manté actiu un ampli operatiu terrestre i aeri per a localitzar a un home desaparegut en el llogaret de Casas del Riu, en el terme municipal de Requena.

La Confraria de Sagunt torna a vetar a les dones en la Setmana Santa malgrat el risc per a la festa

La Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt ha tornat a rebutjar l'entrada de dones després d'una votació interna, una decisió que pot posar en perill la declaració de Festa d'Interés Turístic Nacional i que reobri el conflicte per la igualtat en la Setmana Santa del municipi.

Igualtat eleva a 14 els feminicidis de 2026 i confirma tres víctimes de violència vicària

Igualtat confirma 14 feminicidis en el que va de 2026 i tres víctimes mortals de violència vicària, i crida a redoblar la resposta institucional i social enfront de la violència masclista.

Guido Rodríguez s’aferma com a líder del nou València

Guido Rodríguez s'ha convertit en l'eix del València en la segona volta de LaLiga, elevant el nivell de l'equip i consolidant-se com a peça clau per a Carlos Corberán.

Els universitaris espanyols dubten en distingir notícies científiques reals i falses en xarxes socials

Un estudi de les universitats de València i Oviedo revela que la majoria dels universitaris espanyols té dificultats per a diferenciar notícies científiques verdaderes i falses en xarxes socials i mostra alts nivells d'incertesa.

Orientadors fan costat al col·legi de la xiqueta assassinada a Torrevieja després d’un nou cas de violència vicària

Orientadors de la Conselleria d'Educació es posen a la disposició del col·legi de Torrevieja on estudiava la xiqueta de 3 anys assassinada pel seu pare en un cas de violència vicària, per a oferir suport psicològic a famílies i professorat.

Pedro Martínez abraça la bogeria guanyadora del vestuari abans de rebre al Olympiacos

Pedro Martínez subratlla la fe quasi irracional del seu vestuari a guanyar a qualsevol en Eurolliga, demana valorar la temporada de València Basket i rebaixa l'eufòria abans del dol davant Olympiacos.