Edmundo Arrocet, després de trencar amb Maria Teresa Campos, totalment canviat

Edmundo Arrocet reapareix després de la ruptura amb Maria Teresa

Edmundo Arrocet reapareix després de la ruptura amb Maria Teresa | València Diari

 

Una de les notícies bomba d’este final d’any ha sigut, sense dubte, la ruptura sentimental entre Edmundo Arrocet i Maria Teresa Campos, que va anunciar esta última a través de la seua filla Terelu, en un comunicat fet públic el 28 de desembre en el programa ‘Viva la vida’: «Demane respecte en estos moments tan difícils, repetisc, tan difícils per a mi», demanava la Campos en el comunicat.

 

Les coses entre els dos pareix que haurien acabat de la pitjor de les maneres ja que, segons ha transcendit en diferents programes del cor, el motiu de la ruptura hauria sigut una forta discussió en la que el xilé hauria abandonat la casa i, posteriorment, li hauria comunicat a la presentadora la ruptura a través de WhatsApp, de manera brusca, unilateral i sense possibilitat de rèplica per part de Maria Teresa Campos.

 

Edmundo es nega a parlar amb Maria Teresa Campos

Després de sis anys de relació, l’amor de la Campos i Edmundo ha acabat de repent, i els intents de Maria Teresa Campos per a mantindre una conversació amb ell i parlar dels seus conflictes han sigut infructuosos, ja que ell es negaria a parlar de res amb la que ja considera la seua exparella.

 

Entre tot eixe rebombori, i encara que Edmundo no s’ha pronunciat sobre els motius de la ruptura, l’humorista ha decidit aparéixer publicant un vídeo amb què ha volgut felicitar les festes nadalenques als seus seguidors. I és en eixe vídeo el que ha cridat prou l’atenció, ja que l’aspecte físic que lluïa l’humorista des de la ruptura amb la presentadora era totalment diferent al que acostuma a tindre.

 

El nou aspecte físic d'Edmundo Arrocet després de la ruptura amb la Campos

Edmundo Arrocet felicita el Nadal als seus seguidors | Instagram

El fet és que Edmundo apareix prou descuidat, molt més prim i demacrat que abans, amb el monyo llarg i la barba molt poblada, cosa que fa pensar que els últims canvis en la seua vida sentimental estan afectant de manera negativa al seu aspecte físic.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís reclama pactes per a evitar el col·lapse de València en les Falles

Compromís denuncia que les Falles de València han estat marcades pel col·lapse en mobilitat, neteja i convivència i exigix tres pactes per a reconduir l'organització de les festes, a més de recuperar la taxa turística.

Milers de taxis oferixen servicis gratuïts a València i Alacant contra la liberalització dels VTC

Milers de taxistes de València i Alacant han realitzat servicis gratuïts durant dos hores per a protestar contra la liberalització dels VTC i exigir mesures de xoc immediates.

L’Elx presenta la seua samarreta retro inspirada en els 90 per a la jornada vintage de LaLiga

L'Elx ha presentat una samarreta retro amb la franja verda més alta i estreta, inspirada en els anys 90, que s'estrenarà en la jornada temàtica retro de LaLiga.

Els valencians Grimaldo, Mosquera, Fornals, Soler i Ferran Torres lideren la llista d’Espanya

Luis de la Font convoca a cinc futbolistes valencians i estrena a Mosquera, Joan García, Barrenetxea i Víctor Muñoz per als amistosos de març davant Sèrbia i Egipte.

El govern de Barcala defén la seua gestió dels bons comercie a Alacant

L'equip de govern d'Alacant sosté que la gestió dels bons comercie es va ajustar als procediments i que tota la informació és pública, mentres l'oposició exigix més transparència i accés als expedients.

Quique Llopis apunta a medalla en el Mundial de Toruń i Eusebio Càceres busca consolidar el seu renaixement

Quique Llopis arriba al Mundial de Toruń amb opcions reals de medalla en 60 metres barres, mentres que Eusebio Càceres vol confirmar el seu renàixer esportiu en la longitud.

El València complix 107 anys entre la lluita per la permanència i el repte del Nou Mestalla

El València CF celebra el seu 107 aniversari lluny dels llocs europeus, centrat en assegurar la permanència i en l'avanç de les obres del Nou Mestalla amb vista a 2027.

Vila-real i Reial Societat es juguen un pas clau cap a Europa en La Ceràmica

Vila-real i Reial Societat s'enfronten en La Ceràmica amb objectius europeus distints però urgents: afermar la Champions o assegurar presència continental la pròxima temporada.