Jorge Javier explica com se sent davant d’una altra possible operació

 

 

Fa uns dies va filtrar-se informació sobre la possible nova intervenció que hauria de realitzar-se Jorge Javier Vázquez a causa de l’ictus que va patir mesos enrere. Fruit d’este fet, el presentador de ‘Sálvame’ va decidir parlar sobre la seua situació mèdica, i va mostrar-se molest amb la publicació d’esta notícia tan personal. A través del seu blog a la revista ‘Lecturas’, el badaloní va sincerar-se sobre l’operació i va explicar com es va sentir quan el metge li va anunciar la possibilitat d’haver d’enfrontar una nova operació.

 

El presentador treu els seus sentiments

El seu relat comença explicant la prova mèdica que li van realitzar el passat 10 de setembre, que no li va generar cap tipo de preocupació.  Jorge Javier relatava l’experiència amb les següents paraules: «Vaig disfrutar amb la sedació, fins i tot vaig avisar a l’anestesista per a que em diguera quan anava a donar-me la dosi. Volia disfrutar al màxim d’eixa sensació».

 

A pesar de tot, el moment de calma va interrompre’s quan el metge li va comunicar que potser seria necessari una nova operació: «Quan el metge va aparéixer en l’habitació i em va dir que potser cal operar-me de nou, em va caure el món damunt». Jorge Javier va assabentar-se d’esta desafortunada notícia uns dies abans que començara la desena edició de ‘GH VIP’. «Em vaig quedar sense paraules. Trist. Apagat. Sense ganes», explicava.

 

Encara que no l’espanta una nova intervenció quirúrgica, el que preocupa al presentador és «tot el procés que podria tornar a ocasionar: un altre mes de baixa, la baixada emocional». A més a més, Jorge Javier va confessar que «m’ha costat assimilar que potser cal que torne a operar-me».

 

El fet de patir l’ictus el passat mes de març ha provocat que el català es prenga la vida d’una manera totalment diferent, gaudint dels moments sense preocupar-se en excés per les coses que vindran. «Des del moment que has admés que no controles totalment la teua vida i que és una pèrdua de temps rebel·lar-se contra la realitat, es reduix l’ansietat i aprens a viure d’una altra manera, més tranquil·la, més plàcida, més agradable, fins i tot».

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Acabando mi blog para @revistalecturas. Hoy no me mueve del sofá ni el hermano de Gianmarco. Bueno, tampoco exageremos.

Una publicación compartida de Jorge Javier Vázquez (@jorgejaviervazquez) el

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket recorrerà la multa d’Eurolliga per llançament d’objectes

El València Basket presentarà un recurs contra la multa de cinc mil euros imposada per l'Eurolliga pel llançament d'objectes durant el segon partit de quarts de final davant el Panathinaikos.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga imposa una multa de cinc mil euros al València Basket pel llançament d'objectes a la pista davant el Panathinaikos i endurix el focus disciplinari sobre diversos incidents recents.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga ha multat al València Basket amb cinc mil euros per llançament d'objectes a la pista en el segon partit de quarts davant el Panathinaikos i ha imposat sancions addicionals al president del club grec i al jugador Mike James.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en l’Eurolliga

L'Eurolliga imposa al president del Panathinaikos una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir per invadir l'àrea d'anotadors i encarar-se amb els àrbitres a València.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en Eurolliga

El president del Panathinaikos, Dimitrios Giannakopoulos, ha sigut castigat amb una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir després de les seues protestes a València.

El València busca aprofitar les rotacions de l’Atlètic per a acostar-se a la permanència

El València rep a un Atlètic bolcat en la Champions amb l'opció de fer un pas quasi definitiu cap a la permanència. Les nombroses rotacions blanc-i-vermelles i el desgast europeu poden afavorir al conjunt local.

Tres jóvens espanyols, entre els 73 convidats al Combine previ al draft de la NBA 2026

Sergio De Larrea, Aday Mara i Bava Miller figuren entre els 73 jugadors citats al AWS NBA Draft Combine 2026, el gran aparador previ al draft a Chicago.

La Film Symphony Orchestra estrena a València el seu concert Wanted dedicat al western

La Film Symphony Orchestra torna al Palau de la Música de València amb el comiat de Toon Story i l'estrena de Wanted, un nou concert dedicat a les grans bandes sonores del western.