10.9 C
València
Dijous, 25 desembre, 2025

El pare del futbolista Antonio Reyes parla en ‘Viva la vida’

Paco Reyes ha parlat del sofriment que viu després de la pèrdua del seu fill

Paco Reyes ha parlat del patiment que viu després de la pèrdua del seu fill | TELECINCO

 

Des de què el futbolista José Antonio Reyes morira este estiu a causa d’un fatídic accident de cotxe, cap membre de la seua família —excepte de la seua dona— s’havia pronunciat fins ara. Però ara son pare, Paco Reyes, ha decidit concedir este diumenge una entrevista en ‘Viva la vida’ per a parlar de la pèrdua del seu fill, en la que s’ha mostrat devastat i desconsolat per la defunció d’Antonio, que havia sigut futbolista i jugador d’equips com el Reial Madrid, l’Arsenal i el Sevilla, entre d’altres.

 

Fet i fet, Paco Reyes decidia obrir les portes de sa casa i parlar de com estan vivint la seua vida després de la mort del futbolista: «No sé d’on traguem les forces, no hi ha manera de portar-ho de cap forma», ha confessat, mentres es mostrava desconsolat i trist per una mort impossible de superar per a uns pares.

 

Paco Reyes reconeix que no paren de plorar

«Quan ens quedem a soles, l’única cosa que fem és plorar» reconeix el pare referint-se a ell i a la mare del jugador: «Ni parlem, perquè si ens diguem alguna cosa, és per a plorar», explicava Paco, que afirma que després del fatal succés, la vida per a ells ja no té sentit. També ha explicat que sa mare preferix guardar silenci i no pronunciar-se: «Per a sa mare, ho ha sigut tot; i sa mare, per a ell».

 

José Antonio Reyes va perdre la vida en un fatídic accident de trànsit

José Antonio Reyes va perdre la vida en un fatídic accident de trànsit | València Diari

 

Paco Reyes també ha volgut deixar clar que no flaquejarà davant dels que insinuen mentires sobre el suposat excés de velocitat del futbolista que podria haver causat la seua mort, i que prendrà mesures legals contra tots els que embruten la imatge del futbolista: «Tenim molt clar que no anava a gran velocitat. Jo tinc el vídeo reparant la roda. Han volgut dir que la velocitat no era normal, que si el cotxe que portava… Ho trobem tan injust, tan injust el que han fet amb ell».

 

En eixe sentit, fa uns dies que circula la intenció de la família d’emprendre accions legals contra l’exporter del València, Santiago Cañizares, a causa de les declaracions que el futbolista ha fet en les seues xarxes personals sobre l’accident de Reyes.

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

El pare d’Alcaraz defén la seua postura després de la ruptura amb Ferrero: ‘Cada un és lliure d’opinar amb el que sàpia’

El pare de Carlos Alcaraz va defendre la seua postura després de la ruptura amb Juan Carlos Ferrero i va evitar explicar els motius. Ferrero es va dir 'dolgut' però obert a tornar.

Els bombers demanen activar la situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Dos dotacions del Consorci i tres unitats de bombers forestals amb llevaneus treballen a l'interior nord, amb alerta groga entre les 10 i les 20 hores.

El PSPV urgix a Feijóo a entregar a la jutgessa la conversa íntegra amb Mazón per la dana

El PSPV ha exigit a Alberto Núñez Feijóo que entregue a la jutgessa de la causa per la dana del 29 d'octubre la conversa completa que va mantindre amb Carlos Mazón. Denuncien que el líder del PP només ha remés els missatges rebuts i l'acusen d'opacitat i de faltar al respecte a les víctimes.

Vega Gimeno subratlla l’impacte del Roig Arena i el definix com a punt d’inflexió per a Espanya

La jugadora de 3x3 Vega Gimeno situa al Roig Arena com a motor esportiu i cultural. Destaca el seu aforament i l'oportunitat que brinda al bàsquet femení i al 3x3.

Andreas Almgren tornarà al 10k València a la recerca d’un altre rècord

El plusmarquista europeu de 5.000 metres ha confirmat que correrà l'11 de gener el 10k València Ibercaja. Arriba després de fer història en l'última edició amb 26:53.

Avís groc per pluges, neu i onatge en diverses zones de la Comunitat Valenciana

Aemet ha activat l'avís groc per pluges en el nord d'Alacant i sud de València, per neu a l'interior nord de Castelló i per onatge a València i Castelló. Els avisos s'estenen des de les 10.00 fins a la mitjanit i, en la costa, de 19.00 a 9.00 del divendres.

El Vila-real buscarà repetir en la Lliga de Campions en 2026 després de cinc intents fallits

El club s'ha fixat com a meta encadenar dos participacions consecutives en 2026. Malgrat cinc presències en la seua història, cap va tindre continuïtat immediata.

Corberán complix un any al València: de la salvació heroica a la part baixa

Carlos Corberán complix un any en la banqueta del València després d'un rescat fulgurant i una segona volta de nivell, i tanca el curs en la zona baixa de la taula.