Detingut per intentar apunyalar a un venedor amb unes tisores de podar en València

Tisores de podar

Intentà apunyalar-lo diferents voltes amb unes tisores de podar de 14 cm | Pexels

 

Un home, de 43 anys i origen equatorià, ha sigut detingut este dijous cap a les huit de la vesprada en l’avinguda de Peset Aleixandre de València com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces després d’intentar apunyalar a un altre amb unes tisores. Els policies van intervindre unes tisores de podar de 14 centímetres.

 

Els fets es van produir sobre les huit de la vesprada d’ahir quan els agents es trobaven patrullant la zona i van ser alertats per la Sala del 091 i 092 per a que es dirigiren a l’avinguda Peset Aleixandre de València a on, pel que pareix,  un home havia intentat apunyalar a un altre amb unes tisores.

 

Immediatament, els policies es van dirigir al lloc a on van poder saber que, moments abans, un home havia accedit a l’interior d’un establiment comercial i havia començat a pegar punyades a la vitrina, pel que un dels empleats li va recriminar la seua actitud.

 

En eixe moment, el sospitós va traure unes tisores i, pel que pareix, va apuntar en diferents ocasions a la víctima, un altre home de 40 anys, al mateix temps que l’amenaçava. Finalment, la víctima va conseguir esquivar-lo i refugiar-se darrere d’un banc des de a on va alertar a la Policia.

 

El presumpte autor, en donar-se compte que estava cridant a la Policia, se’n va anar d’allà i es va assentar en una terrassa pròxima a on va ser localitzat pels agents que, després de fer diferents comprovacions, el van detindre com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Expulsen cinc anys d’Espanya un home per matar el gat de la seua parella a Torrevieja

Un jutjat d’Orihuela ha condemnat un home de 29 anys a cinc anys d’expulsió d’Espanya per matar al carrer el gat de la seua parella a Torrevieja. Els fets s’han considerat violència vicària i maltractament animal, i l’home serà traslladat a Colòmbia, el seu país d’origen.

Cinc morts per calor extrema a la Comunitat Valenciana des de l’1 de maig, totes a la província de València

La Comunitat Valenciana ha registrat cinc morts atribuïdes a la calor des de l’1 de maig, totes a la província de València, en un context de maig càlid i amb temperatures rècord en terra i en mar.

Així és la nova cria d’antílop blesbok que ha nascut al Bioparc València

El Bioparc València ha anunciat el naixement d’un mascle de blesbok, un antílop africà que va estar al límit de l’extinció al segle XIX, en un part natural i sense incidències.

Les màximes cauen amb força a l’interior de València i només lleugerament en la costa

Dimarts s’espera un descens notable de les temperatures màximes a l’interior de la província de València i més lleu en el litoral, amb cel poc nuvolat i vent fluix variable que girarà a este i nord-est.

Busquen si el cos trobat en una platja de Torrevieja ve d’una patera

La Guàrdia Civil investiga si el cos sense vida localitzat en la platja de la Sal, a Torrevieja, pot ser d’una persona migrant d’una patera naufragada.

Educació i sindicats es tornaran a reunir dijous per tancar l’acord sobre salaris i valencià

La Conselleria d’Educació i els sindicats de la mesa negociadora es veuran dijous a les 9 del matí per decidir si avalen el nou document amb canvis en salaris, burocràcia i valencià, després d’una maratoniana reunió d’onze hores.

Ortí dona per tancats els dubtes sobre la Llei de Llibertat Educativa després de l’aval del TSJCV

La consellera d’Educació, Carmen Ortí, considera que la sentència del TSJCV que avala la consulta a les famílies sobre la llengua base en el curs 2025/2026 tanca totes les qüestions que posaven en dubte la Llei de Llibertat Educativa.

Educació destaca els avanços en la negociació i els sindicats remarquen el to diferencial de la reunió

La consellera d'Educació, Carmen Ortí, assegura que l'onzena reunió per a desconvocar la vaga indefinida del professorat incorpora noves propostes i acords, mentres els sindicats atribueixen el canvi de to a la pressió al carrer i a la retransmissió en directe.