12.5 C
València
Dilluns, 21 abril, 2025

Un menor en parada cardiorespiratòria per un xoc de monopatins en Orpesa

Un monopatí en una imatge d’arxiu | Arxiu

 

Este dijous, a última hora del dia, quatre jóvens en monopatí han xocat entre ells mentres circulaven per la carretera del port d’Orpesa. Després de rebre l’avís, el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) ha mobilitzat una unitat del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB) amb un metge d’Atenció Primària del centre de salut del municipi.

 

Els primers servicis mèdics que han arribat al lloc, han realitzar maniobres de reanimació cardiopulmonar bàsica a un dels xics que es trobava en parada cardiorespiratòria. Després de l’arribada del SAMU, el seu equip mèdic ha continuat amb maniobres de reanimació cardiopulmonar avançada i han conseguit recuperar les seues constants vitals. Una volta estabilitzat, el ferit de 16 anys ha sigut traslladat per traumatisme cranioencefàlic a l’Hospital General Universitari de Castelló en la unitat de Suport Vital Avançat (SVA).

 

Els altres tres ferits assistits han sigut traslladats al mateix centre hospitalari en l’ambulància SVB. Es tracta d’un jove de 15 anys amb  crisis d’ansietat, un altre xic de 16 anys amb commoció i un altre, de la mateixa edat, que ha patit contusions en una cama. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La Guàrdia Civil investiga la troballa del cadàver d’un home a Llíria

Un veí que anava a treballar ha localitzat el cos en una zona rural

Mor un ciclista i dos més resulten ferits en un atropellament múltiple a Calp

Un menor de 14 anys, traslladat a l’hospital amb una fractura de fèmur

Els bombers rescaten un xiquet que estava en una barca unflable a la platja de la Malva-rosa

El menor i un adult van ser traslladats a l’Hospital Clínic amb símptomes d’hipotèrmia

Rescatats de matinada els quatre espeleòlegs atrapats en una cova de Vallada

La cavitat té un desnivell de 205 metres i un recorregut de 1.300

Alarma a Paterna per un ampli desplegament policial i de bombers

Desenes de vehicles de policia i bombers per l’incendi d’una rentadora i un accident amb alcoholemia a Paterna

Disparen dos tirs per l’esquena al propietari d’un restaurant a Alfafar

La víctima, de 46 anys, va poder arribar al centre de salut amb dos ferides de bala

Mor un home de 69 anys després de ser envestit per un bou a Dos Aguas

La víctima, de 69 anys, patia lesions en el tòrax i la cuixa, contusions i traumatisme cranioencefàlic