Un xic agredix sexualment a una xiqueta de 14 anys en un poble de l’Horta

Imatge d’arxiu d’una festa de Sant Joan | Cristóbal

 

Este cap de setmana, cap a les 02.00 hores de la matinada del diumenge, s’ha produït una altra agressió sexual a una menor en un municipi de la comarca de l’Horta. En este cas, a una xiqueta de 14 anys. Segons pareix, un xic major d’edat va arraconar a la víctima en una cotxera, quan ella es va separar de les seues amigues després de la festa de Sant Joan que s’estava celebrant en el municipi.

 

Ell va seguir a la xiqueta i la va agarrar per a que no poguera anar-se’n. Segons informa ‘Las Provincias’, la víctima, espantada, va patir tocaments en la zona genital. En eixe moment, uns xics que estaven fent botelló, prop de la cotxera a on la van agredir, es van donar compte de què passava i la van auxiliar. La xiqueta tenia els pantalons i les bragues abaixades.

 

A 100 metres de la festa

La Policia Nacional i la Local van acudir al lloc, que estava a 100 metres de la festa de Sant Joan organitzada per una falla del municipi, quan va ser avisada pel president de la Comissió Fallera de què hi havia un grup moguent escàndol en la porta de la cotxera. «Creiem que podria ser una baralla» perquè en eixos moments hi havia molta gent bevent alcohol en el parc. I és que la zona és un lloc a on se sol fer botelló i reunix molta gent jove, habitualment.

 

L’agressor, quan van vore que acudia gent, va escapar del lloc sense que el poguera trobar la policia. Mentres, els agents van portar a la xiqueta a l’hospital per a que la reconeguera el metge forense de guàrdia, com sol ser habitual en casos d’agressió sexual. Ara per ara, la policia està treballant per a identificar l’autor de l’agressió amb les descripcions que ha fet la víctima. Segons pareix, és un xic major d’edat i de nacionalitat espanyola.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Un fals gestor bancari de 19 anys enganya un client i li furta 30.000 euros a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a Alacant un jove de 19 anys acusat de suplantar un gestor bancari i sostraure 30.000 euros d’un client després d’una telefonada sobre una falsa transferència irregular.

Municipis afectats per la dana i ConELA reben la Creu d’Or per la solidaritat social

El Ministeri de Drets Socials ha concedit la Creu d'Or de l'Orde Civil de la Solidaritat Social als municipis afectats per la dana, a la junta directiva de ConELA, a Cermi Mujeres, a la Fundació Gomaespuma i, a títol pòstum, a Óscar Moral, per la seua tasca en defensa del benestar i la cohesió social.

Pérez Llorca explicarà en Les Corts la situació de la Comunitat i els acords dels Pressupostos de 2026

Juanfran Pérez Llorca ha d’afrontar esta setmana en Les Corts una sessió de control clau on explicarà la situació política, econòmica i social de la Comunitat Valenciana i el compliment dels acords del Pressupost de 2026.

El dispositiu de prevenció i extinció d’incendis de la Generalitat compta amb 1.700 efectius

724 professionals formen part de l’equip per a la província de València, 470 per a Castelló i 434 per a Alacant, a més d’altres 65 que operen en el conjunt de la Comunitat Valenciana.

Tres detinguts per una estafa massiva amb SMS falsos de bancs a València i altres províncies

Tres hòmens de 24 a 28 anys han sigut detinguts a Torrevieja per integrar, presumptament, un grup que enviava SMS falsos de bancs i telefonava a les víctimes per obtindre les seues claus i estafar-les, amb afectats a València i altres set províncies.

Enganyen una comunitat de veïns amb una falsa retirada d’amiant i estafen 12.500 euros

Un administrador de finques i el gerent d’una constructora han sigut detinguts per organitzar una retirada il·legal d’amiant en una finca de València, enganyar la comunitat de propietaris i estafar 12.500 euros.

Un matrimoni s’enfronta a 3 anys de presó per tindre quasi tota la plantilla sense alta en la Seguretat Social

Un matrimoni que dirigia una empresa de neteja a Alacant s’enfronta a tres anys de presó per tindre 24 dels 27 empleats sense alta en la Seguretat Social, fet que suposa el 88% de la plantilla.

Refugis climàtics i més coordinació a València davant l’arribada de calor extrem

El PSPV de la Diputació de València ha proposat activar un Cecopi i impulsar una xarxa de refugis climàtics i espais públics climatitzats per a protegir la població davant possibles episodis de calor extrem.