15.3 C
València
Dimecres, 4 febrer, 2026

Una possible infidelitat, motiu de la ruptura entre Miki Nadal i Carola Escámez

Surt a la llum una possible infidelitat de Carola Escámez

Es destapa una possible infidelitat de Carola Escámez | INSTAGRAM

 

Fa pocs dies va saltar la notícia que Miki Nadal i la seua dona, Carola Escámez, es divorciaven. El col·laborador de ‘Zapeando’ no passa pel seu millor moment, ja que a la seua ruptura sentimental s’afig el fet que recentment ha estat condemnat per un jutge per un delicte lleu de vexacions a la seua dona, motiu pel que haurà de realitzar servicis comunitaris. Per si això no fora prou, els mitjans s’estan fent eco de les informacions que apunten a una possible infidelitat per part de la seua dona Carola com el desencadenant principal de la seua separació.

 

Ha sigut ‘Informalia’ qui ha exposat que Carola hauria tingut alguna cosa amb una tercera persona i que, en descobrir-ho Miki Nadal, s’hauria originat una forta discussió entre els dos que hauria propiciat el punt final del matrimoni.

 

Carola Escámez i Miki Nadalhan deixat enrere la seva felicitat

Carola Escámez i Miki Nadal han deixat arrere la seua felicitat | INSTAGRAM

 

Una relació marcada per les dificultats

Eixa infidelitat ha suposat la gota que ha fet desbordar el got per a la parella, que no ho ha tingut fàcil i, durant els últims anys, han passat per una sèrie de revessos afegits que haurien propiciat la seua ruptura. Durant el 2014 van haver d’enfrontar-se a una demanda per part de la mare de Carola, a qui no deixaven vore la seua néta i posteriorment, l’any 2017, van perdre el xiquet que esperaven, provocant-los un gran dolor pel que han hagut de passar.

 

Actualment, Miki i Carola viuen separats des de fa uns mesos i, mentres ella s’ha quedat en la casa familiar residint amb sa filla, Miki s’ha traslladat a un pis en la ciutat de Madrid.

 

També et pot interessar… 

Últimes notícies

Guirmay s’imposa a l’esprint i estrena el jersei groc en la Volta

L'eritreu va véncer per centímetres a Torreblanca i, amb les bonificacions, es va col·locar líder després de 160 km entre Segorbe i Torreblanca. El vent i el port van seleccionar la carrera.

La Nucia acollirà la primera NBA Basketball School d’Espanya amb un nou pavelló en el Col·legi Vallemar

La Nucia serà seu de la primera NBA Basketball School d'Espanya, amb base en un nou pavelló del Col·legi Vallemar. L'acadèmia formarà a jóvens de 6 a 18 anys i activarà campus des de Setmana Santa.

Víctimes de la DANA exigixen a la Generalitat indemnitzacions i responsabilitats després de 15 mesos

Els col·lectius de víctimes del 29-O exigixen a la Generalitat reconéixer a les seues víctimes, assumir responsabilitats i indemnitzar als familiars de les 230 persones mortes. Critiquen comparacions amb un accident ferroviari i denuncien 15 mesos sense compensacions als deudos.

Febrer no és curt per al Llevant: fins a cinc partits i derbi davant el València

El Llevant, penúltim amb 18 punts, encara un mes comprimit amb Athletic, València, Vila-real i Barcelona, i podria afegir a l'Alabés si es confirma la data.

El Vila-real afronta un febrer propici i queda a l’espera de la data del Barça

L'equip encara un calendari amb dos partits a casa i una única eixida davant rivals en mala ratxa o zona baixa, i espera la data del Barça. Amb 42 punts, té a tir a l'Atlètic, tercer amb 45.

Reial Societat, Osasuna i Athletic posen a prova a un Elx necessitat al febrer

La Reial Societat, Osasuna i Athletic esperen a un Elx sense victòries en 2026 i amb només dos punts sobre el descens. El mes pot incloure un quart dol davant l'Espanyol en el Martínez Valero.

Absolts d’una violació grupal a Novelda per falta de proves

L'Audiència d'Alacant ha absolt a tres jóvens acusats d'agredir sexualment a una menor en 2019 al no trobar evidències que corroboren el seu relat. El tribunal subratlla el retard de cinc anys en la denúncia i l'absència d'indicis objectius.

El conseller de Sanitat anuncia accions legals per difamació contra Diana Morant

Marciano Gómez ha anunciat que acudirà als tribunals per atemptat contra l'honor, calúmnies i injúries. L'anunci arriba després de crítiques de Diana Morant per la privatització de la sanitat.