Publiquen el vídeo on Ana Julia confessa com va matar el xicotet Gabriel

Ana Julia Quezada sale de dependencias policiales en su proceso de detención por la muerte del niño Gabriel Cruz.

Ana Julia Quezada ix de les dependències policials després de confessar que va matar el xicotet Gabriel | València Diari
 

Ana Julia Quezada torna a estar en boca de tots. Després que el passat mes de març es tancara el relat amb Ana Julia confessant haver assassinat el xiquet de Níjar, a Almeria, ara ‘Espejo Público’ ha tret a la llum el vídeo on aquesta revelava els fets. Al vídeo, així mateix, s’hi pot veure una assassina notablement afectada i explicant, entre llàgrimes i fil per randa, com es va desfer del cadàver del xiquet.

 

Ana Julia Quezada i la seua confessió 

El que més crida l’atenció de tot, però, és la relació existent entre Ana Julia i el duríssim succés de Diana Quer. I és que la Unitat Central Operativa (UCO) ha tornat a eixir a la palestra en ser l’equip especial escollit per dur a terme la investigació de proves de la mort del menut Gabriel. 

 

 

 

Investigacions i equips de recerca a banda, el vídeo és d’allò més revelador. La dona, que va confessar durant més de dos hores després de ser detinguda, s’emocionava i confessava entre llàgrimes com s’havia desfet del menut. «El vaig veure allà jugant amb un pal i li vaig dir: ‘Vine!. Puja al cotxe i vine amb mi a Rodalquilar, que vaig a pintar i et porte’», confessava Ana Julia Quezada que li havia dit al menut el dia de la seua mort mentre al·legava: «Aleshores vam anar a Rodalquilar».

 

És en aquest mateix punt on, de fet, Ana Julia pateix un recés important i es seca les llàgrimes. Finalment, la parella del pare del xiquet Gabriel Cruz acaba explicant què va passar i admet que va ser ella qui va matar el menut.                   

Últimes notícies

El regidor de Vox Juanma Badenas haurà de declarar investigat per entrar en la seu d’un sindicat

El Jutjat d’Instrucció 1 de València ha citat el 14 de gener el regidor Juanma Badenas (Vox) i dos assessors com a investigats per una presumpta entrada il·legal en la seu del Sindicat d’Estudiants, que els acusa també de revisar documents i gravar vídeos dins del local.

Villarreal C i Levante B obrin una quarta jornada clau en Tercera Federació

La quarta jornada del grup VI de Tercera Federació oferix un duel estel·lar entre Villarreal C i Levante B, a més d’enfrontaments directes clau per a la classificació.

Els bombers forestals de la Generalitat milloraran sou i plantilla amb 15,4 milions

La Generalitat i els sindicats de bombers forestals han tancat un acord que mobilitza 15,4 milions per pujar salaris, crear 64 noves places i avançar en el primer conveni col·lectiu de la SGISE.

Tres detinguts a Castelló i 209 rèptils intervinguts en una trama de tràfic d’espècies protegides

La Guàrdia Civil ha desarticulat una suposada xarxa de tràfic de rèptils protegits a la província de Castelló, amb tres detinguts i 209 animals intervinguts, alguns d’ells en perill d’extinció.

Les compravendes de vivenda cauen un 8,6 % en juliol a la Comunitat Valenciana

La compravenda de vivenda ha baixat un 8,6 % interanual en juliol a la Comunitat Valenciana, fins a 9.487 operacions, en un context de descens generalitzat a Espanya i de crisi d’accés a la vivenda.

El primer cap de setmana de la tardor manté oratge estable i calor quasi estiuenca

La Comunitat Valenciana enceta el primer cap de setmana de la tardor amb estabilitat, cel poc nuvolat i màximes que este divendres superaran els 30 graus, sobretot a l’interior.

Tres dones majors ferides en un atropellament a Torreblanca per un cotxe en sentit contrari

Tres dones d’avançada edat han resultat ferides a Torreblanca després de ser atropellades quan estaven assegudes a la vorera. El conductor circulava en sentit contrari i es va negar a fer-se la prova d’alcoholèmia.

Les penyes de Bous al Carrer porten al TSJCV el nou reglament de festejos taurins

La Federació de Penyes de Bous al Carrer ha presentat un recurs contenciós administratiu davant del TSJCV contra el nou reglament autonòmic de festejos taurins, que entrarà en vigor l’1 de gener de 2027, sobretot per la major intervenció dels ajuntaments i el cost de les inspeccions tècniques.