Anuncios

Tornen les mascaretes obligatòries en tres hospitals valencians

Tres hospitals valencians han tornat a implantar de forma preventiva l’ús obligatori de la mascareta en alguns dels seus espais davant del repunt de casos lleus de coronavirus que s’està detectant les últimes setmanes.

Concretament s’haurà d’utilitzar el tapaboques en certes àrees sensibles com les sales d’Oncologia o UCI de l’Hospital Doctor Peset, l’Hospital General de València i l’Hospital de Sagunt , i així ho hagen recomanat des dels serveis de Medicina Preventiva per evitar que els hospitals es convertisquen en un focus de contagi.

Anuncios

Tot i això, alguns pacients havien optat per continuar utilitzant aquest element de protecció en llocs sensibles.

L’Hospital Doctor Peset de València va ser el primer a tornar a fer obligatòria la màscara a l’àrea d’hospitalització i a Urgències, així com a les sales d’espera després d’advertir el repunt entre els pacients.

La circular remesa a tots els departaments des de la direcció d’aquest últim centre al·ludeix a l’increment apreciable dels casos de coronavirus no només a la població general, sinó entre els mateixos ingressats que es contagien durant la seua estada a l’hospital.

S’exigeix ​​als usuaris que arriben al centre amb símptomes compatibles amb la infecció. L’escrit recomana, a més, que s’implante a la resta dels serveis, incloses les consultes externes.

De fet, aquest cap de setmana s’ha conegut que a l’Hospital General de València també ha imposat l’ús obligatori dels tapaboques en alguns espais sensibles i així es va notificar oficialment amb una circular emesa divendres passat.

L’Hospital de Sagunt també s’ha pres una mesura semblant, però només en algunes d’aquestes àrees “sensibles”, però no a Urgències.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.

El Consell protegix com BIC la tradició de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua

El Consell ha aprovat la declaració com a Bé d'Interés Cultural immaterial de la tradició musical de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua de la Comunitat Valenciana, amb mesures específiques de protecció i estudi.

La jutgessa que investiga la DANA reclama la gravació d’una trucada de l’alcalde d’Utiel a Emergències

La jutgessa que instruïx la causa per la gestió de la DANA sol·licita al Centre de Coordinació d'Emergències les gravacions de les trucades de l'alcalde i d'un regidor d'Utiel, així com el llistat de comunicacions rebudes pel regidor.

Mompó reclama no ser neutral davant l’explotació sexual i defén abolir la prostitució

Vicent Mompó reivindica que les institucions no poden ser neutrals enfront de l'explotació sexual de les dones i vincula l'abolició de la prostitució amb la dignitat democràtica.

La Diputació de València eleva a 1,22 milions la inversió per a reformar 37 casernes de la Guàrdia Civil

La Diputació de València amplia en 618.600 euros el seu programa de reformes en casernes de la Guàrdia Civil i eleva la inversió total a 1,22 milions per a actuar en 37 instal·lacions de la província.

Cessa petició pròpia la directora general del Sector Públic de la Generalitat, Mar González

El ple del Consell ha aprovat el cessament a petició pròpia de Mar González com a directora general del Sector Públic de la Generalitat i ha agraït la seua labor en el càrrec.

El Consell suma 7 milions més en ajudes al lloguer per a afectats per la dana de 2024

El Consell amplia en set milions d'euros les ajudes al lloguer per als qui no poden usar la seua vivenda després de la dana del 29 d'octubre de 2024 i obri un nou termini fins a 2026.

El jutge manté l’arxivament del cas per l’incendi de Campanar al no veure indicis nous

El jutge d'Instrucció manté l'arxivament provisional de la causa per l'incendi de Campanar en considerar que l'informe pericial dels afectats no aporta dades noves ni rellevants.
Anuncios