22.1 C
València
Divendres, 9 maig, 2025

Alacant ofereix un taller de tarot per aconseguir èxit empresarial

La Agència Local de Desenvolupament d’Alacant ha ofert entre els seus cursos de tardor un contingut que ha cridat l’atenció en xarxes socials. Es tracta de Tarot per a l’èxit Empresarial impartit per la taroterapeuta i experta en teràpies holístiques, Almudena Polo. El curs apareix inclòs a la cartelleria de l’entitat, a la secció d’Escola de Talent Femení per al pròxim 31 d’octubre de 16 a 20 hores i era publicitat com un curs per aprendre “a utilitzar la saviesa del tarot per prendre decisions informades i estratègiques en el teu camí cap a l’èxit al món dels negocis”.

Si bé este dimarts, 12 de setembre, ha desaparegut el contingut de la web municipal. Des de Compromís, la crítica no s’ha fet esperar. El portaveu municipal Rafa Mas assenyala que el municipi aposta per les ciències ocultes amb una línia de subvenció que va dedicada a l’ocupabilitat de les dones. Recorda que a la ciutat d’Alacant hi ha un 13% de persones aturades i demanarà explicacions a la regidora Mari Carmen de España, responsable de l’Agència.

- Advertisement -Telegram València Diari

La taroterapeuta, Almudena Polo, es va iniciar a les teràpies holístiques en pandèmia, explicava recentment a un mitjà de comunicació i és delegada de l’Associació Espanyola Multisectorial de Microempreses a València. Segons la descripció del curs, es dedica des de fa més de 10 anys al coaching estratègic per a emprenedors. I ofereix les seues ponències per prendre decisions empresarials, calibrar objectius i a navegar les dinàmiques dels equips i alinear relacions laborals.

Últimes notícies

Mort Domingo Ochoa, un dels pioners de la indústria valenciana i fundador d’Indústries Ochoa

Domingo Ochoa, fundador d'Indústries Ochoa i membre fundador d'AVIA, ha mort a 81 anys a València. La seva vida es va dedicar a la innovació i al creixement del sector industrial valencià.

Ricardo Belda, nou director gerent del Consell Agrari Municipal de València

Ricardo Belda és nomenat nou director gerent del Consell Agrari Municipal de València, aportant la seva experiència prèvia com a director de la Universitat Popular.

Teresa Ribera escoltarà les veus de les víctimes de la dana en la seua visita a Brussel·les

La vicepresidenta executiva Teresa Ribera atendrà les associacions de víctimes de la dana a Brussel·les en una visita programada per a la setmana vinent, destacant la importància de fer sentir les veus dels afectats. La visita també inclourà trobades amb alts càrrecs de la Comissió Europea i el Parlament Europeu.

L’Audiència Provincial denega la investigació de la fàbrica del revestiment de l’edifici incendiat a Campanar

La secció quarta de l'Audiència Provincial de València ha rebutjat investigar l'empresa que va fabricar el revestiment de l'edifici que va patir un incendi mortal a Campanar, confirmant que complia amb la legalitat vigent.

El conseller Valderrama defensa la tranquil·litat del servei 112 malgrat incidències mínimes

El conseller d'Emergències, Juan Carlos Valderrama, ha reconegut que hi ha hagut algunes "incidències puntuals" en el servei 112, però ha assegurat que no afecten la seva operativa. Ha acusat l'oposició de crear "intranquil·litat" entre la població i defensa la correcta funció del servei d'emergències.

Israel intercepta un míssil disparat des de Iemen mentre els hutíes intensifiquen els seus atacs

Les Forces de Defensa d'Israel han interceptat un míssil disparat des de Iemen, activant els sistemes d'alerta a causa d'una escalada de tensió amb els rebels hutíes, que reactivaven els seus atacs sobre objectius israelians.

Convocat el concurs d’idees per al disseny artístic de les carrosses de la Batalla de Flors 2025

L'Ajuntament de València ha obert un concurs d'idees per al disseny de 30 carrosses per a la Batalla de Flors de la Gran Fira de València 2025, amb un termini de presentació de 10 dies.

Manises exigeix a Aena una reunió urgent per abordar els perjudicis de l’aeroport

L'Ajuntament de Manises porta més d'un any sol·licitant una reunió amb Aena per abordar assumptes relacionats amb els perjudicis mediambientals i la seguretat de l'aeroport de València. Manises reclama actualitzacions en el pla de responsabilitat social corporativa d'Aena i exigeix una indemnització anual per les molèsties generades.