À Punt retransmetrà el dilluns la missa funeral a la Catedral de València per les víctimes de la dana

VALÈNCIA, 5 (EUROPA PRESS)

À Punt retransmetrà en directe dilluns que ve 9 de desembre la missa funeral per les víctimes de la dana del passat 29 d’octubre, un acte que se celebrarà a la Catedral de València i que estarà presidit pels reis don Felip VI i donya Letizia.

La missa serà oficiada per l’arquebisbe de València, Enrique Benavent, i la programació especial d’À Punt començarà a les 18.45 hores, quan connectarà amb la Catedral, on hi haurà dos posicions de directe per a sentir l’ambient de les persones congregades amb motiu d’esta celebració litúrgica.

El programa estarà conduït per Silvia Aucejo i comptarà amb els comentaris de Susi Boix. La televisió valenciana donarà “tots els detalls” de la missa i allargarà la retransmissió fins que els monarques abandonen la Catedral, segons ha informat la cadena en un comunicat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Unai Núñez serà baixa en el Valencia CF per al partit contra l’Elx

Unai Núñez no arriba al duel entre l’Elx i el Valencia CF per unes molèsties del últim partit i es confirma com a baixa per a dissabte.

Les VTC reclamen seguretat jurídica per a operar en serveis urbans a la Comunitat Valenciana

Les patronals de les VTC demanen un nou decret amb seguretat jurídica que garantisca els serveis urbans a la Comunitat Valenciana.

CaixaBank destina prop de 250.000 euros a Save the Children per a famílies afectades per la dana de València

CaixaBank donarà prop de 250.000 euros a Save the Children per a ajudar famílies i infància afectades per la dana de València.

Jose Muñoz expressa la vergonya del PSPV per José Luis Ábalos després de l’inici del juí

Jose Muñoz afirma que el PSPV sent vergonya i indignació per Ábalos després de les primeres declaracions del juí.

La renda 2025 arranca amb noves deduccions en la Comunitat Valenciana per salut, esport i música

La campanya de la renda 2025 comença amb canvis estatals i noves deduccions autonòmiques en la Comunitat Valenciana.

Absòlts els dos acusats pel cas dels burros morts al Desert de les Palmes

La Justícia absol els dos acusats pel cas dels burros morts al Desert de les Palmes en no veure provat el maltractament animal.

Condemnat a huit anys de presó quan se feia passar per narcotraficant

Condemnen a huit anys de presó un home per agressió sexual i amenaces a una jove a Castelló després d’un llarg procés judicial.

València ja executa el 85 % de les ordres de tancament d’apartaments turístics il·legals

València ha executat el 85 % de les ordres de tancament d’apartaments turístics il·legals i endureix al màxim la nova regulació.